NZOZ - Przychodnia Lekarska "Środula"

Kossaka 10a
Sosnowiec
Świadczenia specjalistyczneKolejkaNumer telefonuInne ośrodki
Poradnia neurologiczna
Neurolog
115 dni32 292 99 21
Godziny rejestracji:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN15:15-19:15
WT15:00-19:00
ŚR15:15-19:15
CZnieczynne
PT08:30-15:30
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
38 dni32 292 99 21
Godziny rejestracji:
PN09:00-18:00
WT09:00-18:00
ŚR09:00-18:00
CZ09:00-18:00
PT09:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN15:05-19:50
WTnieczynne
ŚR15:05-19:50
CZ08:00-13:00,15:05-19:50
PT15:05-19:50
Świadczenia endokrynologiczne
Poradnia Endokrynologiczna
324 dni32 292 99 21
Godziny otwarcia:
PN08:00-12:00
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZnieczynne
PT12:30-16:30
SO08:00-12:00
Podstawowa Opieka ZdrowotnaNumer telefonuInne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ
32 292 99 21
Godziny rejestracji:
PN08:00-17:00
WT08:00-17:00
ŚR08:00-17:00
CZ08:00-17:00
PT08:00-17:00
SO08:00-11:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
SO08:00-12:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej
32 292 99 21
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Środowiskowej - Rodzinnej
32 292 99 21
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ - Przychodnia Lekarska "Środula"

Dodaj opinię
1/5
Koszmar od godziny 8 rano do godziny 10.30 non stop jest zajęte ,chciałam umówi chora mamę telefonicznie bo mieszkamy w różnych dzielnicach miasta a mama jest chora .Nie ma pacjentów non stop.Chyba trzeba przypomnieć panią że skoro jest podany numer telefonu to po to aby zadzwonić.Porazka
1/5
Tak, również mam wrażenie, że Panie w Rejestracji żyją jeszcze w czasach PRL i łaskę robią pacjentom, że ich zarejestrują. Telefon jest tylko jako dodatek na biurku nie godny uwagi. A jego dzwonek tylko przeszkadza w pracy. Nie życzę Wam Panie aby za pare lat Was coś podobnego spotkało jak bedzie trzeba odwiedzić lekarza w przychodni.

Pozdrawiam
1/5
Telefon jest wiecznie zajęty, a jak już nie jest zajęty - to godzinami go nikt nie podnosi !!!!!! Żadna, zaznaczam żadna przychodnia ,do której chodzę nie ma tak olewczego stosunku, do umawiania pacjentów na wizyty. Pań w rejestracji jest kilka, pracują jak księżniczki. Są przychodnie, gdzie jest JEDNA pielęgniarka w rejestracji i ogarnia wszystko. Przykładem poradnia na Wieczorka. Szanowne panie XXI wiek mamy !!! nie każdy może przybiec do przychodni i wystać w kolejce 40 minut by zapisac się na wizytę za 2 tygodnie !!!!!
4/5
A ja jestem zadowolona. Fakt czasami ciężko się dodzwonić ale będąc na miejscu widać jak dużo pacjentów jest na miejscu do obsluzenia i nikt tam nie siedzi bezczynnie. Panie w rejestracji w większości bardzo miłe i pomocne
1/5
Czasami??? Zawsze jest to samo. Dzwonię od 8, albo zajęte, albo nie odbierają. Nawet zdarzyło się, ze odebrały i odłożyły słuchawkę. A będąc już na miejscu nie raz widziałam , jak olewają telefon... I urządzają sobie pogaduchy. Jeśli przychodnia daje możliwość rejestracji telefonicznej, to mają obowiązek ten telefon odbierać. A nie łaskę robić.
5/5
Może na telefon nie da się dodzwonić, jednak lekarze przyjmują po 100 osób dziennie i mają ręce pełne roboty. Po za tym przychodnia jest czysta i bardzo mili lekarze.
5/5
Telefon tam jest od godziny 9:00 odbierany jak już jesteś taka mądra to chociaż niej jakieś godne informacje to raz, a dwa wystarczy podnieś tyłek z miejsca żeby zobaczyć że kolejka jest nonstop od 9-11 i to normalne że te Panie czasami nie dają rady odbierać, jestem w przychodni często bo także choruje i jakoś to potrafię zaakceptować. Ale jak ktoś siedzi całe życie na dupie to ma problem o wszystko.
1/5
Od lat jest odwieczny problem z dodzwonieniem się. Często jest to kilka godzin po kilkadziesiąt prób. Praktycznie za każdym razem mam sytuację, że ktoś odbiera i odkłada słuchawkę. Raz będąc przy recepcji specjalnie zadzwoniłam, sygnał był za to dźwięku nie, wyciszony. To wstyd dla dyrekcji by to tak funkcjonowało w XXI wieku. Żenada, gorzej niż PRL
1/5
Problem z dodzwonieniem się do przychodni nawet ok. godz. 12, nie tylko rano. Już któryś dzień z rzędu próbuję i nic. Po drugie jeśli lekarz pracuje do godz. 17 czy 18 to dlaczego nie mogę przyjść 40 minut wcześniej tylko 2 godziny? Pacjenci też pracują i nie zawsze są w stanie wyjść z pracy wcześniej tak jak lekarze! Następnym razem przekażę taki problem Rzecznikowi Praw Pacjenta.
1/5
Najgorsza przychodnia - od rana specjalnie jadę i pytam w rejestracji czy rejestrują tutaj do ginekologa czy jest oddzielna rejestracja do ginekologa (jak w innej przychodni co uczęszczałam) - mina Pani jakbym popełniła jakieś przestępstwo po czym odpowiada, że oddzielna i lekarze są później, ale kolejek nie ma, przyjeżdżam specjalnie później - i nagle rejestracja jest ta sama, kolejki na lekko 2 tygodnie i lekarza nie ma w godzinach przyjmowania pacjentów - STRASZNE
1/5
Niestety, podzielam negatywne opinie. Pani chyba mają "strajk włoski". Ilekroć tam jestem zawsze się nie spieszą,czesto zajete rozmowa między sobą. Telefonicznie nie można nic załatwić, bo nikt nie odbiera... XXI wiek...
1/5
Koszmar!!! W czasie pandemii koronawirusa "jeden numer telefonu!!!?" kontaktowego z przychodnią na osiedlu zamieszkałym przez kilkanaście tysięcy ludzi.
5/5
Doktor Przemysław Parzelski to najlepszy lekarz i człowiek pod słońcem! :) Doktor pomógł mi i mojej rodzinie w wielu przypadkach. Za co jesteśmy bardzo wdzięczni! Dziękujemy. Takiego lekarza szukać tylko ze świeczką. Niezastąpiony.
1/5
Od dwóch i pół godziny dzwonienia non-stop (wczoraj pół dnia)nikt nie jest w stanie odebrać telefonu.Podjechałam-przychodnia zamknięta.O co chodzi???!!! Nie radzicie sobie???!!! Pacjenci mają duży problem!!!
1/5
Jak Państwo zauważycie negatywne opinie dot TYLKO Pań w Rejestracji !!! Czy ktoś czyta te opinie z "Szefostwa". A może czas wyciągnąć z nich wnioski i coś z tym zrobić ?

Warto zauważyć, ze nawet jak przyjdą do pracy nowe Panie z z zaangażowaniem i sprawnością działania w rejestracji, po paru tygodniach "równają" poziom do tych które już tu były, od zawsze i które wyrosły w przeświadczeniu do to Pacjent jest dla nich a nie One dla Pacjenta i że to dzięki niemu mają prace i płacę. Pewnie zaraz padła by odpowiedź " jaka płaca taka praca" ale Szanowne Panie nikt z łapanki Was tam nie zatrudnił. Same wybrałyście taki zawód .

Czasami Pacjentom chodzi tylko o receptę wiec może jakiegoś maila można by było uruchomić lub telefon komórkowy TYLKO na smsy na receptę ? Mamy XXI wiek wiec najwyższa pora o tym pomysleć.
Pozdrawiam z nadzieją na reflekcję
5/5
W trakcie koronawirusa bardzo dobrze zorganizowana praca. Jeśli się nie mogę dodzwonić, podchodzę pod poradnie pukam do drzwi i zaraz ktoś odbiera ode mnie karteczkę z nazwami leków, które potrzebuje. Chociaż zazwyczaj się dodzwaniam, to rozumiem, że Poradnia ma bardzo dużo pacjentów i nie jest się w stanie każdego telefonu odebrać. Trzymajcie się, dzięki!
1/5
Skandal ! Nie ma możliwości dodzwonienia się i kontaktu telefonicznego w trakcie pandemii ? Nie omieszkam Zglosic tego na odpowiedni szczebel ! ludzie musza specjalnie narażać swoje zdrowie żeby udać się do tej „chorej” przychodni w sprawie recepty dla osoby starszej !!! Panie recepcjonistki specjalnie odkładają słuchawkę albo wyłączają dźwięki żeby nie odebrać telefonu ! Jest już kilkadziesiąt opinii na ten temat w internecie ! 70% personelu recepcji do zwolnienia w trybie natychmiastowym !
1/5
kontakt na telefon poniżej dna
1/5
Do przychodni nie można się dodzwonić. Od rana do godziny 17 próbowałam mnóstwo razy, za każdym razem to samo - numer zajęty. Potrzebne było jedynie wypisanie recepty, ale trzeba się stawić osobiście, żeby przekazać kartkę co lekarz ma przepisać. CHORE. W obecnych czasach przychodnia naraża swoich pacjentów na niepotrzebne kontakty z innymi.
5/5
Bardzo pomocne pielęgniarki środowiskowe. Bez problemu pomagają w sprawach związanych z opieką nad starszą osobą, mają do siebie numer co ułatwia kontakt w razie potrzeby rozmowy. Jeszcze raz dziękuję za pomoc!
1/5
Jeszcze jeden nr do przychodni byłby bardzo potrzebny. W takich dziwnych czasach jak teraz kontakt na jeden numer jest b.utrudniony.
1/5
Dodzwonienie się graniczy z cudem . Nie polecam. Taki PRL totalna olewka
1/5
Ta placówka powinna przejść remont kadrowy. Panie pracują zgodnie z warunkami stworzonymi przez pracodawcę, a te są takie same jak w głębokim PRLu. Ale jest 2020 rok i żeby taka placówka miała JEDEN nr telefonu? To porażka cywilizacji i niedowład organizacyjny w dobie telefonii komórkowej. Szkoda gadać i pisać.
3/5
Nic do końca zgodzę się z opiniami wyżej. Co prawda nie da się dodzwonić do przychodni, a przynajmniej graniczy to z cudem. Ale czy ktoś zauważył jak wygląda praca na miejscu? Młody zespół zasuwa i uwija się jak mrówki. Widać, że są szybcy i zdecydowani w działaniu. Żona nie mogła się dzisiaj dodzwonić, a chodziło o chore dziecko! Podjechaliśmy koło godziny 10, kolejka potworna. Młoda Pani wzięła nad poza kolejnością, wszystko wytłumaczyła. I tu się zaczyna, poszła do recepcji żeby wyjąć dla syna kartę. Na co słyszę jak odpowiada jej o wiele starsza koleżanka "Nie załatwiaj tak szybko, nie nadążam" nie skomentowałem, cierpliwie czekałem. Ale jak ma wyglądać praca w takim miejscu gdzie młoda szybka osoba chce sprawnie i szybko załatwiać pacjentów, a stara kobieta nie daje rady. Telefonu nie usłyszałem ani raz stoją w drzwiach, zakładam że owa Pani go wyłączyła lub odłożyła. Ta sama sytuacja jeśli chodzi o matkę mojej żony. Żona była w piątek popołudniu, załatwiała zapis do neurologa. Młody chłopak także załatwiał wszystko szybko i sprawnie, a zwalniał go starszy personel. PRL, młodzi mają ogień, starzy go wygasają.
1/5
Szkoda słów na pracę tych 3 Pań jedna obsluguje pacjentów przy zamknietych drzwiach a 2 siedza i nie odbierają telefonów jestem ciekawa kto im płaci za tą prace.Dzwonie i wiecznie jest zajete.
3/5
W piątek stałam pod przychodnią czekając na wizytę u neurologa. Wszystko załatwiała jedna dziewczyna, biegała w tą i z powrotem. Wpuszczając pacjentów, wyciągając im karty, jeszcze innym robiła zastrzyki... Telefon ciągle nie odbierany! Zdaje sobie sprawę, że jedna osoba tego nie zrobi, ale z nią były jeszcze inne pracownice! Gdy jej niebyło dłużej nikt do nas nie podszedł! Co się tyczy neurologa byłam umówiona na 10:00, lekarka się spóźniła. Weszłam koło 11:30 na swoją wizytę, podkreślam cały czas stojąc pod przychodnią bo nie mogli wpuścić za dużo osób. Jak tak może być, że się wszystkim zajmuje jedna osoba gdy tam są trzy osoby?! Ktoś nad tym w ogóle panuje? Pracy młodzi znaleźć nie mogą bo stołki grzeją emerytki, którym się pracować nie chce! Telefon wiecznie nie odbierany, PRL! A te trzy gwiazdki dla tej jednej osoby, która się jakkolwiek angażuje.
1/5
Od tygodnia staram się dodzwonić lecz cały czas jest zajęte lub nikt nie odbiera.
5/5
Fajne pielęgniarki środowiskowe. Pozdrawiam i dziękuję!
Dodaj opinię

Adres:

Kossaka 10a, Sosnowiec

Numer telefonu:

NZOZ - Przychodnia Lekarska "Środula" na mapie
Zdjęcie budynku NZOZ - Przychodnia Lekarska "Środula"