NZOZ Familvita Jolanta Matyszczyk-Juśkiewicz Monika Stelmach

Wilczyńskiego 27a
Olsztyn
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ
89 541 24 44
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielegniarki Środowiskowo-Rodzinnej
89 541 24 44
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Familvita Jolanta Matyszczyk-Juśkiewicz Monika Stelmach

Dodaj opinię
5/5
Miła obsługa, lekarze kompetentni, badania dokładne a porada trafna. Krótki termin oczekiwania na wizytę. POLECAM!!!
5/5
POLECAM , lekarze staraja sie pomagac pacjentom i wydawac sluszne djagnozy i odpowiednie leczenie. Panie doktor sa mile i milo sie do nich jest zwracac o pomoc. Oby wiecej takich lekarzy rodzinnych .
5/5
Dobra przychodnia.
5/5
Polecam. Wachowa i miła obsługa, krótki czas oczekiwania na wizytę.
1/5
Nie polecam
1/5
Są problemy z rejestracją i to duże.
Lekarze to dobrzy fachowcy- polecam.
1/5
Nie polecam Pani doktor Kamili. Jest niekompetentna, z głowa uniesiona do góry.
1/5
Ogromne problemy z rejestracja Pomimo ustalonego grafiku i pseudo możliwości rejestracji telefonicznej mega nieuprzejma pielęgniarka każe stanąć w kolejce z gorączkującym dzieckiem przed przychodnia i czekać Innym razem dziecko wymiotujące i z biegunka zostało również odesłane do leczenia w domu przez owa pielęgniarkę Lekarze to fachowcy jak już ktoś cudem dostanie się do nich natomiast pozostała obsługa przychodni pozostawia wiele do zyczenia Jedna z pan pielęgniarek (ciemne krótkie włosy - tak żeby nie było niedomówień ) sprawia wrażenie jakby pracowała za karę
1/5
Tragiczna forma rejestracji plus niekompetentny personel. (zła diagnoza choroby a w następstwie 4 tygodniowe powikłania. P. Jola)
Nie polecam.
1/5
Opinia dotyczy pani kamili piwowarczyk. Z przykrością stwierdzam że ta pani nie wykonuje swojego zawodu z powołania. Moja żona z ciężkim przeziębieniem zwolniła się z pracy i pojechała na drugi koniec miasta do swojej przychodni uzyskać pomoc. Zapytała w przerwie pomiędzy pacjentami czy mogła by w ramach wyjątku poza kolejnością uzyskać pomoc. Mimo że była jedyna poza umówionymi pacjentami ta pani powiedziała że pracuje do 18 i po tym czasie idzie do domu. Była 18:02 kiedy wyszedł ostatni pacjent. Żona ponownie weszła do gabinetu tej pani i bardzo prosiła żeby ją przyjęła. pani Piwowarska oschle odmówiła. Uważam że zawód lekarza, który wybiera się z powołania zobowiązuje i czasami można przyjąć pacjenta parę minut poza czasem pracy, tym bardziej że był jedynym poza kolejnością. Reasumując bardzo wyrachowana kobie
ta, bo nie nazwę ją lekarzem. Ponadto młoda a już taka zepsuta co jeszcze bardziej przeraża....Jakbym mógł dałbym 0 w skali 1 do 5
5/5
Przychodnia jako PÓZ - super! Problem z rejestracja telefoniczna- ale to codziennosc w każdej przychodni. Nigdy jednak nie zostałam odesłana z kwitkiem- nawet jako dodatkowy pacjent.
Wstęp potrzebny, ponieważ moja ocena tutaj bedzie dotyczyła nie funkcjonowania przychodni- lecz jednego lekarza, którego juz dawno powinno sie z tej przychodni wywieźć taczką...
Chodzi o panią „niby doktor” PIWOWARCZYK.
Zero empatii, zrozumienia i niestety- kultura osobista leży plackiem na podłodze, a o profesjonalizmie w swoim zawodzie to ta Pani chyba nie zetknęła sie nigdy...
Mi wystarczyła jedna wizyta z dzieckiem u tej pani i na prośbę o zlecenie ( naprawde uzasadnionego) badania laboratoryjnego - usłyszałam... „ prosze pani... jest tyle chorób na tym świecie... A może to... BIAŁACZKA?!”
Żuchwa mi opadła. Wzielam synka za rączkę , pogratulowałam tego wlasnie profesjonalizmu i wyszłam.
Mam nadzieje, ze ta Panii, ktora przychodzi do swojej pracy za karę- juz do niej przychodzić nie bedzie musiała!
1/5
Wiecznie problem z dodzwonieniem się, a ostatnio nawet komunikaty ze nr nie dostępny. Próby dzwonienia z różnych tel
1/5
Problem z rejestracją telefoniczną. Temat dot. Dr Juskiewicz.... Dziecko przyjęte przez nią z 39 stopniową gorączką, Pani J. zbadała, obejrzała uszy,gardło, nie stwierdziła nic poważnego wszystko czyste "może wirusówka" dała skierowanie na badanie moczu. Wyszłam z gabinetu o godzinie 13.30. O 22.30 pogotowie zabrało moją córkę do szpitala z drgawkami, zasinieniem ust do szpitala .... Okazało się że mała ma ostre zapalenie ucha środkowego. Czy to możliwe, że w przeciągu kilku godzin tak rozwinęła się choroba? Dziękuję Pani doktor że całe święta Bożego Narodzenia spędziliśmy w szpitalu...
1/5
Nie polecam. Szczególnie dr. Piwowarskiej, która pracuje chyba za karę.
1/5
nie polecam dr Piwowarskiej. potraktowała mnie jak kawał zepsutego mięsa a sprawa była naprawdę poważna
3/5
Przychodnia jak kazda inna. Polecam Pania doktor Juśkiewicz oraz Pania Stelmach. Caly czar psują Panie z rejestracji. Nigdy nie mozna się dodzwonic. To przykre, że nie dba sie o pacjeta.
1/5
Nie polecam. Doktor Stelmach kilka razy zbyła chore dziecko nie dając rodzicowi nawet zwolnienia, widocznie niepotrzebnie daliśmy przed wyjściem lek przexiwgoraczkowy... Miał poza tym silny mokry kaszel i katar i musiał iść do przedszkola z takimi objawami i zaaplikowanym lekiem przeciwgorączkowym... Znajomej źle zdiagnozowała roczne dziecko i przepisała nieodpowiedni lek i dziecko z silną reakcja alergiczna wylądowało w szpitalu, mimo że znajoma przyszła do niej po raz drugi z objawami alergii na dany lek
5/5
Lekarze bardzo mili i kompetentni, rzetelni. Nie ma problemów z rejestracją telefoniczną. Kiedy mój synek zaliczył upadek i udałam się po pomoc do przychodni - natychmiast, bez oczekiwania w kolejce zostaliśmy przyjęci i dziecko zostało zbadane. Lekarze stawiają trafne diagnozy. Obsługa rejestracji przeważnie miła, choć brakuje najsympatyczniejszej Pani Aliny, której życzymy dużo zdrowia.
1/5
NIE POLECAM tej przychodni ! Pani lek. Kamila Piwowarska odmówiła przyjęcia chorego dziecka z 39 st. gorączki, kaszlem i katarem, z podejrzeniem zapalenia ucha, bo nie byliśmy wcześniej zapisani, chociaż pani lekarz nie miała żadnego pacjenta w tym czasie. Wolała zjeść zupę i wysłać nas do szpitala. SKANDAL !

