NZOZ "Semper"

Relaksowa 27/u1
Lublin
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Podstawowej Opieki Zdrowotnej
81 563 37 07
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej
81 563 37 07
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej
81 563 37 07
Godziny otwarcia:
PN17:00-18:00
WT08:00-09:00
ŚR17:00-18:00
CZ08:00-10:00
PT08:00-09:00
Programy profilaktyczne Numer telefonu Inne ośrodki
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia (Gabinet) Podstawowej Opieki Zdrowotnej
81 563 37 07
Profilaktyka gruźlicy
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej
81 563 37 07

Opinie o NZOZ "Semper"

Dodaj opinię
1/5
Niestety nie polecam pediatry w tej przychodni.Pani T.D. bardzo miła jednak,podczas kilku wizyt nie poznała się,że dziecko ma zapalenie płuc.Niestety wylądowaliśmy w szpitalu...
1/5
W dobie zagrożenia epidemią zero zainteresowania chorym dzieckiem. Wizyty tylko w skrajnych przypadkach, do czego i tak rejestracja zniechęca, gdy innych przychodniach sytuacja wraca do normalności. Telemedycyna wedle kaprysu lekarza (umawiasz się na rozmowę, po czym lekarz nie dzwoni). Trudno się dodzwonić, trudno cokolwiek ustalić. Szczepienia ustalane chyba całkowicie na ślepo, niezależnie od wieku dziecka. Nie polecam!
4/5
Jestem wieloletnia pacjentką przychodni NZOZ-SEMPER w Lublinie , Relaksowa 27
ogólna moja ocena za całokształt pracy tej przychodni jest pozytywna, ****.
Moim lekarzem rodzinnym jest pani dr. K.Panasiuk-Kamińska , która cechuje się dużą wiedzą lekarska w leczeniu pacjentów i szybką decyzją w diagnozowaniu przyczyn problemów zdrowotnych. Jest ponadto osobą miłą i sympatyczną w kontakcie ze mną.
Bardzo wysoko oceniam jej porady medyczne , sugestie i przepisywane leki które powinnam brać z uwagi na mój wiek i choroby współistniejące. Nigdy nie odmawia skierowań do specjalistów kiedy jest u mnie problem zdrowotny . Doceniam wysoko duże i poprawną prace p.dr.Dobrzańskiej, kierownik tej Przychodni Rodzinnej.
Poziom obsługi i szybkość reagowania ,oraz doradztwo pań pielęgniarek tej przychodni ,jest bardzo pozytywny .
Dab
1/5
Jeszcze do września br. byłam w miare zadowolona z usług opieki lekarskiej w przychodni NZOZ "Semper" i napisałam pozytywną opinię .
Niestety jest listopad 2020
i jestem bardzo mocno rozczarowana jaka jest aktualna opieka w tej przychodni.
Dzisiaj telefonicznie kontaktowałam się z ogólnopolskim NFZ...i próbowałam wyjaśnić moje zarzuty ... lecz nikt nic nie może.
Mam 71 lat , jestem chora przewlekle na nadciśnienie ,astmę i cukrzycę ....Od maja prosiłam , dzwoniłam do przychodni o należnej dla mnie szczepionki od grypy ( szczepię sie co roku) , oraz na pneumokoki...
....oczywiście nie bylo dla mnie choc byłam na ich liście. Kupiłam te szczepionki prywatnie ,zapłaciła 23 zł za szczepionkę od grypy i ....326 zł !! na szczepionkę na pneumokoki...w wyznaczonych terminach poszłam do przychodni ,jednocześnie zostawiłam kartke z brakującymi dla mnie lekami.... 28 godzin po wizycie nie dostałam e-kodu , na te leki tak aby zamówić w aptece. Dzisiaj dzwoniłam 5 x a pielęgniarka powiedziała mi .... że jak mi się nie podoba to mogę ZMIENIĆ PRZYCHODNIĘ ....HALLO GDZIE JA JESTEM ... na pewno w Polsce....Dlatego NIE POLECAM NIKOMU KORZYSTANIA Z USŁUG TEJ PRZYCHODNI i zmieniam zdanie na negatywną opinie.
1/5
Nie polecam tej przychodzi,a na pewno nie pediatry dr Dobrzańskiej.
Bardzo olewawczo podchodzi do pacjentów,nie stawia trafnych diagnoz,dziecko osłuchuje niedokładnie,wizytę przeprowadza z łaską.
Dodatkowo minus za usilne namawianie na dodatkowe płatne szczepienia dzieci.Nie polecam.
1/5
W dniu 4.02.2021 rano poprosiłam o receptę na nadciśnienie Prestarium ponieważ pozostała mi tylko 1 tabl. do godz. 18.00 nie otrzymałam kodu do apteki skandal.
1/5
Kiedyś byłam zadowolona z przychodni ale bardzo się rozczarowałam.Lekarze "zamykają się" na pacjentów i oferują tylko teleporadę.Pani "pediatra" dzwoni w pośpiechu,chyba tylko aby zadzwonić,do końca nie wysłucha i nie szuka przyczyny.Przychodnia zapomina o wysyłaniu recept,słaby przekaz informacji.
Kiedyś polecałam,teraz nie polecam.
1/5
Dramat i jeszcze raz dramat.
Po ustaleniu godziny teleporady telefon milczy, lekarz mało kompetentny, w zasadzie Pani dr. T.D. zawsze poleca antybiotyk bo jak twierdzi to nie zaszkodzi, moim zdaniem to kompletny brak profesjonalizmu o czym świadczą wolne miejsca do Pani doktor. Lekarze są zaszczepieni, a przychodnia nadal pracuje jak pracuje. Pani doktor przez telefon ocenia czy dziecko jest do osluchania czy nie. Patologia.
1/5
Omijać szerokim łukiem. Lekarze przypisują leki homeopatyczne.. a dla dzieci na bazie alkoholu i cukru.

