NZOZ - "Supramed"

Pocieszka 11
Kielce
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia chorób płuc
Pulmonolog
1 dzień 514 131 959
Godziny otwarcia:
PN07:30-14:00
WT07:30-14:00
ŚR07:30-18:00
CZ07:30-13:30
PT13:00-18:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ "Sady"
503 512 420
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej -"Sady"
503 512 420
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ - "Supramed"

Dodaj opinię
1/5
Opinie pisze o obsłudze, nie zaś o lekarzach, do których nie mam zastrzeżeń. Rzecz tyczy rejestracji i godzin wizyt, jest to najgorsze ogniwo tej placówki. Panie w rejestracji są niemiłe i sprawiają wrażenie obrazowych, że się do przychodni przyszło, ton ich jest pretensjonakny, pacjenta zaś traktują z góry. Godzina wizyty to fikcja, czas oczekiwania to od 20 minut do 2 godzin. Jeśli ktoś wybiera przychodnie i jest osobą pracujaca, ceniaca swój czas- ODRADZAM. Chyba że w końcu kierownictwo zrobi porządek z personelem. Dziw, że jeszcze nie wzięli przykłady od wielu przychodni w mieście, gdzie pacjenci są szanowani!
1/5
Zgadzam sie z poprzednia opinia.Panie w rejestracji zachowuja sie jak obrazone z łaska udzielaja informacji. Nie mozna sie dodzwonic aby sie zarejestrowac.Nie rozumiem dlaczego w przychodni na Zamenhofa bez problemu mozna sie zarejestrowac na wizyte nawet na dzien nastepny a na Pocieszki nie. A przeciez obie naleza do Supramedu. Mysle, ze kierownictwo powinno wprowadzic zmiany w organizacji i przeszkolic personel z obslugi z sazacunkiem pacjentow, bo ich ilosc zapisana do przychodni daje paniom w rejestracji prace.
1/5
Niestety muszę się zgodzić z poprzednimi wypowiedziami. Spotkałam się z niezwykła zarozumiałością, opieszałością ze strony rejestratorki (P. Basi). Zjawiłam się po odbiór badań ( i już pomijam fakt, że w punkcie pobrań Pani, która pobiera próbki też nie jest miła). Gdy zwróciłam uwagę, że jeszcze jednego badania mi brakuje szanowna Pani stwierdziła, że to niemożliwe. Nawet nie przejrzała dokładnie czy tak faktycznie jest. Podirytowana zadzwoniłam do laboratorium aby upewnić się czy moje badania dostarczono do tej przychodni. Pani w labolatorium powiedziała, że napewno mają, ponieważ widnieje podpis potwierdzający odbiór przez przychodnię. Wróciłam do przychodni i przedstawiłam sytuację P. Basi, która tylko zaśmiała się: "co oni wymyślają w tym labolatorium? Ja nic nie podpisywałam". Na słowa, że potrzebuje tych badań odpowiedziała, że ona ich nie ma. Nie ukrywam: szanowna Pani "nieomylna" podniosła mi ciśnienie. Ponownie nie spradziła, nawet paclem nie tkneła wyników, aby sprawdzić czy mój się gdzieś nie zawieruszył (takie rzeczy się zdażają). Zachowywała się tak jakby moje badanie nie było ważne i jakbym jej przeszkadzała w rozmowie. W ogóle nie przyjmowała do wiadomości, że mogła gdzieś ten wynik niechcący włożyć. Zadzwoniłam ponownie do labolatorium i poprosiłam o ponowne sprawdzenie czy nie ma u nich moich wyników. Poprosiłam Panią z którą rozmawiałam, aby to ona porozmawiała z Panią Basią bo mnie słuchać nie chce. Po około 35 minutach dostałam telefon, że moje badania jednak maiała P. Basia, której nie chciało się porządnie poszukać wyników. Pani z rejestracji miała gdzieś, że za godzinę mam wizytę i potrzebuje tych wyników. Nie życzę nikomu spotkania z tą "rejestratorką". Jej opieszałość, bagatelizowanie problemu pacjenta, zarozumiałość i brak pokory (nie zakłada, że mogła się pomylić) są RAŻĄCE! Nigdy w życiu nie pójdę już do tej placówki. I zgadzam się z poprzednią wypowiedzią iż potrzebne są zmiany personelu w rejestracji. Tak nie powinno traktować się pacjenta.
1/5
Niestety zgadzam się z poprzedniczkami. Rejestracja to porażka. Telefon bez przerwy zajęty przez ponad 40 minut , wręcz nie możliwe. Za pewne Panie odłożyły słuchawkę aby mieć spokój. Podjęłam decyzje, zmieniam przychodnię.
1/5
