Med-Lux

Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
Rynkowa 63
Przeźmierowo
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.

Opinie o Med-Lux

Dodaj opinię
5/5
Dużo dobrych lekarzy w jednym miejscu. Wszystkie badania tez można tu zrobić. Szczególnie polecam pediatrów.
1/5
Ortopeda beznadziejny! Tylko wklepuje do kompa i woła następnego. Nic się nie dowiedziałem w związku ze złamaną nogą, niby nie jest źle ale dobrze nigdy nie będzie i tyle. Jak mówię ze mi kręgosłup nawala to mi pan doktor przerywa i do rodzinnego wysyła. Wspomniałem o ścięgnie Achillesa to mam sobie jakaś maść kupić i tyle. Zmarnowane skierowanie.
1/5
Jestem rozczarowana , jak za czasów dawnej komuny.

Pacjent czuje się jak intruz.
1/5
Obsługa rodem z PRL. Brak informacji telefonicznej o dniach rejestracji do medycyny pracy. Na miejscu bardzo niemiła obsługa>
1/5
Okulistka beznadziejna. Dwie minuty na badanie i następny!

W dupie na wszystko.
1/5
Beznadzieja. Jeszcze długo się nic nie zmieni i w służbie zdrowia i w urzędach.
1/5
Tragedia, oni zapomnieli, że kasa to my!! Te szaraczki! Ci pacjenci. To jest Służba zdrowia, a nie prywatny folwark!! Służba!!! Dla nas, dla pacjentów! Recepcja! Kompletnie niekompetentna! Spychologia totalna!
5/5
Super laryngolog!!! Pełna profeska! Gabinet wyposażony kosmos. Lekarz rzeczowy, rozmawia, pyta, z poczuciem humoru. Na każdej wizycie badanie endoskopem - pokazuje na ekranie co widać u mnie w uchu, nosie i strunach głosowych. Komputery, wszystko elektronicznie.Żadnych problemów z umówieniem na kolejną wizytę. Tylko terminy trochę długie, ale jak coś pilnego przyjmuje od razu :-)
5/5
Bardzo dobra placówka ,dlaczego problem z komunikacją, bo po prostu mają ludzi z całego regionu..
Ja jako miejscowy też się denerwowalem na brak kontaktu telefonicznego.
Ale zrozumiałem że widocznie skutkuje to dobrymi lekarzami,pielęgniarkami i całym personelem.
A wyjątki, mój Boże są wszędzie.
P.s Wystawiamy opinie z "głową "
W końcu na nich się opieramy.
1/5
Dodzwonić się....masakra. Nigdy tak nie było. Wybieram numer a tam słyszę "jesteś numerem dzwoniącym 31" Po 2.5 godzinach oczekiwania byłam 4 i za chwile 18.00 więc mnie rozłączyło. Brak słów..... Nie robicie sobie dobrej opinii w ten sposób. Kiedyś czas oczekiwania na odebranie telefonu to max 5min. A teraz JEDNA WIELKA ŻENADA. Aż boję się jak zachoruje i będę musiała do was jechać osobiście się umówić do lekarza.
1/5
Brak słów!!!po co są telefony!?Masakra żeby się tam dodzwonić.Od dwóch tygodni dzwonie i ciągle jestem nr.oczekujacym 20...co to ma być!?Może tak do roboty sie weźcie panie,a nie tylko krzesła grzejecie!Za co my składki płacimy ?żeby się nawet umówić do lekarza nie można było?PORAŻKA!
1/5
Zadzwoniłam, słyszę, jesteś numerem 18-ście. Po ponad dwóch godzinach przez pół godziny mówiło mi, że jestem numerem jeden i zaraz ktoś odbierze. Oszustwo! Zgłaszajcie do NFZ, oni biorą nasze pieniądze, każdego miesiąca.
1/5
Totalna katastrofa. Nowa firma, nowe porządki ? Jeżeli tak ma to wyglądać to lepiej przenieść się do innej placówki. Pierwszy mój kontakt ze starą przychodnia o nowej nazwie i dwie i pół godziny czekania i ta debilna zapowiedź, porażka. Ostatnio połączenie odebrane niemalże od razu, zapowiedź też inna, rozsądna. Dziś znów tak samo jak na początku, długie oczekiwanie i znów " jesteś numerem dzwoniącym" żenada. Następna sprawa, teraz recepty trzeba zamawiać osobiście wrzucając karteczkę do " skrzyneczki" i czekać ponad tydzień aż ktoś łaskawie wypisze receptę. Druga opcja, osobiście udać się do lekarza i to jest o tyle lepsze że receptę ma się od ręki, przy pierwszej opcji trzeba telefonicznie uzyskać kod do recepty . Młodzi sobie poradzą, zainstalują w telefonie aplikacje i tam znajdą kod recepty, a starsi ? Wcześniej była opcja zamawiania recepty przez maila i to było super, teraz jest o wiele gorzej. Może warto przywrócić ten system. Tak samo sprawa wygląda z lekarzami. Nie ma nazwisk przy specjalizacji a wczesniej były. Reasumując, nie wiem kto po połączeniu miał mieć dobrze, ale na pewno nie pacjenci...
1/5
Nigdy więcej nie przekroczę drzwi placówki. Jestem w ostatnim tygodniu ciąży i potrzebowałam szybkiej konsultacji, bo moja lekarz prowadząca jest na urlopie. Badanie ginekologiczne najbardziej bolesne w moim życiu. Od wejścia pani Doktor bardzo niegrzeczna i opryskliwa. Jestem po procedurze obrotu zewnętrznego (zalecany przez izbę położników i ginekologów) a ona na mnie nakrzyczała że od tego się odchodzi i co ja mam w głowie żeby takie coś robić. Pani doktor hasłami mówiła jakieś teksty, a kiedy chciałam dopytać (bo nie dostałam żadnej dokumentacji medycznej) to była strasznie wredna i się czepiała ze zadaje głupie pytania - ale halo! Jestem w ciąży, badanie dotyczy mojego dziecka a ja nie jestem lekarzem, więc pytam…. Za to kiedy raz delikatnie weszłam w zdanie Pani doktor mówiąc, że „to wiem”, usłyszałam: no jak Pani wszystko wie, to ja nic nie mówię, nie będę strzępić ryja. Naskoczyła na mnie, że ma 50-letnie doświadczenie a nie ma rzetelnej i świeżej wiedzy na temat prowadzenia ciąży. Na końcu jeszcze powiedziała, że w ciąży ważny jest spokój i żeby się nie denerwować. Miała szczęście że miałam gorszy dzień i nie wygarnęłam wszystkiego co miałam w głowie. Do teraz boli mnie pochwa po badaniu. NIE POLECAM
Dodaj opinię

Adres:

Rynkowa 63, Przeźmierowo