Dodatkowo ich "numerkowy" system polega na tym, że prawie w ogóle nie można się dodzwonić, a jak się człowiek już dodzwoni to odpowiedź brzmi zawsze "nie mamy już numerków".

Panie na recepcji pracują tam chyba za karę.
1/5
Nie polecam zero empatii ludzkiego podejścia pan w rejestracji w sytuacjach ważnych dla pacjenta Leniwe zadufane niemile Same decyduja zamiast zapytać lekarza co o tym sadzi Pogubilem sie kto tam zarzadza Rejestracja czy kierownictwo Brak udzielenia pomocy w naglym wypadku !!!Niedopuszczalne i powinno być karalne!!! Ocena Zero!!!
1/5
Moja opinia będzie niestety kolejną negatywną! System rejestracji to jakaś kpina. Żeby się zarejestrować należy przyjść rano osobiście - tylko wtedy ma się szanse dostać do lekarza. Rejestracja telefoniczna tu nie istnieje! Albo tel jest wyłączony albo nikt nie odbiera. Około godziny 9 pielęgniarki zaczynają odbierać ale wtedy już niestety nie ma numerków. Panie pielęgniarki są jakby milsze od jakiegoś czasu, a jeśli chodzi o lekarzy to doktor Juśkiewicz i Stelmach wg mnie wszystko ok, raczej nigdy nie odmówią wizyty bez wcześniejszej rejestracji lub porady pomiędzy pacjentami. Jeśli chodzi o Panią Piwowarczyk to szkoda słów i nerwów. OMIJAĆ Z DALEKA. Dziś wyprosiła mnie z gabinetu bo weszłam bez rejestracji pomiędzy pacjentami z 2 letnim dzieckiem z wielką prośbą o przyjęcie (oczywiście rano próbowałam się zarejestrować telefonicznie - bezskutecznie, a stanie od 7 rano z gorączkującym dzieckiem raczej nie wchodziło w grę). Niestety zostałam wyproszona z gabinetu i odmówiono mi wizyty z komentarzem, że jak inni mogłam przyjść osobiście skoro tel nie da się zarejestrować. Ostatecznie przyjęła nas 'nowa' Pani doktor Drążek. Wizyta do miłych nie należała, miałam odczucie, że Pani robi nam wielką łaskę i koniecznie musimy o tym wiedzieć, dlatego okazywała to nerwowością i nieprzyjemnymi komentarzami, a zanim zdecydowała się nas przyjąć (mimo braku pacjentów) kazała 10 min odczekać pod drzwiami bo musi wypisać recepty. Ja rozumiem, że nie jest to łatwa praca i że ludzie są różni itd. Jednak traktowanie pacjentów w tak nieprzyjemny sposób, wywyższając się dając do zrozumienia, że przeszkadzasz i zawracasz głowę to moim zdaniem jakiś dramat. Tylko w idealnym świecie da się wszystko przewidziec i zarejestrować do lekarza z tyg wyprzedzeniem zgodnie z grafikiem lekarza, żeby mógł wyjść z pracy o czasie. W rzeczywistości często chorujemy nagle i potrzebujemy pomocy bez wcześniejszego planowania.
3/5
Jestem bardzo zadowolona z leczenia w tej przychodni. Bardzo polecam Panią dr Kamilę Piwowarczyk. Bez problemu skierowała mnie na specjalistyczne badania. Trafnie postawiła diagnozę i wdrożyła skuteczne leczenie. Jedynie mam zastrzeżenia do telefonicznej rejestracji bo nikt nie odbiera i w razie gorączki trzeba odstać w kolejce osobiście co wcale nie jest zdrowe.
1/5
Byłam z synkiem u nowej w tej przychodni dr Joanny Drążczyk. Ja nie wiem, czy ta pani przyjmuje tam za karę, miała zły dzień, czy może ma zawsze takie nieprzyjemne i oschłe podejście do małego dziecka, ale z całą pewnością więcej do niej się nie wybierzemy. Młoda kobieta, a zero empatii, cienia uśmiechu, czy choćby miłego słowa do dziecka. Szkoda, że mamy takich lekarzy, którzy może i mają wiedzę medyczną, ale brakuje im zwyczajnej, ludzkiej życzliwości i empatii.
5/5
W imieniu moim i rodziny podziękowania dla lekarzy i pielęgniarek.
Szczególne podziękowania dla lekarza - Pani Moniki Stelmach. Bardzo dobry kontakt z pacjentem, szczegółowy wywiad, bez pośpiechu. Duże zaangażowanie lekarza w problem pacjenta.
1/5
Ta przychodnia zeszła na psy. Pani w rejestracji informuje, że nie przyjmują chorych dzieci tylko zdrowe, jakaś kpina. To w takim razie gdzie ma się udać rodzic z chorym dzieckiem? Dojdzie to tego, że pracownicy tej przychodni będą mieli krew na rękach jak się jakiemuś dziecku coś stanie.
Chyba trzeba nagłosnić to co się dzieje w tej pseudoprzychodni, może wtedy coś się zmieni.
1/5
Niestety mimo bardzo dobrej opinii o Pani doktor Juśkiewicz jestem zdecydowana o przeniesieniu się po 20 latach do innej przychodni. Jedna z Pań w rejestracji jest tak arogancka, nieprzyjemna, i chyba nie przesadzę twierdząc, że bardzo nie lubi ludzi. Niestety to zniechęciło mnie do Przychodni
1/5
Niestety ale zazwyczaj jest problem z umówieniem na jakąkolwiek wizytę. Wiecznie brak numerów, ciężko się dodzwonić. Nawet małe dziecko z mocnym kaszlem nie chcą przyjmować, odsyłają do nocnej i świątecznej przychodni w Szpitalu dziecięcym.
1/5
Od zawsze było bardzo ciężko dodzwonić się do tej przychodzi, w czasie koronawirusta to jest niemalże niemożliwe.
Pielęgniarki bardzo nie miłe, nigdy nie ma numerku aby dostać się do lekarza. W czasie koronawirusa zdarzyła się sytuacja że na teleporadę do 3 letniego dziecka zadzwonili po 3 dniach.
Nie polecam.!
2/5
Paskudne panie w rejestracji, znieczulica, spychologia i bezczelność, wieczny problem z dodzwonieniem się . Lekarze ok.
1/5
Ta przychodnia to absurd, człowiek chory na covid z gorączka czekał na kontakt od lekarza dwa dni. A zdaje się, lekarz powinien dzwonić w tym przypadku od razu po pojawieniu się wyniku. Pracownice rejestracji do całkowitej wymiany.
1/5
jeśli tyle jest negatywnych opinii o tej przychodni to czemu tam czegoś nie zmienić? może najwyższy czas by w końcu lekarze sami się zaczęli zmieniać, bo to przecież idzie w całą Polskę nie tylko do tej przychodni więc ruszcie się lekarki kogo potrzeba wywalić z pracy to wywalcie ale nie pozwólcie by ludzie mieli o was aż tak złe zdanie
1/5
Nie polecam tej przychodni i wyjaśniam dlaczego.
Pani dr Monika Stelmach zadzwoniła do mojej 87 letniej mamy celem omówienia wyników badań.
Mama poskarżyła się, że czasami traci pamięć. Lekarka przepisała więc lek na poprawę pamięci Cavinton (2razy dziennie po 10mg). Okazało się, że taki lek już przyjmuje tylko pod inną nazwą Vicebrol (2 razy dziennie po 5 mg) i dzień wcześniej wypisano receptę na dwa opakowania. Ja (córka) zadzwoniłam z prośbą o wyjaśnienie sytuacji- czy ma przyjmować 3 razy zwiększoną dawkę leku, czy zaistniała pomyłka. Pani w rejestracji bardzo nieprzyjemnie ze mną rozmawiała, w końcu po informacji od pani doktor stwierdziła, że jak się skończy tamten to przyjmować nowo przepisany lek i rozłączyła rozmowę. Próbowałam wyjaśnić zaistniałą sytuację bezpośrednio z panią doktor. Po bardzo niemiłej rozmowie z panią rejestratorką, wymusiłam teleporadę. Oczywiście nie doczekałam się telefonu od pani doktor.
Pani doktor naraziła zdrowie mojej mamy i wcale się tym nie przejęła. Tak nie powinno traktować się pacjentów. Oczywiście, że mogą zdarzać się pomyłki, ale wystarczyłoby przepraszam -nie zajrzałam do karty pacjenta.
2/5
Nie jestem zadowolona z tej przychodni. Odwieczny problem z dodzwonieniem się. Trzeba dosłownie wisieć na telefonie żeby uzyskać połączenie A to i tak dopiero połowa sukcesu bo ktoś musi jeszcze ten telefon odebrać. Często brak numerków i trzeba ponownie dzwonić następnego dnia żeby umówić się do lekarza. Nie polecam!!!
4/5
Przychodnia podobnie jak inne. Problem z rejestracją przez telefon. Polecam jednak Panią Stelmach, mila, kulturalna i rzeczowa. Pani Juśkiewicz również dla dzieci super lekarz.
Dodaj opinię

Adres:

Wilczyńskiego 27a, Olsztyn

Numer telefonu:

Strona internetowa:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00