Przychodnia Alergologiczno-Pulmonologiczna Alergopneuma

Probostwo 5/1
Lublin
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia alergologiczna
Alergolog
72 dni 81 462 10 01
Godziny otwarcia:
PN09:00-19:00
WT09:00-19:00
ŚR10:00-19:00
CZ09:00-19:00
PT09:30-16:00
Poradnia chorób płuc
Pulmonolog
35 dni 81 462 10 01
Godziny otwarcia:
PN09:00-19:30
WT09:00-19:00
ŚR09:00-19:00
CZ10:30-19:30
PT09:00-19:00
Poradnia domowego leczenia tlenem 4 dni 81 462 10 01
Godziny otwarcia:
PN10:00-14:00
WTnieczynne
ŚR14:00-18:00
CZnieczynne
PT10:00-14:00
Poradnia neurologiczna
Neurolog
67 dni 81 462 10 01
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT16:00-19:00
ŚR15:00-19:00
CZ09:00-13:00
PT12:30-16:30

Opinie o Przychodnia Alergologiczno-Pulmonologiczna Alergopneuma

Dodaj opinię
5/5
wspaniała obsługa pacjętów mila i fachowa kadra
1/5
Okropna obsługa podam ich do sądu nie polecam!!1
1/5
Prywatnie z otwartymi rękami przyjmą na NFZ nie polecam.
Dwie siksy w rejestracji jak za PRL okropieństwo jak można tak chamsko obsługiwać pacjentów.
1/5
17.08 poinformowano mnie, że na rok 2015 nie ma już zapisów na NFZ. Koszmar
1/5
Dla własnego zdrowia i życia radzę omijać panią Królik szerokim łukiem.
Niezainteresowana pacjentem i jego leczeniem. Wiecznie „zaganiana“, dokądś rzekomo śpiesząca i niemająca czasu dla pacjentów i ich rodzin. Wizyta u niej (wraz z wypisaniem recepty!) trwa max 4 minuty! Nie pała chęcią rozmowy, trzeba wręcz dodać - antypatyczna, nieprzyjemna i arogancka. Niestety – naturę pani doktor jako człowieka można jeszcze by znieść, bo nie każdy musi być dla innych miły (skoro najwyraźniej nie umie) – jednak największym zarzutem wobec pani Królik jest to, że nie potrafi dobrać odpowiedniego leczenia do postawionej diagnozy, co w wątpliwym świetle stawia również jej kwalifikacje. Pani doktor to przeciwieństwo lekarza z powołania. “Leczy“ (i to trzeba wziąć w cudzysłów) jak się odnosi wrażenie, z przymusu.
5/5
Polecam. Dobrzy lekarze i miła obsługa.
5/5
Niezadowolonym z tłoku w lublinie polecam placówkę w Świdniku. Z tak miłą i cierpliwą obsługą dawno nie miałam styczności w różnych gabinetach. Przypominanie telefoniczne przed wizytą, proponowanie pomocy w dotarciu do placówki na prawdę przyjemnie. Sam budynek przestronny, nowoczesny bardzo zadbany i czysty. Pani w rejestracji przeszkolona wzorowo w podejściu do pacjenta. Sama wizyta u lekarza wszysko ok. Na wszystkie pytania usłyszałam konkretną odpowiedź i nie była to wizyta na tempo. Jeszcze raz polecam Panią doktor Bartnik oraz w rejestracji Panią Magdę.
4/5
Na samą myśl o rejestracji telefonicznej w tej placówce odechciewało mi się korzystania z ich usług. Nie wiem co zrobił dyrektor ale udało mi się dodzwonić bez problemu. Zamiast wiecznego nie odbierania telefonu, sygnału zajętości, rzucania słuchawką. A tu miła rozmowa i jeszcze pytania czy wiem gdzie znajduje się placówka itd. Jak nic Dobra Zmiana. Po wizycie napiszę drugi komentarz widać że argumenty pisane w komentarzach nie idą w powietrze.
Pozdrawiam
Wcześniej niezadowolona pacjętka.
5/5
Zachęcona poprzednim komentarzem odnośnie możliwości łatwiejszej rejestracji telefonicznej potwierdzam. Wreszcie nie musiałam czekać prawie godziny przy telefonie dzwoniąc non stop. Wcześniej trzeba było pofatygować się na miejsce a teraz odezwał się miły głos w słuchawce, pani spokojnie wszystko wyjaśniła. Sama wizyta poszła jak zwykle dużo ludzi ( jednak do dobrego specjalisty zawsze jest jakaś kolejka ... ) trochę czekania ale wszystko w porządku.

Telefon 6/6
Recepcja 6/6 ( pozdrawiam i dziękuję za pomoc )
Lokal 3/6 mało miejsca
Sama wizyta 6/6 szybko i treściwie jednak z odpowiednim objaśnieniem.

Polecam czasami warto poczekać na swój termin.
1/5
NIE POLECAM!
1/5
Byłam umówiona na wizytę na godzinę 16 ... przyszłam przed czasem a szanowna pani doktor spóźniła się i jeszcze krzyczała na wszystkich. Zostałam "przyjęta" o 17.40 a sama wizyta trwała 10 min z czego 5 min trwała rozmowa telefoniczna pani doktor... Jedynie Pani w rejestracji była bardzo miła i uprzejma , czego o pani doktor nie można powiedzieć...
1/5
nie można się dodzwonić o badania należy się upominać
1/5
Pracujący lekarze w tej przychodni to jakiś dowcip. Wizyta umawiana na konkretną godzinę a czekałam 2 godziny na swoją kolej. Rozumiała bym gdyby wizyta trwała np 30 min, ale 5-7 min to jakiś dowcip. Przede mną był pacjent prywatnie i jemu doktor poświęcił kilkukrotnie więcej czasu niż w moim przypadku. Nie polecam.
1/5
Pani w rejestracji ( blondynka ) strasznie przeklina. Ostatnio jak byłam w przychodni i siedziałam przy samej rejestracji miałam okazję słyszeć jak pod nosem przeklina na pacjentów na mnie też pewnie coś było. Przychodni nie zależy kompletnie jak ma dostęp do naszych pieniędzy z NFZ. Zgłaszam wszystkie uwagi do NFZ. Mam nadzieję że stracą dostęp do koryta. !!!!
1/5
Dowiedziałam się o odwołanej wizycie tuż przed wizytą... Oczywiście za dojazd nikt mi tutaj pieniędzy nie zwróci nawet słowa przepraszam. Najgorsza przychodnia w Lublinie.
1/5
Dzwoniłem non stop do przychodni 63 minuty, następnie ktoś odebrał telefon i zaraz odłożył słuchawkę!!!
1/5
Gdyby nie trzeźwa Pani w aptece to przez błąd lekarza pracującego w tej przychodni ( źle rozpisane dawkowanie ) dziecko mogło by sie ciężko rozchorować !
1/5
To jakas masakra. Nie polecam. Lekarz stawia diagnoze nie badajac pacjenta. Zero zainteresowania. Wizyta na ktora pacjent czeka 3 miesiace trwa az 3 minuty. Do rejestracji sie nie dodzwonisz,nikt nie odbiera musisz jechac osobiscie.
1/5
Zgłosiłem tą przychodnie w odpowiednie miejsce !
1/5
Przyszedłem się umówić bo telefonów nikt tam nie raczy odebrać. Na miejscu zastałem roześmiane babska, którym wcale nie przeszkadzało rozmawiać o duperelach przy czekających klientach. Na kilka uwag z kolejki coś tam komentowały pod nosem. Dosłownie czasy PRL !!!
5/5
Dla mnie dobrzy specjaliści -postawiona celna diagnoza, badania, leki. Warto było czekać.
5/5
Byłem u kilku lekarzy w Lublinie, ale dopiero tu dowiedziałem się co mi tak na prawdę dolega. Poza tym miła obsługa, także polecam!
1/5
Pani wykonująca badanie spirometrii nieuprzejma, opryskliwa i złośliwa. Negowała każde moje słowo. Gdybym wtedy źle się nie czuła powiedziałabym dosadnie co na temat jest nastawienia do pacjenta myślę. Pierwszy raz wykonywałam to badanie, a ona w ogóle nie miała w sobie żadnej empatii. W rejestracji siedzi jakaś młoda, nieogarnięta, źle spisała moje nazwisko z dowodu, potem wszystkie i wyzej wspomniania i mloda patrzyly na mnie spod byka i z wielką łachą zrobiły korekte na recepcie i badaniach tak jakby to była moja wina.
5/5
Osobiście odczulam się w tej przychodni od 3 lat i gdyby nie lekarze to bym już dawno się udusiła. Chodziłam co tydzień, teraz co 6tyg i bywa różnie, raz jest dziki tłum, raz pusto, raz da się pożartować z pielęgniarkami (pozdrawiam czwartkową służbę ) a raz widać ze wszyscy mają dość po dyżurach albo lepiej siedziec cicho. W rejestracji jest rotacja ale zawsze miałam receptę na żądanie, czasami sama chodziłam poprosić lekarza o konsultacje gdy była kolejka. Nigdy mi nie odmówiono. Ciężko się dodzwonić, czasami chodziłam osobiście albo wysyłałam męża po drodze żeby np zmienić termin odczulania. Mają swoje zasady, ciężko to przeskoczyć, trudno lepiej przestrzegać niż się użerać. To jest służba zdrowia, urząd jak każdy inny, gdzie nie pójdę na NFZ tam jest podobnie. Kolejki nie przeskoczysz. Nie mam na co narzekać, pozdrawiam ich serdecznie i polecam dr Bartnik, dr Królik i dr Michnara.
1/5
Pozytywne komentarze o tej przychodni piszą tylko pracownicy! Specjalnie odszukałam tą stronę o której rozmawiały Panie w rejestracji co mądrego napisać by przypodobać się pracodawcom! Administrator powinien sprawdzać takie "reklamy". Co do samej przychodni to niestety jest tylko gorzej. I prosze się nie zasłaniać przepisami bo brak szacunku do osób starszych jest karygodny! Siedzi Paniusia na rejestracji telefon dzwoni ludzie w kolejce a ta sobie rozmawia z kolerzanką o duperelach. Polecają lekarzy ? Radzę się zastanowić 10 razy przed wizytą w tej "pseudo przychodni" !!!
1/5
I jeszcze pracownicy są tacy sprytni że nagle piszą kilka pozytywnych komentarzy w niewielkich odstępach czasu ( 10 minut ) Dobry dowcip.
1/5
Potwierdzam wszystkie negatywne opinie o tej przychodni. Niestety minimalnym nakładem kosztów oraz kosztem jakiego kolwiek komfortu dla klientów firma chce osiągnąć jak najwyższy zysk. Z tego co wiem NFZ już przygląda się praktykom w tej firmie.
1/5
Dzwoniłam i dzwoniłam... się nie dodzwoniłam niestety. Na miejscu nieprzyjemna pani z wielką łaską powiedziała " trzeba dzwonić i dzwonić " Robią to specjalnie ? Trzeba wysłać pracowników na szkolenia !
1/5
Jestem zawiedziona wszystkim w tej przychodni
1/5
Nie odbierają telefonów.
5/5
Jestem bardzo zadowolony , długo trzeba czekać no ale cóż - NFZ
5/5
Panie bardzo miłe.
1/5
Lekarz na mnie wrzeszczał a zarozumiałe baby z rejestracji miały wszystko gdzieś ...
1/5
Podejście do dzieci skandaliczne ! Nie polecam !
1/5
Chamstwo, prostactwo na rejestracji.
Tę nadętą i zarozumiałą blondynkę z rejestracji powinni jak najszybciej zwolnić. Już 1000x lepsze są ukrainki na kasach w tesco!

Wizyta u lekarza może być jak za tą cenę ( NFZ ) jednak niesmak po beznadziejnej rejestracji zostanie na długo.

Ludzie ( do właścicieli ) nauczcie się że kontakt z pacjentem jest bardzo ważny.

Czeka mnie jeszcze kilka wizyt w tej ciasnej, dusznej i brudnej przychodni. Więc będe miała okazje napisać jeszcze kilka komentarzy z każdej wizyty. Na kilku portalach tak bym miała pewność że ktoś z zarządu przeczyta i może wyciągnie konsekwencje.
1/5
Potwierdzam wszystkie negatywne komentarze... Klimaty serialu komediowego "Daleko od noszy".
1/5
Stanowczo odradzam. Synek złapał jakiegoś wirusa od innego chorego! Jest tam tak mało miejsca, ludzie ściśnięci jak sardynki w puszce. Każdy na każdego wchodzi, Nie wiem czy to było wcześniej 80 metrowe mieszkanie i ktoś mądry wpadł na pomysł zrobienia w tym miejscu "dużej" przychodni! Korytaż jak w normalnym mieszkaniu tylko że na nim czeka często po 30 osób + kolejne 15 w kolejce do jednego okienka. Nie trudno o zarażenie się jakimś badziewiem. Brak wentylacji albo jest specjalnie wyłączona. Duszno i śmierdzi. Chciałam zaoszczędzić ale jak widać teraz będę musiała wydać pieniądze na leczenie dziecka !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!
5/5
Korzystam z tej przychodni ja i moje dzieci, parę lat wczesniej chodzilam z dziecmi do poradni na Chodzki i zdecydowanie wole tu,jestem zadowolona ze sposobu leczenia i podejscie pani dr Chomicz bardzo rzeczowa i konkretna a przy tym bardz mila. Sama chodze do dr Berger i rowniez jestem bardzo zadowolona.Panie w rejestracji miłe.Na minus to ze bardzo duzy problem z dodzwonieniem sie.Ja POLECAM
5/5
miałam duży problem z załatwieniem koncentratora tlenowego, pan z przychodni (młody blondyn) pomógł mi na całej linii , nawet zaniósł maszynę do mojego samochodu, DZIĘKUJE!!
1/5
Przychodnia porażka pod każdym względem. Brak miejsc parkingowych dla pacjenta. W środu ciasno i duszno, obsługa na recepcji nieuprzejma. Lekarz przyjmujący - dr królik- nie powinna leczyć dzieci- nie powinna w ogóle nikgo leczyć. Dla niej ważne sąpieniądze a nie pacjent.
1/5
7.04.2020 dodzwoniłam się za pierwszym razem.8.04 oraz 9.04 dzwonię non stop bez efektu.....
1/5
Może by tak Panie w rejestracji łaskawie odebrały telefon? Po co tam jesteście?
Od dwóch tygodni nie można się do rejestracji dodzwonić.
Innym razem Pani z rejestracji miała oddzwonić w ważnej sprawie, niestety - nie doczekałam się rozmowy. A gdy próbowałam się dodzwonić zgadnijcie co się stało? Tak! jak zwykle nie mogłam się dodzwonić 🤷
1/5
Rejestracja telefoniczna to jakaś ściema. Chciałam odwołać wizytę. 3 razy czekałam przy automacie tel. informujacym mnie, która jestem w kolejce, a gdy byłam pierwsza 1. razem za chwilę rozłączyło się połączenie, za 2. razempo 25 minutach bycia pierwszą w kolejce. Za trzecim razem po 30 minutach bycia pierwszą w kolejce ja rozłączyłam się. myslę, że kolejka przesuwa się tylko dlatego, że ludzie rezygnują. Rozumiem ewentualne trudnosci kadrowe, ale to co opisałam, to jest skandal i stwarzanie pozorów dostępności. Spędziłam ponad 1,5 godziny przy telefonie bez rezultatu. Czekałabym dalej gdyby to miało jakiś sens. A słyszałam ostatnio jak jedna z PanI z rejestracji narzekała, że ludzie nie odwołują wizyt. NIE ODWOŁUJĄ, BO IM TO SZANOWNI USŁUGODAWCY UNIEMOŻLIWIAJĄ . I zapisać opini też nie mozna jeśli nie wybierze się choćby jednej gwiazdki. Czyli z góry jest ona przyznana.
Dodaj opinię

Adres:

Probostwo 5/1, Lublin Śródmieście

Numer telefonu: