NZOZ Przychodnia Zdrowia Janosik

Janosika 136
Łódź
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ dla dzieci
42 679 41 60
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ
42 679 41 60
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej
42 679 41 60
Godziny rejestracji:
PN11:00-18:00
WT11:00-18:00
ŚR11:00-18:00
CZ11:00-18:00
PT11:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej
42 679 41 60
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Przychodnia Zdrowia Janosik

Dodaj opinię
1/5
Nie polecam. Lekarze nie maja pojęcia co robią. Dziecko po wizytach trafiło do szpitala prawie się dusząc
1/5
I ja tez nie polecam, lekarze maja po prostu 'wywalone' na pacjenta. poszłam do nich po skierowanie na badania i na wstepie usłyszałam po co przyszłas
4/5
Dla mnie lekarze są ok nigdy nie spotkałem się z odmową wydania skierowania
1/5
Dziecko za każdym razem dostaje antybiotyk, nawet jak nie ma poważnej infekcji. Zamiast skierowania na badania otrzymuje się skierowania do szpitala niech w szpitalu na SOR wszystko robią. Nie polecam przychodni i przepisałam dziecko do innej.
5/5
A dla mnie jest wszystko w porządku. Nigdy nie zawiodłem się na Pani doktor Bilewicz. POLECAM
1/5
Ta przychodnia to kpina z pacjentów i przykład patologicznego systemu w jakim funkcjonują nzoz-y korzystając ze środków z NFZ. Podejście do pacjenta jest lekceważące, a postępowanie jednej z tzw. lekarek będzie w najbliższym czasie zgłoszone do Izby Lekarskiej i Prokuratury. Lekarz ma pacjentowi pomóc przeżyć, a pacjent został narażony na utratę życia poprzez zaniechanie lekarza.
4/5
NIGDY NIE SPOTKAŁEM SIĘ Z ODMOWĄ CZEGOKOLWIEK ,N MIEJSCU PROFESJONALNY POBÓR KRWI ,CZAS OCZEKIWANIA NA RECEPTĘ 1-MAX 2 DNI. ZAPRASZAM DO INNYCH NZOZ,...TAM CZAS OCZEKIWANIA TYDZIEŃ.
5/5
to nie jest zła przychodnia wszystko do ustalenia ,nigdy niczego mi nie odmówiono ,recepty bardzo szybko,zawsze moge liczyć na pomoc ,nigdy nikt niczegi niewłaściwego mi nie pomógł ,ze względow na zmiane miejsca zamieszkania zmieniłam na inna przychodnie ,wrociłam bardzo szybko tam z temp ,lazano mi czekać 5 dni kazano zbijac lekami ,w tej przychodni to sie nigdy nie zdażyło, p dr Rakoczy bardzo profesjonalna ,rzetelna i prawdziwy z powołania lekarz ,nigdy nie pomyliła sie z diagnozą
5/5
Jest to bardzo dobra poradnia. W dobie Covid-19 można liczyć na pomoc, robione są badania laboratoryjne (pielęgniarki super) i szczepienia. Polecam.
5/5
To chyba jedyna placówka służby zdrowia gdzie są ODBIERANE TELEFONY.
5/5
Pozwolę się nie zgodzić z zamieszczoną wyżej opinią.
Pielęgniarki pełne empatii, profesjonalne i miłe.
Teraz przy COVID-19 wszystkim puszczają nerwy i są zmęczeni.
Życzę zdrowia.
5/5
Tu pracuje najlepsza położna na świecie.
1/5
Pielęgniarki w tej przychodni to nieporozumienie, arogancja i brak chęci do pracy na najwyższym poziomie. Telefonicznie wmawiają nam bzdury które nie mają miejsca, kompletny przerost ego, nie wiem co kieruje szefa tej przychodni do trzymania takich pracownikow w tym miejscu, bardzo chętnie informują pacjenta a nawet nalegają na zmianę przychodni co na pewno zrobiłam nie tylko ja po takiej sugesti ze strony pielęgniarki. Przy takim podejściu w niedługim czasie przychodnia będzie musiała się zamknąć a to wszystko dzieki Panią tam pracującym . Za to z chęcią osobiście polecam wszystkim przychodnia na Hiacyntowej,miła odmiana po takim nieludzkim traktowaniu ,chyba musze podziękować pielęgniarce za sugestie zmiany to najlepsze co mogla dla mnie zrobić , no chyba ze rzuci słuchawka podczas kolejnej rozmowy. Pozdrawiam
5/5
Witam, jestem pielęgniarką pracującą w poradni zdrowia Janosik.
Czytam te wszystkie zamieszczone opinie i zachodzę w głowę co dzieje się z ludźmi...
Skąd tyle złośliwości i niesmacznych uwag. Pracuję w zawodzie ponad 25lat, z czego 20 lat w szpitalu. Zawsze staram się ze wszystkich sił pomagać i okazywać pacjentom empatię.
Te opisane wyżej misiaczki i wróbelki to o mnie, wbrew temu co opisuje pacjent nie tak zwraca się na psychiatrii tylko na oddziałach onkologicznych, gdzie pracowałam.
Pacjenci oczekują tam nie tylko profesjonalnej opieki, ale oderwania od ciężkiej sytuacji w jakiej są i okazania serca i trochę czułości...trzeba tam być by to zrozumieć...
Ta uwaga daje mi dużo do myślenia, zobowiązuję się do bardzo oficjalnego zwracania się do pacjentów....mam tylko nadzieję, że nie będzie to odebrane jako niemiłe zachowanie wobec pacjenta.
Teraz świat się bardzo zmienił, w dobie choroby COVID-19, wszyscy jesteśmy zmęczeni, poddenerwowani i ciężko każdemu z nas odnaleźć się w nowych realiach. Nie zamierzam polemizować z żadną wyżej opisaną opinią, każdy ma prawo do własnych osądów.
Pragnę tylko zauważyć, że my/ja również mamy uczucia i ciężko nam/mnie mierzyć się z niesprawiedliwym hejtem. Jeżeli ktoś ma uwagi do naszej/mojej pracy proponuję zgłosić się do kierownika poradni lub nawet właściciela i sprawę zgłosić. To jest postawa uczciwa, wówczas chętnie wysłucham wszelkich uwag dotyczących personelu średniego poradni Janosik i poprawię to co ustalimy wspólnie , że jest do poprawienia. Nie pozostaje mi nic innego jak tylko życzyć wszystkim zdrowia, życzliwości i cierpliwości w tych trudnych czasach.
5/5
Pani Małgorzato, zgadzam się w 100% z tym co Pani napisała. BRAWO
5/5
Poradnia jak każda inna.
1/5
Jestem niezwykle zniesmaczona postawą właścicieli i kierownictwa poradni. Odnoszę wrażenie, że pacjenci im przeszkadzają. Brak zaangażowania i empatii bez której nie powinno się brać za prowadzenie takiego interesu.
5/5
Chciał bym przeprosić panią z rejestracji naszej przychodni, po mimo że nakrzyczałem na nią bardzo i nie chciałem wysłuchać, Pani pozostała dla mnie bardzo grzeczna i uprzejma starała wytłumaczyć mi sprawy których nie rozumiałem i pokierowała mnie we właściwe miejsce do poradni specjalistycznej ,wykazał wielka cierpliwość i wyrozumiałość,zrozumiałem to dopiero w domu ,jak ochłonąłem , ze to nie ta kobieta jest winna tak ułożonemu systemowi zdrowia ,jeszcze raz pozdrawiam i przepraszam ,niech Pani pozostanie zawsze sobą.
1/5
Co to ma być? Pediatra wygląda jak klaun, oczy osoby niezrównoważonej psychicznie. Przemyka po schodach jak upiór, nadąsana jak dziecko w przedszkolu. Nic dziwnego, że matki odradzają tę przychodnię. Moje dzieci już wypisane.
5/5
Od niedawna przychodnia przeszła metamorfozę
Kierownikiem przychodni została młoda pani Doktor i mam wrażenie ze wszystko działa jak należy
Przede wszystkim mam wrażenie ze im zależy na pacjentach i nie jestem bezimienny
Wizyty na godzinę , rejestracja konkretna i rzeczowa.
Mieszkam od niedawna na Stokach ale jestem bardzo zadowolony . Korzystam z pediatry oraz interny .

Polecam ! Dla wymagających
5/5
przenieśliśmy się z Balut niedawno i zapisaliśmy się do tej przychodni . Na początku trzeba było się przyzwyczaić do braku bezpośredniego parkingu ale - to co mnie ujęło najbardziej to to że lekarze są bardzo zainteresowani - przed samymi świetami musiałam iść do pediatry bo synek się rozchorował i dostaliśmy się ! Rejestracja - rano trzeba z 5 min posiedzieć by się dodzwonić ale nigdy mnie nie zawiedli ! Polecam
5/5
Wszystko w przychodni funkcjonuje na najwyższym poziomie, czytając negatywne komentarze na temat wyglądu, zachowania i to jak inni mają pracować i wykonywać zawód są nieporozumieniem. Czasami może jest to wynik frustracji życia codziennego, a może nowa jednostka chorobowa, która czeka jeszcze na swojego odkrywce. W mojej ocenie pracownicy przychodni chętnie pomagają innym, oczywiście wszystko w granicach rozsądku w jedną jak i drugą stronę. Telefon jest odbierany, oczywiście nie zawsze, gdyż jedna osoba odbiera jeden telefon, a jak wiemy przychodnia to nie "callcenter". Polecam.
5/5
Dziś byliśmy w przychodni na wizycie. Bardzo dobra lekarka - dr Rakoczy . Polecam
1/5
Najgorsza poradnia z jaką się spotkałem.
1/5
W przychodni jest duża rotacja lekarzy. Na leki czeka się bardzo długo. Ostatnio - dzwoniłem w piątek - otrzymałem receptę dopiero w kolejny czwartek. TYDZIEN!!!
1/5
Koszmarna przychodnia. Z pozoru Panie mile ale co z tego. Zaszczepili mi chore dziecko i trafiliśmy do szpitala. Okazało się że córka miała zapalenie płuc. Nigdy nikt tam nie odbiera telefonów. Bezczelny e odkładają na bok słuchawkę. Przekonałam się o tym gdy trafiłam raz na nie odłożona i włączył się system poczekalni. To oczywiste że jak jest tylko głuchy sygnał to odkładają słuchawkę na bok, żeby nie odbierać. Przecieki pale, gdy raz się dodzwoniłam późnym popołudniem bo chciałam z chorym dzieckiem do lekarza. Bezczelnie mi powiedzieli że jak chce się dostać to powinnam stanąć w kolejce o 8 rano to wtedy doktor może przyjmie przed pacjentami. Była zima a mi kazali z chorym dzieckiem stać na mrozie rano bo nie można się rano dodzwonić gdy odkładają bezczelnie słuchawkę. Nigdy w życiu już tam nie pójdę.
1/5
Czy ktoś temu straszydłu które jest lekarzem od dzieci może powiedzieć jak należy się ubierać do pracy?????
5/5
Bardzo dobra poradnia
Zawsze zostaje przyjęta

A Pani doktor Rakoczy jest najlepsza że względu na podejście do dzieci jak i sposób prowadzenia leczenia . Zawsze trafne diagnozy .
Zdecydowanie polecam dla tych którzy nie chcą mieć na karat przepisywanych antybiotyków

Ps skomentuje również powyższy komentarz - ubiór nie ma tu nic do znaczenia liczy się diagnoza i sposób leczenia pacjentów
1/5
Ha ha ha
No nareszcie ktoś wygarną szanownej kierowniczce...
Prawda zabolała, bo mocno się broni i tłumaczy.
Ha ha ha, że niby pacjentka Cię broni....
Ha ha ha.
1/5
Postępowanie o zerwanie lub nie przedłużenie kontraktu z NFZ rozpoczęte.
Kadra zarządzająca zapomniała, że poradnia jest dla mieszkańców osiedla.
1/5
Najgorsza przychodnia na jaką trafiłam. W okolicy konkurencja się rozrasta, nie trzeba na szczęście być skazanym na tą placówkę. Co nowy kierownik przejmuje stery to coraz gorzej się dzieje. Umówić wizytę graniczy z cudem. Dodzwonić się nie idzie już od samego rana. Panie rejestratorki i z zabiegowego to chyba zatrzymały się mentalnie na szpitalu z poprzedniego stulecia, pacjent przeszkadza w kawie i pasjansie.
1/5
Nie polecam..złe diagnozy dziecko trafilo do szpitala przez nie umiejetnosc lekarzy ...
4/5
Witam ja sobie chwale przychodnie ,ma swoje leosze i gorsze chwile ale to jak kazdy POZ ,pani z rejestracji zawsze przypomina o patronazu o wizycie ,bo jak to mloda mama zdaza sie zapomnieć, wszyscy sa bardzo mili i pomocni od rejestracji przez p pielegniarki i lekarza p doktor dokladna i skrupulatna w tym co robi ,nie jest jak na te czasy zle ,mogla by byc tylko bardziej odnowiona i weselsza jesli chodzi o wnetrzna ,bo jest mocno zapyziala ,ale to drobnostka ,Ja z corkami zadowolona
Dodaj opinię

Adres:

Janosika 136, Łódź Widzew

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
PN11:00-18:00
WT11:00-18:00
ŚR11:00-18:00
CZ11:00-18:00
PT11:00-18:00