NZOZ Euromed

Bolesława Szpunara 19
Wieliczka
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia medycyny sportowej
Lekarz sportowy
44 dni 12 278 40 00
Godziny rejestracji:
PN07:00-20:00
WT07:00-20:00
ŚR07:00-20:00
CZ07:00-20:00
PT07:00-20:00
SO08:00-16:00
Godziny przyjęć:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚR14:00-18:00
CZ14:00-18:00
PT08:00-13:00
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
105 dni 12 278 40 00
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-14:00
ŚRnieczynne
CZ10:00-14:00
PTnieczynne
Świadczenia endokrynologiczne
Poradnia Endokrynologiczna
306 dni 12 278 40 00
Godziny rejestracji:
PN07:00-20:00
WT07:00-20:00
ŚR07:00-20:00
CZ07:00-20:00
PT07:00-20:00
SO08:00-12:00
Godziny przyjęć:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZ07:30-12:00
PT12:30-16:30
SO08:00-12:00
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna
96 dni 12 278 40 00
Godziny otwarcia:
PN07:00-14:00
WT07:00-12:00
ŚR07:00-12:00,13:00-17:00,18:00-19:00
CZ09:00-12:00
PT15:00-20:00
SO08:00-12:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza Rodzinnego
12 278 40 00
Godziny rejestracji:
PN07:00-19:00
WT07:00-19:00
ŚR07:00-19:00
CZ07:00-19:00
PT07:00-19:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Euromed

Dodaj opinię
1/5
wszystkie informacje na tej stronie to same pierdoły....
1/5
Wg rankingu przychodni oczekiwanie na wizytę wynosi 69 dni. W rzeczywistośći 4stycznia nie można się zarejestrować na 1 półrocze. Rejssyracja na 2pórocze będzie po 15 marca. Czyli że w najlepszym układzie czas oczekiwania to ok 150 dni .
1/5
Minutę temu pani w rejestracji powiedziała, że terminów do czerwca nie ma, a żeby zapisać się na drugie półrocze - trzeba dzwonić po 15 marca...kpina jakaś :-/
1/5
Terminy na drugie półrocze - ktoś tu kłamie
1/5
W rejestracji totalne chamstwo i prostactwo. Do tego nie można się dodzwonić. Na stronie podane trzy numery telefonów. Dwa numery stacjonarne: na zmianę "nie ma takiego numeru" i sygnał zajętości. Numer komórkowy: na zmianę sygnał zajętości lub normalny sygnał, ale nikt nie odbiera. Księżniczki z rejestracji powinny się nauczyć podstaw obsługi klienta/pacjenta. Niestety, właścicielowi chyba jednak nie zależy, aby jego firmę reprezentowały osoby poważne!!!
1/5
Każda szanująca się i dbająca o pacjenta przychodnia rejestruje na następną wizytę po wyjściu pacjenta z gabinetu lekarza (endokrynologa). W waszej przychodni trzeba dzwonić po paru miesiącach, żeby się dowiedzieć, że jeszcze nie ma rejestracji. Dodzwonienie się do rejestracji graniczy z cudem i zajmuje parę godzin. Osobista rejestracja dla osoby starszej i mieszkajacej kilkanaście kilometrów od Wieliczki jest dużym problemem. Dochodzi kwestia uzyskania wyników badań. Pacjent chcący znać swoje wyniki badań musi się prosić o nie i zapłacić za ksero . Czegoś takiego nie ma w żadnej przychodni gdzie na wstępie lekarz wręcza kopię wyników pacjentowi. Pobranie krwi do badań jest również utrudnione ponieważ lekarz wręcza karteczkę odręcznie napisaną, którą respektuje laboratorium Synewo z siedzibą w waszej przychodni. Nie jest możliwe pobranie krwi w miejscu zamieszkania chorego w punkcie pobrań Synewo ponieważ brak jest formalnego skierowania od lekarza. Takich rzeczy się nie spotyka w innych przychodniach.
1/5
Szkoda słów i zdrowia. Tam jest totalne chamstwo. Wszystko co piszą poprzednicy to prawda. Osoby chore są bardzo źle traktowane
1/5
Miałam ostatnio problem z badaniami ta jedna z pań pielęgniarek Bardzo.przemadrzala A mało wie ....jest nadająca się do pracy w biurze A nie pomagać innym myślę że p.Dyrektor weźmie sobie to do serca i zastanowi się nad swoim zespołem..
1/5
W rejestracji chamstwo i niekompetencja. Takie zachowanie nie powinno mieć miejsca.
4/5
Ja mam bardzo dobre zdanie o lekarzu-endokrynologu .Byłam już na 2 wizycie i uważam ,że jest kompetentny ,dokładny .Uważnie słucha pacjenta. Lekarstwa mam dobrze dobrane .Przed następną wizytą Pan doktor zlecił mi badania. Uważam że te poprzednie opinie nie dotyczą obecnego lekarza. Jedyny minus to te głuche telefony
1/5
Nie polecam,koszmar , kardiolog, jak się okazuje sam szef przychodni,arogancki nie słuchający pacjenta. Przy pierwszej wizycie zleca 2 leki na nadciśnienie, a argumentacja ,że wcześniej podczas wykonywania ekg wszedł kurier do gabinetu do niego nie docierała.Jego komentarz : jak się ma ładne piersi to się nie ma czego wstydzić. Może powinien wydać STRASZNE PIENIĄDZE na klamki bez możliwości otwierania z zewnątrz.
1/5
Totalna masakra. Wszystkim brakuje tam nie tylko podejścia do pacjenta i profesjonalizmu, ale przede wszystkim LUDZKICH odruchów i kultury osobistej. Nadęte panie w rejestracji to już naprawdę Wielicka legenda. Zupełnie jakby miały zapisane w umowach, że nie mogą się zachowywać po ludzku. Żenada po prostu.
1/5
Dodzwonić się to jak teleturniej traf a otwartą linię 😂😂
Albo zajęte albo nikt nie odbiera
1/5
Obsługe wysłać do ciężkich robót, może by sie zastanowiły nad sobą.
2/5
Wszystko co napisali poprzednicy to niestety prawda. Myślę,że to wina dyrektora przychodni, który nie dba ani o pacjentów, ani o swoich pracowników. Dwie gwiazdki są dla lekarzy. Endokrynolog, ginekolog i interniści, do których trafiłam są naprawdę dobrzy. Wyłączam z tego oczywiście szefa, który też przyjmuje pacjentów a moim zdaniem nie powinien
1/5
Nie polecam P. Psycholog Ziemnik.
Uważam, że nie powinna pracować z innymi ludźmi, w szególności chorymi. Przyjechaliśmy z osobą po udarze, Pani totalnie nie słuchała, wyprosiła po chwili z gabinetu, ponieważ uwazala, że nie zgadza jej się wiek ze skierowania. Pani stwierdziła, że osoba z którą przyjechaliśmy nie jest bardzo niepełnosprawna, bo przecież nie jeździ na wózku inwalidzkim. Jednym zdaniem Cyrk na kółkach. Radzę omijać to miejsce szerokim łukiem.
Dodaj opinię

Adres:

Bolesława Szpunara 19, Wieliczka

Numer telefonu:

Strona internetowa: