Adres:
Broniewskiego 9, Bydgoszcz Błonie
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia diabetologiczna
Diabetolog |
107 dni | 52 325 83 60, 3258370 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-13:00 WT15:15-19:15 ŚR15:15-18:00 CZ15:15-19:15 PT15:15-19:15 |
|||||
Poradnia neurologiczna
Neurolog |
150 dni | 52 325 83 70, 3258360 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-13:30 WT14:15-18:15 ŚR08:00-13:00 CZ08:00-15:40 PTnieczynne |
|||||
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog |
149 dni | 52 325 83 70, 3258360 |
|
||
Godziny otwarcia:
PNnieczynne WTnieczynne ŚR07:30-11:00 CZ07:30-11:45 PT15:00-19:00 |
|||||
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog |
56 dni | 52 325 83 61 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN12:00-18:00 WT14:00-19:00 ŚRnieczynne CZ09:00-13:00 PTnieczynne |
|||||
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog |
38 dni | 52 325 83 69 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN07:30-18:00 WT07:30-18:00 ŚR07:30-18:00 CZ07:30-18:00 PT07:30-14:30 |
|||||
Świadczenia endokrynologiczne
Poradnia Endokrynologiczna |
213 dni | 52 325 83 60, 3258370 |
|
||
Godziny otwarcia:
PNnieczynne WT15:00-19:00 ŚR08:00-14:00 CZ08:00-14:00 PT08:00-12:00 |
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ dla dzieci |
52 325 83 70 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN07:00-18:00 WT07:00-18:00 ŚR07:00-18:00 CZ07:00-18:00 PT07:00-18:00 |
|||||
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ |
52 325 83 60, 3258370 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN07:00-18:00 WT07:00-18:00 ŚR07:00-18:00 CZ07:00-18:00 PT07:00-18:00 |
|||||
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej |
52 325 83 60, 3258370 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN07:00-18:00 WT07:00-18:00 ŚR07:00-18:00 CZ07:00-18:00 PT07:00-18:00 |
|||||
Położna POZ
Gabinet Poloznej Srodowiskowo-Rodzinnej |
52 325 83 61 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN07:00-18:00 WT07:00-18:00 ŚR07:00-18:00 CZ07:00-18:00 PT07:00-18:00 |
Programy profilaktyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki |
---|---|---|
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia Lekarza POZ dla dzieci |
52 325 83 70 | |
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia Lekarza POZ |
52 325 83 60, 3258370 | |
Profilaktyka gruźlicy
Gabinet Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej |
52 325 83 60, 3258370 | |
Profilaktyka raka szyjki macicy
021 Poradnia Ginekologiczno-Położnicza |
52 325 83 61 | |
Tu pracownik medyczny musi być nieuprzejmy (żeby nie powiedzieć chamski) a klient upodlony słowami i kolejkami.
Przy rejestracji dostajesz karteczkę z godziną spodziewanej wizyty.
I już od samego początku można się pośmiać, bo ta karteczka ZUPEŁNIE nic nie
daje, bo ludzie zajmują chyba tę kolejkę wcześniej - sam nie wiem.
Trzeba odstać swoje 2 godz (przynajmniej). Lekarze nie patrzą na kartki, nie pilnują, żeby wszystko szło według kolejki.
Zasady rejestracji: (od razu napomknę, że chodzi mi tylko o rejestrację ogólną i o lekarzy tzw "pierwszego kontaktu".)
- o godz. 8 nie ma już miejsc do "lekarza 1 kontaktu" na dzień bieżący,
- nie można rejestrować się z wyprzedzeniem, np. na następny dzień,
- nie można się dodzwonić do rejestracji, choć pracują w niej 3-4 panie,
- więc, żeby dostać się do lekarza następnego dnia panie z rejestracji radzą przyjść i stać w przeeedługiej kolejce od godz. 7,00, choć zaczyna się ona kształtować już na dworze krótko po godz. 6,00. Jeśli przyjdziesz człowieku o 7,00 możesz się już nie dostać na ten dzień, ale co tam... jak radzą sami lekarze zgorzkniałym pacjentom: "można się przenieść do innej przychodni, jak się Panu nie podoba" albo.... za innym razem.... " Polecam opiekę popołudniową po godz.18", tu pada adres stosownej w pobliżu.
Żeby natomiast zamówić wizytę domową trzeba się zmieścić z telefonem do godz. 12, co i tak jest niemożliwe, jeśli nikt W OGÓLE tego telefonu nie odbiera.
Czyli lecz się człowieku sam, bo jakbyś miał stać w tej kolejce od 7, z gorączką, anginą, grypą, atakiem korzonków - to naprawdę wcześniej umrzesz.
Życzę wszystkim lekarzom "pierwszego kontaktu" pracującym w tej przychodni, żeby kiedyś ich spotkał ten sam los!!! To upodlenie kolejkowe i arogancja personelu.
Odradzam ludziom pracującym, bo po prostu wcześniej człowieku umrzesz, niż się dostaniesz do lekarza. I w dodatku lekarze wybudowali sobie ogromny parking za przychodnią (nawet w połowie nie wykorzystany przez ich pojazdy) a TY PACJENCIE szukaj sobie miejsca, czasami z 10-15 minut.
Podpisuję się pod powyższymi postami.
Zmieniłam miejsce zamieszkania, a co za tym idzie - przychodnię. Chcąc się zarejestrować od razu do lekarza pierwszego kontaktu usłyszałam, że na dziś już nie zostanę zarejestrowana, a na prośbę rejestracji na dzień kolejny - że mam dzwonić na podany numer telefonu od godz. 8:00... Jakaś kpina, przez kilka dni z rzędu nie dodzwoniłam się do rejestracji! Całe szczęście, że zadeklarowałam tylko siebie, więc mniej papierkowej roboty... Rezygnuję z usług tej przychodni, wolę dojeżdżać i być dobrze obsłużoną, niż czekać na i nie mieć pewności, że zostanę przyjęta... Ba! Zarejestrowana!
Powodzenia i wytrwałości stałym bywalcom...
No nieźle... Jeszcze opinia jest przymusowa... Jedna gwiazdka, ale raczej na MINUS.
W odniesieniu do Poradni Specjalistycznch - odbyłam wizytę laryngologiczną - jestem bardzo zadowolona - dwie wizyty i po problemie!!! - mimo, że terminy do Pana doktora dość długie.
Polecam w 100%!!
Rejestracja telefoniczna od 8.00, niestety jak już po wieeelu próbach uda się dodzwonić, to nie ma już wolnych miejsc. Panie rejestratorki uważają się za "boginie", dla nich ważne, że rejestrują wszystkich swoich znajomych, sąsiadów, rodzinę - inni pacjenci - trudną niech sobie radzą. Szkoda, że brak im choć trochę empatii i że nie pomyślą, że gdyby nie pracowały w tym miejscu to ich bliscy byliby w takiej samej sytuacji braku dostępu do lekarza.
Niestety mimo wielu skarg, nikt z kierownictwa przychodni się tym nie przejmuje. Może zainteresowanie problemem władz NFZ coś da, choć szczerze wątpię - przecież tam wszyscy się znają.
Pozdrawiam i namawiam pacjentów do utworzenia wspólnego frontu w celu polepszenia usług, w końcu ci ludzie w przychodni dzięki nam mają pieniądze, to w wyniku naszej rejestracji nfz przekazuje im fundusze.
To się nazywa podejście do pracy.....
Wczoraj wchodząc do lekarza zauważyłam kartę pacjenta na podłodze...
Czy ta sytuacja odzwierciedla stosunek do pacjenta?
Za to stomatologia bardzo fajna. 2 tygodnie czekałam na wizytę po zarejestrowaniu. Byłam tam po raz pierwszy. Pani stomatolog bardzo miły człowiek, jako specjalista też super. Przegląd zębów, plomba bez bólu mimo, że nie skorzystałam z proponowanego znieczulenia. Jestem zadowolona :)
Wielki szacunek dla Pani doktor Bojanowskiej, dzięki niej dzisiaj chodzę i mogę dalej pracować, bo po pozostali lekarze nic niepokojącego nie widzieli. skierowała mnie do Hematologa - a ten lekarz był zaskoczony jak się okazało trafną diagnozą.
Pani dr. Bojanowska jest lekarzem z powołania który do każdego pacjenta podchodzi indywidualnie, chociaż mniej czasu mają dla nas a więcej dla ''papierków''. Więcej takich lekarzy a byłoby mniej chorych i mniejsze kolejki. pełen podziw dla pani Doktor.
Polecam tylko Panią Stomatolog Małek, po rejestracji nie czeka się długo na wizytę, zawsze pyta o znieczulenie.
Pani Dyrektor jest opryskliwa i nie przyjemna.
Obsługa rejestracji dramat będąc 3 razy w przychodni dla dzieci o 15:00 lekarz nie przyjmie o 15:10 lekarz nie przyjmie , wizyta domowa nie ma lekarza ,a dodzwonić się tragedia , 14:30 lekarz nie przyjmie.
Idąc z dzieckiem z gorączką do lekarza zastanawiasz się czy łaskawie Ci przyjmie Śmiech na sali.
Zmieniliśmy przychodnie
Pani Krystynie Kopa współczuję . Z takimi opiniami o swojej firmie powinna dawno zbankrutować .
Chcę wspomnieć także o dr Robak, lekarzu pediatrii, która ze względu na swoją postawę, brak empatii dla dzieci i rodziców, niechęć do współpracy z rodzicami oraz zwyczajną nieuprzejmość i często brak wiedzy nie powinna zajmować się leczeniem dzieci.
Wstyd, wstyd Pani Doktor, że dopuszcza pani w swojej przychodni do pracy takich ludzi i do takiego traktowania pacjentów. To źle świadczy przede wszystkim o Pani. Wiadomo, gdzie zaczyna psuć się ryba, w Pani przychodni panuje smród trudny do zniesienia, tam nic nie jest przyjazne dla pacjenta.
Ocena dla Pani dr Robak 5,dla przychodni 0,gorzej być już nie może.
OKROPNA PRZYCHODNIA I PRACOWNICY!!!!!!!
Nie zazdroszczę Pani dr Lewandowskiej kierowania tą Przychodnią.
Jest tu bardzo dużo do zrobienia, żeby poprawić wizerunek tego Ośrodka.
Dzisiaj moja Mama miała po miesiącu oczekiwania iść do stomatologa.
Według podanej przez pomoc dentystyczną informacji na godzinę 10:00.
Okazało się, że do południa nie ma nikogo w gabinecie.
Mama ma 89lat i nie mam pojęcia czy ta starsza pani, czy ja-tez niemłoda się nie spodobałam Pani doktor, ale oczywiście stwierdziła, że to ja pomyliłam godziny. Na moją prośbę, żeby przyjęła Mamę jutro oświadczyła, że ma wolny termin za miesiąc.
Mama ma do wyrwania ząb, który wisi jak na nitce i poprzednia ekstrakcja zęba trwała ca 10 minut . Natomiast oczekiwanie na usunięcie zęba przy pustym gabinecie 20 minut. Osobiście czekałam 15minut na rejestrację Mamy, gdy w gabinecie nie było pacjenta.
W tej sytuacji Mama skorzystała z prywatnego gabinetu, co przy Jej żałosnej emeryturze -1450 PLN nie było małym wydatkiem, który oczywiście pokryję.
Pani doktor może więcej empatii i wyrozumiałości dla starszych ludzi a mniej osobistych animozji ?
Pani też się zestarzeje!
Mam nadzieję, że są pośród Całego medycznego personelu są ludzie oddani i życzliwi innym ludziom i dlatego z okazji Dnia Służby Zdrowia życzę zadowolenia z pracy i szczęścia w życiu osobistym 💕🍀
Zarówno Pani dr Maćków jak i Pani dr Dudzińska z dużym zaangażowaniem i właściwym podejściem do pacjenta traktują swoje obowiązki.
Pani dr Maćków bardzo uprzejmie i życzliwie traktuje chorych.
Zarówno ja i moja Mama jesteśmy wdzięczne za profesjonalizm i pomoc.
Z wyrazami szacunku
Janina Olszewska z Mamą
Czy na tym forum umieszcza się tylko negatywne opinie ?
Ja chciałabym podziękować Pani dr Ewelinie Maćków za profesjonalizm , empatię i duże zaangażowanie w wykonywanie swoich obowiązków w imieniu własnym oraz mojej Mamy.
Podobną pozytywną opinię mam o Pani dr Ewie Dudzińskiej.
Z całego serca dziękujemy i życzymy dużo wytrwałości w wykonywaniu tak odpowiedzialnej pracy.
Z wyrazami szacunku 💝
Janina Olszewska z Mamą
P.S. Mam nadzieję , że tym razem opinia znajdzie się na stronie Przychodni
Gwiazdy obrażone na cały świat.
Skwaszone miny i pyskliwe odzwyki.
Każdy może mieć "zły dzień" ale nie codziennie !!!
Kobiety w ciąży nie są przepuszczane przodem.