NZOZ Terapia-Med

Os. Niepodległości 2
Kraków
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Ogólna Podstawowej Opieki Zdrowotnej (Poz)
12 648 24 95
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej
12 648 24 95
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Terapia-Med

Dodaj opinię
2/5
bałagan w poczekalni. Ludzie nie patrzą na godzine przyjęcia. Winda absurd. Aby wyjechać, niepełnosprawny musi wstać z wozka, iść do Rejestracji, poprosić o klucz, zejść i "już" z wozkiem wyjechać WINDĄ pod Rejestracje. Co za absurd?
1/5
Beznadziejna obsługa .nie odbierają telefonów.nie można się wcześniej zarejestrować choć nie mają prawa .gdzie zatem jest prawo które nie jest przeszczegane co NATO NF
1/5
Podpisuję się pod każdą opinią
/J.panie w rejestracji nieuprzejme,niekompetentne można by tak dłuuuugo.
Okompetencjach jednej P.doktor nie bede się wypowiadał bo jestem po 2-zawałach,
muszę dbać o ciśnienie /prowadzi zeszyty w których opisuje historie kolejki dramat.
Moi rodzice niestety się tam próbują leczyć dlatego jestem zmuszony kopać się z koniem.
Zdecydowanie nie polecam .
1/5
Zgadzam się z opiniami poprzedników,pani w rejestracji dla dzieci jeszcze chyba nie wyszła z czasów komuny,jest antypatyczna i opryskliwa sprawia wrażenie jakby byla tam za karę.Rejestracja na daną godzinę też nie zdaje egzaminu bo i tak wszyscy wchodza jak chcą.Zwierzchncy powinni porzadnie przyjrzeć się pracy personelu i wyciągnąć wnioski.
1/5
Zgadzam się ze wszystkimi opiniami, poradnia dziecięca to porażka, rejestracja porażka, godziny porażka. Łaskę robią że w teczkę dziecka zaglądną
1/5
Stara blondyna z rejestracji dziecięcej jest obrzydliwie niemiła. Kiedy próbuję umówić wizytę do lekarza, opryskliwie zarzuca mi, że zaglądam jej w kalendarz z wizytami, "a obowiązuje RODO (!!!)"., że mam stać za linią. Tymczasem wchodzi jakaś mamuśka i zamiast poczekać, wchodzi i stoi. To juz nie przeszkadza. Niech kierownictwo wreszcie coś z tą kobieta zrobi, bo od lat ja i wiele mam które znam mamy podobne o niej zdanie. Nie nadaje sie do kontaktu z ludźmi. Gwiazdka jedna, a powinna być minus jedna
5/5
Jak wam nie pasuje to zmieńcie sobie lekarza!!!!!!!!!
Może by tak ktoś docenił doświadczenie i opieke pediatry. Idźcie gdzie indziej to zobaczycie czy gdzieś jest inaczej i czy lekarze są tak doświadczeni jak tu.
Niepodobna sie to spadać!!!!!!!!!!!!!!
1/5
W tej przychodni od momentu zmiany kierownika placówki zrobił się totalny bałagan, placówka podupadła totalnie, personel robi co chce. Może warto by było coś podziałać w tym kierunku ?
1/5
Komuna rządzi ciągle w tej przychodni. Jednak stare systemy mają sie dobrze.
Zmieniłem przychodnie i jest ok. Jednak można.
5/5
Rejestracja dużo do życzenia zostawia,to fakt. Natomiast Pani(długie,czarne włosy,Góralka z Muszyny)pobierająca krew;przecudny i dobry człowiek!
Empatii i życzliwości ma tyle,że mogłaby obdarować nimi wieeeele ludzi,a i tak zostałoby Jej tego ponad miarę.
Tak 3mać droga Pani!
5 gwiazdek dla Pani tylko.
1/5
Skandal, nie radzą sobie z normalną rejestracją, telefoniczna rejestracja to koszmar, uruchomili e-rejestrację ale zaraz się "zepsuła" i działa od wielkiego dzwonu raz na miesiąc jak się uda. Jak ktoś to przeczyta z NFZ-tu to niech to weźmie pod uwagę przy wycenie kontraktów dla tej przychodni
