NZOZ "Sana"

Stefana Batorego 31A
Warszawa
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Fizjoterapia ambulatoryjna
Rehabilitacja
215 dni 22 825 14 70, 8252213
Godziny otwarcia:
PN06:00-22:00
WT06:00-22:00
ŚR06:00-22:00
CZ06:00-22:00
PT06:00-22:00
SO06:00-16:00
Pielęgniarska opieka długoterminowa domowa 22 825 14 70, 8252213
Godziny otwarcia:
PN08:00-21:00
WT07:30-21:00
ŚR07:30-21:00
CZ07:30-21:00
PT07:30-21:00
SO08:00-16:00
ND08:00-16:00
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog
26 dni 22 825 14 70, 8252213
Godziny otwarcia:
PN14:00-18:00
WT11:30-15:30
ŚRnieczynne
CZnieczynne
PT07:00-11:00
Poradnia okulistyczna
Okulista
29 dni 22 825 14 70, 8252213
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT07:00-16:00
ŚR07:30-18:00
CZ07:30-15:00
PT07:00-14:30
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
40 dni 22 825 14 70, 8252213
Godziny otwarcia:
PN08:00-17:00
WT09:00-12:00
ŚR15:30-20:00
CZ09:00-12:00
PTnieczynne
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
14 dni 22 825 14 70, 8252213
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT10:15-14:00
ŚR08:00-18:00
CZ10:15-14:15
PTnieczynne
Poradnia rehabilitacyjna
Rehabilitacja
34 dni 22 825 14 70, 8252213
Godziny otwarcia:
PN09:00-12:00
WT09:30-13:00,15:30-21:00
ŚR08:00-13:00
CZ09:30-13:00
PT15:00-20:30
SO07:00-19:00
Poradnia reumatologiczna
Reumatolog
62 dni 22 825 14 70, 8252213
Godziny otwarcia:
PN07:40-13:00
WT08:00-13:00
ŚR15:00-20:00
CZnieczynne
PT15:00-20:00
Świadczenia kardiologiczne
Gabinet Kardiologiczny
132 dni 22 825 14 70, 8252213
Godziny otwarcia:
PN08:00-13:00,15:40-20:00
WT08:00-13:30,15:40-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-14:00,15:45-20:00
PT09:30-15:00,15:45-20:00
SO08:00-14:00
Zakład/ośrodek rehabilitacji leczniczej dziennej
Rehabilitacja
198 dni 22 825 14 70, 22 825 22 13
Godziny otwarcia:
PN06:00-22:00
WT06:00-22:00
ŚR06:00-22:00
CZ06:00-22:00
PT06:00-22:00
SO06:00-16:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Gabinet Lekarza POZ
22 825 14 70, 8252213
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki POZ
22 825 14 70, 8252213
Godziny otwarcia:
PN08:00-19:00
WT08:00-19:00
ŚR08:00-19:00
CZ08:00-19:00
PT08:00-19:00
Położna POZ
Poradnia Położnej POZ
22 825 14 70, 8252213
Godziny otwarcia:
PN09:00-16:00
WT08:00-10:00,14:00-16:00
ŚRnieczynne
CZ08:00-10:00
PT15:00-16:00,08:00-09:00

Opinie o NZOZ "Sana"

Dodaj opinię
5/5
Od 10 lat jestem ich pacjentem. I tylko dzięki rehabilitantom z SANY jestem jeszcze w stanie samodzielnie się poruszać, bo moich dysfunkcji nie da się naprawić. Po ludzku życzliwi, KOMPETENTNI, powtarzalni, skuteczni.
1/5
Dostać się do internisty można jedynie osobiście. O dodzwonieniu możemy zapomnieć, a jeśli nawet się to uda to i tak brak możliwości wizyty ze względu na brak tzw. numerków. Beznadzieja
1/5
Panie z rejestracji nie odbierają telefonów. Nie chca umawiać wizyt domówych do pacjentów w podeszłym wieku noe mogãcych się samodzielnie poruszać. Nie moźna również doprosić się wizyty domowej dopacjenta leżącego. JAKI MA SENS wizyta opiekuna pacjenta u lekarza?który nie ma chęci, jak wynik z informcji przekazanej przez rejestratorki, dwiedzac pacjentów pomino obowiązujacych procedur.
1/5
Dostać się do internisty można jedynie osobiście. O dodzwonieniu możemy zapomnieć, a jeśli nawet się to uda to i tak brak możliwości wizyty , ze względu na notoryczny brak tzw. numerków. Rejestratorki nie odbierają telefonów. Już od 19,10 włączają fax , aby mieć święty spokój. Tak było 10 lat temu i tak samo jest dzisiaj. Zatrudnieni ludzie powinni przejść system edukacji bądź wymiany. System rejestracji jest ewidentnie do naprawy lub wymiany.
1/5
Przychodnia jak za PRL, tylko, że wtedy nie było aż takich kolejek. Dodzwonienie się do przychodni jest nierealne. Recepcjonistki bardzo nieżyczliwe. Żądają karteczek od lekarzy. Jeśli takich się nie posiada nie chcą zapisać na kolejną wizytę, tłumacząc że bez karteczki nie zapisują. Po dłuższej rozmowie okazuje się, że i tak nie zapisują, choć by się miało karteczkę, bo limit już się wyczerpał. Nie wiem czy wynika to z metod pracy jak w minionej epoce, czy z braku życzliwości. Odsyłają do lekarza po kolejną karteczkę, oczywiście w godzinach pracy. Czyli zwalniaj się z pracy, denerwuj i wpychaj między pacjentów, bo bez karteczki nie zapiszą na kolejną wizytę. Nie wiem czy cieszyć się, że moje, w końcu duże składki zdrowotne idą na coś takiego. Jedno jest pewne - niesmak pozostaje.
5/5
Przez wiele lat płaciłem abonament w lux-med i to były wyrzucone pieniàdze.
Tu wprawdzie też sà kolejki ale jakby krótsze a przy znakomitej organizacji pracy
godzina wyznaczonej wizyty jest rzeczywiście godziná wejścia do gabinetu.
Jestem w wieku emerytalnym I wiem conieco o kondycji służby zdrowia , ale tu
nice ma się do czego przyczepić.
5/5
Faktycznie trudno się dodzwonić . Podejrzewam , ze to ze względu na bardzo dobra opinie przychodni , dzwoni wielu pacjentów i przez wielu chętnych wydłużają się terminy .Bardzo życzliwy i profesjonalny personel . Wspaniała rehabilitacja ( także w domu u pacjenta ) .
1/5
Bardzo trudno się dodzwonić, często jest to po prostu niemożliwe, obojętnie o jakiej porze.
1/5
Uwaga na reumatologa, panią Janus! Bardzo niesympatyczna, ale to nieważne. Po trafieniu do specjalisty, w celu zdiagnozowania choroby reumatoidalnej, dostałam skierowanie na morfologię, CRP i OB, badania, które są nieswoiste, z wynikami których zresztą do niej przyszłam. Na sugestię, żeby zbadać jakiekolwiek parametry chorób reumatoidalnych, zaczęła na mnie krzyczeć, bo nie wiem, jakie te badania są drogie. Cała wizyta trwała może 5 minut. Strata dwóch miesięcy, bo teraz muszę się umówić znowu, tym razem do PRAWDZIWEGO specjalisty, który diagnozuje na podstawie, czegoś wiecej niż morfologia, którą zleca każdy lekarz pierwszego kontaktu. Na plus świetna praca recepcji.
1/5
Nie ma żadnej informacji w jaki sposób obsługiwani są pacjenci w czasie pandemii koronowirusa. Poszłam dziś do przychodni, do której oczywiście nie sposób się dodzwonić, po receptę na niezbędne leki na nadciśnienie dla wujka. Przychodnia zamknięta na klucz, drzwi otwiera Pani, która w niezwykle chamski sposób traktuje mnie i zamyka przed nosem drzwi. Po awanturze dopiero dowiaduję się w jaki sposób pacjent może uzyskać receptę.
1/5
3 tygodnie dzwonilam codziennie, wyslalam iles tam emaili z prosba o recepte dla 93 Mamy, bez skutku. Dzis poszlam osobiscie......5 kobiet w recepcji bez masek, bez rekawiczek, zajete niczym....w czasie wirusa, tylko jedna probowala odebrac co ktorys telefon.......karygodne, szatniarka na papierosie no bo i tak szatnia nieczynna.....publiczna sluzba zdrowia,
1/5
3 tygodnie dzwonilam codziennie, wyslalam iles tam emaili z prosba o recepte dla 93 Mamy, bez skutku. Dzis poszlam osobiscie......5 kobiet w recepcji bez masek, bez rekawiczek, zajete niczym....w czasie wirusa, tylko jedna probowala odebrac co ktorys telefon.......karygodne, szatniarka na papierosie no bo i tak szatnia nieczynna.....publiczna sluzba zdrowia,
5/5
Trzeba cierpliwie dzwonić i na 100% jest odbierany telefon
Pani, z którą rozmawiałam w sposób profesjonalny pokierowała mnie w mojej sprawie.
Sekretariat super.
1/5
Usiłuję się dodzwonić i zarejestrować. I kompletnie nie rozumiem po co podawać numer telefonu, którego i tak nikt nie odbiera. Szkoda że nie można dać minusowych gwiazdek.
1/5
Dodzwonić się do przychodni graniczy z cudem.
1/5
To nie tak, że telefonu nikt nie odbiera. Po prostu jest odłożona słuchawka. Nie ma na stronie adresu e-mail. To krańcowo zła wola. Przychodnia robi wszystko, żeby uniemożliwić pacjentom kontakt. Przecież problem rozwiązałby system oczekiwania na połączenie, funkcjonujący od lat w innych przychodniach. Ale po co użerać się z pacjentami, jak pieniądze z NFZ i tak płyną..... Jedna gwiazdka, tylko dlatego, że nie można nie przyznać żadnej.
5/5
Wspaniała pani na recepcji ! Dodzwoniłam się niemalże natychmiast dzis czyli 18.02 a propozycje wizyty orrzymalam juz nq 24.02 ! Szok i uprzejmośc obslugi telefonicznej NIESPOTYKANA. Dziekuje za to dzięki tej Pani od razu poczułam sie zdrowsza :)!
1/5
Próbuję się dodzwonić od godz. 16.30 - do 19.40 - cały czas włączony jest sygnał "zajęte, spróbuj później", czyli jest odłożona słuchawka, a "ciężko pracujące recepcjonistki" pewnie zastanawiają się jak strajkować i dostać następną podwyżkę za swoją pracę - koszmar!
Jedna gwiazdka to i tak za dużo.
1/5
Ta przychodnia to zgroza. Dodzwonienie się jest niemożliwe. Usiłuję zapisać się na kolejną wizytę do kardiologa. Jak w marcu raz (!) o cudzie!, udało mi się, to termin był za wczesny. Proszono mnie o telefon w kwietniu. I tak dzwonię w kwietniu po kilkadziesiąt razy dziennie, po 50-60 razy i nic - linia jest zajęta. Po co więc te dwa numery są podane. To jakaś pomyłka, a nie przychodnia. PRL-owskie przychodnie to był wzór organizacji dla tego przybytku. Wstyd dla właścicieli. Powinno być bez gwiazdek.
1/5
zapisanie się na wizytę do kardiologa jest niemożliwe. Telefon cały czas zajęty.
telewizyta w przypadku 80-letniego była BEZ SENSU. EKG i echo nie wykonane.Pacjent
pozostawiony bez opieki
5/5
Przemiła Pani w recepcji do kardiologa zapisałam się czas oczekiwania to 1 miesiąc.
5/5
Dodzwoniłam się po 5 min czekania,wizyta do kardiologa za 1,5 miesiąca Pani z recepcji bardzo miła.Narazie ok
1/5
Brak możliwości zapisu telefonicznie na badania laboratoryjne. Trzeba przyjechać osobiście ze skierowaniem w zębach. XXI wiek, ludzie za chwilę będą latać na Marsa, a tu głęboki zaścianek. Nie wszyscy są emerytami mającymi czas na jeżdżenie po przychodniach, ludzie młodsi też chorują a muszą pracować. Wstyd dla przychodni. Organizacja rejestracji pacjenta, zapisów beznadziejna. Kardiolog zlecił pilne wykonanie Holtera, a w rejestracji mówią, że nie ma terminów do końca roku (a był kwiecień), chyba że na cito, to wtedy tylko pół roku oczekiwania! Skandal! Dyrekcja powinna natychmiastowo podać się do dymisji, ponieważ kompletnie nie potrafi zarządzać tą placówką.
5/5
Dodzwoniłam się niemalże natychmiast dziś czyli 03.01.2022 a propozycję wizyty otrzymam juz na18.01!!!!
NIEZWYKLE PRZYJEMNA PANI, która mnie obsługiwała ! BARDZO DZIĘKUJĘ , CIESZĘ SIĘ ŻE SA JESZCZE TAKIE OSOBY.
SERDECZNIE POZDRAWIAM.
5/5
Wszystko idealnie
1/5
miały być zapisy od 1 kwietnia a pani mi mówi, że nie mają kontraktu i żeby dowiadywać się dopiero wrzesień- pażdziernik i co mam znowu szukać gdzieś indziej kardiologa?
4/5
Jak czytam te opinie,to mam wrażenie że te opinie nie są o tej przychodni . Należę do tej przychodni od dwóch lat i mam zupełnie inne zdanie na ten temat.Owszem dodzwonić się czasem trudno.Panie w rejestracji bardzo miłe i zawsze próbują znaleźć dogodny termin i godzinę dla pacjenta.Ja jestem naprawdę zadowolona.A co do lekarzy pracujących w tej przychodni jest różnie.
5/5
Jak byłem się zarejestrować, jedna recepcjonistka odebrała telefon i umawiała wizytę, więc jednak można się dodzwonić😉, jak jest większy ruch to pewnie wymaga to jedynie większej cierpliwości. Zarejestrowałem się do kardiologa w odstępie ok 40 dni, więc całkiem nieźle (niektóre przychodnie, nawet takie ogólnodostępne oferują wizytę po ponad 200 dniach).
1/5
Masakra żeby się dodzwonić taj jak w każdej Państwowej przychodni , równocześnie dzwonie do prywatnych i szlak mnie trafia, za co płacę podatki?
Nikt ich nie goni
Prywatnie 10 osób oczekujących i załatwione a tutaj dalej gra muzyka i 1 osoba obsłużona
hahahahahaha
Niedługo padnie ten system i zostanie praca sprzątaczki pa
1/5
Na odebranie telefonu czekałam 45 minut po to żeby się dowiedzieć, że zamykają Poradnie położniczo-ginekologiczną...
1/5
Niezwykle przemiła Pani w recepcji zapisała mnie do kardiologa. Wizyta u pani dr ..Edyty Rams tragedia .
Tak opryskliwej młodej osoby dawno nie spotkałam. Wyszłam z tego gabinetu bardziej chora i zdenerwowana .Na Portal Pacjenta ta wizyta do NFZ była zgłoszona jako bardzo dokładna konsultacja łącznie z badaniem EKG , które nigdy nie miałam zrobione. Ciężko w uwierzyć ale takie cuda się zdarzają. Uciekać od takich lekarzy bo nie pomogą a tylko mogą zrobić krzywdę.
Dodaj opinię

Adres:

Stefana Batorego 31A, Warszawa Mokotów

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń