Adres:
Edwardów 3a, Bełchatów
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia reumatologiczna
Reumatolog |
238 dni | 44 712 00 91 |
|
||
Godziny otwarcia:
PNnieczynne WT15:00-19:00 ŚR15:00-19:00 CZ09:00-13:00 PTnieczynne |
|||||
Poradnia reumatologiczna
Reumatolog |
233 dni | 44 712 00 91 | |||
Świadczenia endokrynologiczne
Poradnia Endokrynologiczna |
82 dni | 44 712 00 91 | |||
Świadczenia endokrynologiczne
Poradnia Endokrynologiczna |
80 dni | 44 712 00 91 | |||
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ |
44 712 00 91 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
44 712 00 91 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
44 712 00 91 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
Programy profilaktyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki |
---|---|---|
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ |
44 712 00 91 | |
Profilaktyka gruźlicy
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
44 712 00 91 | |
Niestety pielęgniarki totalna porażka dzwonić od godziny 8 do 17 aby zapisać dziecko z gorączka , a łaskawe panie mają odłożona słuchawkę . Po kilkugodzinnym dzwonieniu łaskawie odbiorą i powiedzą że właśnie dr wyszła. Nie mam możliwości pójścia bo mieszkam poza Bełchatowem zostaje tylko telefon aby się zapisać. W najgorszym wypadku dzwonienie bo znajomych aby przeszli się i zapisali dziecko na wizytę. Niech się drogie panie wezna za pracę a nie za picie kawy i pogawędki
Nie miła obsługa. Nie odbierają telefonów. Krzyczą i awanturują się w informacji. Pracownicy informacji nie noszą maseczki gdzie lekarz nie widzi w tym problemu ponieważ są za pleksą a później wchodzi bezpośrednio do tego pomieszczenia (punkt informacji) i rozmawia z pracownicami które są bez maseczek gdzie ponownie ma kontakt z pacjentami.
Każde udzielenie odpowiedzi na proste pytanie jest drażniące dla Pani. Pacjent nie musi rejestrować się osobiście- Pani tego nie wie. Ton i obsługa rejestracji- porażka.
Brak wiedzy i kultury.