NZOZ Germen

Ks.Kard. Stef. Wyszyńskiego 4
Katowice
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia alergologiczna dla dzieci
Alergolog
83 dni help 32 258 02 32
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚRnieczynne
CZ08:00-19:00
PT15:00-20:30
Poradnia chirurgii ogólnej dla dzieci
Chirurg
6 dni help 32 258 02 32
Godziny otwarcia:
PN09:30-19:00
WT09:00-11:00
ŚR14:00-18:00
CZ09:30-16:00
PT10:00-16:00
Poradnia nefrologiczna dla dzieci
Nefrolog
136 dni help 32 258 02 32
Godziny otwarcia:
PN16:00-20:00
WT09:00-13:00,15:00-20:00
ŚR10:00-15:00
CZ10:00-15:00
PTnieczynne
Poradnia neurologiczna
Neurolog
14 dni help 32 258 02 32
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚR08:00-12:00
CZ15:30-20:00
PT14:30-18:30
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna dla dzieci
419 dni help 32 258 02 32
Godziny otwarcia:
PN10:00-17:30
WT15:00-18:00
ŚR11:00-17:30
CZ15:00-18:00
PT12:00-18:00
Świadczenia ortopedyczne
Poradnia Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
49 dni help 32 258 02 32
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00,15:30-20:00
WT08:00-12:00,15:00-18:00
ŚR11:30-20:00
CZ15:30-20:00
PT08:00-14:00
Świadczenia ortopedyczne
Poradnia Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej dla dzieci
49 dni help 32 258 02 32
Godziny otwarcia:
PN08:00-19:00
WT08:00-19:00
ŚR07:00-19:00
CZ08:00-19:00
PT08:00-19:00

Opinie o NZOZ Germen

Dodaj opinię
3/5
Błędny numer tel. do poradni kardiologicznej dla dorosłych. W poradni kardiologicznej czas oczekiwania nie 23dni jak na stronie, tylko 6 miesięcy !
1/5
Numer tel do poradni jest albo stale zajęty albo nikt nie odbiera. Porażka. Chcialam zmienić termin wizyt - dzwoniłam 20 razy w ciągu kilku godzin i nic. Te panie wogole nie ruszają słuchawki telefonu.
1/5
Zgadzam się z opinią Pani która nie mogła się dodzwonić do poradni. Ja mam 2 numery telefonów i albo jest zajęte albo nikt nie odbiera. To jest duży problem. Jedyna taka poradnia z którą nie ma kontaktu telefonicznego pomimo że numery telefonu są podane na stronie. Absurd.
5/5
Koleżanka mi poradziła żeby dzwonić do poradni w godzinach popołudniowych bo rano jest dużo zamieszania. Dziś dodzwoniłam i umówiłam się bez problemu :)
1/5
Dzwonie od 2 dni od rana do samego wieczora, bez skutku, nikt nie podnosi sluchawki. To sa jakies zarty.
1/5
Nikt nie odbiera od dwóch dni czy tam ktoś pracuje?
1/5
wykonałam 200 połączeń . Dzwoniłam od godz. 11.00. DO 18.50. Zajęte albo nikt nie odbiera. Po co są podawane nr tel.? Brak słów
1/5
Bardzo niesympatyczne panie w rejestracji - nigdy nie odbierają telefonów, warczą na pacjentów, nie chcą udostępniać dokumentacji medycznej... Porażka.
1/5
Personel w rejestracji do wymiany nie obiera telefonów w żadnej godzinie swojej pracy.
Ponadto jest niemiły, arogancki w obsłudze.
1/5
Brak możliwości umówienia wizyty przez telefon bo albo nikt nie odbiera albo jest zajęte. od 3 dni bezskuteczna próba połączenia się z przychodnią, wykonane ok 200 telefonów. Jednym słowem katastrofa!
1/5
Porażka. Próbowalam się dodzwonić w tamtym tygodniu i niestety bez skutecznie. Nikt nie odbiera tam telefonow:(Lekarka dziecięca - nefrolog nie potrafi podjąć żadnej diagnozy co do syna.
1/5
z ta przychodniom to poraszka
1/5
wszystkich do zwolniena
1/5
Ja próbuje od czterech dni dodzwonić się do poradni. Dzwonie o różnych porach bez skutku, albo zajęte albo nie odbierają . Porażka!!! Mało tego! Miałam umówioną wizytę do kardiologa z dwu miesięcznym dzieckiem. W dniu wizyty po przyjeździe, okazało się, że Pani Doktor nie ma. Nikt nie raczył zadzwonić i uprzedzić nas że wizyty nie bedzie.Jesteśmy z innego miasta. Zapytałam Panią w rejestracji, czy w takich wypadkach nie informują pacjentów o nieobecności lekarza. Bardzo niemiło odpowiedziała, że dzwonią tylko jak mają czas. Brak słów!!!
1/5
Jeden wielki burdel. Dodzwonić się nie da, kartoteka syna zaginęła wraz z całą dokumentacją i ważnymi badaniami, panie w rejestracji w ogóle się tym nie przejęły tylko założyli duplikat.
2/5
Do neurologa dostałem się w ciągu 3 dni, ale to jedyny plus. Wieje komuną, wszyscy umawiani na jedną godzinę. Byłem 10 min przed czasem i byłem piąty, czekałem ponad godzinę. Sama Pani neurolog chyba ma już dość i raczej nie ma co oczekiwać zaangażowania czy przejęcia dolegliwościami pacjenta.
1/5
Brak możliwości dodzwonienia się, żeby umówić się na wizytę z dzieckiem trzeba pojechać osobiście. Ortopeda i chirurg dziecięcy na pierwszy piętrze bez windy....
4/5
Mimo trudności z telefonem uważam, że lekarze którzy tam przyjmuja są na wysokim poziomie. Plus dla młodej Pani w rejestracji która jest zawsze sympatyczna i usmiechnięta.
5/5
Bardzo dobrzy i kompetentni lekarze. podchodzą do pacjenta jak do człowieka a nie sztuki. Bardzo polecam
1/5
Poradnia kardiologiczna to totalna porażka! Wszyscy pacjenci umówieni są na jedną godzinę i czeka się po kolei wg numerków. Dzisiaj razem z 11 miesięcznym synem czekaliśmy 4 godziny, po czym lekarka miała do nas pretensje, że dziecko jest niespokojne i płacze podczas badania! Nikomu nie polecam, byliśmy pierwszy i ostatni raz. Wolę już zapłacić i iść prywatnie niż pół dnia kwitnąć w przychodni i stresować dziecko.
1/5
W dniu dzisiejszym mieliśmy mieć wizytę u neurologa.Jednak okazało się,że pani,która przyjmowała w rejestracji skierowanie nie przeczytała PESELu ani daty urodzenia syna co skutkowało tym,że przyjechaliśmy niepotrzebnie w umówionym terminie .Syn ma 7lat,a przyjmują od 16go roku życia.Ja zmarnowałam moje dwie godziny z pracy bo musiałam się zwolnić wcześniej (i muszę je odrobić),a syna musiałam zwolnić dwie godziny wcześniej ze szkoły.Jestem wściekła i złożę skargę do tej placówki.
1/5
Kpina jakas. Dzwonie caly dzien i nikt nie podnosi sluchawki.
3/5
Do większości poradni dodzwonić się trudno jednak do Germenu graniczy to z cudem więc po co podawany jest nr telefonu. Rekompensatą jest jednak fachowość dr. Pasierbka i pracującej z nim pielęgniarki która pracując jak w ukropie i tak jest życzliwa .
5/5
Uważam ze większość tych opinii jest zbyt wymyślna chodzę do przychodni od roku i owszem są kolejki ale kosztem szybkiego terminu do specjalistów którzy są na prawde bardzo dobrzy i uprzejmi podobnie jak personel w rejestracji, młoda Pani zawsze przesymatyczna i usmiechnięta aż miło. Jeżeli chodzi o telefony zauważyłam znaczną poprawe jest zajęte ale da sie normalnie dodzwonić. Ludzie nie wyolbrzymiajcie !!!
1/5
Mało tego ze nie odbieraja ... ja wszystko rozumie czasami jest tak ze jest duzo pacjentów i panie w rejestracji nie moga sie rozdwoic ok.... ale byłam ostatnio swiadkiem bo bylam na miejscu w przychodni ze dzwonił telefon pacjentów nie bylo a Pani ktora tam siedziala prowadzila prywatna rozmowe przez swoj telefon bo nawet jakos specjalnie soe z tym nie kryła
1/5
po co tam siedzą skoro nie odbieraja Paniusie może trzeba dac to wyżej skoro tak się traktuje ludzi ,żenada
5/5
Próbowałam dzwonić wczoraj ale niestety się nie udało. Widocznie Panie miały dużo pracy z pacjentami na kiejscu i dlatego nie odbierały telefonów. Dzisiaj dzwoniłam koło 7:30 i po pierwszej próbie odebrała bardzo sympatyczna Pani i umówiłam się na wizytę bez problemu!!
5/5
Uważam, że problem z kontaktem telefonicznym jest spowodowany tym, że pacjent przy okienku jest obsługiwany w pierwszej kolejności. Byłam, obserwowałam na poczekalni i z drugiej strony dla tych rodziców wychowujących dzieci bezstresowo, zachowanie niektorych i brak reakcji rodziców - tragedia. A ponadto wybieramy przychodnie dobrowolnie, jak się nie podoba, idę do innej. Nie mogę się dodzwonić, piszę maila, powinno to być proste, dla tych, co umieją wypisywać takie rzeczy. Może jest w Polsce taka przychodnia, co spełniają wszystkich oczekiwania, nikt nie czeka w kolejce, jak w Leśnej Górze 😉. Powodzenia.
5/5
Popieram opinię Pani Ewy, ja też nie raz mam problem z dodzwonieniem się do tej przychodni ale proszę spróbować do jakiejkolwiek poradni nie mówię że się nie da od niedawna piszę maile i Panie odpowiadają bardzo szybko nie muzę czekać aż się połączę. Lubie tą przychodnie mimo kilometrowych kolejek...
Każdy ma prawo wybrać nie podoba się idź do innej przychodni a nie zapisuj się na kolejny termin widząc jak to wygląda.
5/5
Chciałam wraz z synem podziękować Pani chirurg dr. Elżbiecie Wieruckiej za empatyczne podejście do pacjenta. Jest to lekarz , który cechuje się dużą empatią, zrozumieniem , anielską cierpliwością. W mojej i syna ocenie Pani Doktor jest godna polecenia.
5/5
Bardzo profesjonalne podejście do pacjenta dr Mirosława - ortopedy , oraz wulkan sympati w oczach i zachowaniu również profesjonalnej pielęgniarki z nim współpracującej
1/5
Wszyscy umówieni na jedną godzinę, z niemowlakiem czeka się w kolejce godzinę... brak słów
1/5
co miała wnieść zamiana doświadczonych pielęgniarek - empatycznych do pacjenta na nowe zupełnie sobie nieradzące -mam nadzieję że mają odpowiednie przygotowanie zawodowe .Brak podejścia do dzieci .
1/5
Pielęgniarka podważająca kompetencje lekarza żenada ,zupełny brak podejścia do dzieci -chorych dzieci .
1/5
Nieda się tam wogule dodzwonić wizyta była zaplanowana przychodnia w ten dzień zamknięta nawet nie raczyli poinformować totalna poraszka
Dodaj opinię

Adres:

Ks.Kard. Stef. Wyszyńskiego 4, Katowice Koszutka

Numer telefonu: