Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.
Opinie o NZOZ Med-Colombo
Uwaga!
Prosimy o rozwagę przy kierowaniu się opiniami na temat placówki. Część komentarzy na temat ośrodka jest napisana z tego samego adresu IP, z którego osoba kierująca placówką prosiła nas o usunięcie negatywnych komentarzy. Opinie mogą wprowadzać w błąd. Podejrzewamy, że ich autor (lub autorzy) łamią prawo popełniając czyn nieuczciwej konkurencji.
Administratorzy
Adres:
Adama Mickiewicza 31, Poznań Jeżyce
POLECAM!!!
Jestem bardzo zadowolona
Przychodnia profesjonalna ja osobiście polecam!!!
Polecam.
Polecam w 100%!!!
- schodów nie da się sforsować wózkiem a winda dla niepełnosprawnych od podwórza nie zawsze działa
- nie każdy pediatra myje ręce przed zbadaniem dziecka
- w gabinecie lekarskim nie ma mydła i ręczników do rąk (zawsze myję ręce przed rozebraniem dziecka)
- przychodniowy przewijak stoi w kącie zastawiony krzesłami i trudno z niego skorzystać
- nie ma miejsca na ubranie dziecka (niemowlaka trzeba ubierać w wozku)
- szczepienia są umawiane tylko wtedy, gdy jest pielęgniarka (przychodzi tylko pare razy w miesiacu)
- w przychodni jest gorąco (ponad 25 stopni), wiec oczekiwanie z dzieckiem w kolejce na przyjęcie jest bardzo męczące
- w przypadku kwalifikacji do szczepienia przyjmuje ten lekarz pediatra, który akurat jest dostępny a nie pediatra danego dziecka
- trzeba przynieść własna szczepionkę (trudno powiedziec, co trzeba zrobić w wypadku, gdy szczepionkę się przyniesie a dziecko nie kwalifikuje się do szczepienia)
- w przychodni jest bardzo mało miejsca na zostawienie wózka
- czasem szczepienie odbywa się w tym samym pokoju co kwalifikacja a czasem w innym
Do przemyślenia, czy warto.
POLECAM Z CAŁEGO SERCA!!!
W związku z nagłym atakiem na przychodnię, związanym z restrukturyzacją personelu, uprzejmie informujemy, iż każdy oczerniający komentarz, stawiający zarówno przychodnię jak i personel w złym świetle, zgłaszany jest w dniu dzisiejszym do Kancelarii Prawnej.
Jesteśmy na bieżąco w kontakcie z administratorami strony, komentarze te zostają zachowane, jako dowód w sprawie. Pragniemy podkreślić, że nikt z nas nie jest w sieci anonimowy, pod każdym komentarzem kryje się IP i właściciel, umieszczanie takich opinii nie pozostanie bezkarne.
Od dnia dzisiejszego wszystkimi komentarzami, które wpływają na negatywną opinię przychodni, zajmują się odpowiednie instytucje.
Z poważaniem,
MED-COLOMBO
Iwona Szymczak mama Krystiana i Sylwii
Jakim trzeba być nieogarnietym człowiekiem aby samemu dodawać sobie pozytywne komentarze (dowód: komunikat administracji). Ewidentnie widać to słodzenie i wybielanie się. Nie sądzę aby przychodnia była aż tak popularna aby otrzymywała pozytywne komentarze co chwile i aby pacjenci byli świadomi zachodzących zmian w przychodni o których można poczytać. Przychodnie odwiedzam juz od kilku miesięcy, nie interesuje mnie kto mnie wita, zabawka itp. ja przychodzę do lekarza bo mam taką potrzebę. Czy w rejestracji siedzi kobieta czy mężczyzna jest mi to obojętne, czy się śmieje czy nie też mi to wisi - nie zapominajmy po co udajemy się do lekarza - śmiech i zabawa problemu zdrowotnego nie rozwiąże.
Korzystałam z wielu miejsc (przychodni) i W zasadzie niczym nie różni się i ta poza małym plusem iż w Med Colombo nie ma kolejek, nie muszę spędzać kilku godz w poczekalni itp. To jest plus tego miejsca (o minusach pozniej) ale też refleksja do zastanowienia się...co jest nie tak iż tak mało pacjentów...tak myślę sobie dla mnie fajnie bo wchodzę wychodzę ale gdyby sie glebiej zastanowic...hm może jest coś nie tak z tym miejscem iż nie cieszy się taka popularnością w końcu znajduje się w sercu Jeżyc, budynku skupiającym mnóstwo lekarzy innych specjalności, miejsca gdzie od urodzenia jak pamiętam zawsze była przychodnia.
I tak się zastanawiam skoro nigdy nie ma kolejki to i mało popularne to miejsce A skoro mało popularne miejsce to skąd nagle tyle pozytywnych - negatywnych komentarzy w sieci pojawia się w ciągu ostatnich dni. Konkurencja?? Nie sądzę
Administracja swoim komunikatem informuje o dużej ilości komentarzy z tego samego IP o zgrozo IP z ktorego otrzymali zgłoszenie z prośbą o usunięcie negatywnych komentarzy. Hmm czyli co? Sami sobie piszą ;) Po co? Po co te brednie? Po co to kłamstwo? Po co tak słodzić?
Jak się dobrze robi swoją robotę to nie trzeba się reklamować. Działając jako przychodnia Lekarza Rodzinnego tym bardziej reklama nie jest potrzebna.
No nic idźmy dalej. Pisząc ten komentarz chce wyrazić swoją opinię. Opinie wiarygodną, rzetelną. Miejsce jak dla mnie jest neutralne poza jednym minusem. To iż nie ma tutaj większych kolejek to plus ale to że co chwile jest inny lekarz który mnie przyjmuje to już ogromny minus. Co jakiś czas zaczynam od zera, nowy lekarz, na nowo tłumaczenie co mi dolega, nowy wywiad itp. Dlaczego tak się dzieje? Coś musi być na rzeczy że tak się zmieniają lekarze.
Minusem są też godziny przyjęć lekarza, raz czy dwa w tygodniu? Po 2-3h? Poważnie? Przecież to absurd aby w przychodni lekarza rodzinnego nie było dostępnego lekarza.
Wierzę w to że ktoś z pracowników tej przychodni przeczyta ten komentarz i zastanowi się nad tym jak to usprawnic, zadziala w kierunku polepszenia dostepnosci lekarza, lekarza z którym pacjent się utożsamia, którego będzie znał, który będzie prowadził leczenie od A do Z.
Panie/Pani właścicielu zamiast robić z siebie błazna w Internecie (dodając pozytywne komentarze) rób swoje, zapewnij prawidłowe funkcjonowanie placówki, usprawnij dostępność lekarzy. Spraw aby to miejsce było dostępne zawsze wtedy kiedy tego potrzebuje pacjent, do czego zobowiązałes się prowadząc taka działalność.
Leczenie ludzi to nie zabawa
Mimo tego wszystkiego mam nadzieję iż placówka nie zniknie i będzie tylko lepiej. Mieszkam w pobliżu i chce mieć lekarza dość blisko. Życzę powodzenia. Róbcie swoje.
Ponadto informuję,że lekarz przyjmuje codziennie i nie po 2-3h, tylko jest 5h potem wyjeżdża na wizyty domowe. Serdecznie Pozdrawiamy.
Wizyty domowe?? Hmm.. Jak wspomniałam wcześniej z usług przychodni korzystam juz od dłuższego czasu..Nie tak daleko jak na wiosnę prosiłam o wizytę domową bo nie byłam wstanie dojść do przychodni...Po 3 dniach sama musiałam pojawić się w przychodni aby otrzymać pomoc.
Jak widać ktos kto napisze prawdę jest od razu atakowany. Aż żal patrzeć na to ile Ci ludzie mają Jadu. Pani/Panie przedstawicielu firmy Med Colombo. Lekarz rodzinny powinien być jak Państwo piszą 5h dziennie przez 5 dni w tygodniu. Sęk w tym iż teoria a praktyka to co innego. Dobrze że znają Państwo zasady teoretyczne odnoszące się do zasad prowadzenia przychodni bo w praktyce wygląda to o zgrozo gorzej. Proszę nie
wypisywać bzdur i zapewnień co do których się Państwo nie stosują. Nie ma w przychodni lekarza dostępnego przez 5h codziennie, poza tym przychodnia jest czynna od 8-18 czyli 10h po co? zeby pusta była bez lekarza??
Zamiast bawić się w błazna w Internecie proszę zająć się tematem dostępności usług dla pacjentów w godzinach pracy przychodni.
Odnośnie komentarzy też kolejna WODA wylana z ust przychodni. Komunikat administracji brzmi:
"Część komentarzy na temat ośrodka jest napisana z tego samego adresu IP, z którego osoba kierująca placówką prosiła nas o usunięcie negatywnych komentarzy."
Ktoś ma problem z czytaniem ze zrozumieniem?? Czytając ten tekst rozumiem to tak: komentarze które są tutaj napisane pochodzą z TEGO samego IP co wiadomość przesłana do Administracji z prośbą o usunięcie negatywnych które się pojawiły. Czyli co?? Przychodnia sama sobie pisała negatywne komentarze a później wysłała informację do administracji z prośbą o ich usunięcie?? To widać iż treść tych pozytywów aż razi po oczach. Tyle słodyczy i oh ah tam sie wylewa jak ta WODA która częstuje Pani na recepcji uśmiechając się do pacjentów. Serio WODĘ proponujecie??
Pisanie sobie komentarzy pozytywnych jest nieuczciwe o tym zresztą administracja też pisze.