1/5
Chciałam w dniu dzisiejszym (04.09.2020 ) zarejestrować syna do lekarza, ale na dziecku chorym nie przyjmuje żaden lekarz pediatra. Do kogo w takim razie ma się udać rodzic z chorym dzieckiem? Brak słów na coś takiego, jak przychodnia może do czegoś takiego dopuścić.
Młodsza pani w okularach w rejestracji dla dorosłych bardzo niemiła, chyba pracuje tam za kare albo zwyczajnie nie lubi ludzi.
Wielki plus dla dr. Danielak, cudowny lekarz i wspaniały człowiek.
1/5
UNIKAĆ JAK OGNIA! Podejście do pacjenta na poziomie zerowym. Będąc w 7 mcu ciąży przyszłam na usg z 18miesięcznym synkiem oraz mężem. Po wejściu do gabinetu syn rozpłakał się. Zamiast wytłumaczyć jak się przygotować do badania i co robić, pomóc nam go uspokoić, Pani dr Małgorzata Woliczko-Gomulak odebrała tel od córki i po dłuższej chwili rozmowy grymasiła do nas, że nie słyszy córki bo dziecko płacze... Po odłożeniu słuchawki zniesmaczona nażelowała brzuch syna po czym stwierdziła, że wychodzi do rejestracji i wyszła. Nie było jej 15 minut i szukałam jej po przychodni bo syn denerwował się oczekiwaniem nie wiadomo na co, badanie dla tak małego dziecka to stres. Po przyjściu zamiast zbadać dziecko, niezadowolona tym że syn płacze rzucała teksty w stylu "ale mi państwo miły dzień urządziliście", czy "wyłączcie ten jazgot!" gdy próbowaliśmy mu pokazać peppę na telefonie żeby był spokojniejszy. Prosiłam ją by go wreszcie zbadała bo mnie się udało przykładać mu aparat usg kiedy na nią czekaliśmy. Prowadziła w trakcie badania niepotrzebne dyskusje, poprosiłam żeby dokończyła badanie bo syn płacze, a potem omówimy wynik... Po badaniu mąż zwrócił uwagę, że strasznie się nadenerwowaliśmy i to nieprofesjonalne z jej strony rozmawiać przez tel i wychodzić na 15 minut kiedy widzi, że ma takiego małego pacjenta. Oburzyła się i powiedziała że nie da w takim razie opisu badania... Koszmar! Powiedziałam że bez opisu nie wyjdę. Rzucała teksty, że trzeba było pod narkozę iść z dzieckiem do badania skoro nie możemy go "spacyfikować". Wtedy puściły mi nerwy i powiedziałam jej co o tym wszystkim myślę. Dodam, że skierowanie do tej konkretnej placówki dostaliśmy od pediatry plus o 8 rano zadzwoniłam by upewnić się czy syn ma być na czczo bo mamy za godzinę badanie. Panie z rejestracji powiedziały że ma być na czczo ale mamy go jeszcze bardzo napoić przed samym badaniem, tak zrobiliśmy. Zniesmaczona lekarka powiedziała że to napojenie uniemożliwia ocenę trzustki i nie powinien pić na 2 h przed badaniem. Bajzel na kółkach. Wyszłam cała roztrzęsiona, syn zapłakany z badaniem do powtórki.
1/5
To co przeczytałem to dramat.
Od 15 lat nie korzystam na szczęście już z tej placówki ale ciągle słyszę od znajomych że się nie można zarajestrowac telefonicznie bo Panie w rejestracji po prostu nie odbierają telefonów.
Widziałem jak starsi ludzie od samego rana stoją w kolejce do rejestracji tydzień temu i było mi ich po prostu żal.
W 21 wieku w środku miasta taka nie wyobrażalną i dramatyczna sytuacja.
Pytam dlaczego NFZ nie zleca mimo tyłu negatywnych opinii audytu przychodni?
Za co płaci tej przychodni NFZ?
Czy komuś zależy aby ten problem nadal pozostał nie rozwiązany?
I ostatnia sprawa za co pobiera Dyrekcja placówki wynagrodzenie?
5/5
Tak czytam te opinie i się zastanawiam skoro tą PRZCHODNIA jest beznadziejna to dlaczego jej PANSTWO nie zmienicie. Przecież teraz nie ma rejonizacji i nikt nikogo na siłę nie trzyma. Moim zdaniem jest w porządku. Dodzwonić się jest czasami problem ale jest to możliwe. Do niektórych przychodni dzwoniłam 2-3 dni. Lekarze w porządku i Panie pielęgniarki. Co prawda nie wszystkie osoby w rejestracji są mile. BARDZO DZIĘKUJĘ P. DR. SWIATEK za opieke w czasie kiedy chorowalam na COVID. Interesowała sie moim zdrowiem, dzwonila. Pozdrawiam.
5/5
Cóż, rzadko korzystam ale dzisiaj i dodzwoniłem się do rejestracji jako 7 w kolejce, i Pani doktor Palka przyjęła mnie o czasie, i w rejestracji uzyskałem potrzebne info od miłych pań. Wesołych Swiąt!
1/5
Koszmar przychodnia , rejestracja i obsługa,od 3 dni próbuje dostać się do internisty i mimo że przychodzę zaraz po godzinie 7:15 stoję w kolejce i parę minut później już nie ma bloczków na dany dzień do lekarza -gorzej niż do specjalisty
Panie w rejestracji bardzo nieprzyjemne
5/5
Nie wiem skąd tyle negatywnych opinii, zawsze dodzwaniam się bez problemu do placówki. Młody personel na plus.
5/5
W przychodni korzystam głównie z poradni pediatrycznej. Jestem niesamowicie zadowolona - łatwość kontaktu, dostępność terminów, Panie Pielęgniarki bardzo miłe i pomocne, bardzo dokładna i kompetentna Pani Doktor. Podobnie w rejestracji ogólnej - Panie życzliwe, uważnie słuchają, doradzają i udzielają informacji.
1/5
Pani dr. Anna Trylska-Zając - notorycznie spóźnia się do godziny czasu na dyżur w Przychodni.
1/5
Ponieważ rejestracja telefoniczna nie jest realna poszłam na 7.00 rano zarejestrować siebie i syna(z grypą)na popołudniu do jakiegokolwiek lekarza.Kolejka na oko 20 osób.za mną jeszcze sporo ludzi,usłyszałam,że syn dostanie bloczek na godz.17.00,a ja mam z nim przyjść i "pan doktor"mnie bez problemu przyjmie.Przyszłam,zapytałam i zwyczajnie nie zostałam przyjęta ani przez jednego doktora ani przez drugiego.Potrzebowałam leków i zwolnienia do pracy.Godzina 17.00 lekarze przyjmują podobno do 18.00,na korytarzu nikogo nie było.Podobne sytuacje spotkały mnie już nie raz.Nie ma bloczków i nikt chorego człowieka nie przyjmie.Zmieniam przychodnie!
1/5
Doktorek Stramski (oś.Niepodległości)to jakaś POMYŁKA!!!!Nawet zwierząt nie powinien leczyć!!!Zero pokory.Szczyt chamstwa!!!!WSTYD!!!!!!!!
2/5
Przychodnia Terapia Med to XIX w. Brak możliwości rejestracji telefonicznej, system rejestracji e=pacjent nie działa, brakuje 1 lekarza, co robi Prezes Zarząd Pan Chowaniec? Potrzebna tam jest stała kontrola NFZ.
2/5
Rejestracja online "sięzepsuła" i nie da się naprawić...inne linki działają na tej samej witrynie.
Od zmiany telefonów w przychodni nie można sie dodzonić "niematakiegonumeru" tylko,ze ten numer istnieje od 40 lat....minimum.
Rejestracja od 7.15...o 7.30 już nie ma lekarza wolnego: PRZYJŚĆ I PYTAĆ CZY PRZYJMIE!

Ale wkoło jest wesoło...
Dodaj opinię

Adres:

Os. Niepodległości 2, Kraków Bieńczyce

Numer telefonu: