NZOZ "Kimed"

Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.

Opinie o NZOZ "Kimed"

Dodaj opinię
3/5
Rehabilitacji daję 5 mocnych gwiazdek - Pani Patrycja i Pani Magda są wspaniałe, mają wielką wiedzę i potrafią zdziałać cuda.
Niestety nic dobrego nie mogę powiedzieć o recepcji. Kobieta z czarnymi włosami starsza jest zawsze niemiła i opryskliwa.
Niestety jest tu bardzo duża rotacja pracowników - bardzo dobrych pracownikow - niestety kobieta na recepcji (ta niemila) pozostaje od lat niezmiennie. Nie na tym powinno polegać utrzymanie dobrej przychodni.
1/5
Jeśli chodzi o pracownie rehabilitacji obecnie nie mogę powiedzieć niczego dobrego o aktualnym personelu. Zabiegi prądów i pola magnetycznego prowadzi młoda kobieta (niska brunetka) z wiecznym grymasem na twarzy i bardzo nieprzyjenymi, chamskimi wręcz odpowiedziami na zadawane pytania. Panowie z działu ćwiczeń bardziej skupiają się na rozmowach między sobą niż na korygowaniu wykonywanych przez pacjentów ćwiczeń. Szkoda Państwa czasu na zabiegi w tej placówce. Mało tego ściany w pomieszczeniach gdzie wykonywane są zabiegi dawno już nie były odświeżane (są wyraźnie brudne), mankament estetyczny ale robi bardzo nie miłe wrażenie.
1/5
Służba zdrowia w tej placówce to jakiś żart. Opóźnienia do lekarza- dr Dziabały trwają od 1h-3h co personel uznaje za oczywiste, a lekarz spaceruje się po korytarzu. Żałosne traktowanie pacjenta.
4/5
Rehabilitacja na wysokie 5 z plusem. Szczególnie Pan Jarek i Pani Ola starają się jak mogą posiadając bardzo dużą wiedzę, podchodząc do problemu pacjenta w sposób bardzo kompleksowy. Po przyjściu z moim problemem zostało mi wytłumaczone dlaczego tak jest obecnie i co trzeba z tym zrobić żeby było lepiej, i rzeczywiście mój stan się poprawił. 5+ za kompleksowe, szczegółowe i efektywne podejście do pacjenta. Niestety nie mogę powiedzieć tego samego o rejestracji, która była niemiła i opryskliwa, tak jakby siedziała na swoim stanowisku pracy za karę i rozpaczala nad tym ile to jeszcze godzin musi w tej placówce spędzić. Czy tak powinno wyglądać podejście do pacjenta? Nie wydaje mi się. Mimo wszystko rehabilitacja błyszczy i przycmiewa braki i niedostatki.
1/5
Opieka zdrowotna to żart.Na wizytę w razie choroby czeka się kilka dni. Z wysoką gorączką poradzono mi ( w rejestracji) żebym poczekała do wieczora i udała się do nocnej pomocy zdrowotnej na Malczewskiego, ponieważ tu mnie nie przyjmą bo nie jestem zapisana a zapisy już do końca tygodnia wyczerpane. Proszę mi wierzyć , że wielkim wysiłkiem było dla mnie wtedy podniesienie się z łóżka.Wzięłam urlop w pracy i kiedy doczekałam się upragnionej wizyty miałam zapalenie płuc.

Dzisiaj tz 09.09. 2019 udałam się do tej placówki po receptę na rutynową partię leków nasercowych (jestem po zawale) , tylko recepta bez wizyty, zwykle czekam na nią 2 dni - .Pani w recepcji chyba niezadowolona że przerwałam jej pogawędkę z koleżanką poinformowała mnie , ze receptę mogę otrzymać w przyszłym tygodniu po wtorku tz.około 18.09.2019. Na moją dygresję. że nie mogę tak długo być bez leków bo to zagraża mojemu życiu odparła żebym jej nie straszyła, ją to nie obchodzi.

Muszę nadmienić bo byłabym nie w porządku gdybym nie napisała , że jak już uda się dostać do lekarza można liczyć na kompetentną pomoc.Szkoda tylko , że rotacja wśród lekarzy jest duża ,że nim lekarz zapozna się z historią choroby pacjenta już go nie ma.
Można zastanowić się jaką politykę prowadzi kierownictwo Mazowieckiego Centrum tak utrudniając pacjentowi możliwość leczenia w zakontraktowanej przez NFZ placówce.
Gwiazdka to dla lekarzy.
4/5
Moja mama (obecnie 101 lat i 6 miesięcy) jest od paru lat pod opieką dr Dziabała.
Jestem pełna uznania dla pracy i zaangażowania Pani doktor. Uważam, że Jej zawdzięczam dobry stan zdrowia mamy {stosownie do wieku).
Ogólnie mówiąc leczenie osób osób starszych i schorowanych wymaga większego zaangażowania czasowego. Często przeznaczone na wizytę 20 minut jest niewystarczające, stąd powstające opóźnienia w stosunku do zapisów.
Pani doktor jest dobrym lekarzem, diagnostą. Potwierdzeniem tego faktu jest duża ilość pacjentów do niej.
Oceniam pozytywnie pracę przychodni
5/5
Wysokiej klasy specjaliści z profesjonalnym podejściem, w którym priorytetem jest pacjent. W szczególności z całego serca polecam wspaniałą Panią Doktor Danutę Dziabałę.
5/5
Od dawna jestem pacjentką tej przychodni, więc dobrze wiem jak wygląda praca tutaj. Nie ma problemu, żeby dostać się do lekarza, zwłaszcza nagle - od zaraz. Laboratorium - wspaniała sprawa - do południa można się zgłosić. Nigdy nie spotkała mnie tu żadna przykrość, żadne lekceważenie, ani ze strony lekarzy, ani rejestracji, ani rehabilitantów, pielęgniarek. Poczułam się wywołana po przeczytaniu wpisu pewnej pacjentki, dot. Pani dr Dziabały. Droga pacjentko: Pani opinia nie pokrywa się z prawdą. Dr Dziabała to wyjątkowy lekarz, oddany pacjentom, z powołania. Taki lekarz to perełka tego zawodu. Celne, trafne diagnozy, leczenie. Przyjmowanie każdego potrzebującego, nawet po godzinach pracy, nikomu nie odmawia. W dodatku empatyczna i wyrozumiała. Jakie czekanie godzinami? Jakie spacery po korytarzu? Absurd. Może pacjentka trafiła z czekaniem akurat wtedy, gdy Pani dr Dziabała ratowała mi życie. Tak. Ratowała mi życie! W przychodni, gdyż nie zgodziłam się na wezwanie pogotowia. Pomagała mi nie raz, w innych sytuacjach poza przychodnią, np. w weekend (przychodnia zamknięta) instruując co robić zanim przyjedzie pogotowie. Wiem od innych pacjentów, że pomaga zawsze, każdemu. Polecam tą przychodnię każdej osobie, która potrzebuje skutecznego leczenia, lub zwykłej porady lekarzy, rehabilitantów. Tu są naprawdę świetni fachowcy, w dodatku bardzo sympatyczni.
5/5
U wielu lekarzy w swoim życiu miałam przyjemność być, ale tak wyjątkowego, doświadczonego lekarza, jak pani dr Danuta Dziabała, spotka się raz na milion. Jej profesjonalizm, ogromna wiedza medyczna wzbudza zaufanie wśród wielu, wielu pacjentów. Potrafi bardzo celnie zdiagnozować pacjenta i kompleksowo leczyć z bardzo dobrym skutkiem ( co na dzisiejsze czasy jest unikatowe wśród lekarzy pierwszego kontaktu ). W jednej osobie potrafi być kardiologiem, gastrologiem, endokrynologiem, laryngologiem. Angażuje się bardzo w stan zdrowia każdego pacjenta, przeprowadza wnikliwe wywiady w celu ustalenia prawidłowej diagnozy. Poza dużą wiedzą medyczną cenię lekarza za spokój podczas wizyty - lekarz nie wprowadza nerwowości wiedząc dobrze, że za drzwiami gabinetu liczba pacjentów nie pokrywa się z godziną zakończenia pracy. To, lekarz z powołania z dużą etyką lekarską, konkretny, rzeczowy, sympatyczny. Polecam panią dr z czystym sumieniem i dziękuję bardzo za Jej pracę w przychodni.
5/5
Zaimponowała nam praca Pana Bartłomieja w laboratorium szczepień i zastrzyków. Kontakt z nim to doświadczenie niezwykłej empatii, a jego fachowość w podejmowaniu czynności zawodowych zasługuje na wyjątkowe wyróżnienie. Szczególne podziękowania należą się Kierownictwu Przychodni za zatrudnienie takiego fachowca i sympatycznego człowieka.
Ale nasze spojrzenie na działalność pracowników KIMED przy ul. Ludowej byłoby niepełne i ułomne, gdybyśmy nie wspomnieli o pracy Pani dr Danuty Dziabały. Jest przecież naszym lekarzem pierwszego kontaktu od kilkunastu lat. Korzystaliśmy z jej usług również w okresie kierowania przez nią Przychodnią przy ul. Iwickiej.
Na podstawie naszej wieloletniej współpracy przyłączamy się do tych wszystkich osób, które w swoich opiniach wyliczają wspaniałe cechy dr D. Dziabały jako człowieka i lekarza, które uznają ją m.in. za skarb w dobie starzenia się społeczeństwa lub za perełkę zawodu lekarza, obdarzoną celnymi i trafnymi diagnozami.
Nie zgadzamy się z tymi opiniami, w których zarzuca się dr D. Dziabale powodowanie znacznych opóźnień w przyjmowaniu pacjentów czy spacerowanie po korytarzach itp. Naszym zdaniem, opóźnienia wynikają w dużej mierze nie z winy lekarza, a z wieku przyjmowanych pacjentów, którym należało poświęcić więcej czasu, a także ze zbyt niskiego normatywu czasu przewidzianego dla tego rodzaju pacjentów.
To duże szczęście i duża szansa dla mieszkańców tego rejonu Warszawy móc korzystać z usług takiego lekarza i człowieka, nawet jeżeli zajdzie potrzeba poczekać niekiedy na wizytę dłuższy czas przed gabinetem.
1/5
Jest godz 14,17, dokładnie 21 minut oczekiwałem na linii (cały czas będąc drugim oczekującym) w między czasie z 2 innych numerów dzwoniłem. Na obu numerach byłem 3 oczekującym, dziwne: na jednym mógłbym być 3, a na drugim telefonie powinienem być 4. Ale mniejsza o to po 21 minutach "księżniczka" odzywa się (ja Ją słyszę, ale Ona udaje że mnie słyszy.
SKANDAL!!
1/5
Recepcji daję -5 , byłam pierwsza do recepcji i musiałam czekać pół godziny zanim zostałam obsłużona. Pani z czarnymi włosami opryskliwa, niegrzeczna i powolna.
1/5
Recepcja to panie rządzące przychodnią, pracują bez maseczek, są niemiłe, najgorsza najstarsza z czarnymi włosami. Czas oczekiwania żeby łaskawie zostać obsłużonym to średnio 20 minut, będąc pierwszym w kolejce. Panie mają różne zajęcia, rozmowę przez telefon, tylko nie obsługę petenta.
Niestety trzeba dać gwiazdkę więc daję jedną, chociaż tak naprawdę nie należ się żadna.
2/5
Naprawdę nie rozumiem dlaczego właściciel tej przychodni nie zwróci uwagi na to jak pracują jego pracownice w rejestracji. Ja rozumiem, że przewija się mnóstwo pacjentów na rehabilitacji czy do lekarzy specjalistów każdego dnia, jest tłok, czasem trzeba czekać, ale na litość boską to jak niemiłe potrafią być Panie pracujące na rejestracji jest karygodne. Jedna najbardziej opryskliwa starsza (chyba kierowniczka) jest od wielu lat. Człowiek idzie załatwić sprawę jakby miał iść walczyć na wojnie, bo i tak wie, że zostanie potraktowany jak intruz.
Co do rehabilitacji mimo dużej rotacji nie mam zatrzeżeń, korzystałam wiele razy i wszyscy młodzi ludzie zarówno na masażu i na sali służą dobrą radą i są pomocni. Daje dwójkę tylko dlatego, że rehabilitacja się broni, ale recepcja do wymiany!!!!!
5/5
Po przeczytaniu tych opinii jestem innego zdania co do recepcjonistek. Byłem świadkiem jak pacjentka została uprzejmie przyjęta, a po chwili wróciła i bezpodstawnie zbluzgała pracownicę nie wiadomo za co. Zachowanie tak karygodne, że aż śmieszne. I dziwię się, że Panie na recepcji dalej się uśmiechają i z uprzejmością obsługują pacjentów po takich nie miłych sytuacjach. Recepcja 5, pacjenci 0.
1/5
Niestety Panie na recepcji bardzo nie miłe i niecierpliwe. Niestety byłam świadkiem jak nawet niezbyt miło zwracały się do fizykoterapeuty, to co tu mówić o pacjentach, jeśli do personelu są opryskliwe. Rehabilitacja w porządku, ale rejestracja na minus
1/5
Bardzo nie miły personel (mowa tutaj o paniach w recepcji). Zgadzam się z powyższymi opiniami co do ich nieuprzejmności . Panie są opryskliwe, wręcz chamskie dla pacjentów i zachwoują się jakby pracowały tam za karę. Dziwne, że kierownictwo nic z tym nie robi....
5/5
Nie zgodzę się z Paniami. Chodzę codziennie na rehabilitację i nie spotkałem się z opryskliwym zachownajem rejestracji. Są profesjonalne i pomocne. Według Pani nie, dlaczego? Panie z rejestracji są empatyczbe, ale nie mogą pozwolić sobie wejść na głowe. Uważam, że Pani opinia jest niesprawiedliwa. Byłem w kilku w miejscach, więc jeśli Pani uważa, że rejestracja jest zła go proszę zmienić przychodnie. Dopiero Pani doceni rejestrację w Kimedzie.
5/5
Dzisiaj miałam styczność z Kimedem.Panie z rejestracji konkretne, ale pomocne i uprzejme. Panie pomogly mi załatwić sprawę tak, abym w końcu otrzymała poprawne skierowanie. Dodatkowo mogłam liczyć na rozmowę telefoniczną żeby oceniły czy skiwrownaie jest w końcu poprawnie wystawione. Są konkretne i nie dają sobie wchodzić na głowę. Ale z opiniami, że są chamskie SIĘ NIE ZGODZE. Chyba niektórzy ludzie mają jeszcze chodzili po przychodniach skoro narzekają na pracę rejestracji KIMED.
2/5
Chodziłam na rehabilitację jakiś czas temu krotko czekałam w kolejce na zabiegi, wszystko poszło sprawnie. Jednak musze napisac że panie w recepcji niestety sie nie popisuja swoja uprzejmością te opinie to prawda. Rehabilitancji w porzadku, chociaz nieraz trzeba bylo dlugo czekac na swoja kolejke. Panie na recepcji powinny byc cierpilwe dla pacjentow w koncu to ich praca i za to im placa
Dodaj opinię

Adres:

Ludowa 6, Warszawa Mokotów