Adres:
Relaksowa 27/u1, Lublin Sławin
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
81 563 37 07 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
81 563 37 07 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
81 563 37 07 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN17:00-18:00 WT08:00-09:00 ŚR17:00-18:00 CZ08:00-10:00 PT08:00-09:00 |
Programy profilaktyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki |
---|---|---|
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia (Gabinet) Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
81 563 37 07 | |
Profilaktyka gruźlicy
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
81 563 37 07 | |
ogólna moja ocena za całokształt pracy tej przychodni jest pozytywna, ****.
Moim lekarzem rodzinnym jest pani dr. K.Panasiuk-Kamińska , która cechuje się dużą wiedzą lekarska w leczeniu pacjentów i szybką decyzją w diagnozowaniu przyczyn problemów zdrowotnych. Jest ponadto osobą miłą i sympatyczną w kontakcie ze mną.
Bardzo wysoko oceniam jej porady medyczne , sugestie i przepisywane leki które powinnam brać z uwagi na mój wiek i choroby współistniejące. Nigdy nie odmawia skierowań do specjalistów kiedy jest u mnie problem zdrowotny . Doceniam wysoko duże i poprawną prace p.dr.Dobrzańskiej, kierownik tej Przychodni Rodzinnej.
Poziom obsługi i szybkość reagowania ,oraz doradztwo pań pielęgniarek tej przychodni ,jest bardzo pozytywny .
Dab
Niestety jest listopad 2020
i jestem bardzo mocno rozczarowana jaka jest aktualna opieka w tej przychodni.
Dzisiaj telefonicznie kontaktowałam się z ogólnopolskim NFZ...i próbowałam wyjaśnić moje zarzuty ... lecz nikt nic nie może.
Mam 71 lat , jestem chora przewlekle na nadciśnienie ,astmę i cukrzycę ....Od maja prosiłam , dzwoniłam do przychodni o należnej dla mnie szczepionki od grypy ( szczepię sie co roku) , oraz na pneumokoki...
....oczywiście nie bylo dla mnie choc byłam na ich liście. Kupiłam te szczepionki prywatnie ,zapłaciła 23 zł za szczepionkę od grypy i ....326 zł !! na szczepionkę na pneumokoki...w wyznaczonych terminach poszłam do przychodni ,jednocześnie zostawiłam kartke z brakującymi dla mnie lekami.... 28 godzin po wizycie nie dostałam e-kodu , na te leki tak aby zamówić w aptece. Dzisiaj dzwoniłam 5 x a pielęgniarka powiedziała mi .... że jak mi się nie podoba to mogę ZMIENIĆ PRZYCHODNIĘ ....HALLO GDZIE JA JESTEM ... na pewno w Polsce....Dlatego NIE POLECAM NIKOMU KORZYSTANIA Z USŁUG TEJ PRZYCHODNI i zmieniam zdanie na negatywną opinie.
Bardzo olewawczo podchodzi do pacjentów,nie stawia trafnych diagnoz,dziecko osłuchuje niedokładnie,wizytę przeprowadza z łaską.
Dodatkowo minus za usilne namawianie na dodatkowe płatne szczepienia dzieci.Nie polecam.
Kiedyś polecałam,teraz nie polecam.
Po ustaleniu godziny teleporady telefon milczy, lekarz mało kompetentny, w zasadzie Pani dr. T.D. zawsze poleca antybiotyk bo jak twierdzi to nie zaszkodzi, moim zdaniem to kompletny brak profesjonalizmu o czym świadczą wolne miejsca do Pani doktor. Lekarze są zaszczepieni, a przychodnia nadal pracuje jak pracuje. Pani doktor przez telefon ocenia czy dziecko jest do osluchania czy nie. Patologia.
Dodzwonić się jest bardzo ciężko.
Umówić na wizytę graniczy z cudem, dzień przed wizytą warto mieć wynik negatywny testu na covid, bo to jest pierwsze podejrzenie.
Olewczy temat do pacjenta i jeszcze nerwy i pretensje. Dramat.
Umówiona teleporada na którą nikt nie zadzwonił. Pani "doktor" przypomniało się po dwóch dniach...
Miała wypisać receptę na antybiotyk-zapomniała.
Olewają pacjentów i niezaszczepionych od razu kierują na testy,nieważne czy to covid czy zatrucie pokarmowe...
Jestem chory na nadciśnienie, od jakiegoś roku nie potrafia wystawić poprawnej recepty.
Zrealizowałem receptę na brakujace leki, oczywiście nie było na niej potrzebnego mi leku.
Po przedzwonieniu do przychodni, dowiaduje sie, że to nie ich wina, bo dokumentacja od Kardiologa jest z 2021 roku i musza mnie zobaczyc, aby wystawic mi leki. Leków na nadciśnienie nie mam, a gdy chciałem stawić się w placówcę po receptę, powiedziano mi, że jest dużo chorych dzieci i nie moga mi potwierdzić wizyty. Zostałem bez leków na nadciśnienie, następnego dnia jadę w delegację z pracy, także potencjalnie zostaję skazany na następne dni bez leków, które biorę codziennie od 12 lat. Muszę sobie załatwiać receptę przez teleporadę u Kardiologa.
Tok myślenia - Zadzwonisz, nie dostaniesz recepty, przyjdziesz to dostaniesz, ale nie przyjdziesz bo za dużo chorych, radź se sam.
Stanowczo nie polecam.