Komorowicka 23
Bielsko-Biała
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia neurologiczna
Neurolog
265 dni 33 822 11 00
Godziny otwarcia:
PN07:00-17:00
WT07:00-17:00
ŚR07:00-17:00
CZ07:00-17:00
PT07:00-15:30
SO07:30-13:15

Opinie o NZOZ "Neurolog"

Dodaj opinię
1/5
dzwonię od rana i nie rozumiem ''wyłączony telefon'' w przychodni!? to po co on jest
3/5
Wykręciłem nr.i po dwóch dźwiękach odebrała mi miła Pani udzielając szczegółowej informacji.
1/5
Ja również dzwoniłem wczoraj cały dzień i nikt nie odbiera, dzisiaj to samo..
5/5
Przychodnia dla pacjenta bardzo dobre terminy
1/5
Trafiłam do jednej p. Doktor ( z polecania przez znajomą) , szczerze porażka! Cierpię na bóle głowy gdzie wcześniej ortopeda ( ponieważ mam dyskopatię) poradził mi bym poszła do neurologa ponieważ on z bólem głowy nic nie poradzi. Nie dość że czekałam do tego na wizycie gdzie miałam rtg prawie całego kręgosłupa , tomografie mozgu ok. Rok wcześniej robiona , rezonans mag. Odcinka kręgosłupa , badania krwi itd. Szanowna p. Doktor raczyla zajrzeć tylko w opis rezon. Kazala zrobić " standardowe cw. Przy badaniu neur." Tzn. Przysiad, dotknij tu popatrz tam scisnij to itd. I wywalila do mnie cyt." A ty zawsze taka nerwowa?? ( gdzie już szlak mnie trafiał z powodu podejscia p. doktor) po czym wklepala mi znów tomografie..... i stwierdzila bym przeszla sie do psychiatry bo to z nerwów...... ( wiec poszlam do psychiatry który stwierdził że napewno w większym stopniu bóle nie są spowodowane moją nerwowoscia
1/5
Brak możliwości dodzwonienia się do rejestracji neurologicznej od 2 dni.
2/5
Lekarze OK ale panie w rejestracji to powinni na bezrobocie wysłać. One nie wiedzą co to jest odrobina uprzejmości.
1/5
Omijać szerokim łukiem. Pani na recepcji musi być zwolniona za takie podejście do ludzi. Traktują człowieka jako bydło patrząc z góry. Pani nie może sprawdzić termin wizyty bo przecież: "Ma pełno swojej roboty..". Totalna porażka!
1/5
Nie polecam! Otrzymanie jakiejkolwiek informacji na recepcji graniczy z cudem. Siedzi tam Pani której po prostu nie chcę się pracować. Masakra!
1/5
Pani rejestracji do zwolnienia siedzi tam za karę dramat dodzwonić się też koszmar dzwonię 3 dzień i nikt nie odbiera
1/5
U Pani doktor z gabinetu nr.67 lecze się od wielu lat.Mam przewlekłą chorobę nurologiczna i grupe niepelnosprawnosci w stopniu umiarkowanym.Na ostatniej wizycie uslyszalam że wiecej mam nie przychodzić.Pani doktor będzie przyjmować nowych pacjentów na których fundusz wiecej zaplaci,a na mnie jako stalego pacjenta ma 30 zlotych.Powiedziala to krzycząc na mnie ze ona tu decyduje o wszystkim,decyduje ile może za kogo dostać ,a ja jestam nie oplacalna.Wróciłam do domu totalnie zalamana i ponizona.Zostalam bez lekarza i wizyt u neurologe bo mam sobie iść do lekarza rodzinnego,ktory nie jest zorientowany w mojej chorobie.Podejście pani doktor do pacjenta jest skandaliczne To gabinet z Nfz.a nie prywatny.Z tego co wiem lekarka jest osobą na emeryturze i może zejmuje miejsce komuś ,komu zależy naleczeniu pacjentów ,a nie tylko na kasie.Tragedia.
1/5
JA też nie polecam doktor Nowak Pieczki robi łaskę że przyjmuje pacjentów.Nie wystawia skierowań na badania.Stale narzeka na stawki placone na pacjenta.Olewanie ludzi i przedmiotowe traktowanie .
1/5
Brak możliwości dodzwonienia się do rejestracji neurologicznej ,kobieto odbierz wreszcie ten telefon !
1/5
Jakaaś masakra ,nie można sie tam wogole dodzwonić!
5/5
Zgadzam się z wszystkimi opiniami dotyczącymi rejestracji 0 empatii. Natomiast doktor Pyś rewelacja. Mam nadzieję że uda mi się zarejestrować a potem już z górki.
5/5
Z rejestracją macie wszyscy rację. Natomiast ja chodzę do Pani Kwaśnej i tu się nie zgodzę. Fachowa mądra kobieta, a do tego bardzo inteligentna i miła osoba. Po prostu czlowiek a nie lekarz. Może zaszkodzę Pani doktor, ale nie mogę nie pochwalić Pani doktor.
5/5
Witam wszystkich i chciałabym z tego miejsca podziękować Pani doktor neurolog Lucynie Pruś za pomoc i opiekę w problemach neurologicznych. Oceny wiedzy nie dokonam bo brak mi kompetencji ale Pani doktor trafiła z pomocą w sedno sprawy.
Życzę więc Pani doktor dużo siły do pacjentów i ich schorzeń.
Pozdrawiam .
5/5
mam jak najlepsze zdanie
1/5
Po co wam telefon w przychodni skoro od poniedziałku dzwonie dziennie wykonując około 60 połączeń i cały czas nie możemy zrealizować tego połączenia. Wiele razy byłam świadkiem stojąc w kolejce do rejestracji jak telefon dzwoni i cisza albo panie grzecznie odkładają słuchawki najwyższy czas zgłosić to do kierownika poradni albo do NFZ
1/5
Lekarze ok. Pani z recepcji porażka, dzwonie 10 dzień roboczy wykonując dziennie kilkadziesiąt po łączeń. Raz się dodzwoniłam to zostałam odpalantowana, ze za wcześnie i nie zostałam wysłuchana. Do lekarza się osobiście nie dostałam, ale umówić się na wizytę trzeba wybrać się osobiście, bo księżniczka zajęta.
1/5
Lekarz godny polecenia. Natomiast rejestracja to porażka.
1/5
Nie polecam przychodzić do tej poradni, ponieważ kobiety w rejestracji nie odbierają telefonów przez wiele dni więc dzwonić tam też nie ma sensu a przychodzić dlatego, że panie w rejestracji oprócz nie odbierania telefonów nie mają za grosz szacunku do pacjentów. Nie mogłam się dodzwonić do poradni więc złożyłam im wizytę osobiście wraz z partnerem. Byliśmy w kaskach motocyklowych bo byliśmy motorem i pierwsze co usłyszałam to że "rozumiem że jest covid ale wy to już przesada, co to ma być?" Z tego wywnioskowałam że panie z rejestracji śmieją się z panującej sytuacji i nie potrafią odróżnić przyłbicy od kasku oraz bagatelizują pewne sprawy. Śmieją się z pacjentów że próbują się oni uchronić przed zaraza co jest obowiązkiem przychodzić do poradni w maseczkach i rekawiczkach
1/5
Czy ktoś czyta te negatywne wielokrotne wpisy o skandalicznym zachowaniu Recepcjonistek, o odkładaniu słuchawki by mieć tzw. "święty spokój". Ja tego także doświadczam od dawna. Bardziej mnie niepokoi brak reakcji Dyrekcji, tym bardziej w czasie pandemii kiedy dąży się do ograniczania do maksimum wizyt bezpośrednich.
4/5
Czas dla wszystkich bardzo trudny,praca na piereszym froncie jeszcze trudniejsza pozdrswiam Panie serdecznie
1/5
Pani recepcjonistka blądynka z długimi włosami w okularach masakra bardzo opryskliwa chyba za karę do pracy przychodzi...Ja wszystko rozumiem że pacjentów dużo i pracy sporo ale takie zachowanie...Ktoś powinien z tym zrobić porządek...
1/5
Dziś jest 08.01.2021r. XXI wiek. Dzwonię już trzeci dzień, po około 3 godziny dziennie na dwa telefony. Albo zajęte albo nikt nie odbiera. Tak jest też np. na diabetologii, okulistyce. Może kierownictwo placówki zabierze głos w tym temacie. Mieszkam 20 km od BB i mam 67 lat.
1/5
Rejestracja to dno - dobre na dawne czasy PRL - u. nic nie robić a kasę brać. Konieczne szkolenie z obsługi telefonu [ odbieranie].
1/5
Panie z recepcji do wymiany...Dodzwonić się graniczy z cudem...
4/5
Spróbujcie się dodzwonić do PEOZETU tam na pewno odbiorą!!!
1/5
Panie w rejestracji trzeba nauczyć odbierać telefon lub poprostu zwolnić i zatrudnić kogoś kto to potrafi wydaje mi się że nie jest to aż tak trudne zadanie tragedia
4/5
Wystarczy podejść do przychodni i zobaczyć dlaczego nie można się dodzwonić, dziewczyna ostatnio sama siedziała na rejestracji, kolejka na pół korytarza i każdy na nią krzyczy. Dwie Panie rejestratorki są cudowne ale mam nadzieję że nie trafię już na tą starszą w ciemnych włosach.
1/5
Nie da się dodzwonić!
1/5
DODZWONIC SIE TO JAK WYRGAC W TOTOLOTKA!!!!!!
1/5
Dr Nalepa nie potrafi leczyć! Mam ostrą rwę, czekałem na wizytę 2,5 miesiąca, a pani powiedziała, że może mi przepisać tylko Apap... Nie chciała słuchać, ciągle mi przerywała i uciszała. Najgorszy lekarz w tej przychodni!!!
5/5
dodzwoniłem się za 12 razem przemiła pani odebrała wszystko dokładnie wyjaśniła bo było to moje 1 e.skierowanie. Zobaczymy jak będzie po wizycie u dr.Pieczka.
1/5
Niestety muszę napisać bardzo negatywną opinię dotyczącą "lekarza" pani Rauer. Po wystąpieniu u mnie poważnych skutków ubocznych na lekarstwo , prosiłem o pilną konsultację. Po przekazaniu mojej prośby przez uprzejmą panią z rejestracji ( tylko ona mogła wejść do zamkniętego na klucz gabinetu) ,otrzymałem odpowiedź : odstawić lekarstwo , zgłosić się do lekarza rodzinnego i przyjść na ustaloną wcześniej konsultację za dwa miesiące ! Dodam że tego lekarstwa w prosty sposób nie można tak sobie "odstawić" bez poważnych konsekwencji! Tragedia... Szczerze odradzam jaki kolejek kontakt z tą "lekarką".
1/5
Rejestracja porażka ... Próbuje się dodzwonić od paru dni i cisza nikt nie potrafi telefonu odebrać . Może jakieś kierownictwo by się tym zainteresowało ?
5/5
Przychodnia wiele zyskała przez zmianę personelu medycznego na nowe Panie w rejestracji. Uprzejme i pomocne, nawet można się dodzwonić!!!
Dodaj opinię

Adres:

Komorowicka 23, Bielsko-Biała

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN07:00-17:00
WT07:00-17:00
ŚR07:00-17:00
CZ07:00-17:00
PT07:00-15:30
SO07:30-13:15