NZOZ "Judym"

Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Podstawowej Opieki Zdrowotnej
12 658 00 28
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej
12 658 00 28
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Gabinet Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej
12 658 00 28
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ "Judym"

Dodaj opinię
3/5
Obsługa lekarska dla dorosłych , pielęgniarska i p-tu pobrań bardzo uprzejma i fachowa.
Panie w rejestracji obsługują bardzo sprawnie - natomiast sam system rejestracji budzi moje bardzo złe skojarzenia. Aby zarejestrować się do lekarza podstawowej opieki zdrowotnej należy odstać w kolejce przed Przychodnia od godz. 5.oo rano. Około godz. 6.oo kolejka jest wpuszczana do środka otwieranej przez portierkę Przychodni. Okienko rejestracji jest otwierane o godz.7.oo. W momencie otwarcia rejestracji ludzie z kolejki dowiadują się której lekarki dzisiaj nie będzie lub to że do danej lekarki będą zapisywane tylko np. 4 osoby. Jeśli chodzi o rejestrację telefoniczna to praktycznie ona nie funkcjonuje w pierwszych godzinach po otwarciu okienka - poprostu panie w rejestracji w ogóle nie podnoszą słuchawki telefonu. Dodzwonić się można dopiero po ok. 2 godz. od rozpoczęcia rejestracji chorych i to po to aby dowiedzieć się że na dzisiaj nie ma już wolnych miejsc (sprawdziłem to w ubiegłym tygodniu czekając 2 razy na chorą).Wniosek - trzeba wprowadzić rejestrację internetową bo to co jest to nie dla chorych !
1/5
Całkowicie zgadzam się z wystawioną opinią#dzisiaj ja też nie mogłam się dodzwonić a na swojej stronie piszecie że konsultacja lekarska telefonicznie # ale jak sie do was dodzwonić?
1/5
Wypisałem się jakiś czas temu z tej niby-przychodni, ale w ramach przysługi chciałem z uwagi na bliskość zarejestrować w niej znajomego. Nie zmieniło się nic. Paniusie w recepcji tradycyjnie są na poziomie sklepowych z prl-owskiej budy z drożdżówkami i powinny być wywalone na zbity pysk, gdyż jako "twarz" przychodni robią jej fatalną robotę. Przy okazji sprawy załatwianej przez próg (co akurat normalne w obecnej sytuacji) z ciekawości przyglądnąłem się, w jaki sposób paniusia w przyłbicy potraktuje zdezorientowaną nieco babcię, która przydreptała do lekarza. I tylko obawa, że babcia może się jeszcze bardziej zdenerwować, powstrzymała mnie, żeby nie zrobić tam takiego Sajgonu, żeby paniusia z recepcji zapamiętała mnie na całe życie. (p.s. - nie zarejestrowałem nowego pacjenta - zrezygnowałem),
1/5
dzwonie i dzwonie,bo chce zamówić lekarstwa ale nikt nie odbiera telefonu.!!!!
1/5
od powstania NIGDY nie można się dodzwonić nic załatwić przez telefon lekarze niekompetentni jedna pani doktor potrafi się uśmiechać za plecami pacjenta rozbawiona jego chorobą pani przełożona pielęgniarek wiecznie nieobecna w gabinecie na bajkach albo w rejestracji albo u pani księgowej albo u równie zapracowanej pani doktor
ocen - 1
strona internetowa podaje jeden telefon podarowany przez komuną na otwarcie przychodni zapracowane kierownictwo nie słyszało o służbowych komórkach
złożę skargę do funduszu
Doktor Judym przewraca się w swoim literackim grobie.
1/5
Nieżyt nie możliwości się dodzwonić, panie w rejestracji blokują telefon, w efekcie sygnał jest cały czas zajęty. Dodam tylko że przychodnia płaci za wirtualną centralkę która powinna automatycznie informować dzwoniącego który jest w kolejce.
1/5
Mloda lekarka z tej przychodni na wizycie domowej popoludniowa pora w piatek przed weekendem u pacjentki 80 letniej z uporczywymi wymiotami od dwoch dni i tracacej chwilami swiadomosc nie zalecila zadnego leku a co najwazniejsze nie zlecila nawodnienia dozylnego w konsekwencji pacjentka stracila przytomnosc i w ciezkim stanie znajduje sue w szpitalu .jest to powazne zaniedbanie i narazenie czlowieka na stan zagrazajacy zdrowiu i zyciu . Bedzie skarga do NFZ .
1/5
Dramat - omówiona wizyta teleporada i lekarz nie zadzwonił zero kontaktu czy próba jakiegoś usprawiedliwienia.
1/5
Dramat, stara śmierdząca przychodnia, personel to jakaś masakra, dr cybulska opryskliwa, panie w rejestracji jakby były tam za kare.
1/5
Dr Cybulska wogóle nie powinna być lekarzem,poziom kultury osobistej i wiedzy poniżej krytyki,nie chciała wydać skierowania,prywatnie okazało się że mam kamienie w nerkach i na cito mam brać leki !!!!!
4/5
Sadze ze opinie sa mocno przesadzone brzmia jakby dzidzius jest obrazony dzidzius nie dostal tego czego chcial wiec gryzie i pluje. Pozwalam sobie w zadnym przypadku kontaktu z Dr. CYBULSKA stwierdzic by uchybiala arkanom leczenia czy jakims niestosownym zachowaniem. Wierutna bujda. Ale potwierdzam JUZ PONAD 4LETNIE WPISY O SZCZEGOLNYM TRAKTOWANIU PACJENTOW PRZY REJESTRACJI SA NIE DO PRZYJECIA JAKIS POSTKOMUNISTYCZNY ZWYCZAJ ZAKOTWICZYL SIE TAM NA DOBRE A RACZEJ NA ZLE!!!! I PRZEZ TYLE LAT NIKT NIE ZAJMIE SIE ROZWIAZANIEM TEJ KWESTII. POL BIEDY KIEDY LATO ALE TERAZ KAZAC MI CHOREMU STAC OD PRZED 6A W KOLEJCE TO JEST JEDNAK SKANDAL. KIERUJE TE ZANIEDBANIE DO OCENY W NFZ. reszta personelu calkiem w porzo no moze oprocz jednej z rejestracji. Szkoda ze psuje opinie pozostalym. Pozdrawiam i zycze wzajemnego szacunku i poszanowania. ZUKOSA
Dodaj opinię

Adres:

Heleny 2, Kraków Bieżanów-Prokocim

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00