W oświadczeniu które Państwo przesłali tutaj informują Państwo o tym iż nikt w sieci nie jest anonimowy...zgadza się nikt...może administracja pokaże pod każdym postem adres IP z jakiego dany komentarz został dodany?
Widzieli Państwo na rynku przychodnie prywatną która działa ponad 40 lat?? Jak żyje zawsze było to państwowe a dopiero z chwila prywatyzacji i powołania najpierw Nas chorych a później NFZ tacy ludzie jak Państwo mają możliwość prowadzenia prywatnie przychodni i czerpania z niej korzyści finansowej. Nie znam kierownictwa Waszej przychodni ale wydaje mi się iż prowadzoną jest przez osobę bez doświadczenia i niedouczoną w tym temacie.
Nie mam zamiaru się przepychac na słowa z kimś kto nieuczciwie podchodzi do spraw.
Powtórzę raz jeszcze...zamiast robić z siebie błazna w Internecie zajmijcie się praca i poprawa działalności przychodni zapewniając opiekę medyczną pacjentów za których otrzymujecie pieniądze z naszych składek.
Proszę przestać nas pouczać, jeśli ma Pani zastrzeżenia prosimy o kontakt z przychodnią, Pani wypowiedzi maja na celu tylko i wyłącznie postawienie med colombo w złym świetle, czego dowodzą Pani natychmiastowe, źle nacechowane wypowiedzi. W dniu wczorajszym był lekarz, przychodnia jest otwarta w tych godzinach, chociażby dlatego, żeby osoby, które kończą pracę o 17, mogły odebrać recepty,czy skierowanie.
Jeśli ma Pani jakieś zażalenia, prosimy o osobisty kontakt, nie będziemy się przepychać w internecie.
Med Colombo
Odebrać recepty...a kto niby ma je wypisać jak lekarza nie ma. Skierowanie raczej lekarz wypisuje z reguły po zbadaniu pacjenta więc o jakim tutaj odbiorze skierowań popołudniu jest mowa. Być może się mylę ale jeśli z odbiorem recept, fakt moge się zgodzić to w przypadku skierowania juz nie bardzo chyba że się mylę jeśli tak to proszę mnie poprawić.
Proszę wskazać w moich wypowiedziach iż odnoszę się źle stawiając Med Colombo W złym świetle. Napisałam szczerze i rzetelnie jak jest. Pisałam że plusem dla mnie jest to iż nie ma kolejek i nie muszę spędzać dużej ilości czasu w poczekalni. Minusy które przytoczyłam proszę przeanalizować i zastanowić się nad tym jak możnaby je poprawić. Krytyka widać boli i to bardzo i zamiast zaprzestać wybielania się i brnięcia dalej to jednak obsluga Internetu sprawia przyjemność.
Krytykę trzeba umieć przyjąć i zmierzyć się z nią ponieważ jest dobrym drogowskazem w dalszym działaniu oraz darmową analiza poziomu satysfakcji klienta (pacjenta) na usługę która się oferuje. Jak widać zamiast zwiesic głowę, wypić WODĘ i pomyśleć lepiej jest się pobawić i odpisywać bzdurne wiadomości do tego nie na temat.
Nie oczerniam i nie działam na szkodę A jedynie wyrażam swoje spostrzeżenia z korzystania z przychodni przez ponad rok do czego mam prawo jako pacjentka. Pod względem medycznym jest całkiem dobrze jeśli chodzi o kadrę, która niestety co chwile się zmienia ale nie o tym mowa jednak jeśli chodzi o dostępność usługi to już tak jak napisałam. Uczęszczam do przychodni ponad rok...gdzie są ci lekarze co byli?? Miałam już 4...ciekawe kto mnie teraz przyjmie kiedy będę potrzebowała pomocy.
Dziękuję za zaproszenie do kontaktu osobistego. Z pewnością skorzystam no bo mam tam Lekarza Rodzinnego.
Pozdrawiam
Asa tym razem daje tylko jedną gwiazdkę za to iż Med Colombo jak odpisuje to daje sobie 5 stąd aby wyrównać ocenę ogólną stawiam taka a nie inna ocenę za co przepraszam.
Pani Sandro, wstyd! Nie zamierzam zostawić tej sprawy bez konsekwencji.
Tak łatwo napisać kilka słów za dużo.... Ale żeby potem wybrnąć, to już problem... Ludzie ogarnijcie się, dodam że wcześniej byłam wzywana z przychodni judym bo recepty były wpisywane na moje dane... A tu żadnych problemów nie było.
Polecam z całego serca.
POLECAM!
Polecam.
Polecam.
Ja chodzę jestem zadwolona i nie słucham plotek,bo to zawsze jest krzywdzące.
Polecam.
Polecam Przychodnie.
W rejestracji zawsze odbierają telefony. Babki miłe.
Polecam dr Pietkiewicz.
Jedyne, co, to przydałby się jeszcze inny pediatra.