NZOZ "Złota Jesień"

Złota Jesień 3
Kraków
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Fizjoterapia ambulatoryjna
Rehabilitacja
270 dni 12 648 01 14
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Poradnia chirurgii ogólnej
Chirurg
104 dni 12 648 01 14
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN16:00-20:00
WT07:30-15:00
ŚR07:30-15:00
CZ08:00-20:00
PTnieczynne
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog
147 dni 12 648 28 48
Godziny otwarcia:
PN13:00-18:30
WT13:00-18:00
ŚR13:00-19:00
CZ14:00-19:00
PT08:00-13:00
Poradnia diabetologiczna
Diabetolog
200 dni 12 648 01 14
Godziny rejestracji:
PN08:00-13:00
WT08:00-13:00
ŚR08:00-13:30
CZ08:00-13:00
PT08:00-18:00
Godziny przyjęć:
PNnieczynne
WT08:00-13:00
ŚR07:00-10:00
CZ08:00-12:00,16:00-19:00
PTnieczynne
Poradnia neurologiczna
Neurolog
74 dni 12 648 01 14
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN14:30-19:00
WT08:30-13:30
ŚR14:30-19:00
CZnieczynne
PT08:30-13:30
Poradnia okulistyczna
Okulista
377 dni 12 648 01 14
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN07:30-13:30
WT07:30-13:00
ŚRnieczynne
CZ07:30-14:00,15:15-19:15
PTnieczynne
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
103 dni 12 648 01 14
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN12:30-18:00
WT08:00-13:00
ŚR08:00-13:00
CZnieczynne
PTnieczynne
Poradnia rehabilitacyjna
Rehabilitacja
12 dni 12 648 01 14
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN13:00-18:00
WTnieczynne
ŚR07:00-11:30
CZnieczynne
PTnieczynne
Poradnia urologiczna
Urolog
150 dni 12 648 01 14
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN15:30-20:00
WTnieczynne
ŚR08:00-13:00
CZ15:30-18:30
PTnieczynne
Świadczenia endokrynologiczne
Poradnia Endokrynologiczna
418 dni 12 648 28 48
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-14:00
WT08:00-16:30
ŚR08:00-16:30
CZ14:00-18:00
PT08:00-16:30
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna
176 dni 12 648 01 14
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-17:00
WT09:00-13:00
ŚR08:00-13:00,15:30-20:00
CZ08:00-13:00
PT09:00-14:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ
12 648 01 14
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej
12 648 01 14
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Programy profilaktyczne Numer telefonu Inne ośrodki
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia Lekarza POZ
12 648 01 14
Profilaktyka gruźlicy
Gabinet Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej
12 648 01 14

Opinie o NZOZ "Złota Jesień"

Dodaj opinię
1/5
Ta przychodnia to totalna porażka, zarejestrować się od internisty przez telefon - NIEMOŻLIWE, na miejscu trzeba być o 6 rano żeby zdobyć bloczek, jeśli ktoś pracuje to naprawdę parę dni z głowy żeby się dostać. Co do lekarzy internistów to poza jedną lekarką spotkałem się z wręcz chamskim traktowaniem pacjenta. NIE POLECAM !
1/5
Panie w rejestracji- dramat. Mimo braku kolejki, stojac nieopodal i dzwoniac widzi sie jak siedza i nie racza sie nawet podniesc i podejsc do telefonu albo go odkladaja.
1/5
nikt nie odbiera
1/5
Dramat, od tygodnia nie mogę się dodzwonić .
1/5
Żenujące, aby lekarz na podstawie zaświadczenia ze szpitala odmowił wypisania zwolnienia lekarskiego, z powodu nadmiaru ilosci pacjentow, gdzie na korytarzu siedzi jedna pacjentka. Tak moze zrobic tylko jedna lekarka w tej przychodni.
1/5
Totalna porażka, czas na zmiany w rejestracji, bo baby się zasiedziały i robią pacjętom łaskę
Może by przyjąć młodsze bardziej ambitne i chętne do pracy.
1/5
Lekarze są jeszcze spoko, ale rejestracja to w większości przypadków masakra. Ludzie stoją od 5tej by o 7 być na początku. Telefonicznie nic się nie da załatwić. No i standardowo bloczek na 15, wchodzisz o 18tej :/
1/5
Co do lekarzy, to nie trafiłam na kogoś kto byłby nieuprzejmy czy niepomocny.
Rejestracja to wyzwanie. Czynna od 7.mej. Żeby dostać się do lekarza w danym dniu stoisz od... 5 tej. Mi się dzisiaj udało, wczoraj przyszłam o 6.40 i było za późno.
Rejestracja telefoniczna to mit- w ciągu 5 lat nie udało mi się zarejestrować telefonicznie do jakiegokolwiek lekarza.
Młodsza pracownica rejestracji jest uprzejma, ale starsza karda... Niemalże z darciem się do motłochu. Pretensje np. do osób starszych że nie dosłyszały/ nie zrozumiały/ nie zapisały. Przykro mi, taka jest specyfika pracy z pacjentem geriatrycznym. Jeżeli to za trudne- wystarczy odrobina kultury. Jeśli Panie z rejestracji to czytają- zdradę Wam sekret- My (pacjenci) nie przychodzimy do przychodni zrobić wam na złość. Po prostu chcemy otrzymać dane świadczenie lub usługę medyczną. Drugi sekret- to nie my jesteśmy dla Was, ale Panie są dla nas. Pełnicie Panie służbę publiczną, warto chyba sobie o tym czasem przypomnieć.
1/5
Panie w rejestracji totalna porażka!!! pracują jakby za karę,zero uśmiechu,pogody ducha i życzliwości dla drugiego człowieka wręcz prychają i ten wieczny foch,masakra!
5/5
O tym, jak ważny i potrzebny jest zawód rehabilitanta przekonałam się, kiedy chorując na zapalenie ścięgien trafiłam do Pani Ani w przychodni na os. Złota Jesień 3.
Ogromne zaangażowanie i serce włożone w pracę nad moim powrotem do zdrowia okazały się
bezcenne. Odpowiednio dobrane ćwiczenia ruchowe z dnia na dzień przynosiły pożądane efekty.
Serdecznie polecam Panią Anię wszystkim, którzy mają problemy ruchowe - rehabilitacja pod okiem Pani Ani sprawia, że to co wydawałoby się niemożliwe, staje się możliwe.
Myślę, że pracę Pani rehabilitantki Ani doceniają też przełożeni, bowiem o TAKICH pracowników
należy szczególnie dbać.
1/5
Paskudne odrażające zachowanie pani rejestratorki /nomen omen rejestracja do kardiologa/ może zbudzić w pacjencie najgorsze instynkty agresji, u mniej odpornych na arogancję. Możliwe że to celowe działanie aby zdziesiątkować chorych - i czas oczekiwania na wizytę do lekarza będzie krótszy. No i w końcu będzie można odnotować sukces polskiej opieki zdrowia.
Szkoda że nie można oceniać w skali "minus" bo tu należałoby się -5 gwiazdek!!!
1/5
Nikt nie odbiera telefonu dzień za dniem tak jest
1/5
Rejestracja do internisty - Tragedia,dodzwonić się - nie ma szans, na miejscu tez problem z rejestracją na bieżąco, nie można wypisać recept na stałe leki bo musi być wizyta w gabinecie, szkoda czasu i ZDROWIA.
1/5
Dodzwoniłem się za 28 razem.Pani która odebrała była strasznie zdziwiona że chce skorzystać z pomocy lekarskiej w czasie epidemii koronawirusa.Nie wiem czego się spodziewała że zapytam po ile ziemniaki?Rejestracja porażka na całej linii.Pytajac znajomych z innych części Krakowa,nikt nie ma tego problemu,zazwyczaj rejestracja przez telefon trwa max 5min.
1/5
Rejestracja porażka nie da się dodzwonić a Panie stoją i tylko komentują że cały czas musza tel odbierać. Ciekawe jakie bo nigdy nie widziałam żeby odebrały jakis telefon. Ciekawe że nikt nic z tym nie zrobił. Jak chorzy ludzie mają stać w kolejce od 5 rano??? DRAMAT!!!
1/5
Nerwowe , niemiłe rejestratorki łaskę robiące jakby za karę tam pracowały.
1/5
Telefonu nikt nie odbiera i tak dzień za dniem. Rejestracja do lekarza telefonicznie niemożliwa
2/5
Organizacja pracy tej przychodni to totalna głupota połączona z głęboką ignorancją logiki. Czemu ma służyć rejestracja do lekarza i to z co najmniej tygodniowym wyprzedzeniem, aby uzyskać e-receptę. Powszechnie reklamuje się e-recepty jako rozwiązanie umożliwiające uzyskanie e-recepty "od ręki". Komu w tej przychodni zależało na tym, aby ewidentne uproszczenie techniczne zamienić na utrudnienie dla pacjentów.
1/5
strona internetowa jest ryzykowna, niezabezpieczona, jak można w taki lekceważacy sposób pozyskiwać dane osobowe. to granda w żywe oczy.To powinno być karane!!
1/5
totalna porazka rejestracji.panie sa jeszcze w epoce komunizmu.wszystkie do wymiany.przyjac mlode.moze bedzie lepiej.a na razie totalna porazka.
1/5
Panie w Rejestracji to nieprzyjemne,opryskliwe,złowrogie baby którym robimy kłopot chcąc pozyskać e-receptę rejestrując się telefonicznie przez pół dnia i dowiadujemy się żeby przyjść osobiście .Te rejestratorki to totalna porażka .
1/5
NIC SIĘ NIE ZMIENIŁO,NADAL DODZWONIĆ SIĘ DO PRZYCHODNI GRANICZY Z CUDEM!!!TYM PROBLEMEM POWINNA ZAJĄĆ SIE JAKAŚ INSTYTUCJA!!!TAKIEGO SYFU W REJESTRACJI NIE MA W ŻADNEJ PRZYCHODNI NA TERENIE KRAKOWA!!!
1/5
Nie polecam nikomu tej placówki, pacjent jest jest traktowany jako zło konieczne nawet na receptę wypisaną jako przedłużenie leczenia oczekuję się tygodniami. pracownicy tutaj zatrzymali się na latach 50 ubiegłego wieku.
1/5
Na wizytę u internisty trzeba czekać 1 miesiąc ( o ile uda się dodzwonić ). Wystawienie e-recepty na stałe leki możliwe tylko po zarejestrowaniu się jak na normalną wizytę lub wg. porady pani z rejestracji " przyjść o godz. 6 i może uda się dostać bloczek na dany dzień, albo prosić lekarza, by przyjął dodatkowo". MASAKRA !!! Organizacja pracy rejestracji jest poza wszelkimi normami. Czy taki system jest przyjazny ludziom potrzebującym pomocy ? Schorowany czlowiek traktowany jest , jak intruz, natręt.Nigdy więcej kontraktów z tą instytucją !!! Cisną się na usta tylko same niecenzuralne słowa pod adresem systemu pracy tej placówki. Radzę : JAK NAJDALEJ OD TEJ PRZYCHODNI !!!!!!
1/5
W rejestracji odebrali telefon w tle było słychać rozmowy a po 10 minutach odłożyli słuchawkę. To jest polska służba zdrowia
1/5
Nie polecam laryngologa, badanie bardzo pobieżne, zero jakiegoś wywiadu, rozmowy, głębszej analizy, narzędzia sprzed kilkudziesięciu lat w porównaniu jak pójdzie się prywatnie, totalnie odradzam
1/5
Zastanawia mnie czy te komentarze czyta kierownik przychodni bo od wielu lat jest problem z arogancją i bezczelnością rejestratorek. Czy te osoby są po znajomości, że kierownictwo ma to totalnie gdzieś czy jest tak nieudolne ? Piszmy wobec tego mejle do NFZ (znajdziemy na jej stronie adres) i może to zadziała !
1/5
Dr Majewski (dermatolog) - najgorszy lekarz u którego w życiu byłem. Zero zainteresowania pacjentem, diagnoza stanu skóry z odległości 2 metrów. Nikomu nie polecam wizyty u tego lekarza.
1/5
Rejestracja z poprzedniej epoki. Nie da się rejestrować na godziny. Trzeba zebrać wszystkich zarejestrowanych pacjentów w poczekalni. Następnie wchodzi, najczęściej spóźniony, lekarz.
5/5
Polecam rehabilitację. Miło i fachowo, a zwłaszcza masazysta pan Jarek.
5/5
Dodzwoniłam się od pierwszego razu. Bardzo miła Pani w rejestracji. Termin do bardzo dobrej Pani laryngolog na czerwiec, więc nie jest źle. Życzę wszystkim tak milego traktowania z jakim ja się spotkałam w rejestracji. Pozdrawiam serdecznie miłą Panią
5/5
Bardzo duza zmiana na plus w rejestracji. Od 7.10 mozna sie bez problemu zarejestrowac telefonicznie. Panie rejestratorki tez bardzo mile Nareszcie
1/5
Wizyta 23.07.24 w przychodni Złota Jesień.
W związku z ciążą, zgłosiłam się do lekarza Nazima. Z racji insulinooporności chciałam skonsultować leczenie metforminą, zgodnie z zaleceniem lekarza prowadzącego ciążę.
Po poinformowaniu o zaistniałym fakcie ciąży lekarz stwierdził, że nie sygnalizowałam, że planuje ciążę. po chwili, podczas notowania czegoś przez lekarza padło pytanie "czy wpadłam towarzysko?".
Z kontekstu zszokowana odpowiedziałam że nie, że ciąża jest z moim pięcioletnim partnerem po czym lekarz się roześmiał i padły słowa, że nie interesuje go to, a to, czy "to do niego wpadłam towarzysko". Nie rozumiem ani sensu pytania, z racji że po wejściu od razu powiedziałam po co przyszłam (czyli z pytaniem, czy w zaistniałej sytuacji powinnam zażywać Glucophage 1500mg, czy może inny lek? o może zalecane byłoby go odstawienie?), ani formuły pytania. Ciężko mi uwierzyć, że to niewinny zbieg okoliczności zadania takiego pytania i jeśli chodzi o kontekst, i z racji doświadczenia z poprzednich wizyt jestem przekonana, że pytanie było zadane celowo by mnie poniżyć, zdezorientować, zirytować i obrazić. Nie wiem, czy lekarz jest kompetentny, czy nie, ponieważ to była trzecia i ostatnia wizyta, za to wiem, że jest arogancki.
Nie jestem lekarzem, nie jestem po parunastu latach studiów i nie mam obszernej wiedzy medycznej, nie wiem jakie badania powinnam wcześniej przygotować, jakie leczenie powinnam obrać. Od tego powinni być wykwalifikowani lekarze. Niestety, gdy już podczas pierwszej wizyty gdzie miałam aktualne badania i TSH, i glukozy, byłam już w leczeniu metforminą stwierdził - po co do niego przyszłam? że mam sobie iść do diabetologa! że co on ma mi pomóc? "no ale że już Pani przyszła... to dam pani skierowanie na USG tarczycy". Skierowanie do poradni endokrynologicznej dostałam od lekarza pierwszego kontaktu. Z racji że to NFZ i do poradni specjalistycznych dostaje się skierowania od innych lekarzy. Sądzę, że to jest oczywiste.
1/5
108 - najkrótsza ilość dni oczekiwania na wizytę u dermatologa na NFZ w Krakowie wynika pewnie z tego, że w rejestracji nikt nie odbiera telefonu. Próbowałam się od rana dodzwonić, automat informuje o miejscu w " kolejce" po czym po dojściu na początek pojawia się sygnał zajęte i nie ma z kim gadać
1/5
Potwierdzam powyższą opinię byłam 6 w kolejce do rozmowy z konsultantem , czekałam pół godziny i jak byłam 1 to włączył się sygnał zajętości i zostałam rozłączona. Porażka
1/5
pani doktor Barbara Czaja - neurolog - omijać szerokim łukiem! Tata dostał od swojego lekarza otolaryngologa polecenie udania się do neurologa, by ten dał skierowanie na rezonans potrzebny otolaryngologowi do dalszej diagnozy... Niestety tata trafił do doktor Czai, która mu tego skierowania nie dała, bo... "ona nie jest niczyją służącą"... dodatkowo badanie eeg głowy było robione w sąsiednim gabinecie zabiegowym - w poniedziałki od godz. 14.00-19.00 - tata był o godz. 15.00 i został odesłany na następny dzień, bo panie tak były zajęte omawianiem prywatnych spraw (było słychać na korytarzu), że kazały starszemu człowiekowi dojechać spoza krakowa następny dzień rano...
Dodaj opinię

Adres:

Złota Jesień 3, Kraków Zwierzyniec

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń