NZOZ "Widok-Bronowice" Turczyk

na Błonie 1
Kraków
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Ogólna
12 638 40 99
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Pediatryczna
12 638 40 99
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Pediatryczna
12 638 40 99
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Ogólna
12 638 40 99
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej
12 638 40 99
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej
12 638 40 99
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ "Widok-Bronowice" Turczyk

Dodaj opinię
1/5
Na recepcji z wielkim fochem cie przyjmują nic nie wiedzą a do tego są niemiłe
1/5
Ten ośrodek to jakieś nieporozumienie.Telefonicznie nie było możliwości zarejestrowaniania się. W ciągu dnia osobiście też nie,np.na póżniejszy termin.
1/5
Najgorsza przychodnia!
Zatrzymana w PRL! Tam niezłą kontrolę powinni przeprowadzić w kwestii traktowania pacjentów!
Za pierwszym razem zjawił się tam mój brat w zeszłym miesiącu (dodam że to jego przychodnia od małego dziecka) z ciężkim zapaleniem krtani, ledwo trzymał się na nogach z gorączką i nie mógł mówić - tylko szeptał. Panie w recepcji rozłożyły ręce - nie ma miejsc proszę iść do lekarza z prośbą o przyjęcie bo rejestracja tylko dzień wcześniej.
No a dodam ze dzień wcześniej była niedziela.
Udał się więc brat mój szepczący do lekarza jednego i drugiego.... - Nie przyjmie bo nie ma miejsc i czasu mam, tyle pacjentów... Czyli idź pan stąd z tą krtanią...
Brat przepisał się do innej przychodni gdzie został przyjęty i zdiagnozowany w 30 minut z całą procedurą.
Drugi przypadek - moja mama. Dokładnie tak samo tylko przyszła z spuchniętą nogą po silnej reakcji alergicznej. - odesłana z kwitkiem.
Próbowała kolejnego dnia zapisać się na następny dzień... Nie ma takiej opcji nie ma miejsc. Ja się pytam dla kogo jest ta przychodnia? Dla tej samej gruby 50 osób które w kółko chodzą do lekarza? Po co przyjmują dodatkowych pacjentów skoro maja przepełnione kartoteki?
WSTYD dla całej placówki!
Może kierujecie się państwo procedurami, ale procedury są skontrowane żeby nie wspierać pacjenta. Trzeba to zreformować i wyjść z lat '80....
1/5
Po dzisiejszej wizycie w przychodni bardzo jestem rozczarowany starsza panią siedzącą na recepcji.
Odkąd żyje jeszcze nie spotkałem się z tak niemiła i nieprofesjonalna obsługą klienta . Poczulem sie jak za komuny!!!
1/5
masakra, lekarze tam nie są potrzebni, Panie na recepcji wydają diagnozę, kto się nadaje do leczenia, a kto wyleczy się sam
1/5
DRAMAT!!! LEKARKI PRZYJMUJĄ Z ŁASKĄ.PRZYSZLAM Z BÓLEM ŻEBER ,WIEDZIAŁAM ŻE NA PAWENO SĄ ZŁAMANE ,A LEKARKA NIE CHCIAŁA MI NAWET WYPISAĆ SKIEROWANIA NA PRZEŚWIETLENIE!!! PO WIELKIM FOCHU W KOŃCU WYPISAŁA I OKAZAŁO SIĘ ŻE MAM TRZY ZŁAMANE ŻEBRA !!! SKANDAL!!! CHODZIŁAM DO TEJ PRZYCHODNI OD DZIECKA ,NIE WIEM CO SIĘ STAŁO ŻE JEST TAM TERAZ TAKI PERSONEL ALE POWINNI ZAMKNĄĆ TA PLACÓWKĘ !!! NIE POLECAM!!!
1/5
Recepcja to dramat, nie ma szans za rejestrację a w dodatku panie są chamskie i niepomocne.
1/5
Ta przychodnia to dramat . Ostatnio zostałem poinformowany że miejsc nie ma i żebym poszedł tam gdzie jest dyżur całodobowy.
1/5
Praca tej przychodni w latach 80.tych to było coś czego niestety nie można porównać z dzisiejszym stanem tego zakładu opieki zdrowotnej/?!/. Spokojnie obejmowała nas, pierwszych mieszkańców osiedla i nasze dzieci. Wnuki już tego nie doświadczą. Po prostu każdą odmowę pomocy medycznej zgłaszać należy rzecznikowi praw pacjenta.
5/5
Bardzo dziękuję personelowi POZ za profesjonalne zaopiekowanie się moją mamą. Dzięki szybkiemu zdiagnozowaniu w POZ i wezwaniu karetki, uratowano jej życie.
Jeszcze raz bardzo dziękuję.
1/5
B.trudno sie dodzwonic,jeszcze trudniej zarejestrowac PORAZKA.co na to NFZ?powinien dawno wypowiedziec umowe z obecnymi właścicielami.
rejestratorka /ok 50-ki/wiecznie niezadowolona chyba w klimakterium.Nigdy nie ma miejsc do lekarza jednak swoich znajomych zawsze zarejestruje
1/5
Lekarz pierwszego konatktu nie ma czasu na kontakt telefoniczny z pacjentem. Pielęgniarka decyduje przez telefon czy sprawa jest pilna czy nie i proponuje rozmowę za 3 dni z innym lekarzem.
4/5
Widać, że działają w trudnej sytuacji, ale zostałem załatwiony profesjonalnie i bez zwłoki.
1/5
Nikt nie odbiera! To jest przychodnia??? - to żart!
5/5
Pani doktor Ana Rincon Espinoza to z autentycznym powołaniem lekarz-humanista. Kilka dni temu, jako nowy lekarz pierwszego kontaktu w Przychodni poproszona przeze mnie o wypisanie e-recepty na kończące się leki, z własnej inicjatywy wyraziła chęć zapoznania się ze stanem mojego (będącej w pewnym stopniu niepełnosprawności) zdrowia, anonsując to telefonicznie bezpośrednio przed swoim przyjściem. Dodać tutaj należy, że w osobnych opakowaniach przyniosła ze sobą wszystkie rekwizyty (wraz ze specjalnym kombinezonem) wymagane w świecie medycznym w czasie epidemii Convid-19. Dużo czasu i fatygi wymagało ich założenie i potem zdjęcie po zakończonej wizycie. Podczas samej wizyty i przeprowadzonego badania okazała się ponadto lekarzem bardzo fachowym, osobą życzliwą, sumienną, sympatyczną i miłą. Przyznam, że wśród kadry lekarskiej w naszych przychodniach takiego przypadku raczej się nie spotyka. Jestem pełna uznania! To wspaniały lekarz!
5/5
Wyrazy uznania i podziękowanie za sprawne przeprowadzanie szczepień przez personel i dr, Biesiadę w Przychodni "Widok-Bronowice1
5/5
Gorące podziękowania dla całego zespołu pielęgniarek koordynatora i dr Aleksandra Biesiady za wzorowe i w pełni sprawne zorganizowanie i wykonywanie szczepień w Przychodni Widok-Bronowice1
5/5
w pełni solidaryzujemy się z oceną pracy przychodni widok bronowice1 przy szczepieniach 1 i 2 dawki .Pielęgniarki ,koordynator i pan dr.A.Biesiada prowadzą szczepienia dobrze zorganizowane ,sprawnie i w miłej atmosferze tak ważnej dla starych pacjentów a nie zawsze tak było przed przyjęciem pana dr.Aleksandra Biesiady i pani dr.Any Espinoza.Pan profesor ma rację.
1/5
Brak adresu internetowego nie można zamówić e-recepte i dodzwonić się o informacje o
Z
1/5
Mieszkam na osiedlu tuz przy przychodni wiec tylko dlatego nie rezygnuję ale personel tej przychodni jest do wymiany na czele z właścicielami .
powinno się przeprowadzic gruntowną kontrolę .Mają 3 telefony,które na ogół są wolne ale nikt nie odbiera,dlaczego????????Kiedy sie pójdzie do przychodni osobiscie jest tam kilka pań więc dlaczego nie odbierają?????Pytam też dlaczego młodzi lekarze nie chcą tu pracowaC?zmieniają się jak w kalejdoskopie.Kto to widział by lekarz leczył dorosłych i dzieci ?
1/5
Kontakt utrudniony przez brak adresu e-mail.Kiedy kierownik Przychodni załatwi sprawę bo dotąd to wstyd stałe pojawia się tylko CM Widok Med
3/5
jedynie pielęgniarki środowiskowej można ocenić pozytywnie a najgorsza to kierownik przychodni.smutek ogarnia na samą myśl o tej aktywności,z internetu nic się nie dowiesz kto aktualnie przyjmuje.Mimo wszystko życzę zdrowia wszystkim zatrudnionym w dn.23.4.21
2/5
Kiedy dowiemy się kto i kiedy przyjmuje w Przychodni za pośrednictwem internetu.czy naprawdę nie ma nikogo aby tą sprawę załatwić jak w innych placówkach NZOZ
. Litości dla pacjentów
1/5
Beznadzieja brak empatii, przychodnia z epoki kamienia łupanego nie dodzwonisz się i nie zarejestrujesz pomimo gorączki
1/5
Porażka organizacyjna polegająca na tym, że nie sposób się dodzwonić do tej przychodni w sprawie tele porady. Jedyny numer, albo jest zajęty, albo po kilku sygnałach odrzucany. Kiedy po kilkudniowych próbach stoi się w kolejce od piątej rano, jako pierwsza osoba, pani informuje, że już nie ma wolnych terminów bo wyczerpano je telefonicznie. Nie gdzie nie można złościć tego problemu bo dane właścicieli tej "przychodni" sa tajne.
3/5
hm...no ja dzis bylam na wizycie i....juz,juz bylam zdrowo wnerwiona bo bylam na umowiona godzine a do gabinetu weszlam dopiero za jakies 45 minut chyba!!!!!!masakra.no ale na szczescie okazalo sie ze wszystko co mi bylo potrzebne to bez problemu dostalam.bylam zaskoczona ta wizyta.wszystko otrzymalam o co poprosilam lekarza.fakt ze czekanie to koszmar jakis ale efekt koncowy byl pozytywny
4/5
Jestem mocno zdziwiona negatywnymi opiniami. Dwoje dzieci chorych zarejestrowałam bez problemów i zostały przyjęte tego samego dnia, co w wielu przychodniach jest nierealne.
1/5
Niestety podpisuję się po negatywnymi opiniami na temat tej placówki i polecam uwadze NFZ. Lekarzy "jak na lekarstwo", dodzwonienie się do rejestracji niemożliwe, raz lekarka gdy przyszłam z dzieckiem okrzyczala mnie ze przyszłam za wcześnie i choroba jeszcze dobrze się nie rozwinęła, u dorosłych umówienie się graniczy z cudem. Ja też pamiętam te przychodnie z lat 80tych i to do c,ego została doprowadzona to żałość. Pomimo iż mieszkam na miejscu zmuszona byłam do wybrania lekarza rodzinnego poza osiedlem.
1/5
Odradzam wizyty u Pani Kantor. Brak empatii i podejścia do dzieci. Chore dziecko potraktowane jak zło konieczne. Pierwsze słowa dziecka po wyjściu z gabinetu "mamo, dlaczego ta Pani była taka niemiła?"...Lekarz, który ewidentnie minął się z powołaniem.
1/5
To najgorsza przychodnia jaką znam. Pacjenta od wejścia traktuje się jak intruza. Bardzo nie uprzejma pani na rejestracji. Aby dostać się do lekarza trzeba wcześnie stanąć w kolejce i czekać aż otworzą drzwi. Pani która otwiera przychodnie nigdy nie otwiera okienka w rejestracji o godzinie 7 tylko parę minut po. Dramat
1/5
Dzisiaj chciałam zarejestrować mamę (90 lat) do Jej lekarza PIERWSZEGO KONTAKTU, w celu omówienia wyników badań zleconych kilka dni temu, niektóre są nieprawidłowe , więc liczyłam na szybki kontakt. Termin jaki mi zaproponowano : za dwa tygodnie !!!
To nie pierwszy przypadek kiedy mam problemy w tej przychodni, skandal, sama wypisałam się kilka lat temu, ale mama, która jest pacjentką od początku istnienia tej placówki , chce tu być niestety, . Czas najwyższy zgłosić zażalenie do NFZ,
Dodaj opinię

Adres:

na Błonie 1, Kraków Bronowice

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00