NZOZ Mediart Centrum Zdrowia Przychodnia Krzysztof Gofron

Złota Karczma 25
Gdańsk
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ
58 349 47 04
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki Środowiskowo - Rodzinnej
58 349 47 04
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia Położnej Środowiskowej
58 349 47 04
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Mediart Centrum Zdrowia Przychodnia Krzysztof Gofron

Dodaj opinię
5/5
Polecam lekarza rodzinnego. Można się nawet dodzwonić, co po przeczytaniu wielu opinii wydaje się być dużym atutem.
1/5
doba Korona Wirusa......jeden telefon nie można się dodzwonić. Mam nie przychodzić.....to co ja mam zrobić....dzwonie przez dwa dni....nie mam już leków
5/5
PRZYCHODNIA GODNA POLECENIU MIŁA OBSŁUGA KONKRETNA INFORMACJA LEKARZ DR KASIA BARDZO MIŁA I OPIEKUŃCZA .POLECAM
3/5
Czy przychodnia pracuje? Nikt nie odbiera telefonów. Umówiona wizyta telefoniczna także nikt nie zadzwonił. Od miesiąca nie biorę stałych leków, mąż także. Przychodnia fajna, lekarze i cały personel także niestety w czasie koronawirusa coś nie działa. Koronawirus nam nie grozi, chyba wszyscy już to wiemy, zemrzemy na choroby cywilizacyjne, udary, zawały i nowotwory. Ale za to w maseczce 😜
1/5
Dramat, od kilku dni nie można się dodzwonić, nikt nie odbiera telefonu.
1/5
Nie można się dodzwonić
2/5
Brakuje strony internetowej ! Inne przychodnie mają. Przydała by się komunikacja online, chciażby na wypisywanie recept na stałe leki.
5/5
Zdecydowanie polecam. Uprzejmy zaradny personel, co jak na NFZ jest absolutnie niesamowite!
1/5
Nie można się dodzwonić od kilku dni. Nikt nie odbiera. Mimo dobrego lekarza rodzinnego zmieniam przychodnie, bo co mi po nim skoro nie można się dostać do lekarza?
1/5
Dodzwonić się do przychodni to graniczy z cudem. skoro nie przyjmuje się pacjentów ,a na maile nie ma odpowiedzi z prośbą o recepty to do kogo ma się człowiek udać??? Kompletna ignorancja i bezradność. Akurat o leki proszę w imieniu rodzica. współczuję starszym ludziom.
5/5
Bardzo sympatyczni lekarze i pielęgniarki. Nigdy nie miałam problemów z dodzwonieniem się do przychodni. Wizyty umawiane są także na kolejne dni, co w niektórych przychodniach jest niemożliwe. Można spokojnie umówić się na kontrolę za kilka dni. Recepty na stale przyjmowane leki można zamówić wysyłając e-mail. Skierowania do specjalistów wystawiane są bez problemu.
1/5
Jestem zmuszona zmienić przychodnie. Od jakiegoś czasu pracują tam nie kompetentne osoby na recepcji!!! W punkcie covid pracuje kobieta która niema nic wspólnego z medycyną. Ludzie zatrudnieni z ulicy. To się w głowie nie mieści.
Nie polecam!
5/5
Po przeczytaniu wpisów nie zgadzam się .Trudno się może dodzwonić ,ale nie jest tragedią. .Umówic się można bez problemu .Lekarki i pozostały personel bez zastrzeżeń .Polecam bez obaw znajomym ,którzy są zadowoleni z lekarzy .Pozdrawiam cały personel.Życzę Wesołych Świąt Szczęśliwego Nowego Roku2021 . Stała zadowolona pacjętka
5/5
Popieram pozytywne opinie: "Bardzo sympatyczni lekarze i pielęgniarki..." Trzymam kciuki za pomyślną budowę nowego budynku. Myślę, że na własną stronę internetową już czas, ale wszystko po kolei. Zdrowych świąt Bożego Narodzenia i pomyślnego, normalnego Nowego Roku 2021!
5/5
Receptę na leki, które przyjmuję stale załatwiam bardzo sprawnie drogą mailową. Działa to bardzo skutecznie. Wypisuję prośbę o konkretne leki a następnego dnia dostaję kod recepty.
email: [email protected]
5/5
Przeniosłem się w okolice Matarni 3 lata temu. Trzeba było dla całej rodzinki poszukać również placówki leczniczej . Było kilka do wyboru. Ta obok centrum handlowego kusiła dobra lokalizacją ale była podejrzanie malutka. Dziś wiem ze dokonałem właściwego wyboru. Przychodnia mała - gabarytami. Ale wielka duchem i sercem !! Polecam wszystkim !
5/5
super obsługa miałem test na covid pani co robiła super wytłumaczyła jak bedzie to przebiegało POLECAM jestem bardzo zadowolony
5/5
Nie polecam nowej Pani doktor pediatry (Kuklewska chyba). Przyjechałam z dzieckiem na wizytę bo była po kontakcie z chorym na Covid -19. Córka miała przez dwa dni gorączkę ponad 38 i kaszel. Pani doktor stwierdziła że nic córce nie jest. Na drugi dzień zgłosiłam córkę do UCK na test. Wynik pozytywny. Bardzo dziękuje za pomoc Pani doktor. Matka wie widać lepiej że coś dolega dziecku.
1/5
Przychodnia prywatna rządząca się swoimi prawami . Ponieważ jest właścicielem punktu wymazów covid od poniedziałku wszyscy zgłaszający się do przychodni muszą wykonać wymaz :/, dodatkowo stojąc na dworze w kilkudziesięcioosobowej kolejce. Osoby z minusem są przyjmowane z plusem mogą liczyć na teleporadę.
1/5
Niestety jak się zacznie chorować, ta przychodnia nie jest dobrym wyborem - telefonicznie nie idzie się dodzwonić, trzeba pojechać osobiście i wówczas przez domofon można się umówić, ale tylko na teleporadę. W dniu w którym piszę tą opinię pojechałam osobiście do przychodni, pod przychodnią brak kolejek, jakichkolwiek samochodów - a telefonu Panie jak nie odbiarały, tak nie odbierają. W rozmowie przez bardzo słaby domofon - zaznaczę że w tle słychać dzwoniący telefon - w zimnym na dworze, przy głównej ulicy trzeba zdać relację co cię boli, żeby później usłyszeć pani dr zadzwoni.. skandaliczna opieka - sprawdzę gdzie złożyć skargę na takie postępowanie.

płacimy podatki, zus po to żeby stać na dworze i w zamian usłyszeć że przez telefon pani dr poda mi diagnozę. Sklepy, urzędy, kancelarie, kościoły - w których widzę właścicieli przychodni - czynne i dostępne dla ludzi, a przychodnia, której celem podstawowym winno być zapewnienie opieki medycznej nie przyjmuje pacjentów.
1/5
Dramat, nie dosc ,ze dodzwonic sie nie można. To jak sie uda to chora stoje pod przychodnią, jak tak mozna i oczywiśćie poślizg 20 minut. Jeszcze Pani doktor na ostre zapalenie gardł i więzłów chonnych, gdzie nie przełykam wody przepisuje mi ibuprom max. Tyle to wymyśleć można bez lekarza.
5/5
Cenię sobie życzliwość całego personelu Przychodni, ale w szczególności polecam Panią Teresę do pobierania krwi dzieciom. Pani Teresa tak "zaczarowała" moje dziecko bojące się igły, że całe pobranie krwi odbyło się bez płaczu i większego stresu. Cudowne podejście, umiejętna rozmowa zdziałały cuda.
5/5
Polecam! Lekarze I personel bardzo mili I konkretni. Zawsze znajdą dogodny termin wizyty.
5/5
Przychodnia prężnie się rozwija. Świetna obsada lekarzy. Lekarze nie uciekają w rutynę lat doświadczenia, ciągle zbierają nowe informacje o swoich stałych pacjentach, pragną się uczyć i pomagać. Panie z laboratorium przemiłe. Nowe panie z recepcji nadają świeżego polotu obsłudze przychodni, miłe się patrzy na współpracę dwóch pokoleń. Chodź nie zawsze można się dodzwonić....ale taka domena wszystkich przychodni. Myślę, że czasem trzeba zdać się na słowo pani z recepcji i nie czekać zaciekle na swojego ulubionego lekarza tylko przyjąć pomoc drugiego dostępnego. Gdyby nie leczyli to by ich tam nie było. Bardzo często bywam w przychodni z dziećmi i zauważyłam, że tych "Ala lekarzy" którym ciężko szła współpraca z pacjentami, już nie ma w przychodni. Właściciel szuka nie tylko ludzi z dyplomem ale również z empatią i wyczuciem. Najważniejsze, gdy wchodzisz do gabinetu to nie badają tylko bolącego gardła, bo nie starczy czasu na inne sprawy jak to bywa u specjalistów. Zawsze gdy coś pobocznie mi dolega, jestem przebadana bardzo dokładnie i dostaje zalecenia a nie zalecenie do jednego z moich schorzeń. Bywa że pacjent wyjdzie po 10 min a bywa że po 40 min , jak widać każdy pacjent traktowany jest jako osobny przypadek a nie na sztukę byle by odbebnic grafik dnia. Polecam przychodnię
1/5
Masakra!

Lekarka u której brak zaangażowania w stan pacjenta: o co tylko poprosisz jak zaprogramowana wszystko wypisze na Twoje żądanie bez zainteresowania o przyczynę. Kiedy potrzebujesz porady, totalna niewiedza w jakichkolwiek podstawowych kwestiach i tylko odsyłanie do specjalistów.
Pielęgniarki zachowujące się roszczeniowo nie szczędzące zbędnych ironii i infantylnych drwin. Kiedy telefon dzwoni prędzej kawkę sobie zaparzą i na papieroska wyjdą. Gdy przychodzi pacjent zaabsorbowane swoimi wzajemnymi ploteczkami i niechętne by je zakończyć. Gdy ktoś nie ma/zgubił maseczkę, zamiast współpracować i dać ją pacjentowi by mógł skorzystać z usług, zbijają na tym interes pobierając dodatkowe opłaty. Kiedy człowiek zdenerwowany nie kwapią się by załagodzić atmosferę tylko jeszcze bardziej ją nakręcają. Po złośliwości są nawet skłonne by w imię ich urażonego ego cudze badania spieprzyć.
0 empatii, troski o pacjenta, serdeczności, pozytywnego nastawienia, dobrych manier - OMIJAJCIE SZEROKIM ŁUKIEM!
4/5
Przychodnia się rozbudowuje co jest dużym atutem, brakuje mi strony internetowej z wszelkimi potrzebnymi informacjami oraz specjalizacjami lekarzy - mam nadzieję, że wraz z rozbudową przychodni przybędzie też specjalistów, gdzie będzie można zapisać się na wizytę z nfz.
Jeśli chodzi o lekarzy to nie mam zastrzeżeń. Kwestia dodzwonienia czasem bywa problematyczna ale zazwyczaj po kilku próbach udaje się dodzwonić.
W trakcie pandemii masakryczna organizacja- chore dzieci musiały czekać na dworze na swoją kolejkę-absurd. Mam nadzieję, że teraz nie będzie takich niedociągnięć i akcji ze staniem zimą na dworze.
Czekam na stronę i informację co gdzie mogę załatwić-szkoda zawracać Paniom na rejestracji głowy i pytać co gdzie i o której można ...
1/5
Traktowanie ludzi przez dużą część personelu tej przychodni to porażka. Traktowanie z góry pacjentów. Np. wymagają noszenia masek, a sami ich nie nakładają lub noszą je pod nosem, w tym samym czasie strasząc, że jeśli się nie założy maski to nie zostanie się obsłużonym. Obłuda i paranoja. Wymagamy od pacjenta, wymagajmy i od siebie, dajmy przykład... Dodzwonić się graniczy z cudem. Brak informacji co zrobić, by były większe szanse na dodzwonienie się. Po rozpoczęciu dzwonienia o 8 po ponad godzinie można się było dodzwonić, gdy na dany dzień miejsc już nie było, by zarejestrować chore dziecko. Dosłownie parę minut po 9. Gdyby na ich telefonicznej infolinii zawarta była informacja, że trzeba czekać na linii bez rozłączania, nawet jeśli trwa to kilkadziesiąt minut, a do tego być na głośnomówiącym, to zapewne udałoby się zarejestrować dziecko na jeszcze ten sam dzień. No ale dowiedziałam się, że był to MÓJ błąd, że do tych wymogów się nie zastosowałam. Są z tym do tyłu, w porównaniu z innymi przychodniami w Trójmieście, gdzie na infolinii dzwoniący pacjent ma przydzielony numerek oczekiwania w kolejce do rejestracji, czy choćby inne informacje, usprawniające, czy umożliwiające proces rejestracji. No ale pani w rejestracji stwierdza, że i tak są "najlepszą przychodnią w Gdańsku". Śmiech na sali i żenada. Zapewne nie czytają opinii w internecie, czy celowo nie uruchamiają strony internetowej, czy profilu w mediach społecznościowych, bo nie byliby w stanie udźwignąć ciężaru, czy nadmiaru krytyki w swym kierunku. W czasie covid przychodnia to była porażka do "entej", gdzie na zimnie trzeba było stać z chorymi dziećmi, narażając je na pogorszenie stanu zdrowia, a ponieważ mieli punkt testowy, to byli skierowani na nabijanie kasy i przyjmowanie osób "uprzywilejowanych". Przychodnia jest przykładem nastawienia na pieniądz, a nie dobro pacjenta, typowo biznesowa placówka. Odradzam.
5/5
Lekarze i pielęgniarki bardzo zaangażowane. Nigdy nie mam problemu z porada i receptami. Nawet w czasie pandemii mogłam liczyć na poradę on line.Serdecznie polecam!
5/5
Pani pielegniarka zabiegowa Tatiana otwarta pelna wrażliwosci,, pozytywna elastyczna zawsze usmiechnieta.
Do pracy podchodzi zawodowo.
Szanuje pacjenta.
Tak trzymać Pani Tatiano!!!!
5/5
Pani doktor Katarzyna Jungowska wspaniala oddana pacjentom lekarka z dużą wiedzą i ogromną wraźliwoscią.
Profesjonalizm na kazdym etapie leczenia.

Pani Pielęgniarka zabiegowa Tatiana otwarta, życzliwa, odpowiedzialna i elastyczna w stosunku do pacjenta.
4/5
Polecam tą przychodnię,bylem2 lata w przychodni na Osowej na Biwakowej nigdy w życiu interniści beznadziejni
5/5
Profesjonalne usługi medyczne i znakomita organizacja przyjęć. Również komunikowanie się z pacjentami.
5/5
Znakomicie zorganizowana przychodnia lekarska. Personel medyczny oraz obsługa administracyjna na bardzo wysokim poziomie. Lekarze w tej przychodni potrafią radzić sobie z NFZowkimi procedurami i aktywnie pomagają w rozwiązywaniu niestandardowych problemów pacjentów. Serdecznie polecam.
Dodaj opinię

Adres:

Złota Karczma 25, Gdańsk Matarnia

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00