1. Lekarz rodzinny (POZ)
  2. Wielkopolskie
  3. Konin

NZOZ Przychodnia Lekarska "Starówka" - Lekarz rodzinny (POZ)

Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia - Szpitalna
63 244 37 08
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Przychodnia Lekarska "Starówka"

Dodaj opinię
1/5
JESZCZE CZEGOŚ TAKIEGO NIE PRZEŻYŁAM WIZYTY TYLKO TELEFONICZNE I OD 8 DO 15:10 WYKONAŁAM JUŻ 178 POŁĄCZEŃ DZIECKO Z GORĄCZKĄ JA NA WOLNYM UMOWNYM BO NAWET NIE MAM GDZIE OPIEKI POBRAĆ :( OBŁĘD CZY KTOŚ TE TELEFONY TAM ODBIERA
1/5
Zalosne zachowanie w rejestracji.. Po ponad 200 razy dzwonienia odebrali po to by rozlaczyc i odlazyc sluchawke. Byly tez przypadki kiedy cudowna pani z rejestracji obsmarowala mnie przy kolezankach i z pretensjami do Nich mowila ze nie moze kawy spokojnie wypic. Zalosne zachowanie recepcji..
1/5
To pewna Pani też się dziś rozlaczyla chamsko i stwierdziła że Się Rano dzwoni... domyślam się która
Drogie mamy , ale która z nas przewidzi , ze dziecko w południe się rozchoruje...
Więc ja tego Tak nie zostawię odnośnie TEJ PANI.
Bo tutaj są miłe Panie inne.
1/5
Najgorsza przychodnia z jaką miałam styczność. Zarówno wygląd wnętrza jak i panie z rejestracji są z innej epoki - czyli generalnie wszystko spójnie. Jak za komuny rejestratorki łaskę robią, że odbiorą telefon, po czym z wyrzutem oznajmiają, że nie ma już wolnych numerków, albo robią wykład, że trzeba dzwonić o 8. Jak mi się dziecko poważnie rozchorowało przed weekendem to wysłały mnie na doraźną, bo lekarz nie kazał już nikogo przyjmować. Innym razem powiedziały, że nie ma numerków, ale jak muszę to mogę przyjechać z dzieckiem, może lekarz raczy je przyjąć. W przychodni nie było nikogo, zero pacjentów. Lekarz ok 20 minut po przerwie dalej nie wrócił do gabinetu.
A i oczywiście zapomnijcie o bilansie 2,3 czy 4-latka. Moja dwójka dzieci nigdy nie miała robionego bilansu, mimo że o to pytałam.
Generalnie brak kultury, lekarze są ok, mili i pomocni, ale pozostała obsługa to dno i 100 metrów mułu.
1/5
Te Panie z rejestracji to dno i 2 metry mułu. Tragedia! To że Panie odbierają telefon dopiero o 17 jestem w stanie przeżyć. Ale to jakie są przy tym chamskie, pretensjonalne to przechodzi ludzkie granice. Rozumiem że ktoś jest sfrustrowany swoją pracą ale kultura osobista to inna kwestia. Zwolnić wszystkie te wielmożne Panie i zatrudnić młoda, świeża i chętna do pracy krew!!!
1/5
Porażka XXI wieku. Czekasz 40 minut na słuchawce, 4 w kolejce. Kiedy już się cieszysz i jestem 1 w kolejce na linii, ze moge poprosić tylko skierowanie dla zdrowego dziecka buuum rozłączenie . Żenada
1/5
Rejestracja telefoniczna to jest żart z pacjentów. Dzwoni się kilku-, kilkunastokrotnie i za każdym razem czeka się przynajmniej 30-40 minut, a to wszystko tylko po to, żeby sobie pani z rejestracji podniosła na sekundę słuchawkę i ją odłożyła. Człowiek nie dość, że chory, to po czymś takim jeszcze w furii, bo po kilku godzinach dzwonienia nie osiągnął nic, a każde "dodzwonienie się" kosztuje 12 zł. Jak już się czasami uda dodzwonić, to pretensje, że się dzwoni, bo przecież "ja tu mam innych pacjentów nie mam czasu żeby się tak długo Panem/Panią zajmować" - a to przepraszam ja jestem pacjentem czy *****!?
1/5
Przychodnia na PCK - w sumie byłoby to nawet śmieszne, gdyby tam nie chodzili chorzy ludzie. Lekarze ok, ale rejestratorka, pamiętająca głęboka komunę zachowuje się jak właściciel tego cyrku. Dlaczego im ktoś niżej w hierarchii tym bardziej jest chamski. Kompleksy?
1/5
Masakra. Poniżej krytyki. Rejestracja to jest jakaś kpina.
1/5
Masakra!!! Nikt nie odbiera telefonu!!!! Dzownię już chyba 2 godziny non stop! Jadę z dzieckiem na SOR bo Ty nigdy nie można się dodzwonić! Jesteście kpiną, nic się nie zmienia komuna welcome to!
1/5
Starsza Pani z recepcji nawet nie raczy odebrać telefonu. Mam wrażenie że one za karę są w tej pracy. Po odebraniu telefonu wylądowała na mnie swoje frustrację i nawrzeszczala. Niech ktoś zwolni ta straszna babę bo to masakra.
1/5
Czy jacyś głównodowodzący czytają w ogóle te komentarze? Dlaczego nie zrobią porządku z tą rejestracją? Dzieci im uciekają przez to. Mniej dzieci mniej kasy z funduszu, chybaze to tak nie działa. Szok.
1/5
Gorszej tragedii nie widziałam Nie dostałam się przez całą zimę z dzieckiem do pediatry Panie w recepcji niemiłe i aroganckie Przepisuję się w trybie natychmiastowym Nie dałbym nawet 1 gwiazdki.
1/5
Nie polecam dr. Anny Chowańskiej ponieważ jest bezczelną osobą i zamiast pomóc szkodzi zasłaniając się prawem. Nie polecam
1/5
Drodzy pacjenci, skargi należy składać do: 1.dyrektora placówki, następnie do 2.okregowego rzecznika odpowiedzialności zawodowej pielęgniarek i położnych 3. NFZ 4. Rzecznika Praw Pacjenta. Ja po braku utrzymania jakiejkolwiek pomocy czy informacji, a wręcz niemożności kontaktu z lekarzem, opryskliwej odpowiedzi, że skoro jestem chora i nie mogę zarejestrować się osobiście (a próbowałam to zrobić 3 dni dzwoniąc przez dwie godziny każdego dnia) to mam sobie znaleźć kogoś kto będzie za mnie stał w kolejce, po czym rzuceniem słuchawki przez Panią w rejestracji,zamierzam napisać wszędzie w podanej kolejności i radzę i proszę wręcz zróbcie to samo. Jeżeli ktoś chce być uważany za funkcjonariusza publicznego, powinien stosować się do czegoś takiego jak kodeks etyki pracy , nie wspomnę o zasadach kultury, a te w przychodni Starówka nie funkcjonują od lat. Przychodnie oczywiście zmienię, ale sprawy tak nie zostawię, bo miarka się przebrała. Nie te czasy Droga Pani.
Dodaj opinię

Adres:

Szpitalna 45, Konin

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00