Dodzwonić się jest bardzo ciężko.
Umówić na wizytę graniczy z cudem, dzień przed wizytą warto mieć wynik negatywny testu na covid, bo to jest pierwsze podejrzenie.

Olewczy temat do pacjenta i jeszcze nerwy i pretensje. Dramat.
1/5
NIE POLECAM TEJ PRZYCHODNI.
Umówiona teleporada na którą nikt nie zadzwonił. Pani "doktor" przypomniało się po dwóch dniach...
Miała wypisać receptę na antybiotyk-zapomniała.
Olewają pacjentów i niezaszczepionych od razu kierują na testy,nieważne czy to covid czy zatrucie pokarmowe...
1/5
Nie polecam,zapisany jestem do tej przychodni od 2013 roku i z roku na rok jest coraz gorzej.Najwiekszy problem jest z wyproszeniem się o skierowanie na podstawowe badania.Gdy prosisz o skierowanie na chociażby morfologie to słyszysz, że miałeś robiona morfologie rok temu i przeciez wszytsko było w porządku...Po podanej Pani doktor liście badań jakich chciałem mieć przepisanych nie zdarzyło się jeszcze chyba żeby wszytskie były napisane na skierowanie.Czasami czuje sie jakby to sama przychodnia płaciła z własnych pieniędzy za moje badania..
1/5
Dramat. Kierownik przychodni T.D dawno powinna odejść na emeryturę. Na covidzie dostałam e-receptę innego pacjenta włącznie z lekami antyalergicznymi i nadciśnieniowymi. Po telefonie do przychodni otrzymałam wiadomość "że mogę je przyjmować nie zaszkodzą i się nie zmarnuja". Dramat. Błędnie 3 krotnie wystawione zwolnienie lekarskie. Nie odbierają telefonów. Tam nikt nie pracuje przychodnia świeci pustkami. Dramat. Na pobranie krwi p. Pielęgniarka szukała jakiejkolwiek starej probówki po szafach i szufladach.
1/5
Do przychodni zapisałam się ok 2013 roku i przez pierwsze kilka lat byłam bardzo zadowolona z placówki- mili i zainteresowani pacjentem lekarze oraz brak problemów z umowieniem na wizytę. Niestety od czasów pandemii sytuacja zmieniła się diametralnie. Od kilku miesięcy umówienie się na wizytę jest w zasadzie niemożliwe- pozostaje teleporada, która odbywa się nawet kilka dni po wyznaczonym terminie. Dodatkowo trzeba pilnować telefonu przez cały dzień bo lekarz może zadzwonić od 8 do 18. Przy nieodebranymi połączeniu wizyta przepada. Na receptę również czeka się kilka dni a w aptece okazuje się, ze kod nie działa. Przykre, ze w tej przychodni pacjent traktowany jest z takim brakiem szacunku. Pozostaje korzystanie z prywatnej opieki zdrowotnej lub przepisanie się do innej placówki. Szkoda zdrowia i nerwów.
1/5
Od ponad 6 lat jest zapisane moje dziecko do tej przychodni i ani chwili dłużej. Wizyta u lekarza T. D. z dzieckiem to jakaś porażka. Lata świetności już dawno przeminęły a Pani robi łaskę że przyjmuje pacjenta. Trzeba jak najszybciej zmienić pediatrę
1/5
Stanowczo odradzam zapisywanie się do tej Przychodni Rodzinnej.
Jestem chory na nadciśnienie, od jakiegoś roku nie potrafia wystawić poprawnej recepty.

Zrealizowałem receptę na brakujace leki, oczywiście nie było na niej potrzebnego mi leku.

Po przedzwonieniu do przychodni, dowiaduje sie, że to nie ich wina, bo dokumentacja od Kardiologa jest z 2021 roku i musza mnie zobaczyc, aby wystawic mi leki. Leków na nadciśnienie nie mam, a gdy chciałem stawić się w placówcę po receptę, powiedziano mi, że jest dużo chorych dzieci i nie moga mi potwierdzić wizyty. Zostałem bez leków na nadciśnienie, następnego dnia jadę w delegację z pracy, także potencjalnie zostaję skazany na następne dni bez leków, które biorę codziennie od 12 lat. Muszę sobie załatwiać receptę przez teleporadę u Kardiologa.

Tok myślenia - Zadzwonisz, nie dostaniesz recepty, przyjdziesz to dostaniesz, ale nie przyjdziesz bo za dużo chorych, radź se sam.

Stanowczo nie polecam.
1/5
Do przychodni jestem zapisana od 2011 roku. Leczyłam tam głównie dziecko, przerobiłam wielu lekarzy, mniej lub bardziej kompetentnych. Spotkalam się nietrafionymi diagnozami, jak również wymuszonymi teleporadami w czasach pandemii. I potwierdzam opinię jednej z osób: czasami człowiek czuje się jakby to sama przychodnia płaciła z własnych pieniędzy za badania.
1/5
18.07 2024 r.lekarz wyznaczył synowi termin operacji na dzień 22.07, Niezbędne sa badania laboratoryjne w tym RTG klatki piersiowej na co potrzebne jest skierowanie lekarskie, Panie z rejestracji kategorycznie odmówiły wizyty u lekarza celem tylko wypisania skierowania zaznaczając żeby zrobił sobie prywatnie, z tym że aby zrobić RTG musi najpierw prywatnie uzyskać skierowanie na to badanie.
1/5
Syn zapisał się prywatnie do lekarza aby uzyskać skierowanie na wykonanie RTG klatki piersiowej - koszt samej wizyty lekarskiej to 130 zł + opłaty za badania 269 zł. Nie wiem czy RTG i inne badania po wizycie lekarskiej również będą płatne, Nadmieniam ze syn jest na rencie socjalnej i nie stać go . Panie z rejestracji zapewne zadowolone. Czyżby nie było przyjęć w nagłych wypadkach, Szkoda słów na brak człowieczeństwa
Dodaj opinię

Adres:

Relaksowa 27/u1, Lublin Sławin

Numer telefonu: