NZOZ "Ortmed"

Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Fizjoterapia ambulatoryjna
Rehabilitacja
329 dni 42 658 29 39
Godziny rejestracji:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-21:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-21:00
PT07:00-20:00
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog
37 dni 42 658 29 39
Godziny otwarcia:
PN16:00-20:00
WT09:00-13:00
ŚR16:00-20:00
CZnieczynne
PTnieczynne
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ
42 658 29 39
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej
42 658 29 39
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej
42 658 29 39
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ "Ortmed"

Dodaj opinię
1/5
Jesli chcesz bardziej sie rozchorowac to zwroc sie o porade do tej przychodni za tydzien albo dwa moze udziela ci pomocy
1/5
W przychodni ORMED nie można załatwić zadnej sprawy, recepcjonistki, opryskliwe, niekompetentne, zakłamane. Traktują pacjentów jako zło konieczne. Od kilku miesięcy nie robią nic (w okresie najgordzej pandemii -covid )maja wakacje. Od miesięcy zamknięte przychodnie, nie robią badań, nie lecza,nie odbierają telefonów. Ludzie mają dość pracujących w tej przychodni ludzi. Lekarze zamiast leczyć chorych, zamykają się i udzielają teleporad. Pacjenci są pozbawienia dokładnego zbadania i postawienia odpowiedniej diagnozy. Wszyscy ludzie pracuja a pracownicy przychodni, najbardziej potrzebni w dobie pandemii, mają wielomiesięczne wakacje.
5/5
Hmmm... w odpowiedzi na poprzedni komentarz, jacy ludzie mają dość ludzi tam pracujących? Co to znaczy, że recepcjonistki są zakłamane i traktują pacjenta jako zło konieczne?
Jestem pacjentką covidową i nie przypominam sobie, by ktoś był dla mnie opryskliwy i zakłamany czy zamknięty. Mamy czasy jakie mamy, trzeba się do nich przyzwyczaić i z całym szacunkiem, po receptę czy skierowanie nie trzeba iść bezpośrednio i z tego co wiem, przychodnia zamknięta nie jest. Być może przydałoby się więcej personelu, bo pamiętajmy, że ludzie tam pracujący, jak każdy inny człowiek pracuje, ma swoje problemy, rodzinę, może być po prostu chory lub mieć zły dzień. Jak łatwo przychodzi nam ocenianie, zazwyczaj, a w zasadzie w większości przypadków zapominając o empatii. Dochodzi do tego jeszcze całkowity brak znajomości tematu i voila! Wychodzi bagno. A może tak czasem wystarczy przemyśleć sprawę i zadzwonić, zamiast pchać się i dobijać o receptę osobiście i oczywiście na już, bo nagle okazało się, że została jedna tabletka w blistrze... bo może skierowanie do sanatorium w tym momencie nie jest potrzebne dziś i może być za 2 dni... trochę luzu i zrozumienia. Zamiast wylewać na wszystkich pomyje, może warto się zastanowić czasem nad samym sobą...
I na koniec, z tego co wiem, laboratorium pracuje, pacjenci wymagający wizyty są przyjmowani, z podejrzeniem koronawirusa także w razie potrzeby, więc ja zastrzeżeń nie mam. Covida przeszłam, nie miałam wizyty, ale lekarz za każdym razem podkreślał, że jeśli będzie taka potrzeba, proszę dzwonić, a w razie pogorszenia się zdrowia, zawiadomić pogotowie ratunkowe. Ja zastrzeżeń nie mam i polecam.
5/5
Dawno nie spotkałam się z taką życzliwością, zrozumieniem i chęcią pomocy. Panie pielęgniarki, które zajmuj się wszystkim od recepcji począwszy, a na zabiegach kończąc, pomimo nałożonych obowiązków są pełne empatii i zaangażowania. Dziękuję Pani Doktor za gotowość niesienia pomocy w tych trudnym dla Was czasie. Fizjoterapeuci Pani Kasia i Pan Daniel to profesjonaliści w najlepszym tego słowa znaczeniu, bez ogromu pracy jaką włożyli aby mnie postawić na nogi byłabym dzisiaj osobą niepełnosprawną. Za przywrócenie mi sprawności i możliwości normalnego funkcjonowania będę dozgonnie wdzięczna. Życzę Państwu dalszych sukcesów, wyrozumiałych Pacjentów i jeszcze raz dziękuję za ofiarność z jaką pracujecie w czasie Pandemii.
1/5
Rzeczywiście, recepcjonistki w Ortmedzie są bardzo niegrzeczne dla pacjentów.
Traktują ich( mnie ) jak intruza. To skandal, jak można tak traktować chorą osobę.
Brak im elementarnych zasad wychowania i brak profesjonalizmu!
Postuluję zwolnienie tych osób a w ich miejsce zatrudnienie osób kompetentnych, grzecznych, kulturalnych, nie przynoszących wstydu firmie, w której pracują. Nawet 1 gwiazdki nie powinno się dawać recepcjonistkom na Wodnika 7!
1/5
Już przed pandemią nie dało się nigdy dodzwonić do rejestracji i długo się czekało do lekarza rodzinnego. Od roku są wyłącznie teleporady. Poziom obsługi w rejestracji jest bardzo niski, brak kultury ze strony personelu, poczucie wyższości z wprowadzanie w błąd pacjenta. Odradzam.
1/5
Nie można się połączyć. 40.minut czekania i się rozliczają, już zmarnowalam 2 godziny na czekanie na infolinii, choć na początku informują że trzeba będzie poczekać "kilka" minut. Zbyt wielu pacjentów, zbyt mało kadry. Trzeba się wypisać
1/5
Obsługa personelu na poziomie mniej niż zero . Szczególnie Pań w rejestracji . Jak kogoś znają i dostają jakiś prezent to załatwia szybko natomiast jak ja jestem stosunkowo nowym pacjentem to czekaj nawet prawie dwa tygodnie . Lekarki nawet fajne ale dostać się do nich jak nagle zachorujesz to czekasz półtorej tygodnia . Wtedy już zdążysz sam stanąć na nogi . Podsumowując tragedia
5/5
Według mnie to jest jedna z lepszych poradni w Łodzi. Byłam już u naprawdę wielu internistów i specjalistów na NFZ w Łodzi i nigdzie nie znalazłam tak kompetentnej i miłej kadry. Wystarczy być miłym i wyrozumiałym, a otrzyma się to samo w zamian. Dla mnie 10/10.
PS Co ciekawe, doświadczenie ze specjalistami przyjmującymi w tej przychodni prywatnie mam nieciekawe.
1/5
Nie polecam!!! Na wypisanie recepty czeka się kilka dni. Jest tylko jedna doktor pierwszego kontaktu, która pomoże (dr Skuza). Pozostali robią łaskę, że w ogóle pracują! Pielęgniarki to dramat! Najlepiej jakby w ogóle nie było pacjentów!
Dodaj opinię

Adres:

Wodnika 7, Łódź Bałuty

Numer telefonu: