Adres:
os. 2 Pułku Lotniczego 22, Kraków Czyżyny
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ |
12 649 68 73 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ |
12 649 75 55 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej |
12 649 75 55 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej |
12 649 68 73 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Położna POZ
Gabinet Położnej Środowiskowo-Rodzinnej |
12 649 68 73 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
Programy profilaktyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki |
---|---|---|
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia Lekarza POZ |
12 649 68 73 | |
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ |
12 649 75 55 | |
Profilaktyka gruźlicy
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej |
12 649 75 55 | |
Profilaktyka gruźlicy
Gabinet Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej |
12 649 68 73 | |
Takie podejście do pacjentów jest nieakceptowalne, zwłaszcza w placówce medycznej, która powinna zapewniać opiekę dla wszystkich. Obsługa pacjenta pozostawia wiele do życzenia, a brak organizacji i odpowiedniej komunikacji sprawia, że pacjenci czują się zdezorientowani i niezaopiekowani. Oczekuję, że przychodnia poprawi swoje standardy, aby w przyszłości uniknąć podobnych sytuacji.
Czuję, że pacjent stał się nikim, a priorytety właścicieli koncentrują się wyłącznie na zysku, a nie na rzeczywistej opiece nad chorymi. Widać, że zmiany te nie sprzyjają ani jakości usług, ani zadowoleniu pacjentów. Mam nadzieję, że sytuacja ulegnie poprawie, ponieważ obecny stan rzeczy jest dla mnie bardzo rozczarowujący.
Co gorsza, odczuwam, że obwinia się pacjentów za ich choroby, co jest absolutnie nie do przyjęcia. Właściciel przychodni, skupiony głównie na zysku, wydaje się nie dbać o komfort i zdrowie pacjentów, co wpływa negatywnie na jakość usług.
Mam nadzieję, że w przyszłości podejście do pacjentów ulegnie poprawie, a ich dobrostan stanie się priorytetem.