Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.
Opinie o Gabinet Stomatologiczny Achrem
Dodaj opinię
aa
5/5
17-12-2014 08:32
bez bolu szybko polecam
Monika
1/5
22-09-2015 19:58
Nie polecam. Pani stomatolog bardzo niesympatyczna, pracuje z prędkością błyskawicy (czytaj: niedokładnie), niby na NFZ a za białą plombę musiałam dopłacić 70 zł! Ściąganie kamienia też pozostawia dużo do życzenia. Niestety w tym kraju od stomatologa na NFZ nie można wiele wymagać 😞
ewa
1/5
31-01-2017 20:02
niiestety jak dla mnie chyba najgorszy dentysta. pan byl nieprzyjemny. rozmawial ze mna jak by mu ktos pistolet do glowy przykladal. wszystko co mowil to tylko ze to zrobi ale prywatnie. z przykroscia 1 gwiazdka
Art
5/5
22-02-2017 12:47
Chodzę do Pana doktora od lat i nigdy nie zamienie zdaniani. Jest znakomitym specjalistą w dodatku chodze na NFZ i zawsze jest dla mnie tak samo sympatyczny i uprzejmy. Polecam tym bardziej jeśli ktoś się panicznie boi wizyty u dentysty ;)
Marek
1/5
18-03-2017 21:49
Stomatolog dobry,lecz zdziera z ludzi kasę jak może,nie daje paragonu za wykonaną usługę,nie polecam człowiek robiący tylko kasę kolosalną bo większości kabinetów za takie same usługi zapłacicie 30-40 % mniej.
Ryszard
5/5
16-06-2017 17:24
Robiłem ząbki u pana bardzo miły dentysta tylko trzeba umieć się dogadać jestem zadowolony z usługi POLECAM!!!!!!!!!!!!!!
"Przyjaciel"
1/5
22-11-2017 17:27
Ząb robiony na kasę chorych - NFZ i dopłata za białą plombę 150 zł !!!! Za każdym razem dentysta zdzierał po 80 , 90, 100 zł dopłaty do NFZ za białą plombę ale dzisiaj to już przegięcie !!!! Oczywiście żadnego paragonu czy rachunku nigdy nie otrzymałem.
Gnieźnianin
1/5
04-03-2018 11:52
Szybko - czas to pieniądz, czasami aż bałem sie, czy nie zostanie "wyleczony" inny ząb. Bez szacunku - jak nazwać inaczej sytuacje, gdy lekarz przyjmuje na dwa gabinety każąc czekać po 10 minut z otwartymi ustami i rozwierconym zębem aż skończy prace w drugim gabinecie. Gwiazda - oceniam, że przepłaciłem pięciokrotnie (leczenie prywatne). Mistrz delikatności - regularnie bywam u dentysty (nie tego) i nigdy nie miałem sytuacji, że miałem ochotę uciec.
Oczywiście każdy może pomyśleć, że pacjent: przewrażliwiony, miękki i malkontent.. Lekarz może potrafi leczyć, trudno mi się wypowiedzieć, ale cała otoczka jest żenująca. Chyba rutyna, bezduszność zdominowały powołanie, które mam nadzieję kiedyś było obecne.
mmm
1/5
02-10-2018 18:19
Tragedia pod każdym względem. Szczerze odradzam.
Daria
1/5
24-09-2019 18:59
Najgorszy dendysta jakiego spotkałam. Straszy okrutny, bez serca człowiek. Przychodząc do dentysty na NFZ z bólem zęba stwierdził że kłamie. Zawołał Panią która przyjmuje pacjentów. Gdy powiedziałam przy niej temu dentyście jak mogę kłamać skoro pokazuje konkretne miejsce bólu. Zdenerwował się bo widział że jestem z tych co potrafi się odezwać i stwierdził ze mi tego zęba nie wyleczy i mam iść do innego dentysty. A wszystko przez to że byłam na NFZ. Gdybym była prywatnie to by mi w tyłek wszedł. Oszust jakich mało. W recepcji mówią inne ceny a on kasuje inne. Czas by ktoś się tym interesował
Justyna
5/5
20-11-2019 10:12
Leczę zęby w klinice Achremów od lat i nigdy nie przytrafiło mi się złe traktowanie ze strony lekarzy. Nie ma znaczenia, czy przychodzę na NFZ czy prywatnie, zawsze jestem potraktowana profesjonalnie. A że nie wszystkie zabiegi są refundowane, to pretensje do NFZ, trudno, żeby dentysta dopłacał do interesu. Doprawdy, dziwią mnie negatywne opinie, które przeczytałam powyżej.
Aaa
1/5
08-04-2020 22:17
Nie polecam nikomu! Moja radość z wizyty trwała tak długo jak dział środek znieczulający. Trzy dni z rzędu pojawiałam się w gabinecie z silnym bólem zęba. Oczywiście za każdą wizytę musiałam zapłacić 200zł. Pan Doktor zamiast zrobić mi na pierwszej wizycie RTG (mając taką możliwość), zaczął leczyć mi ząb na chybił trafił. Bolała mnie cała prawa strona, więc nie byłam w stanie powiedzieć, który to ząb. Oczywiście doszło do leczenia kanałowego. Po trzech dniach Pan Doktor zapewniał mnie, że już nie będzie bolało. Gdyby jednak coś się działo, mogę śmiało do niego napisać. Kiedy znieczulenie przestało działać silny ból wracał. Niestety Pan Doktor już się nie odezwał. Trafiłam do innego stomatologa, po wykonaniu RTG zęba okazało się, że szóstka jest do leczenia. To ona wywoływała ból. Ząb (siódemka), który P. Doktor leczył mi kanałowo, był to zdrowy ząb. Niestety przez źle wykonaną usługę przez Pana Doktora, mam teraz dwa zęby do leczenia kanałowego.
Ads
2/5
04-09-2020 18:41
Mi wygrywał kilka zębów Raz tylko mnie tak bolało że myślałem że odjade jak wygrywał ale na 2 Gąbinety że lata to fakt znieczulenie i leżysz z 15 min a on obok działa
A.Z
5/5
09-12-2022 22:08
Polecam z czystym sumieniem. Pan doktor jest niezwykle empatyczny, z profesjonalnym podejściem do swojej pracy, bardzo dokładny i sumienny. Co do pieniędzy nieprawdą jest, że to najważniejsze, ceny nie są wygórowane. Nie wyobrażam sobie wizyt u innego specjalisty i polecam wszystkim.
Adam
1/5
10-12-2022 20:55
Unikać kasuje jak za zboże nie daje paragonów.
M.K.
4/5
10-01-2023 01:10
Pan Jan Achrem, jest miły i przychylny do pacjenta. Potrafi wiele, nie każdy dentysta ma takie rozeznanie i pomysły jak On. Miła atmosfera stwarza, że pacjent mniej się boi. Ceny podobne jak wszędzie w Gnieźnie. Nie zdarzyło się nigdy , że doktor nie przyjął z bólem. Naprawdę polecam.
J.K
1/5
30-03-2023 16:21
Chciałabym złożyć bardzo negatywną skargę/opinie na Pana i Panią doktora dentystę. Podczas mojej ostatniej wizyty, lekarz wyrwał mi zły ząb, podczas gdy zębem, który powinien zostać wyrwany, nie zajmował się wogóle. Lekarz wydawał się być pochopny i nieodpowiedzialny w swoim podejściu do zabiegu.
Po pierwsze, lekarz wyrwał mi niewlasciwy ząb, ktory leczyl ostanie 2 miesiace i ktore bylo dla mnie bardzo kosztowne.. Uważam, że jako specjalista dentystyczny, powinien mieć pełną wiedzę na temat stanu mojego uzębienia i leczyć tylko te zęby, które są potrzebne. Takie działanie jest nie do przyjecia wprowadzilo umnie stres i koszty. To było kompletnie nieodpowiednie zachowanie ze strony specjalisty dentystycznego.
Po drugie, nie otrzymałam od lekarza jakichkolwiek wyjaśnień ani usprawiedliwień dotyczących wyrwania niewłaściwego zęba. Brak komunikacji i brak troski o potrzeby pacjenta co wprowadzilo um mnie brak zaufania w dalszym leczeniu.
Po trzecie dodatkowo, podczas mojej wizyty, zauważyłam, że lekarz obsługiwał dwóch pacjentów na raz, co jest absolutnie nie do zaakceptowania. Taka praktyka może prowadzić do błędów i zwiększa ryzyko powikłań, a także wprowadza zbędny stres i napięcie dla pacjentów( co widac na moim przykladzie ) W związku z powyższym, nie polecam tego dentysty nikomu innemu. Jego podejście do pacjentów jest nieprofesjonalne, nieodpowiednie i brak mu wiedzy i umiejętności, aby zapewnić skuteczne i profesjonalne leczenie stomatologiczne.
Za każdym razem dentysta zdzierał po 80 , 90, 100 zł dopłaty do NFZ za białą plombę ale dzisiaj to już przegięcie !!!! Oczywiście żadnego paragonu czy rachunku nigdy nie otrzymałem.
Bez szacunku - jak nazwać inaczej sytuacje, gdy lekarz przyjmuje na dwa gabinety każąc czekać po 10 minut z otwartymi ustami i rozwierconym zębem aż skończy prace w drugim gabinecie.
Gwiazda - oceniam, że przepłaciłem pięciokrotnie (leczenie prywatne).
Mistrz delikatności - regularnie bywam u dentysty (nie tego) i nigdy nie miałem sytuacji, że miałem ochotę uciec.
Oczywiście każdy może pomyśleć, że pacjent: przewrażliwiony, miękki i malkontent.. Lekarz może potrafi leczyć, trudno mi się wypowiedzieć, ale cała otoczka jest żenująca. Chyba rutyna, bezduszność zdominowały powołanie, które mam nadzieję kiedyś było obecne.
Lekarz wydawał się być pochopny i nieodpowiedzialny w swoim podejściu do zabiegu.
Po pierwsze, lekarz wyrwał mi niewlasciwy ząb, ktory leczyl ostanie 2 miesiace i ktore bylo dla mnie bardzo kosztowne.. Uważam, że jako specjalista dentystyczny, powinien mieć pełną wiedzę na temat stanu mojego uzębienia i leczyć tylko te zęby, które są potrzebne. Takie działanie jest nie do przyjecia wprowadzilo umnie stres i koszty. To było kompletnie nieodpowiednie zachowanie ze strony specjalisty dentystycznego.
Po drugie, nie otrzymałam od lekarza jakichkolwiek wyjaśnień ani usprawiedliwień dotyczących wyrwania niewłaściwego zęba. Brak komunikacji i brak troski o potrzeby pacjenta co wprowadzilo um mnie brak zaufania w dalszym leczeniu.
Po trzecie dodatkowo, podczas mojej wizyty, zauważyłam, że lekarz obsługiwał dwóch pacjentów na raz, co jest absolutnie nie do zaakceptowania. Taka praktyka może prowadzić do błędów i zwiększa ryzyko powikłań, a także wprowadza zbędny stres i napięcie dla pacjentów( co widac na moim przykladzie )
W związku z powyższym, nie polecam tego dentysty nikomu innemu. Jego podejście do pacjentów jest nieprofesjonalne, nieodpowiednie i brak mu wiedzy i umiejętności, aby zapewnić skuteczne i profesjonalne leczenie stomatologiczne.