NZOZ Przychodnia Lekarska "Ars-Med"

Sznelowiec 1
Pszczyna
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ
32 210 48 85
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki POZ
32 210 48 85
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Gabinet Położnej POZ
32 210 48 85
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Przychodnia Lekarska "Ars-Med"

Dodaj opinię
2/5
Witam
Jako przychodnia oceniam b.dobrze kadrę lekarska jednak obsługa wiekszodci kobiet w recepcji na poziomie "wczesnego Gierka". Połowa do natychmiastowej wymiany.
1/5
Przychodnię jako całość oceniam 1/10. Opryskliwa obsługa, ciężko jest się tam dodzwonić i wszystko robione z łaską
2/5
Co do strony medycznej nie mam zastrzeżeń , ale panie w rejestracji , to już inna bajka , albo ich jest za dużo ... , szkoda gadać , mają takie problemy, że jedyna rada to : ZMIEŃCIE PRACĘ !
1/5
To co wyprawiają teraz w tej przychodni mogło by mieć miejsce w filmie MIŚ albo Alternatywy 4, albo Zmiennicy.
Totalne bezczelne olewanie pacjentów. Zamykanie drzwi przed nosem bez słowa wyjaśnienia, kompletny brak szacunku dla pacjentów. Lekarze jeszcze jako tako leczą ale recepcja to szczyt chamstwa i niekompetencji. Skończy się to tym, że pacjenci od nich odejdą.
A system leczenia "przez telefon" to kpina z medycyny. Jest krytykowany przez wszystkich lekarzy uznanych za "rzeczoznawców" w swoim zawodzie.

PS. Słyszałam, że NFZ płaci dodatkowo 5 zł za każdy wykonany telefon do pacjenta! Jeżeli to prawda, oznacza to że trzepią teraz większą kasę niż bez koronawirusa. Tak więc będą nas mieć w d.... jeszcze długo.
1/5
Koniec, miarka się przebrała.
Od rana usiłuję się zarejestrować i telefon jest ciągle zajęty.
To nie możliwe żebym przez 6 godzin trafił zawsze na to że ktoś rozmawia.
Zresztą to już nieważne. Poszedłem do innej przychodni i zaraz będę przyjęty. A jak znikną ograniczenia z koronowirusa w Ars Med, to osobiście przyjdę i się wypiszę z tej przychodni. Podziękujcie paniom z rejestracji i lekarskiemu przyzwoleniu na brak szacunku dla pacjentów.
Od kilku miesięcy mam takie problemy z ARS MED i mam tego dość.
1/5
Lekarze ok, ale brak punktualności. Panie pielęgniarki bardzo niemiłe dla pacjentów, lekceważa pancentów.
Od marca przychodnia zamknięta. Trzeba robić zdjęcia chorych miejsc i wysyłać lekarzowi, aby ten bez zbadania wypisal antybiotyki. To jest wstyd dla służby zdrowia. Kadra natychmiast do wymiany. Tel nie odbierają. Drzwi nie otwierają alebo trzeba krzyczeć przez zamknięte drzwi, tak ze wszyscy na ulicy słyszą. W głowach się im pomieszalo. Zmieniam przychodnie i bede namawiac do tego innych ludzi.
1/5
bardzo nieuprzejma obsługa w recepcji
1/5
Bardzo niemiła obsługa w rejestracji, brak możliwości rejestracji ( 27 nieodebranych połączeń z telefonu komórkowego i niezliczona ilośc nieodebranych połączeń z telefonu stacjonarnego), lekarze w porządu.
5/5
Miła i przede wszystkim rzetelna obsługa i opieka
1/5
Nie odbierają telefonu a gdy przyjadę pod drzwi przychodni to rozmowa jest przez szybę i na migi wskazywanie nr tel wypisany na drzwiach aby dalej dzwonić lub przez uchylone drzwi niegrzeczne uwagi i dopytywanie co mi jest? oczywiście przed wszystkimi, a na koniec wskazanie nr tel i dalej dzwonić. I o dziwo dodzwaniam się za pierwszym razem i tak oto jestem zapisana na wizytę do lekarza.
Tak naprawdę to już mam dość takiego traktowania. Poważnie myślę o zmianie przychodni.
1/5
Witam dzisiaj Pani w przychodni odebrała mój telefon po 126nieudanych próbach połączeniach bo albo zajęte a jak się już wbiłam na linie to nikt nie raczył odebrać a w słuchawce usłyszałam zbyt długi czas oczekiwania proszę zadzw później. Dramat a jak się już dodzwoniłam i podniosłam głos o to że wczoraj Pani doktor do mnie nie zadzw i nie udzieliła mi teleporady to mnie z łaska zarejestrowała i jeszcze 4razy musiałam podać jej mój nr tel bo jakąś głucha i jeszcze do mnie pretensje ze nie umiem nr podać ja jej takie cyferki a ona mi inne poczym podkreśliłam ze domagam się dzisiaj teleporady bo inaczej się tam zjawię osobiście kobieta rzuciła słuchawka i skończyła zemną rozmawiać. Szczyt chamstwa jak można zatrudniać takich niekompetentnych nie miłych nieuprzejmych ludzi na stanowisku gdzie trzeba mieć fachowe podejście do ludzi. Jak dlamnie to jest dramat gdy tylko dojdę do siebie zmieniam przychodnie bo tam traktują ludzi jak śmieci a swoje rodziny to bez, kolejek zapisują nie raz byłam świadkiem jak panie w rejestracji odbierały swoje prywatne telefony i słyszałam dobra nie ma problemu ja ci go tam zarejestruje. Tak po znajomości to wszystko się da załatwić a człowiek chory niech czeka nie się męczy. Kadra lekarska bez zastrzeżeń ale ta rejestracja to jakaś kpina... Tam wszystkie te Panie powinny dostać nagany lub wypowiedzenia, za te swoje chamstwo i brak szacunku do pacjenta.
1/5
Masakra, dodzwonic się do przychodni dziecięcej graniczy z cudem, nie ma możliwości rejestracji w przychodni, mimo że podobno personel jest już zaszczepiony, cały czas odzywa się automatyczna sekretarka, pomimo nagrania się nikt nie oddzwania.Żenujące co się obecnie dzieje !!!!!!!!!!!! Totalny brak profesjonalizmu i totalne olewanie pacjentów
5/5
Od ponad trzydziestu lat korzystam z tej przychodni.
Bardzo sympatyczna a przede wszystkim rzeczowa Pani Doktor, wiele zawdzięczam w czasie przebytego zakażenia wirusem, oraz leczenia po.
1/5
Lekarze bardzo w porządku. Ale dodzwonić się do przychodni dziecięcej czy dla dorosłych to jakaś masakra. Przy każdej próbie dodzwonienia się włącza się poczta głosowa, a gdy w końcu, za setnym razem uda się dodzwonić to nikt nie odbiera, a po słowach 'Przepraszamy. Czas oczekiwania jest zbyt długi, prosimy zadzwonić później' automatycznie rozłącza. Brak profesjonalizmu i szacunku do pacjentów!
1/5
WITAM NIESTETY NIE DA SIĘ DODZWONIĆ CHYBA TRZEBA ZMIENIĆ LEKARZA BO PRĘDZEJ SIĘ UMRZE , NAWET PO KOD Z RECEPTY DZWONI SIĘ KILKAKROTNIE I DALEJ NIC
1/5
Niestety nie jestem zadowolona z podejścia pani recepcjonistki. Dzwonilam wczoraj zapytać jak przyjmuje pani dr Wronka , pani mi powiedziala ze mam dzwonić na drugi dzień od godz 8 wiec zadzwoniłam .próbowałam się skontaktować 8 razy i zero odzewu....słuchawka odlozona .za 9 razem o godz 10 w końcu pani odebrala i mi oznajmia ze pani dr ma komplet pacjentów!
Pytam jaki komplet skoro tam się nie da dodzwonić to mi powiedziala ze mam z nią nie dyskutować a skargi i zażalenia mam kierować do pani dr ....powiedziałam ze potrzebuje tylko skierowanie na rtg to powiedziala ze mam sobie przyjść i się zarejestrować, tlumacze ze jestem w pracy rano i nie mam tego jak zrobic ...masakra ,dalej jestem bez skierowania ,
1/5
Bardzo ciężko się dodzwonić do rejestracji!
Po przyjściu na miejscu okazuje ze ze zamiast umówionej godziny trzeba czekać jeszcze dwie albo trzy godziny w kolejce.
Nie polecam tej przychodni!
Rejestracja obsługiwana przez personel z lat PRLu
Pacjent to jest w tym miejscu przeszkoda. Brak pomocy i opryskliwosc !
1/5
Chodziłam tam od 25 lat, ze względu na lekarzy. Ale w końcu się odważyłam i zmieniłam poradnie. Bez porównania. A wypisylalam się tylko ze względu na kobiety z rejestracji.
Dodaj opinię

Adres:

Sznelowiec 1, Pszczyna

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00