Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.
Opinie o Poradnia Rodzinna
Dodaj opinię
Edward
1/5
17-03-2020 14:12
Nie odbierają na recepcji telefonów. Bardzo niemiła obsługa na recepcji.
Alicja
1/5
16-11-2020 09:05
Bardzo zła obsługa ,nie odbierają telefonów, na wypełnienie formularza czekam już siedem dni . Wykonałam dzisiaj kilkanaście telefonów, poszłam pod przychodnie a tam Pani mówi nie ma numerku. 8.30 nie ma numerku. Bardzo współczuję paniom które przez pół godziny ciężko pracowały.
Natalia
1/5
04-01-2021 08:47
Totalna katastrofa Po ponad 300 telefonach i ponad godzinie dzwonienia nikt nie raczy standardowo odebrać
Brak możliwości rejestracji
1/5
01-02-2021 14:30
Dzwonię cały dzień i albo zajęte, albo zgłasza się automatyczna sekretarka i po kilku minutach się rozłącza. Ani razu nie dodzwoniłem się do żywej osoby. Gdy pojechałem na miejsce to jeszcze gorzej - proszę dzwonić, nie ma numerków.
W związku z tym zlecenie na test covid - niemożliwe do uzyskania.
Dałbym zero gwiazdek gdyby była taka opcja.
Michał
1/5
07-09-2021 08:42
Nie potrafią odebrać telefonu
Aga
4/5
18-10-2021 15:25
Rozumiem, że czasami ciężko się dodzwonić...jednak jak się już uda, to osoba z recepcji jest zawsze miła i zawsze pomocna. Zawsze można wybrać elektroniczną formę kontaktu.Oczywiście zależy od tego, w jakiej sprawie się dzwoni. Co do braku numerków .. to chyba nie jest wina osób rejestrujących tylko ilości wolnych terminów, którymi dysponują.
Beata
1/5
19-10-2021 08:41
Żenada! 40 minut dzwonienia i nic
Daga
1/5
21-10-2021 08:31
Najgorsza przychodnia z jaką miałam styczność. Niemiła obsługa, nie odbierają telefonów. Z chorym dzieckiem muszę ciągle na Zdroje jeździć. Żeby się się dostać do przychodni, to musiałabym zaplanować chorobę tydzień wcześniej!
Maria
1/5
26-09-2023 08:52
Cudem po 35min udało mi się dodzwonic do przychodni i okazało się że nie ma już numerków. Pani na moje pytanie "co powinnam teraz zrobić, ponieważ jestem chora i potrzebuje zwolnienie" odpowiedziała "nie wiem, magicznie Pani nie stworze numerków". Dzisiaj poszukam sobie nowej przychodni.
P.Izabela Ch.
1/5
28-02-2024 14:52
Bardzo nie miła kobieta nie nadaje sie do pracy z dziećmi. Nie potrafi przyjąć do wiadomości że człowiek jest chory moim zdanie nie powinna tam nawet pracować a co dopiero jako lekarz. Zachowuje sie nie stosownie na pytania dziecka odpowiada krzycząc, ignoruje co sie do niej mówi, a w dodatku nie da dojść do słowa. Dorosła osoba moze jeszcze z nią podyskutować jak to ona nazywa, ale na pewno nie nadaje sie jako pediatra dziecięcy. Mam nadzieje ze pomogłam.❤️
Wykonałam dzisiaj kilkanaście telefonów, poszłam pod przychodnie a tam Pani mówi nie ma numerku. 8.30 nie ma numerku. Bardzo współczuję paniom które przez pół godziny ciężko pracowały.
Po ponad 300 telefonach i ponad godzinie dzwonienia nikt nie raczy standardowo odebrać
Ani razu nie dodzwoniłem się do żywej osoby.
Gdy pojechałem na miejsce to jeszcze gorzej - proszę dzwonić, nie ma numerków.
W związku z tym zlecenie na test covid - niemożliwe do uzyskania.
Dałbym zero gwiazdek gdyby była taka opcja.