NZOZ Zespół Poradni Specjalistycznych "Medyk"

Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Hospicjum domowe 61 646 66 70
Pielęgniarska opieka długoterminowa domowa 61 646 66 70
Poradnia chirurgii ogólnej
Chirurg
51 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT11:00-12:30
ŚRnieczynne
CZ14:00-18:00
PTnieczynne
Poradnia chirurgii ogólnej dla dzieci
Chirurg
13 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN14:00-18:00
WT09:00-11:00
ŚR08:00-12:00
CZ14:00-16:00
PT14:00-18:00
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog
50 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN10:00-14:00
WT14:00-18:00
ŚR10:00-14:00
CZ08:30-12:30
PTnieczynne
Poradnia diabetologiczna dla dzieci
Diabetolog
86 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT14:00-18:00,08:00-12:00
ŚRnieczynne
CZ10:00-12:00,15:00-18:00
PTnieczynne
Poradnia geriatryczna
Geriatra
6 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN10:00-12:00
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZnieczynne
PTnieczynne
Poradnia ginekologiczna
Ginekolog
14 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN15:00-18:00
WTnieczynne
ŚR14:00-18:00
CZ15:00-18:00
PTnieczynne
Poradnia gruźlicy i chorób płuc
Pulmonolog
70 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN16:00-18:00
WT08:00-13:00
ŚRnieczynne
CZ08:30-11:30
PTnieczynne
Poradnia leczenia zeza 7 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN16:00-18:00
WT12:00-13:00,17:00-18:00
ŚRnieczynne
CZ14:00-16:00
PT12:00-13:00
Poradnia medycyny paliatywnej 0 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN15:00-18:00
WT15:00-18:00
ŚRnieczynne
CZ15:30-18:00
PT16:00-18:00
Poradnia okulistyczna
Okulista
92 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN09:00-18:00
WTnieczynne
ŚR09:00-14:00,15:00-18:00
CZ10:00-14:00,15:00-17:00
PTnieczynne
Poradnia okulistyczna dla dzieci
Okulista
119 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN15:00-17:00
WT15:00-17:00
ŚRnieczynne
CZnieczynne
PTnieczynne
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
70 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN08:00-10:00
WT14:00-18:00
ŚRnieczynne
CZnieczynne
PT08:00-13:00
Poradnia reumatologiczna dla dzieci
Reumatolog
143 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZ10:00-14:00
PT14:00-18:00
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna
149 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN14:00-19:00
WT14:00-19:00
ŚR12:00-19:00
CZ14:00-18:00
PTnieczynne
Świadczenia onkologiczne
Poradnia Onkologiczna
43 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZ08:00-12:00
PT09:00-13:00
Świadczenia ortopedyczne
Poradnia Ortopedyczna
52 dni 61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT08:00-13:00
ŚR09:30-14:00
CZ08:00-14:00
PT10:00-16:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
NZOZ Zespół Poradni Specjalistycznych "Medyk"
61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Pielęgniarska Opieka Środowiskowo-Rodzinna
61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej
61 646 66 70
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ Zespół Poradni Specjalistycznych "Medyk"

Dodaj opinię
1/5
Jak zaopiniować poradnię jak nie można skorzystać z jej usług!!!!!
Przez parę godzin próbowałam się dodzwonić do rejestracji.
Słychać muzyczkę i informacje na którym miejscu jestem w kolejce. Ostatnie połączenie zaczęłam od 3 miejsca. Ile czasu można oczekiwać słuchając denerwującej muzyczki i informacji, że rejestracja od 12 do 16, bo w innych godzinach może znaczne wydłużyć się czas oczekiwania? Ile można czasu można przeznaczyć na rejestrację 1 pacjenta?
Wreszcie na 1 miejscu oczekiwania (po 45 minutach, tym razem wytrwałam). Odczekałam następne 15 minut i co nic . Gratulacje dla kierownictwa poradni za sprawną obsługę i szacunek dla pacjenta. A może tak podwyżkę dla pracowników?
I jeszcze muszę ocenić za jakość usług, przyznać gwiazdkę, a nie mogę przyznać "czarnej dziury"? Klikam 1, nie mam wyboru....
1/5
Jak zaopiniować poradnię jak nie można skorzystać z jej usług!!!!!
Przez parę godzin próbowałam się dodzwonić do rejestracji.
Słychać muzyczkę i informacje na którym miejscu jestem w kolejce. Ostatnie połączenie zaczęłam od 4 miejsca. Jak zaopiniować poradnię jak nie można skorzystać z jej usług!!!!!
Przez parę godzin próbowałam się dodzwonić do rejestracji.
Słychać muzyczkę i informacje na którym miejscu jestem w kolejce. Ostatnie połączenie zaczęłam od 4 miejsca. Ile czasu można oczekiwać słuchając denerwującej muzyczki i informacji, że rejestracja od 12 do 16, bo w innych godzinach może znaczne wydłużyć się czas oczekiwania? Ile można czasu można przeznaczyć na rejestrację 1 pacjenta?
I jeszcze muszę ocenić za jakość usług, przyznać gwiazdkę, a nie mogę przyznać "czarnej dziury"? Klikam 1, nie mam wyboru.... Ile można czasu można przeznaczyć na rejestrację 1 pacjenta?
1/5
Mnie udało się dodzwonić bez problemu potrzebna była pilna wizyta kontrolna u okulisty dziecko miało wypadek termin od ręki ALE niestety w dniu wizyty w ośrodku zostałam poinformowana że nie mają takiego pacjenta z takim peselem zarejestrowanego i że wogóle nie ma dziś lekarza,a ponoć rozmowy nagrywane dla bezpieczeństwa pacjęta . Śmiechu wartę .Co prawda dało się po ciężkich bólach dostać wizytę pare dni pózniej Sama wizyta u lekarza przebiegła dość sprawnie pani doktor sympatyczna nie przeszkadzało przy wizycie dodatkowe male ruchliwe dziecko .Personel lekarski oki co do rejestracji brak kompetencji w rejestracji pacjentów przy tef rejestracji pani nie umie zapisać prawidłowo cyklu cyfr pesele i w pisać do właściwego lekarza skoro potwierdziła wizytę a potem jest jej brak ,brak poszanowania czasu rodziców
1/5
W całości zgadzam się z moimi przedmówczyniami, czas oczekiwania na połączenie to horror!!
Muzyczka i informacja o 1 miejscu na iście oczekujących jest nie do pomyślenia. Dodam że jest godz 15.15 , gdzie to połączenie powinno być od razu. Do tego bardzo niemiła pani po połączeniu. Czas oczekiwania prawie 40 minut. Moja ocena to O do kwadratu!!!!
1/5
Macie rację ale oni sobie z tego nic nie robią od roku a nawet wcześniej. Też daje 1
1/5
Śmiech na sali! Co to za obsługa! Wywalić całą rejestrację! Nie można się dodzwonić! Szkoda że nie można dać negatywa! Jak na NFZ to od razu trzeba olewać! Katastrofa!
1/5
Rzeczywiście, można osiwieć, oczekując na upragnione połączenie... w kolejce!!!!!!!
1/5
Faktycznie, dzwonię cały dzień i słucham tylko tej fatalnej melodyjki i informacji, która to niby jestem w kolejce.... TO JEST NIEPOWAŻNE!
1/5
Dodzwonić się to graniczy z cudem. Do innych poradni troche lepiej. Obsługa lekarzy na 4 lecz nie ktorych pań w rejestracji to nie będę komentować. Panie pracują jakoby za karę: zero empatii. zero miłego spojrzenia. Dotyczy to oczywiście nie każdej pani bo skrzywdziła bym te sympatyczne. Do poradni udają się często ludzie starsi i chorzy. panie z rejestracji powinny to brać oczywiście pod uwagę.
1/5
po prawie 15 minutach czekania dowiedziałam się, że poradnia nie rejestruje przez telefon i trzeba przyjść ze skierowaniem do przychodni. co za strata czasu...
1/5
Rozumiem że służba zdrowia jest potrzebna ale takie jak te placówki powinny zostać zamknięte a środki przeznaczone na bardziej przyjazne przychodnię.. Dodzwonić się... Kpina... Lepiej przyjechać osobiście będzie szbciej. Pacjenci zapisywani na godzinę a lekarz przyjmuje z ponad pół godzinnym opóźnieniem.... Jeśli nie będę zmuszony nie skorzystam już więcej z usług tej placówki..
1/5
Po poltorej godzinie polaczenia (na poczatku bylam 8 w kolejce) kiedy bylam juz 1 kolejce przychodnia rozlaczyla polaczenie. Brawo wy. Nikt do was nie przyjdzie jesli tak olewacie pacjentow.
1/5
Zgadzam się z Panią Renatą..Jest prawie maj 2017 a rejestracja telefoniczna wciąż graniczy z cudem!:/ 56 min oczekiwania od 4 miejsca w kolejce i nadal cisza. Od 20 min jestem NIBY 1sza w kolejce..
1/5
Jakaś masakra by się tam dodzwonić!!! Pojechałam osobiście i zapisane godziny by dzwonić.Pon 10-14. 14:30-17. Wt 8-12 14-18 . Śr 10-14 . A inne dni ???? Jeszcze trzeba mieć szczęście by się Pani z recepcji pofatygowała odebrać telefon . Ręce opadają na taką służbę zdrowia.
5/5
Nigdy nie zawiedli,lekarz rodziny ,dernatolog,chirurg czy Pani stomatolog.
Wizyty dotyczyły dziecka.
Polecam !
1/5
Ja nie polecam panie w rejestracji okropne
Moja punktacja 0 od kilku godzin szukam telefonu
do kierownika tej przychodni i zero
Szkoda pieniędzy na takie zero lepiej przeznaczyć na
placówkę, która na to zasłużyła
1/5
Pomimo, że dodzwoniłam się w ciągu kilku minut, pani z recepcji poinformowała mnie, że do poradni ortopedycznej zapisy są wyłącznie osobiste na miejscu. Powinna być o tym informacja na stronie, niepotrzebna strata mojego czasu.
1/5
Masakra dzwonię od półgodziny i stale jestem na 2 miejscu co tam się dzieje
1/5
DRAMAT!!! Nie polecam, obsługa w rejestracji fatalna, dodzwonić się NIGDY nie można, dostępność lekarzy i jakość ich obsługi tez pozostawia wiele do życzenia, radzę omijać tę przychodnię szerokim łukiem!
1/5
Sciema
NA tej stronie info iż do okulisty jest 30 dni, okazuje sie w rozmowie telfonicznej iż jest to 130 dni....

DRAMAT
1/5
Potwierdzam fakt że dodzwonić się nie można , dzwonię od 55 min gdzie na początku byłam 4 w kolejce teraz jestem druga nie wiem czy w ogóle ktoś odbiera tam telefon i czy w ogóle zdołam się dzisiaj zarejestrować . Już pomijając fakt ze po poprzedniej wizycie u lekarza z zapytaniem co mi jest dostałam odpowiedz „nie wiem co pani jest” z odesłaniem do innych lekarzy.
1/5
Czy ktos w ogole kontroluje to co sie tu wyrabia? Przeciez dodzwonic sie tu to jedna wielka katastrofa!! Ludzie,skoro jest portal w ktorym mozna umiescic swoja opinie to powinno to chyba czemus sluzyc,prawda? Siedzi taka jedna z druga i pierniczy zamiast byc dostepna pod tel. Kobity ogarnijcie tylki!!!!!!
5/5
Dzwoniłam do przychodni 8 lutego o 9 rano, całe połączenie wraz z zapisem dziecka do okulisty trwało niecałe 6min - czyli można się dodzwonić. Wizyta odbyła się dzisiaj (termin ekspresowy!), Pani Doktor rzeczowa, dostaliśmy skierowanie na dalsze badania do Poradni Leczenia Zeza (znajduje się w tej samej przychodni), termin 1 marca, dziś nie mogło nastąpić badanie (zakroplone oczy przed badaniem okulistycznym). Jestem zadowolona
2/5
Rejestrowalam się telefonicznie do ortopedy, jak doniosłam po kilku dniach skierowanie, okazało się, że w ogóle nie jestem zapisana na dany termin i przesunięto mi wizytę o półtora tygodnia. Moje odczucia po wizycie...coz żadnego badania nie było, pani zapisała mi bez zawahania zabiegi tylko na podstawie tego, że jej powiedzialam, że zawsze mialam takie, więc takie zapisała. Żadnej porady, empatii, oschła atmosfera.
5/5
Do przychodni dodzwoniłam się za pierwszym razem. Pani w rejestracji zapisała mnie na wizytę za kilka dni. Na miejscu sprawny przekaz informacji w rejestracji. Wizyta lekarska sprawna, konkretna, rzeczowa i w miłej atmosferze. Wizyta odbyła się żadnych opóźnień. Polecam przychodnię zdecydowanie.
4/5
Czekałam na rejestracje kilka minut. Termin do poradni reumatologicznej ok 2tygodnie. Polacy tylko narzekają. Licze w tej poradni na fachowa obsluge lekarza który zajmie sie moim dzieckiem a Panie marudzicie na obsluge z recepcji!!! ???Wolalabym przeczytać cos nt lekarza.Daje na wstepie 4gwiazdki dla recepcji następnym razem cos dopisze nt opieki Lekarskiej bo przecież to jest najbardziej istotne!!!
1/5
Opinie na temat działalności NZOZ MEDYK należy kierować do NFZ Poznań ul.Grunwaldzka 158.
1/5
masakra !!!!!
najgorsza poradnia na świecie!!!!!!!!!!!!!!
lekarze rodzinni nie kompetentni, lenie a rejestratorki brak słów!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1/5
BEZNADZIEJNIE !
Po 25 minutach oczekiwania do rejestracji telefonicznej (startowałam z 7 miejsca) jak już przyszła moja kolej, połączenie zostało rozłączone. Zaraz zadzwoniłam ponownie (tym razem byłam już na poz.5) i czekałam kolejne 25 minut, w tym 20 minut na tej pozycji. Poz. 5 jest wyjątkowo wydłużona. było tak w obu przypadkach. Znów, gdy znalazłam się na 2 miejscu połączenie zostało przerwane. Może kierownictwo poradni powinno się zainteresować osobami obsługującymi rejestrację?
Gratuluję wspaniałego serwisu!
1/5
Najgorsza poradnia z możliwych. Nigdy nie spotkałam się z czymś takim jak tu. Dobrzy lekarze odchodzą, a ci którzy zostają to porażka. Mam na myśli lekarzy rodzinnych
5/5
moim zdaniem umieszczanie opinii na temat rejestracji powinno być gdzieś na marginesie. najistotniejsza przecież jest wizyta. ja jestem bardzo zadowolony. do lekarza rodzinnego czeka się maksymalnie 2 minuty. Pani doktor rodzinna jest bardzo punktualna, zainteresowana pacjentem, pomocna. a osobista rejestracja zajmuje kilka minut . wystarczy sie pofatygować i przyjsc danego dnia kilka minut przed 8
1/5
Nie polecam tej przychodni nawet największemu wrogowi, lekarze POZ katastrofa, rejestracja to samo, po prostu DRAMAT!!!
5/5
Dzwoniłam tu pierwszy raz w życiu i dodzwoniłam się natychmiast. Pani bardzo miła, zarezerwowała mi termin pierwszej wizyty (za sześć tygodni) do pulmonologa i poleciła donieść skierowanie w ciągu 2 tygodni. Mam nadzieję, że moja kolejna opinia będzie równie pozytywna!!!
1/5
Próbuję się tam dodzwonić i po prostu tracę cierpliwość, jak tu się leczyć w naszym kraju jak się nawet zarejestrować nie można!!!
4/5
Dodzwoniłam się bez problemu, pani zapisała mnie do ortopedy, uprzejmie. Poprzednio byłam u p.dr dermatolog, też wszystko było ok. Jak na razie - nie mogę narzekać.
5/5
dodzwoniłam się do rejestracji w ciągu 3 minut, jak zostanę przyjęta to się okaże, będzie to moja pierwsza wizyta w tej przychodni
1/5
STRASZNA PRZYCHODNIA ODRADZAM WAM TĘ PRZYCHODNIĘ .NALEŻĘ OD LAT DO TEJ PRZYCHODNI I ZA KAŻDYM RAZEM JAK MUSZĘ SKORZYSTAĆ Z LEKARZA RODZINNEGO TO NIE MA JUŻ MIEJSC .PRZYKŁAD DZISIEJSZY DZWONIĘ ZA DWIE 8 (REJESTRACJA OD 8} TELEFON NIECZYNNY TO DZWONIĘ TRZY PO 8 JESTEM PIĄTA W KOLEJCE W KOŃCU JAK SIĘ DODZWONIŁAM TRWAŁO TO 10- 15 MINUT ODBIERA PANI I MÓWIĘ ŻE CHCE ZAPISAĆ SIĘ DO PANI DOKTOR ONA NA TO ODPOWIADA ŻE NIE MA JUŻ MIEJSC WOLNYCH I DODAJE ŻE MOŻE MI ZAPROPONOWAĆ WYPEŁNIENIE KARTY PILNEJ WIZYTY I WTEDY PANI DOKTOR ODDZWANIA .
1/5
dramat i wielka porażka tyle mogę napisać !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
1/5
Koszmar, a po odejściu najlepszego lekarza POZ jakiego tam mieli ( dr Figurska) nie ma po co tam chodzić! Odradzam:(
5/5
Wreszcie umawianie na konkretną godzine. Na wizyte zostalam przyjęta minute przed czasem. Wizyta u rodzinnego konkretna , pani doktor miła i zajęła sie moim problemem a nie próbowała mnie zbyc skierowaniem do specjalisty. Polecam wizyte u rodzinnego, nie wiem jak inni lekarze
1/5
Nie polecam tej przychodni, lekarz rodzinny masakra, obsługa w recepcji masakra, nic tylko uciekać! Szkoda, ze nie można dać ujemnej gwiazdki:(
1/5
Pani z rejestracji mówi mi, że ona rejestruje tylko kontynuację leczenia, a żeby móc się zarejestrować po raz pierwszy muszę przyjechać do przychodni ze skierowaniem. Tylko jak mogę to zrobić skoro mam poważnie skręconą nogę? Nie chciała nawet słuchać. Taki typ człowieka. Dlatego negatyw.
1/5
W dniu dzisiejszym ok. godziny 12:30 chciałem telefoniczne pod nr telefonu +48 61 861 63 84 (numer ten widnieje na stronach NFZ oraz stronie internetowej przychodni MEDYK jako numer kontaktowy do rejestacji) zarejestrować syna do poradni chirurga dziecięcego w przychodzi MEDYK-Poznań, mieszczącej się przy ulicy Świt 47 w Poznaniu. Pani odmówiła z rejestracji telefonicznej, stwierdziła, że muszę tego dokonać osobiście.
Po kontakcie z infolinią pacjenta NFZ, konsultant stwierdził, że nie jest to zgodne z ustawą - rejestracja może odbyć się telefonicznie, natomiast skierowanie trzeba dostarczyć do przychodni w terminie 14 dni. Po kolejnym telefonie do przychodni MEDYK Pani powiedziała, że zadzwoniłem pod zły numer, nie może mnie przekierować pod numer prawidłowy do rejestracji i podała nr pod którym mogę tego dokonać (+48 61 861 60 80) - niestety przy kilkukrotnej próbie połączenia nikt nie odbierał.
Ponownie zadzwoniłem pod numer podany na stronach NFZ. Tym razem Pani ponownie powiedziała, że nie mogą tego zrobić i przekierowała mnie pod numer kontaktowy przychodni lekarza rodzinnego. Po krótkiej rozmowie ta Pani powiedziała, że nie jest to numer do rejestracji przychodzi lekarzy specjalistów i nie może mnie telefonicznie zarejestrować bo nie pozwalają na to ich wewnętrzne procedury. Po poinformowaniu Pani, że odbyłem rozmowę z konsultantem NFZ i że ustawa umożliwia taką rejestrację, z wielkim oburzeniem zarejestrowała mojego dwuletniego synka do chirurga dziecięcego (zdjęcie dwóch szwów na górnej wardze). Powiedziała żebym przyszedł do przychodni w godzinach 14:00 - 16:00 i uzbroił się w cierpliwość, bo w kolejce czeka 45 dzieci. Z rozmowy wywnioskowałem, że kto pierwszy ten lepszy. (45 dzieci w 2 godziny?).

W całej tej sytuacji najbardziej mnie zirytowało, nie tyle brak kompetencji Pań z rejestracji, co brak jakiejkolwiek chęci pomocy (ciągłe przełączanie pomiędzy numerami i informacja, że numer który jest podany na stronach NFZ i stronie oficjalnej przychodni MEDYK nie jest numerem do rejestracji - robienie ze mnie głupka?). W rozmowach poczułem się jako gorszy obywatel (na początku rozmowy musiałem wybrać czy chcę się umówić na wizytą prywatną czy na NFZ).
5/5
lekarz rodzinny, który przejmuje sie pacjentem to SKARB. Pani doktor ie patrzy na pesel, tylko na człowieka. bardzo stara sie pomóc. Nigdy nie miała problemu zamówić wizyte domową do mojej mamy, nawet w ten sam dzień. Jedyne co bym zmieniła to rejestracje... ale najważniejsze jest to, jak opiekuje sie nami lekarz
1/5
Najgorsza przychodnia w Poznaniu!!! Rejestracja to dramat, ale personel medyczny nic lepszy, nie polecam, lepiej szukać pomocy z dala od tego miejsca.
5/5
Przychodnia bardzo fajna. Bez problemu można dodzwonić się do rejestracji, a to ze czasami trzeba poczekać chwile na linii na swoją kolej to przecież nic dziwnego. Lekarze świetni, zarówno internisci dla dorosłych jak i pediatrzy. Polecam
1/5
Obsługa w rejestracji to jednym słowem TRAGEDIA! Panie są tak nie miłe ze aż głowa boli !
1/5
To jest dramat. Ortopeda od razu chciał mnie kłaść na stół operacyjny. Bez usg, bez żadnego innego badania. Może szanowny Pan doktor ma rentgen w rękach? Nie wiem. Byłem gdzie indziej i dało się moja dolegliwość wuleczyc lekami.
1/5
Fatalnie! Odradzam wizytę u ortopedy. Bardzo niemiły, traktuje ludzi z góry. Wizyta nie jest umawiana na konkretną godzinę, tylko wszyscy mają przyjść tę samą. Czekałam od 10 do 13! A gdy Pan w kolejce zbyt głośno wyrażał swoje niezadowolenie , to doktor powiedział, że go nie przyjmie. Podobno zdarzyło się też, że z uwagi na hałas ma korytarzu przestał w ogóle przyjmować pacjentów i wyszedł!!!!!!!!!
1/5
Nie polecam !!!
1/5
Obsługa pacjenta poniżej krytyki. Panie w rejestracji są nieuprzejme, a pacjenta traktują jak wroga. Trzeba mieć szczęście, aby zapisać się do lekarza rodzinnego w danym dniu. Zawsze brak miejsc.
1/5
Ta poradnia to tragedia, dodzwonić się na teleporadę w czasie rzekomej pandemii to cud. W słuchawce słychać tylko informacje z automatycznej sekretarki, że jest się na 3 miejscu potem 2 i po 20 minutach na 1 a po 30 minutach zostaje rozłączona. Tak ta poradnia traktuje pacjenta, najwyższy czas by ta placówka została zamknięta, bo i tak nikt nie raczy przyjąć pacjenta.
1/5
Do dzwonienie się do tej poradni to cud, o jakichkolwiek badaniach można pomarzyć. Jeśli cudem uda pacjentowi tej zacnej placówki dodzwonić się, to pani doktor zapisuje tylko leki z kapelusza, bo nie są dostosowane na podstawie badań/diagnozy. NFZ powinien zerwać z nimi umowę, bo pacjenci nie mogą skorzystać z usług tej poradni na przynajmniej godnym poziomie.
5/5
Wszytko ok, super poradnia
1/5
Czas oczekiwania na połączenie telefoniczne 2:48!!! Słownie dwie GODZINY I CZTERDZIŚCI OSIEM MINUT!!!!!!!!!!!!!!!!!
1/5
Od tyg nikt nie odbiera telefonu w rej do specjalistow. Probuje o roznych godzinach, gdyby nie to ze jestem w kwarantannie pojechałbym tym i burę zrobił. Nawet nie mogłem odwołać wizyty, ktora mialem omowioną nie wspominajac o zarejestr sie na pilnà teleporade u specjalisty. Po poltorej godziny oczekiwania na polsczenie o 4 moejsca przedunąłem sie z 10 na 6, bo pewnie ludzie dali za wygraną i się porozłączali. Kpina a nie rejestracja. Daje 0 za ostatni ponad tydz
1/5
Żenada.. Po prostu nie da się inaczej tego opisać.. zadzwoniłam będą 9 w kolejce.. po 2 godzinach byłam 3cia, po 2,5 godzinach 1 i niestety już sie nie dodzwoniłam...
Czwarty dzień bez sensu stracone pieniądze na dodzwonienie się i nie załatwiłam nic...
Szkoda, że Panie w rejestracji zniechęcają do tej przychodni.. Zmienię lekarza niestety a byłam z niego zadowolona..
1/5
Dzwonie od tygodnia. Wisze na linii po 3 godziny i cierpliwie czekam na swoją kolej ! Jestes 9,8,7....3,2 i w koncu upragniona 1 w kolejce oczekujacych i coooo??? I przerywa połączenie!!! Ile mozna czekac ile mozna dzwonic. Wszystko rozumiem, pandemia, kolejki ... ale to jest porażka jakich mało!!!
1/5
Poradnia z gabinetami na piętrze ,ale winda więcej nie czynna jak czynna ,chyba czas się zająć tym problemem.Panie każą dzwonić przed wizytą tylko dodzwonić się nie można .Nagłośnię sprawę ,bo tak być nie może
1/5
Dramat! Kilka godzin próbuję dodzwonić się na rejestrację... zmieńcie tam siedzące Panie bo to jakaś tragedia.. człowiek nerwicy się nabawi.
Najlepsze, że jak pojechałam ostatnio osobiście (po 3 dniach niedodzwonienia się) to na rejestracji 3 Panie sobie siedziały i gawędziły a telefonów nie odbierały bo po co.. BRAWO - ciekawe za co Wam płacą..
szkoda bo lekarze świetni i trzeba zrezygnować bo się Panią nie chce odbierać telefonów.
5/5
Czytam te wszystkie opinię osób wylewających swoje frustrację na bogu ducha winne rejestratorki i włos się jeży na głowie jestem pacjentką tej przychodnie od kilku lat i panie w rejestracji są bardzo miłe, grzeczne i zawsze w miarę możliwości chętnie pomogą. Co do do tematu odbierania telefonu to do lekarzach rodzinnego jeszcze nie miałam problemu z połączeniem nawet jeżeli trochę czekałam to zdaję sobie sprawę, że praca w rejestracji to również obsługa pacjentów przy okienku w Poradni. Tym bardziej teraz w dobie pandemi te panie mają pełne ręce roboty. Więc zanim zaczniecie szykanować innych dobrze się zastanówcie i popatrzcie na siebie czy z Was takie ideały.
1/5
Znajoma dzwoni do przychodni od godziny i nic gupia melodyjka leci bez przerwy i że piersza miejscu potrzebuje lek w aerozolu i mają gdzieś starszych ludzi brak szacunku i empati olewając ludzi chorych najgorsza przychodnia w Poznaniu masakra automat włącza i mają gdzieś pacjentów
4/5
Na podstawie mojego doświadczenia z przychodniami w Poznaniu , mogę stwierdzić, że to jedna z nielicznych przychodni , która poważnie traktuje pacjentów po pierwsze odbierając od nich telefony a po drugie, wyznaczając rozsądne terminy wizyt y specjalistów. Polecam !!!
5/5
Polecam!!! Bardzo miła i kompetentna Pani rejestratorka Honorata.Na zadane pytania szczegółowo odpowiada,wysłucha zawsze miło przywita i pożegna podczas rozmowy telefonicznej.Jak w każdej Przychodzi trzeba chwilę poczekać zanim się dodzwonimy uważam, że to nie jest problem ponieważ wszędzie tak jest.
1/5
TRAGEDIA! 2 godziny oczekiwania na połączenie, ponad godzinę " numer 1 w kolejce oczekującej" i o 16:05 zostałam rozłączona! Czy się stoi czy się leży pensja się należy, struktura żywcem przeniesiona z poprzednie ustroju! Rozum podpowiada, ze cała poradnia tak funkcjonuje nie, "Święte Panie" z rejestracji! Kawa nie może wystygnąć! Lepiej trzymać się z daleka.
5/5
Jezeli chodzi o rejestrację to nie mogę powiedzieć złego słowa . Czekałem dosłownie 2 min na połączenie. Pani w rejestracji bardzo pomocna i miła . Termin do poradni chorrób płuc 14 dni. Zobaczymy jak przebiegnie wizyta. Na ten moment daje 5
1/5
Umówiłam się do ginekologa w przychodni Medyk, gdyż potrzebowałam skierowania na mammografię, czekałam 1.15 po czym dowiedziałam się, że wprawdzie pan doktor jest ginekologiem ale nie bada piersi i skierowania nie da, innych badań nie wykonywał, strata czasu, nie polecam
5/5
Poradnia ok! Szybko się dodzwoniłam, bardzo miłe panie rejestratorki i pomocne, laryngolog na 5!!!
5/5
Właśnie skończyłam rozmowę z Panią, która rejestruje pacjentów. Dziękuję, jest Pani kompetentną, a jednocześnie przecudowną i ciepłą osobą.
1/5
TRAGEDIA to mało powiedziane.
Brak szacunku dla dzwoniących po całości. Od tygodnia próbuję się dodzwonić i BEZ SKUTKU. Z 13 miejsca po ponad godzinie udało mi się wskoczyć na drugie, po czym zostałam rozłączona!!!!!! SZOK!!! Dziś wisiałam ponad godzinę na słuchawce z czwartego wskoczyłam na pierwsze i znowu nikt nie raczył odebrać!!! Co to ma być???? Szanujmy swój czas. Po co ta linia jest????? NIE POLECAM!!!!
5/5
Również czekałam chwilę, żeby się połączyć, ale wyjątkowo była dzisiaj przemiła pani, aż się zapytałam jak ma na imię. Pani Honorata naprawdę jedna jedyna pani rejestratorka telefoniczna, która miała ciepły głos i nie była opryskliwa, bo zawsze, jak dzwonię po głosie słychać, że jakaś młoda dziewczyna to zawsze ma pretensje o to że dzwonię, jakbym nie mogła przyjść lub przez internet się umówić .Tylko jej zawracam cztery litery . 5 gwiazdek tylko dla pani Honoraty.
4/5
Dodzwoniłam się za pierwszym razem Pani z rejestracji przemiła osoba........gdybym tylko za obsługę miała ocenić dałabym 5....zobaczymy jakie wrażenia po wizycie u specjalisty...ale mam przeczucie że będę miło pozytywnie zaskoczona.
5/5
W roku 2024 styczeń umówiłam wizytę do lekarza ortopedy. Bardzo szybko połączyłam się z rejestracją, pani była bardzo miła i znalazła mi możliwie krótki termin na wizytę. Moja opinia o placówce bardzo pozytywna. Jest rok 2024 a opinie są sprzed kilku lat. Dlaczego nie mogło się coś zmienić na przestrzeni kilku lat?
1/5
Przychodnia źle funkcjonuje począwszy od rejestracji po lekarzy. Lekarze intetniści zmieniają się częściej niż pory roku. Nie będziesz miał lekarza zaufanego tzw. swojego lekarza. Przychodzą i szybko zmieniają przychodnie. Panie w rejestracji powinny pracować w Casynie, to wielka sztuka zachować twarz pokerzysty. Rezygnuję z ich usług. Ogólna ocena to - 0
Dodaj opinię

Adres:

Świt 47, Poznań Grunwald Północ

Numer telefonu:

Strona internetowa: