Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W portalu wciąż aktywne są profile powiązanych placówek:
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.
Opinie o Petra Medica
Dodaj opinię
Magda
1/5
09-11-2021 15:29
Ludzie, omijajcie tą placówkę z daleka. Robią wszystko, żeby odprawić pacjenta z kwitkiem, a nie pomóc. Pojechałam z dzieckiem na nocną pomoc, z osłabieniem, temperaturą. Przed przychodnią żadnego samochodu - co nie wskazywało na kolejkę. Wejść do przychodni nie można, bo drzwi pozamykane na 7 spustów. Dzwonię dzwonkiem raz - czekam, czekam, cisza. Na dworze wiatr, deszcz, a ja stoję z tym chorym dzieckiem pod drzwiami. Ponownie dzwonię, łaskawie zareagowała Pani z recepcji. Stanęła w drzwiach i pytała "O CO CHODZI???" wcale nie mając zamiaru wpuścić nas do środka. Mówię, że potrzebujemy pomocy, diagnozy pediatry, bo dziecko jest chore, ma wysoką temperaturę, usłyszałam "z temperaturą nie przyjmujemy" to kogo przyjmujecie pytam - zdrowych??? Pani odpowiada "teraz wszystkie dzieci chorują". I co w związku z tym? Czy mam rozumieć, że mam jechać z powrotem z dzieckiem do domu???? Pani proponuje skontaktować się telefonicznie za 1,5 godz. teraz nikt nas nie przyjmie bo jest pełna przychodnia ludzi. Zirytowała mnie i zamyka mi drzwi przed nosem, mówiąc w obecności dziecka "NIECH MNIE PANI POCAŁUJE W DUPĘ!!!!!" Ludzie!!! Jak tak można do Pacjenta??? Nie dowierzałam, zaprowadziłam dziecko do samochodu i wróciłam do tej pani z mężem, chciałam żeby pokazała nam, gdzie jest tych "pełno ludzi w przychodni" skoro na wieszakach przy rejestracji nie było ani jednego ubrania / kurtki, przed przychodnią ani jednego samochodu poza naszym. Okazało się, że nie ma ŻADNYCH pacjentów! Tylko Pani doktor przez telefon udziela porad i ma pacjentów zapisanych na 1,5 h. Co to jest? Punkt teleporad, czy nocna pomoc medyczna? Po co istnieją takie placówki? Pani do Zielonki nas odesłała. A WY OD CZEGO JESTEŚCIE PYTAM??? Żeby zamykać drzwi pacjentowi przed nosem i bronić się przed pacjentem? Oczywiście pojechaliśmy do Zielonki, gdzie zostaliśmy przemiło obsłużeni, Pani na recepcji z uśmiechem zapisuje dziecko i dopełnia formalności, Pani doktor kompetentna i w miłej atmosferze przeprowadza badanie, to się nazywa POMOC. Natomiast zachowanie tej recepcjonistki, którą z resztą poprosiłam o nazwisko- ale odmówiła jego podania, jest karygodne. A potem się dziwią i trąbią w telewizji, że pacjent zmarł, bo go nie przyjęli. Albo pretensje do rodzica, dlaczego do lekarza z dzieckiem nie poszedł. Nie ma się co dziwić skoro panują przepisy wewnętrzne, tak jak w tej przychodni. Mam nadzieję, że pan kierownik tej placówki będzie wiedział, kto z personelu tak miło nas obsłużył 08.11.2021 ok. godz. 19.00. I pora, aby zająć się pacjentem, a skoro chcecie obsługiwać pacjentów tylko przez telefon, to może dobrze byłoby zorganizować odrębne stanowisko. Beznadziejna obsługa, bez kultury osobistej i szacunku do pacjenta. Mam nadzieję, że po mojej opinii podejście do innych pacjentów zmieni się. A ja ten punkt omijam z daleka i nikomu nie polecam. Chcecie być godnie obsłużeni - jedźcie do Zielonki. Dodam, że skargę na działalność i obsługę tej placówki kieruję do NFZ.
Damian
1/5
31-01-2022 09:42
Żona chciała skonsultować się z lekarzem w sobotę, przez telefon lekarz stwierdził, że ból głowy i gorączka to na pewno Covid. Na pytanie czy może przyjechać na wizytę, otrzymała odpowiedź, że bez testu negatywnego na Covid lekarz jej nie przyjmie. Jak dodała Pani dr. " to jest moje stanowisko, nie stanowisko ministerstwa, nie przyjmę Pani bez testu na Covid". Mam nadzieję że ktoś się zainteresuje tą pseudo dr. bo odmawianie pacjentowi pierwszej pomocy dodatkowo w takich czasach jest nieetyczne i wbrew prawu.