Adres:
Os. Bolesława Chrobrego 101, Poznań Piątkowo
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Badania prenatalne | 601 799 005 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN10:00-20:00,08:00-20:00 WT08:00-10:00,15:00-20:00,08:00-19:00 ŚR08:00-16:00,15:00-20:00 CZ08:00-20:00,15:00-20:00 PT08:00-20:00,10:00-20:00 |
|||||
Gastroskopia
Endoskopia |
76 dni | 603 326 008 | |||
Hospicjum domowe | 603 743 004 | ||||
Kolonoskopia
Endoskopia |
74 dni | 603 326 008 | |||
Poradnia alergologiczna
Alergolog |
53 dni | 601 799 005 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-12:00 WT15:00-19:00 ŚR08:00-12:00 CZ16:00-20:00 PT09:30-13:30 SO08:00-09:00 |
|||||
Poradnia chirurgii naczyniowej
Chirurg naczyniowy |
210 dni | 603 326 008 |
|
||
Godziny otwarcia:
PNnieczynne WT10:00-14:00 ŚR08:00-09:00,13:00-20:00 CZ08:00-14:00 PT08:00-14:00 |
|||||
Poradnia chirurgii ogólnej
Chirurg |
67 dni | 603 326 008 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN16:00-20:00 WT14:00-18:00,19:00-20:00 ŚR17:00-18:00 CZ08:00-12:00,14:00-15:00,17:00-18:00 PT16:00-17:00 SO11:00-12:00 |
|||||
Poradnia chirurgii onkologicznej
Chirurg |
68 dni | 603 326 008 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN14:00-16:00 WTnieczynne ŚR15:00-20:00 CZ12:00-15:00,18:00-20:00 PTnieczynne SO08:00-12:00 |
|||||
Poradnia chorób płuc
Pulmonolog |
150 dni | 603 168 003 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN15:00-19:00 WT10:30-12:00 ŚR08:00-13:00 CZnieczynne PTnieczynne SO08:00-12:00 |
|||||
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog |
53 dni | 603 168 003 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:30-13:30 WT09:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-19:30 PT09:00-13:00 |
|||||
Poradnia diabetologiczna
Diabetolog |
223 dni | 603 326 008 |
|
||
Godziny otwarcia:
PNnieczynne WT08:00-16:00 ŚRnieczynne CZ14:00-18:00 PTnieczynne SO09:00-13:00 |
|||||
Poradnia gastroenterologiczna
Gastrolog |
1651 dni | 603 326 008 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN14:00-15:00 WTnieczynne ŚRnieczynne CZ08:00-14:00 PTnieczynne |
|||||
Poradnia ginekologiczna dla dziewcząt
Ginekolog |
46 dni | 601 799 005 |
|
||
Godziny otwarcia:
PNnieczynne WT10:00-15:00 ŚR16:00-20:00 CZnieczynne PTnieczynne SO08:00-11:00 |
|||||
Poradnia neurologiczna
Neurolog |
68 dni | 603 168 003 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-12:00,15:00-20:00 WTnieczynne ŚR13:00-20:00 CZ14:00-20:00 PTnieczynne |
|||||
Poradnia okulistyczna
Okulista |
94 dni | 603 168 003 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00,15:00-19:00 WT08:00-17:00 ŚR08:30-14:00,15:30-19:30 CZ08:00-12:00,14:00-19:00 PT08:00-14:00 |
|||||
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog |
39 dni | 603 168 003 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN13:30-15:30,16:00-19:00 WT10:00-13:00,15:00-18:30 ŚR08:00-11:00,16:00-19:00 CZ15:00-20:00 PT08:00-13:00,15:00-18:00 |
|||||
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog |
21 dni | 601 799 005 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN10:00-20:00,08:00-20:00 WT08:00-10:00,15:00-20:00,08:00-19:00 ŚR08:00-16:00,15:00-20:00 CZ08:00-20:00,15:00-20:00 PT08:00-20:00,10:00-20:00 |
|||||
Poradnia proktologiczna
Proktolog |
88 dni | 601 799 005 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN15:00-16:00 WT08:30-13:30,15:00-17:00 ŚR13:00-15:00,16:00-17:00 CZ16:00-17:00 PT12:30-16:00 SO08:00-09:00 |
|||||
Poradnia reumatologiczna
Reumatolog |
129 dni | 603 326 008 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN09:00-18:00 WTnieczynne ŚR08:00-13:00 CZnieczynne PTnieczynne |
|||||
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog |
102 dni | 603 326 008 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN12:00-19:30 WT08:00-19:00 ŚR12:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 SO08:00-14:00 |
|||||
Poradnia urologiczna
Urolog |
138 dni | 603 168 003 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN14:00-15:00 WT08:00-10:00,15:30-17:30 ŚR07:30-11:30,15:00-16:00 CZ08:00-10:00 PT16:00-20:00 |
|||||
Świadczenia endokrynologiczne
Termedica - Endokrynologia |
196 dni | 601 799 005 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-13:00,15:00-18:30 WT14:00-18:00 ŚR08:00-14:00 CZnieczynne PTnieczynne |
|||||
Świadczenia kardiologiczne
Termedica - Kard |
32 dni | 601 799 005 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN14:00-20:00,08:00-13:00 WT08:00-20:00 ŚR09:00-14:00,15:00-19:00 CZ08:30-20:00 PT08:00-13:00,18:00-20:00 SO09:00-14:00 |
|||||
Świadczenia ortopedyczne
Termedica - Ortopedia |
40 dni | 603 168 003 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-12:00,15:00-19:00 WT08:00-11:00,15:00-19:00 ŚR15:00-19:00 CZ08:00-14:30,15:00-20:00 PT08:00-10:00 |
|||||
Zespół leczenia środowiskowego (domowego) | 603 743 004 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00 WT08:00-20:00 ŚR08:00-20:00 CZ08:00-20:00 PT08:00-20:00 |
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Termedica-Poz |
61 820 80 60 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
Programy profilaktyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki |
---|---|---|
Profilaktyka chorób układu krążenia
Termedica-Poz |
61 820 80 60 | |
Profilaktyka raka jelita grubego
Termedica - Endoskopia |
603 326 008 | |
Profilaktyka raka szyjki macicy
Termedica - Gin-Pol |
601 799 005 | |
.Przebieg badania mało kulturalny
Sama lekarka bada niedelikatnie i jeszcze się dziwi, że jej badanie sprawia ból pacjentowi.
Zachowuje się chamsko i niekulturalnie, ziewa w momencie przeprowadzania wywiadu z pacjentem.
Ponadto nie daje skierowan na badania, typu tarczyca, twierdząc żeby je zrobić sobie prywatnie.
Powinnam ją zgłosić do RzPP, ale już nie miałam siły.
Pielegniarka oburzona ze mam slabo widoczne zyly, jak gdyby to byla moja czysta zlosliwosc ze sa schowane. Samo znieczulenie to jakies nieporozumienie, bol byl tak okropny ze nawet do polowy zabiegu nie wytrzymalam i bede musiala powtarzac w innym miejscu. W gabinecie brak jakiegos chocby parawanu za ktorym mozna by sie przebrac w stroj do badania wiec trzeba to robic przy tej oburzonej pani pielegniarce. Dramat!
Lekarz domowy nie rozumiał dlaczego nie usunęła znamienia po jego wstępnej diagnozie, jednak dał skierowanie do dermatologa. Dermatolog, bardzo miły (w innej klinice), dziwił się że chirurg onkolog nie usunął znamienia - ponownie wystawił skierowanie do chirurga onkologa. Czyli zakreśliłem koło - czy to było bezcelowe? Oczywiście straciłem cenny czas, i jestem w punkcie wyjścia.
Polecam.
Wyraźnie pogardliwy stosunek do pacjenta.
Jeżeli przez tak długi czas nikt nie wpadł na
pomysł jego usprawnienia to chyba świadczy
o jakości obsługi w ogóle. Rezygnuję na samym
wstępie. Pozdrawiam.
Mam pytanie-czy opłaca sie zatrudniać konsultantów (akurat nie wierzę,że tam tacy są),skoro oni po prostu nie pracują.Dzisiaj dzwoniłam od godziny 8 do 18.Przed 8 zjadłam sniadanie i zaczęłam dzwonic .Do godz.18 nie jadłam żadnego posiłku,tylko uparcie dzwoniłam.Skoro wylewam swoje żale,to znaczy,że sie nie dodzwoniłam.Jutro będę zgłaszała te ignorancję obsługi telefonicznej do Ministerstwa Zdrowia i Rzecznika Praw pacjenta.Tylko to nam pozostało.
Uważam, że w tej przychodni system rejestracji telefonicznej nie działa tak jak powinien, i nie jest przyjazny dla pacjentów
Lekarz miły i delikatny, pielęgniarki przesytmpatyczne
Sprowadzenie oceny placówki do trudności z kontaktem telefonicznym, a nie do poziomu wykonywanych zabiegów czy badań to całkowity absurd, no ale w takim społeczeństwie żyjemy i musimy się z takim poziomem zachowań pogodzić.
Czy nikt z zarządu w TERMEDICE się tym nie interesuje? To jest lekceważenie pacjentów. A może w Termedice za mało zarabiają ? ...
Badanie tylko w Termedice u dr Macieja - ludzie badajcie się.
dlatego chciałam bardzo podziękować pani pielęgniarce która przygotowywała mnie do badania i była ze mną w trakcie ,pani przemiła,cierpliwa,kompetentna, mająca szacunek do pacjenta
umiejętności oceniam bardzo wysoko
- wg aktualnego skierowania badał tętnice i już
- trzeba zbadać także żyły ale muszę przynieść odrębne skierowanie
Nie pytałem czy na każdą noge oddzielnie,to są kpiny z ludzi.
-tam 10 lat temu też nic nie bylo. Rezonans w zeszłym tygodniu potwierdził rtg. On tam pracuje za kare? To w p. ... do chaty
Z takim zachowaniem nigdy się nie spotkałam. Omijajcie tego lekarza z daleka. Zero kultury. Wyszłam z wizyty z płaczem.
Przychodnia na maile nie odpowiada a dodzwonić się nie można.
Nie mam pojęcia jak poziom usług medycznych w placówce, bo się nie dodzwoniłem i chyba już nie będę sprawdzać.
jestem po operacji wymiany zastawki aortalnej(2019r.) z ciężką niewydolnością serca oraz nadciśnieniem tętniczym. niedawno przeszedłem COVIDA, w naprawdę łagodnej wersji. Zaleceniem prowadzącej pani doktor było aby sprawdzić swoje serce pod kątem niepożądanych skutków po wirusie. Zatem spróbowałem się zapisać. CUDEM udało się wpisać po tygodniu od zakończenie kwarantanny, tylko że nie do prowadzącego mnie lekarza, a do innego kardiologa.
Więc poszedłem i... jak tylko mnie pani doktor zobaczyła to oświadczyła, że nie będąc jej stałym pacjentem ona mnie nie przyjmie...nie będzie "podbierać" pacjentów innemu lekarzowi,że nie będzie sprawdzać wszystkich po cowidzie i że tak w ogóle dobrze wyglądam i na pewno nic mi nie jest. Zrobiła awanturę w recepcji, że jakim prawem zapiały mnie do niej. Więc mnie wyprosiła a ja zapisałem się na wizytę w październiku do "swojego" lekarza. A to tylko 20 minut badania. Do przychodni nic nie mam, postarali się, ale tę doktorową wysłał bym na "pierwszą linię" .
Pani Pielęgniarka przemiła, znieczulenie przeprowadzone fachowo i delikatnie , do tego uśmiech i miłe słowo.
Dziękuję i polecam...
Rozumiem, że dużo osób może próbować się dodzwonić, ale albo mają niekatywny numer (budynek B), albo za każdym razem jestem 8 w kolejce, a po 20 minut czekania kiedy jestem pierwszy połączenie jest przerywane ze względu na zbyt długi czas....
Gotuje się w człowieku....
za co fundusz tym osobom placi bo to nie pierwsza przychodnia ktora olewa pacjentow
Czy to oznacza, że jest cenzura wpisów ?
Jedną gwiazdkę odejmuję za telerecepcję. Strasznie ciężko jest się tam dodzwonić, nawet przed godzinami szczytu. W czasie trwania pandemii raz dzwoniłem ponad 100 razy zanim się dodzwoniłem. To nie błąd w cyferkach, ponad 100 razy. Po prostu dzwoniłem, czekałem na automatyczne rozłączenie słysząc ile osób jest na linii i muzykę lub sam rozłączałem się i dzwoniłem ponownie. Najlepiej jest dzwonić pod koniec lub początek działania recepcji, bo inaczej nie ma mowy o dodzwonieniu się.
Chcącym się umówić radzę stawić się w recepcji osobiście. A zarządowi radzę zmianę zarządzania telerecepcją, bo ona działa niewydolnie gdy recepcja podczas pandemii jest często pusta i można te osoby w niej przekierować na telefon jeśli tak można.
Umówienie na konretną godzinę? tylko w teorii. pacjenci umawiani co 5 minut, wchodzą w rzeczywistości co 20.
Lekarz nie sprawia od początku dobrego wrażenia - wygląda jakby z napojami alkoholowymi był na "ty". Próba powiedzenia co dolega i jak? Nie, interesuje tylko to, która część ciała, do końca wizyty przerywane mi już było co moje 2 słowo. Do końca brak zainteresowania tym co w rzeczywistosci jest pacjentowi. Po usg chyba miałam sobie mokrą skórę wytrzeć bluzą. Chamskość do samego końca, pacjenci chyba są punktami w zawodach "kto więcej odeśle na pogorszenie się stanu zdrowia". Nie polecam ortopedii w tej przychodni.
Ból trudny do opisania!
Dramat
Z przykrością stwierdzam, że obsługa i kompetencje pracowników tej przychodni nie mieszczą się w ramach żadnych standardów jakie powinny być zachowane w takich placówkach!!!!!
W kwietniu 2021 operując mnie, uratował mi życie. Dosłownie. Teraz przeprowadził kolonoskopię tak, że prawie nic nie odczułam. Brak słów pochwały dla doktora jako lekarza i jako człowieka w całości. Pełen empatii i profesjonalizmu. Lepiej być zdrowym, gdy jednak trzeba będzie skorzystać z pomocy lekarza polecam z czystym sumieniem. Wystawiam opinię dopiero teraz, bo w międzyczasie przechodziłam chemię i byłam trochę w innym świecie mentalnym
Zobaczymy jak kolonoskopia mam na 26.06.2022
Ortopeda dr Reszelski totalna porażka, nieporozumienie i kpina. Sposób "obsługi" pacjenta poniżej krytyki. Badanie - bolesne, nieprzyjemne i pobieżne. Wywiad - żaden. Wskazanie co dalej robić - żadnego. ODRADZAM tego lekarza!
Po odebraniu telefonu o 10:40 Pani tłumaczyła się, że nie odbierała przez kilkadziesiąt minut, ponieważ dopiero przyszła do pracy.
Jak dopiero przyszła do pracy skoro przychodnia jest otwarta od 8 i od 8 jest uruchomiona infolinia? Śmiech na sali, lekarze różni jedni dobrzy inni tragiczni, idzie to wyczuć po kilku minutach. Polecam tą przychodnię tylko w ostateczności
Zabieg był prawie bezbolesny w zasadzie to bezbolesny i trwał dość krótko. Polecam tą placówkę do tych zabiegów.
Czytałem wcześniej różne opinie i też te negatywne , trochę się obawiałem - niepotrzebnie. POLECAM
A Pani w rejestracji powiedziała, że lekarka ma po prostu zły dzień 😡
Moja ocena to taka, że takie osoby nie powinny pracować z ludźmi:(
W zeszłym tygodniu miałam tam robioną gastroskopię i w tym przypadku również wszystko poszło gładko bez jakiegoś bólu. Przyznam nawet że gastroskopia była w malutkim stopniu bardziej nieprzyjemna niż kolonoskopia. W obu przypadkach lekarze i pielęgniarki z super podejściem do pacjenta :)
Pacjent zmarł 3h później, więc pani Ania powinna chyba uzupełnić swoją "wiedzę medyczną", a najlepiej dla pacjentów, ich rodzin i przyszłych opinii o Termedice, byłoby gdyby zmieniła miejsce pracy. Osoba, która umierających pacjentów traktuje do granic instrumentalnie nie powinna pełnić tak odpowiedzialnej roli. Jeśli chcemy zmienić na lepsze opiekę, jaką zapewnia nam polska służba zdrowia na ostatnim etapie życia, powinniśmy zadbać, aby pracowały tam odpowiednie osoby.
Pani doktor była za to bardzo miła, fachowa i wspierająca, aż żal, że prosta pielęgniarka tak skutecznie potrafi zepsuć opinie całej instytucji..
W mojej.przychodni POZ to nawet oddzwaniają.
Jak się komuś uda dodzwonić to niech od razu gra w lotto.
Proktolog (pani) na absolutny plus. Miła, rzeczowa, kompetentna.Mimo niewątpliwie krótkiego czasu, który jest zaplanowany na wizytę, absolutnie nie ma wrażenia chęci jak najszybszego pozbycia się pacjenta. Na wszystkie pytania uzyskałam odpowiedź. Pomimo krępującego badania wszystko w bardzo dobrej atmosferze.
Polecam serdecznie
Lekarz zasadniczy , ale ostateczne wrażenie dobre.
Mogło być więcej empatii.
Recepcja twierdzi, że dzwoniła do mnie, natomiast żadnego połączenia nie mam. Co więcej, około 12.30 dziś dzwoniłam do kliniki aby dopytać o godzinę wizyty, wtedy jakoś „pani doktor była”.
Brak słów….
Recepcja, dramat, 0 podejścia, przykre na co idą pieniądze podatników
Rejestracja zaś zasługuje na osobne omówienie. Mianowicie panie w niej pracujące do perfekcji opanowały sztukę ignorowania dzwoniąc ego telefonu i nie chodzi o to, że mają kolejkę pacjentów. Nikt nie czekał, telefon dzwoni, kobieta nic...
Pozdrawiam.