Polmedic

Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.

W portalu wciąż aktywne są profile powiązanych placówek:
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.

Opinie o Polmedic

Dodaj opinię
5/5
Korzystałam z przychodni usług rehabilitacja i jestem bardzo zadowolona
5/5
Korzystałem z porady pana doktora Marka Kity. Porada rzeczowa, jestem zadowolony. Polecam parady u pana doktora. Niestety bardzo długi czas oczekiwania na wizytę (ok 9 miesięcy). Wydaje się, że wszędzie tam gdzie przyjmują dobrzy lekarze to niestety kolejki są długie.
1/5
Lekarz- p.Kita jest niepubliczny,raz miły,raz chamski.Książkowy przykład egocentryka-"nie będzie mnie Pan pouczał !"
1/5
Dramatyczna obsługa infolinii. 3 dzień próbuję umówić się na badanie. Po 30min czekania w kolejce, jestem przełączana do docelowej placówki (osiedlowa) żeby ktoś tam odłożył słuchawkę. Od lekarza autem, że badanie może się teraz odbyć, krasnal przez 1,5g przez 3 dni, nie jestem w stanie umówić się na komercyjne badanie.
1/5
Koronawirus metodą na wszystko, na nieumiejostwo również.
1/5
Zgadzam się z przedmówcami- koronawirus pomógł schować im się przed pacjentami, infolinia porażka a teleporada-nawet lekarz nie zapytał jak się czuje pacjent tylko jakie leki przyjmuje...recepty niestety do odebrania w rejestracji bo e-recepta nie działa...
1/5
Infolinia tej pożal się Boże przychodni to jeden wielki dramat. Rozumiem, że mamy paskudne czasy, panuje wirus i wszędzie ciężko się dostać, ale tu na długo przed koroną za każdym razem jak człowiek próbował się zapisać do lekarza rodzinnego to tylko słyszał w słuchawce "jesteś pięćdziesiąty w kolejce". Dzisiaj byłam raptem 23 w kolejce i czekałam na połączenie DWIE I PÓŁ GODZINY!!! To się w głowie nie mieści, prędzej się człowiek na księżyc dodzwoni. Żeby tego było mało, po tym jak już się naczekałam na słuchawce jak debil to usłyszałam tylko że już nie przyjmują zapisów i żeby dzwonić w poniedziałek. Zmarnowałam tyle czasu, żeby usłyszeć, że mogę się co najwyżej pocałować w d**ę! To jest po prostu kpina. Jak nie ogarniacie infolinii to sobie wynajmijcie call center, żeby was obsługiwało na słuchawkach. Kolejna sprawa to niby możliwość rejestracji online, co w tych czasach powinno być podstawą. Za każdym razem jak wchodzę w wykaz lekarzy rodzinnych to żaden nie ma możliwości rezerwacji online, o wystawieniu recepty nie wspomnę, to po co ta opcja w ogóle powstała? O ile łatwiej i szybciej by się to wszystko mogło odbywać przez internet gdyby ktoś o to zadbał. Ostatnia rzecz, to zapisywanie pacjentów co 5 minut (iście genialny pomysł). Ilekroć chodziłam na wizyty, czy to do chirurga w celu wycięcia brodawek czy do ginekologa lub alergologa wszyscy pozapisywani co 5 minut, a koniec końców trzeba siedzieć w poczekalni czasem nawet i godzinę, jak w przypadku pana chirurga, który jedną osobę tylko obejrzy a przy innej ma zabieg, który trwa pół godziny. Nie trzeba być omnibusem żeby wiedzieć, że wizyta w gabinecie nie trwa 5 minut, tylko oczywiście chcecie upchać jak najwięcej pacjentów. Zdradzę wam sekret, to tylko podnosi ludziom ciśnienie :) nie raz wysłuchiwałam komentarzy zdenerwowanych ludzi, którzy mówili że te zapisy są bez sensu. Dzisiaj dla mnie miarka się przebrała, na szczęście czuję się lepiej, więc może teleporada nie będzie mi potrzebna. Nie polecam tej przychodni, ja się wypisuję.
1/5
Infolinia żenada nie polecam nikomu tej placówki czy naprawdę nic nie można zrobić aby ułatwić życie chorym ludziom co mają zrobić seniorzy? a ludzie mający telefon na kartę przecież zeżre wszystko idiota ten co to wymyślił!!!Żeby was diabli wzieli
1/5
Dodzwonić się nijak nie można. Masakra jakaś.
1/5
Beznadziejna przychodnia. Jeszcze gorsza infolinia i obsługa. Powinni Was zamknąć. Porażka i żenada. Wstyd.
1/5
Post dotyczy położnej Małgorzaty Sobczak
Moja wizyta w gabinecie u tej Pani to jeden długi dialog, brak chęci pomocy, zrozumienia z Pani strony.
Zjawiam się w przychodni po zaświadczenie do becikowego.
Jestem w gabinecie u Pani Sobczak i pytam grzecznie czy jest możliwość wypisania tego dokumentu dostaje odpowiedź: że mam sobie przyjść na wizytę po połogu to mi lekarz wystawi bo ona nie będzie za lekarza roboty odwalać.
Poinformowała, że mam rok i mogę przyjść do lekarza w innym terminie.
Takie dokumenty wystawia lekarz albo położna, ale najwidoczniej się Pani nie chciało.
Przekazując Pani książeczkę mnóstwo pytań, gdzie do lekarza?? gdzie do przychodni?? Kogo to pismo? ??
Usiłując wmówić, że nie chodziłam do tej przychodni bo ona nie rozpoznaje pisma w książeczce i nie wie kto to wypełniał… no lekarz i inne położne, które też tam pracują.!
Wypełniając jeszcze dobitnie powiedziała że to nie jest jej zadanie tylko lekarza i mam na to rok.
Poinformowałam, że w ciągu miesiąca mam zamiar złożyć dokumenty o becikowe, ale też inne wnioski. Wyczytałam w internecie w opiniach, że najlepiej zrobić to w ciągu 30 dni na to Pani położna do mnie, że jeżeli w życiu też kieruje się opiniami z internetu to radzi mi to zmienić!
No szok... jak tak można!!
Pani która siedzi za biurkiem ma problem wypisać taką kartkę i robi problemy.
Jeżeli nie chce się pracować, pomagać i poprawnie wypełniać obowiązków to trzeba zrezygnować z pracy i zaszyć się w lesie! Nie powinna Pani pracować z kobietami w ciąży, a tym bardziej w okresie połogu bo wtedy położna powinna otaczać swoje pacjentki ciepłem, a nie wylewać na nie swoje niezadowolenie bo ma gorszy dzień!!!

Ja radzę normalniej zachowywać się w stosunku do pacjenta, mniej pytań więcej działań bo nie za to Pani co miesiąc wynagrodzenie dostaje..
1/5
WITAM

To są kpiny - czas oczekiwania u neurologa od dzisiaj to druga połowa stycznia i to porada telefoniczna a nie wizyta.
Po poradzie jeżeli lekarz będzie miał ochotę przyjąć pacjenta osobiście to mogę się zapisać i znowu czas oczekiwania nie wiadomo jaki.
Pacjent przewlekle chory na cukrzycę.
Gratuluję tylu pacjentów że przychodna na NFZ nie ma czasu przyjąć - ale na wizytę prywatną nie ma problemów. Nawet cennik usług prywatnych w przychodni jest wywieszony na recepcji.
Gratulacje
5/5
Bardzo polecam, bardzo miłe i pomocne Panie
1/5
Nie polecam tej przychodni . Pediatrzy to jakaś masakra. Po wizycie z dzieckiem wyszłam ze łzami w oczach bo usłyszałam co ze mnie za matka że ze "zdrowym" dzieckiem do przychodni przychodzę pomimo że od tygodnia bardzo drapie ucho i jest bardzo markotna. Ale skoro nie ma gorączki ani kataru to według niby pani doktor jest zdrowa. Masakra jakaś. To nie pierwszy raz kiedy pediatrzy albo wciskają niepotrzebnie antybiotyk albo nie pomagają bo im się po prostu nie chce i odsyłają dalej . Najlepiej to na pogotowie . Odradzam . Omijać pediatrow w tej przychodni szerokim łukiem.
1/5
Jedna wielka tragedia. Dobrze, że już przepisałam dziecko do innej przychodni.
1/5
Firma Polmedic to jakaś kpina dodzwonić się nie można o wizycie domowej można sobie pomarzyć nawet o teleporadę ciężko się doprosić. Odradzam wszystkim lepiej znaleźć jakąś osiedlowa poradnie. Karygodne
1/5
Wizyta w dn. 7 czerwca br. u ortopedy dr. Sławińskiego KOLEJNY RAZ PORAŻKA. Po obejrzeniu RTG, lekarz stwierdził początki choroby zwyrodnienie stawów, ale nie polecił żadnego leczenia, gdyż jego zdaniem (cytuję dosłownie) z PESEL 51... ... .. ... ... nie ma sensu . Jest to zachowanie chamskie i nieetyczne! Uważam, kierownictwo że placówki powinno bacznej dobierać personel.
Nadal mam trudności z chodzeniem ze względu na silny ból biodra.
Stawiam 1 gwiazdkę za stosunkowo szybki termin wizyty, ale jak widać ILOŚĆ NIE IDZIE W PARZE Z JAKOŚĆIĄ .
Dodaj opinię

Adres:

Osiedlowa 9, Radom