Tragedia, rejestracja porażka. Panie obrazone, nie miłe, z łaską obsługujące... Nie wiem jakie mają plecy, że nadal tam pracują, albo kierownictwo jest do bani że tego nie widzi! Żadne szanujace się przedsiębiorstwo prywatne, a jest to przecież NZOZ nie pozwoliłoby sobie na taką obsługę klienta, chyba że są skazani na te "panie" ciśnie się napisać inaczej... aż do emerytury po przejęciu od ZOZ.
1/5
Zgadzam się z powyzszymi opiniami. Panie w rejestracji więcej niż niemiłe, są wręcz wulgarne. Na pytania nie odpowiadają lecz krzyczą. Lekarze też nie leczą. Ograniczają się do przewidywania recept lub wypisania skierowania do specjalisty ( to nic nie kosztuje).
5/5
Zauważyłam,że w przychodni coś ruszyło pojawienie się nowej kompetentnej osoby sprawia że chętnie uczęszczam na wizyty uśmiech uprzejmość odpowiednie podejście do pacjenta to cechy ktôre nie mają stare pracownice oby więcej takich pracowników zatrudniała przychodnia.
1/5
Po raz kolejny (!) spotkałam się z niegrzecznym zachowaniem pań z rejestracji. Są aroganckie, nieuprzejme, traktują pacjentów jak intruzów. Pani załatwiająca moją sprawę rozmawiała ze mną opryskliwym tonem, dosłownie wyrwała mi kartkę z ręki. Zastanawiam się, czy ta przychodnia ma kierownictwo i czy kieruje się ono dobrem pacjentów? Może w imię relacji towarzyskich boi się zwrócić uwagę koleżance? Czy to nieudolność czy obojętność? Czyżby przychodnią rządziła rejestratorka? Znam osoby, które wolą dojeżdżać do przychodni na innych osiedlach, gdzie nie ma problemu z rejestracją telefoniczną jak tutaj, panie są uprzejme i gdzie nie trzeba czekać bez sensu, bo wizyta umawiana jest na konkretną godzinę. Może ktoś wreszcie zaprowadzi należyty porządek w tym skostniałym miejscu, gdzie pracują w końcu przyzwoici lekarze, na których też pada rykoszetem zła opinia. A panie z rejestracji mogą w końcu zmienić pracę... Płakać nie będziemy.
2/5
Podobna opinia choć sprzed nieszczęsnej pandemii, dojeżdżam do innej przychodni, choć mam blisko, ze względu na trudności w dodzwonieniu się do rejestracji, długie kolejki do rejestracji rano od godziny piątej i długie oczekiwanie już pod gabinetem na przyjęcie do lekarza.
Jeśli chodzi o panie z laboratorium, to osobiście jestem wdzięczna, pani mi kiedyś bardzo pomogła, gdy nie miałam drobnych za prywatne badanie wręcz założyła za mnie swoje pieniądze. Dziękuję bardzo!
1/5
Odeszlam z tej Przychodni, choć mieszkam kilkadziesiąt metrów od niej. Ogólna niemożność, niechęć i brak elementarnej kultury. Pracuję, więc nie mialam żadnej szansy zarejestrować się, ani osobiscie, ani telefonicznie, ponieważ nikt nie podnosil słuchawki a potem już po paru minutach nie było miejsc. Panie mają mentalność z ubiegłego stulecia. Szkoda, że nikt się "ucieczką" wielu pacjentów nie interesuje. To świadczy tez o pracodawcy.
1/5
Lekarze okey ale panie w rejestracji powinny być zmienione i to natychmiast, są niemiłe i opryskliwe. Traktują pacjenta jak zło konieczne!
1/5
16.11.2020. Od 7.45 do 13.00 zadzwoniłam 297 razy. Czasem było zajęte, czasem był sygnał. Ilość uzyskanych połączeń: 0. Jest rzeczą niemożliwą, żebym dzwoniąc co 2-3 minuty nie trafiła na pielęgniarkę. Wniosek: nikt telefonów nie odbiera. PORAŻKA!!!
1/5
Dno dna... Czarna d... Chamstwo, arogancją, buta to główne domeny obsługi. Kierownictwo nie ogarnia jaśnie pań... rządzą tam szeregowe z okienka. Gorzej być nie może.!!!
Jedna gwiazdka to za dużo
1/5
Można zdechnąć przed telefonem bo nie ma możliwości kontaktu. Przychodnia - PRL 200% - to przykrywka do stylu leczenia Marszałka Grodzkiego. Syf. Omijać z daleka. Najbliższa normalna przychodnia jest na Warszawskiej, polecam. Pocieszkę omijać OMIJAĆ!
1/5
Pierwszy raz spotkałam się z tym, że po zaświadczenie o zaszczepieniu trzeba przyjechać osobno, za kilka dni po drugiej szczepionce. Poza tym nawet temperatury nie chce się paniom dziecku zmierzyć.Tragedia.
1/5
Popieram opinie o personelu placówki. Zawsze jest kłopot i nic się nie da zrobić. Kto może powinien stąd uciekać. Jest w okolicy dużo fajniejszych placówek.
Dodaj opinię

Adres:

Pocieszka 11, Kielce

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń