1. Laryngolog
  2. Pomorskie
  3. Wejherowo

NZOZ-Poradnia Otolaryngologiczna

Stefana Żeromskiego 2
Wejherowo
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
125 dni 58 672 52 04
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00
WT08:00-14:00
ŚR12:00-18:00
CZ08:00-14:00
PT10:00-14:00

Opinie o NZOZ-Poradnia Otolaryngologiczna

Dodaj opinię
1/5
Nie do wiary za pieniądze przyjmą mnie natychmiast a fundusz to trzeba czekać 118 dni ja pracowałam w PRL i mam mało kasy żyję za 650 zł .Córkę mam na utrzymaniu bo się jeszcze uczy opłaty a na dodatek leki muszę co miesiąc wykupić na żcie mi prawie nic nie zostaje kupuję z rynku różne odpady do jedzenia a do lekarza trudno mi się dostać pech chciał ze potrzebuję co najmniej pójść do 3 specjalistów w różnej dziedziny .CO MAM TERAZ UMIERAĆ ? dość dobrze wyglądam na swój wiek nikt mi nie powie ze bieduje bo na to nie wyglądam bo ciuchy kupione z lumpeksu wyprane czyste i ładne i po 1zł bo na to mogłam sobie pozwolić .O TAKĄ POLSKĘ NIE WALCZYŁAM .Mam starsze dzieci ale oni sami mają swoje rodziny i WSTYDZĘ SIĘ PROSIĆ O PIENIĄDZE a i tak bym musiała je oddać a nie mam z czego Moja opinia o całym systemie jest do bani
5/5
Pomimo informacji na stronie o długim okresie oczekiwania na NFZ dostałam się na wizytę "od ręki". Miła profesjonalna obsługa:)gorąco polecam:)))
1/5
Gdyby leniwe operatorki łaskawie raczyły odebrać telefon, Pan doktor miałby zdecydowanie więcej pacjentów.
5/5
Pani Alicjo, myślę że zamiast rejestrować się w ten sposób , niech weźmie pani skierowanie od lekarza poz z dopiskiem że pilne, można też bezpośrednio udać się do gabinetu doktora między pacjentami i powiedzieć o swojej sytuacji , doktor jest wporządku i myśle że nie powinno być żadnego problemu z wcześniejszą wizytą.
2/5
Lekarz ok ale panie z rejestracji to masakra. Trzeba dzwonić kilkanaście razy aby łaskawie odebrały telefon. Niemiłe, niecierpliwe i z łaską w ekspresowym tempie udzielają informacji.
1/5
Nie można się dodzwonić !!!! Masakra jakaś !!!!
1/5
Wogole ktos tam odbiera tel??!!dzwonie caly tydzien i nieodbieraja !
5/5
Lekarz bardzo dobry, bardzo mily
3/5
Po co podają numer telefonu skoro i tak przez cały dzień nikt nie odbiera!!! Proszę podać informację na stronie, że rejestracja tylko osobiście!!!
1/5
Nikt nie odbiera telefonu w rejestracji...
5/5
Nie wiem skąd się wzięła informacja o tak długim okresie oczekiwania na wizytę w tut. Poradni.
To jest jakieś przekłamanie powielane bezmyślnie i przekazywane dalej. Rzeczywisty okres oczekiwania na wizytę bez wpisu pilne - to max. do 2 m-cy. Przypadki pilne są przyjmowane na bierząco .
Co do nieodbierania telefonu w Poradni..... 1 osoba w obsłudze nie może odebrać wszystkich dzwoniących telefonów , bo ma w tym czasie też inne zajęcia / nie jest tylko "telefonistką" czekającą przy telefonie - ale też obsługuje pacjentów zgłaszających się osobiście do Poradni , co wiąże się z poświęceniem im odpowiedniego czasu , aby wprowadzić w system szereg ważnych danych . Pracuje też w gabinecie zabiegowym dbając o sterylizację bieżącą sprzętów i współpracuje z lekarzem podczas procedur zabiegowych . To wszystko w tym samym zakresie czasowym .
Ponadto telefon do Poradni czynny jest w czasie pracy Poradni -.......a jest wiele nieodebranych telefonów w różnych godzinach , czasem " bardzo dziwnych porach "

Ale proszę się nie zniechęcać - przy odrobinie cierpliwości na pewno uda się Państwu skorzystać z usług tut. Poradni . Zapraszamy.
GMiler
5/5
Moja opinia jest jak najbardziej pozytywna. Nie ukrywam, że trochę się wystraszyłam negatywnych opinii, spodziewałam się 'olewactwa' pacjenta.
Na wizytę czekałam miesiąc. Myślę, że udałoby mi się dostać szybciej, ale zależało mi na konkretnej godzinie, więc warto dzwonić, a nie patrzec w internecie jak długa jest kolejka.
Pani w rejestracji telefon odebrała od razu, była bardzo miła i bez problemu znalazła dla mnie najbardziej odpowiedni termin.

Co do Pana Doktora...
W końcu, ktoś kto w czasach pandemii, zaprasza na wizytę do gabinetu, a nie wypisuje leki na ślepo, bo "może pomogą" przez telefon.
Po wizycie się uspokoiłam, bo wszystko zostało mi dokładnie wyjaśnione i zostałam dokładnie zbadana przez specjalistę. Widać, że Pan Doktor profesjonalnie podchodzi do pacjenta.

Kilka lat temu, dzięki Niemu udało mi się przestać chorować na anginę, która występowała u mnie naprawdę często.
Uważam, że nie ma co się kierować tymi negatywnymi opiniami, Pan Lek. Miler jak najbardziej jest godnym polecenia laryngologiem.
5/5
Byłem u Pana Doktora z dwoma córkami (trzeci migdał i ucho). Najbardziej podobało mi się to, że w pierwszej instancji starał się pomóc za pomocą leków mało szkodliwych, lekkich, które miały stosunkowo niegroźne potencjalne skutki uboczne. Na szczęście pomogło. Wcześniej było różnie z lekarzami - dostawaliśmy cale litanie leków, niekiedy z groźnymi skutkami ubocznymi. Tutaj - czuję, że dzieci są pod dobrą opieką i nie narażam ich na ciężką chemię jeśli nie ma takiej potrzeby.
1/5
Pan doktor - wspaniały człowiek, widać że jeszcze mu zależy na innym człowieku
w przeciwieństwie do tych bab, które siedzą w rejestracji . Po co przychodnia płaci za telefon? odciąć go zupełnie i nie będziemy się wszyscy wkurzać!
1/5
telefonów to nie potrafią odebrać masakra
1/5
Dzwonię półtorej tygodnia i rejestratorki nie odbierają. Komunikat ciągle ten sam - ,,poczta dzwoniącego jest pełna i nie przyjmuje wiadomości". Panie doktorze -właścicielu zrób coś z tymi rejestratorkami, którym za coś płacisz - na pewno nie za olewanie pacjentów.
5/5
Przychodnia lekarska, lekarz, obsługa recepcji super.
Polecam
1/5
Czy ktoś wogole odbiera w tej przychodni telefon ! ?
5/5
Jestem bardzo zadowolona z wizyty u Pana Doktora Millera,już bardzo długo się leczę i zawsze otrzymuję odpowiednią pomoc.Pan Doktor jest bardzo miłym i wyrozumiałym człowiekiem.Polecam z całego serca.
5/5
W piątek miałam wizytę,jestem bardzo zadowolona, gorąco polecam.
1/5
Tragedia!!! Osobie na rejestracji to się chyba stanowiska pomyliły. Sama siedzi bez maski a nie odpowie na pytanie na kiedy są terminy bo nie mam maseczki. A gdy mówisz że jesteś osobą zwolnioną to ona twierdzi " że ciężko pracuje" i takie są przepisy.
5/5
środek pandemii a ludzie po poradni chcą bez maski latać. Szczyty i jeszcze piszą obraźliwe komentarze/ nie dziwię się ,że lekarze zamykają poradnie. Wizytę miałem w piątek i wszystko było w najlepszym porządku.
5/5
Pani Nowy sytuacja trochę przebiegała inaczej jak została przedstawiona. Zapomniała pani dodać, że rejestracja znajduje się za dużą szybą ,która oddziela rejestrację od pacjentów. Przybyła pani do poradni w chwili,gdy rozmawiałam przez telefon ,więc maseczki w tym momencie faktycznie nie miałam. Zaczynając z panią rozmowę zaraz ją ubrałam i poprosiłam by pani zrobiła to samo,na co otrzymałam odpowiedz, że to ,,niezgodne z prawem" i pani tej maseczki nie założy . O ile pamiętam była pani też osobą młodą i nie wyglądała na to by miała jakiekolwiek przećwskazania do noszenia maseczki. Nadmieniam,że w danym momencie w poczekalni przebywało co najmiej pięciu pacjentów i pani nie była od nich oddzielona. Otrzymała pani również odpowiedź, iż rejestrujemy na marzec. Następnie poprosiłam,że jeżeli chce pani otrzymać bardziej szczegółową informację to proszę o telefon, gdyż bez maseczki nie może przebywać na terenie placówki. Doskonale wiemy, że nikt ich nie lubi 😷Nam też ciężej się w nich pracuje. Pamiętajcie jednak, że są wśród nas osoby starsze 👵🏼kobiety w ciąży 🤰🏼osoby z chorobami płuc, nowotworowymi, dla których zachorowanie na Covid może być tragiczne w skutkach. W naszej przychodni obowiązuje NAKAZ noszenia maseczek ochronnych 😷 niezależnie czy są Państwo ozdrowieńcami🦠 czy po szczepieniu 💉Chcemy, żeby każdy czuł się u nas bezpiecznie. Zostałam nazwana też,,babą," której się stanowiska pomyliły. Chcąc państwa przyjmować fizycznie musimy stosować się do tych wymogów i to niestety między innymi należy do moich obowiązków. Wystawiła pani negatywną opinię,a nie skorzystała nawet z usług tejże poradni . Lekarz G.Miler ,który od ponad 30 lat przyjmuje pacjentów jak potrafi najlepiej, z całą pewnością na taką opinię sobie nie zasłużył. Tragedią!!! jest to,że to pani złamała prawo,a ja się tłumaczę. Dodam tylko,że jest mi niezmiernie przykro, z zaistniałej sytuacji .
5/5
Jestem bardzo zadowolona z poradni lekarz bardzo miły pielęgniarka bardzo sympatyczna.Polecam.
5/5
Te negatywne opinie powinny pójść do systemu,a nie do konkretnej osoby. Korzystam z usług poradnik od 20 lat zawsze byłam miło zaopiekowania. Czy to przez Panią w rejestracji,czy dr Milera. Nie wiem skąd w ludziach tyle jadu. Każdy już jest zmęczony pandemią. Dla mnie trzeba być naprawdę ograniczonym na umyśle, skrajnie egoistycznym,aby w poradniach nie zakładać maski. Cieszę się,że Pani w rejestracji zwraca na to uwagę. Bardzo dziękuję za to. Mam obniżoną odporność i że zgrozą patrzę na wszystkich ludzi lekceważących nakazy noszenia masek. Niestety to walka jak z wiatrakami.
5/5
Lekarz miły, bardzo kompetentny. Obsługa również na najwyższym poziomie.
5/5
Wizyta przebiegła sprawnie, na termin również czekałam może z 2 tyg. W pandemii to luksus. Nie rozumiem negatywnych komentarzy. Dziękuję doktorowi i przemiłej pani w rejestracji.
5/5
Jestem zszokowany wpisem, odnośnie nienoszenia maseczek przez Pacjentów. Gdyby takie wymogi zakrywania nosa i ust były przypominane nakazowo przez personel we wszystkich miejscach użyteczności publicznej, nie tylko zdrowotnych , to pewnie zachorowań byłoby dużo mniej. Jestem stałym pacjentem tej placówki i bardzo jestem zadowolony z jej obsługi administracyjnej i lekarskiej.
5/5
Większość ocenia słabo tylko z powodu trudności z dodzwonieniem się do rejestracji? ??? Niestety - takie problemy są wszędzie! Służba zdrowia nie przewiduje etatu recepcjonistki tylko do odbierania telefonów, a dzwoniących jest masa. Ocenieniem zaś poradni negatywnie za zwrócenie uwagi o założenie maseczki w pandemii to już wybiegała poza wszelkie standardy przyzwoitości ( pokusił bym się nawet stwierdzeniem,że podlega pod spór prawny)i nawet nie chcę komentować autorki tego posta.W poradni leczę się od lat z całą pewnością nie zasługuje na takie oceny, pan Miler to wspaniały lekarz!!!! Polecam!!!!
1/5
Dodzwonienie się do poradni, to jak sztuka przetrwania. Dramat, nikt nie odbiera o żadnej godzinie (w czasie pracy poradni), albo włącza się poczta.
1/5
Masakra niby chwala lekarza a dodzwonić wg się nie da.. Panie w rejestracji mają chyba wylane na to aby odbierać ten telefon .. Nie myśla o sobie nic każdy rodzic chce dla dziecka jak najlepiej żeby lekarz zbadał pacjenta a one sobie kawkuja .. Kto im za to płaci ... !!!
5/5
Najlepsza poradnia polecam
5/5
Najlepszy laryngolog dr.Grzegorz Miler.
1/5
CHOĆBYŚ NIE WIEM JAK SIĘ STARAŁ/STARAŁA TO NIE DODZWONISZ SIĘ DO REJESTRACJI. PANI REJESTRATORKA MA WYŁĄCZONE DZWONKI W TELEFONIE (SPRAWDZAŁAM BĘDĄC NA MIEJSCU - SYGNAŁ W TELEFONIE BYŁ, A TELEFON W RECEPCJI MILCZAŁ). PO DWÓCH DNIACH DZWONIENIA MUSIAŁAM POJECHAĆ ABY SIĘ ZAREJESTROWAĆ. PANI WIECZNIE OBRAŻONA, SIEDZI JAK ZA KARĘ, JEST NIEMIŁA DLA PACJENTÓW... KOBIETO ZWOLNIJ SIĘ JAK MASZ SIEDZIEĆ TAM Z PRZYMUSU I ROBIĆ POD GÓRKĘ OSOBOM KTÓRE POTRZEBUJĄ DOSTAĆ SIE DO SPECJALISTY!!
1/5
Czy da się tam w jakimś sposób wogole dodzwonic !!!to już naprawdę przechodzi ludzkie pojęcie żeby ktoś tam telefon odebral
1/5
Nie da rady się dodzwonić.
1/5
Opiekun niepełnosprawnego wujka bez pomocy finansowej gdyż dochód brutto niepełnosprawnego wujka przekracza 750 zł na osobę miesięcznie ! Zero pomocy ! Bez prawa do ubezpieczenia zdrowotnego ! Jestem traktowany jak śmieć 😭.PRZESTAŃ MILCZEĆ POLSKO !
Dodaj opinię

Adres:

Stefana Żeromskiego 2, Wejherowo

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-14:00
WT08:00-14:00
ŚR12:00-18:00
CZ08:00-14:00
PT10:00-14:00