Adres:
Księdza Jerzego Aleksandra Popiełuszki 1, Suwałki
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ |
87 565 15 95, 87 566 25 86 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki POZ |
87 565 15 95, 87 566 25 86 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
Programy profilaktyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki |
---|---|---|
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia Lekarza POZ |
87 565 15 95, 87 566 25 86 | |
Profilaktyka gruźlicy
Gabinet Pielęgniarki POZ |
87 565 15 95, 87 566 25 86 | |
Udało się wejść wejściem gdzie znajduje się rejestracja Medycyny Pracy. Tam w recepcji dwie Panie, jedna miła i profesjonalna, pogodnie nastawiona do pacjentów, druga nie obsługująca petentów burcząca i wściekła na świat, że musi wystawiać recepty.
Po odczekaniu w kolejce około 15 minut otrzymałam informację, że mam udać się do drugiej rejestracji – czyli tej do której zewnętrzne drzwi są zamknięte. Po przejściu korytarzem wewnętrznym okazało się, że na pustej recepcji siedzi pani, która nie jest specjalnie niczym zajęta, ale już na nasz widok jest bardzo niezadowolona. Za mną bezustannie kaszlące dziecko, za zamkniętymi drzwiami 4 petentów próbujących bezskutecznie dostać się do środka, bo pani z recepcji zamknęła drzwi na klucz żeby mieć święty spokój – to chyba tylko w Suwałkach można tak pracować…. Po przedstawieniu sytuacji i wyraźnym zasygnalizowaniu, że korzystamy z abonamentu Luxmed oburzona pani pyta, czemu nie idziemy do lekarza rodzinnego?! Wyjaśniam po raz kolejny, że nie mieszkamy w Suwałkach i chcemy skorzystać z usług lekarza w ramach podpisanej umowy z Luxmed. Na to ona: „zaraz sprawdzę, co wam się tu należy”. Z wielkim zadowoleniem na twarzy oświadczyła, że może umówić nas tylko na teleporadę i nic nie pomogły wyjaśnienia, że korzystaliśmy już z takiej zdalnej porady i lekarz dał nam skierowanie na wizytę stacjonarną. Zero empatii, 4 letnie kaszlące dziecko z zapaleniem krtani, to przecież nic wielkiego – niech się udusi – co ją to w ogóle obchodzi. Dla lek. med. JOANNA ADAMSKA radzę zmienić konkretnych pracowników recepcji lub wysłać ich na szkolenie, takie osoby nie powinny mieć bezpośredniego kontaktu z pacjentami. Zimne królowe lodu powinny siedzieć na taśmie w chłodniach przy sortowaniu zimnych ryb jakimi są one same. Łatwo sprawdzić kto była na recepcji dzisiaj to jest 5 października o godzinie 9 rano – pani z fryzurą na garnek.
Moja opinia na temat Przychodni jest pozytywna.
Jestem pod wielkim wrażeniem jak traktuje się pacjentów - miła i uprzejma obsługa która jest warta docenienia.
Wiem ,że to był właściwy wybór pod każdym względem.
Szczególnie polecam Szefowa, czyli dr Adamska oraz Dr Pawelec- Otrocka.
Miejsca tego typu powinny mieć przyznawane gwiazdki, ale na minusie!!