Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.
Opinie o NZOZ Przychodnia Rejonowo - Specjalistyczna "Na Cedlera"
Dodaj opinię
Przemysław
1/5
06-02-2018 17:27
Ta przychodnia jeśli chodzi o lekarzy to ok ale obsługa w recepcji jest gorsza niż w zamierzchłej komunie wiecznie pogubione karty pacjenta wielogodzinne oczekiwania na lekarza o ile jaśnie panie z recepcji dadzą zgodę na wizytę, wszelkie problemy wynikające z niekompetencji rejestratorek są wyśmiewane przez wysoką panią w okularach za okienkiem dolaczajacądo nich głupie teksty typu trzeba było przyjść o 3 w nocy to byś się załapał do lekarza... Odradzam każdemu gdyby nie moja ulubiona lekarka P. Sapota dawno jak inni bym się stamtąd uciekł !!! Trzymajcie się jak najdalej od tego przybytku dobrze radze!!! Na poczekalni sflustrowani ludzie kłucą i biją się między sobą paranoja !!! Ja ddzyskalem po 2 latach historię choroby bo nagle się znalazła i uciekam do normalnej przychodni! W żadnym normalnym zakładzie pracy nikt z recepcji by się 3 minut nie utrzymał z takim podejściem do ludzi ... Dziś na skierowanie czekałem 7 godzin tak dla przykładu i to po awanturze i więcej się tam nie pokarze o ile łaskawie kartę mi oddadzą co też nie jest pewne...
alina
5/5
12-02-2018 19:38
Polecam przychodnię, miła obsługa kompetentni lekarze i przyjazna dla pacjenta atmosfera.
Boguslawa
1/5
09-03-2018 10:01
Pani Alina pomyliła Pani chyba Przychodnie. Miła obsługa?????. Panie z recepcji są aroganckie i dziwnie drazliwe na swoim punkcie. Zero apati zero zrozumienia. Większość pacjentów to emeryci osoby starsze a są traktowani jak zło ostateczne. Moja znajoma dostała skierowanie do okulisty z datą na niedzielę. Musiała znowu iść i prosić o drugie skierowanie i znowu czekać na termin. Szok. Słowo przepraszam nie padło. Widać w tej recepcji to norma. Te Panie czują się bezkarnie nie wiem z czego to wynika. Drogie Panie z recepcji nie jesteście tu za karę. Jeśli Wam ta praca nie odpowiada to proszę ją zmienić.