NZOZ Wanda Kabata - Medycyna Rodzinna

Mickiewicza 20a/2
Gdańsk
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza Rodzinnego
58 344 43 12
Godziny rejestracji:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-19:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej
58 344 43 12
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Wanda Kabata - Medycyna Rodzinna

Dodaj opinię
1/5
Długie tygodniowe kolejki
2/5
W poniedziałek pierwszy wolny termin do obojętnie, którego lekarza był na czwartek.
1/5
Koło wtorku, pierwszy wolny termin mieli na piątek. Z ciekawostek:

1. Jak czekałem na przyjęcie, przyszła pani odebrać zamówione w środę recepty, miały być na piątek. Nie było ich. Słowa przepraszam nie usłyszała, tylko pretensje, że trzeba było później przyjść.

2. Ta sama pani stwierdziła, że poczeka i poprosi panią lekarz o wypisanie recept pomiędzy pacjentami. W tym czasie zarobiona pani doktor miała 15 minutowe opóźnienie. Natomiast w tym samym czasie pani w rejestracji pisała sobie SMSy. Ktoś gotów pomyśleć, że takie recepty mogłaby wydrukować recepcjonistka, i tylko dać do podpisu. Ale nie. Niech sobie lekarz traci kolejne 5 minut na drukowanie, niech opóźnienie się wydłuża.
5/5
Najlepsze przychodnia, inni powinni się od nich uczyć. U dr Wandy lęczę się od ponad 20 lat, teraz leczę się u dr Piotra, który też jest wybitnym specjalistą!
5/5
Kameralna przychodnia, gdzie pacjent jest najważnieszy!
5/5
Byłam na badaniu USG u dr Pawła, rewelacyjny lekarz. Polecam!
5/5
Przychodnia na 5+
5/5
Pacjentem dr Kabata jestem od dawna. I mimo że kolejki się troszkę wydłużyły i czasem trzeba poczekać 2-3 dni na wizytę to napewno obsługa jest tu duża lepsze niż w innych okolicznych przychodniach.
5/5
Traflam przez przydapek i tak juz zostalam. Przychodnia z ludzkim podejsciem do pacjenta.
Dr Wanda super, Dr Ciarka rowniez.
5/5
Pani Wanda Kabata jest super lekarzem.
1/5
Przez cały tydzień nie odpowiedzieli na maila, telefon jest automatycznie rozłączany po wysłuchaniu powitania i komunikatu o tym, że informacje o RODO są na ich stronie (a w rzeczywistości nie są). Na swojej stronie, czy profilu na Facebooku żadnych informacji. Rozumiem, że można z powodu epidemii zawiesić/zamknąć działalność, ale wypadałoby o tym poinformować.
1/5
Od kilku miesięcy są regularne problemy z dodzwonieniem się do przychodni. Jeśli człowiek jest chory nie ma szans na dodzwonieniem się w godzinach porannych w celu jak najszybszemu umówieniu się do lekarza na teleporadę, a jeśli w końcu się uda robione jest to z łaską, arogancją i brakiem jakiejkolwiek empatii. Rejestratorka zamiast skupić się na pacjencie przekrzykuje, przerywa i nie słucha pacjenta jakby odbierała połączenia za karę. Na początku gdy przepisałam się do tej przychodni kilka lat temu byłam na prawdę zadowolona z atmosfery i obsługi bo była na naprawdę wysokim poziomie. Pogorszenie zauważyłam jeszcze przed wystąpieniem ery covida, a w tej chwili rozmowa jest tak nieprzyjemna, że człowiek stara się rozmawiać jak najkrócej by szybko ją zakończyć. Gdyby nie fakt, że lekarze wiedzą co robią i są w tym dobrzy już dawno zmieniłabym przychodnię.
1/5
Na maile nie odpowiadają, na prawdziwe wizyty nie umawiają. Za to można się umówić na teleporadę. Niestety tylko umówić, bo lekarz na umówioną wizytę nie zadzwonił.
1/5
Straszna przychodnia, ciasno, ciemno, niemiło. Panie w rejestracji jak ustroju PRL, dr.P , USG wykonuje w 1.5 minuty, ciągle problemy z wydaniem skierowania bo nie na wszystko mogą skierować takie ubogie mają kontrakty i.t.d. Pani doktor, jeśli coś się nie podoba sugeruje zmianę przychodni. No, tak, teraz większy dochód mają na szczepieniach i na pacjentach niby Covid, dlatego normalnych pacjentów mają w d...e. połączenia tele zablokowane bo przecież z NFZ dużo mniejszy zarobek mają...
2/5
Pani w średnim wieku, pracująca w rejestracji inkasuje od pacjentów pieniądze, nie potrafi obsłużyć kasy fiskalnej więc nie wydaje paragonu. Zainkasowała większą kwotę, twierdząc ,że badanie podrożało, po mojej interwencji pani poszła do lekarza spytać o cenę, po powrocie oddała mi nadwyżkę. Lekarz dając opis badania usg nie dołączył zdjęć. Kiepsko
1/5
W poniedziałek od 8 rano do 9.30 czekałam na połączenie by się zarejestrować na wizytę. Niestety bezskutecznie. W żadnej innej przychodni takiego nie spotkałam.
1/5
Nie polecam, przychodnia nie przystosowana do wózków, do osób niepełnosprawnych. Przy większej ilości osób w tak małej poczekalni robi się duszno i nieprzyjemnie. Zmieniłam na przychodnie obok gdzie jest o niebo lepiej
1/5
Nie wiem kto pisze te dobre opinie, ale na pewno nie pacjenci. Terminy długie, prędzej sama się wyleczę niż dostanę do lekarza. W okresie panującej grypy powinna być większa dostępność do lekarza. Nie ma mowy żeby wjechać z małym dzieckiem i wózkiem. Zmieniłam przychodnie bo myślami że będzie lepiej sugerując się dobrymi opiniami ale niestety. Wróciłam do przychodni obok
Dodaj opinię

Adres:

Mickiewicza 20a/2, Gdańsk Wrzeszcz

Numer telefonu: