Adres:
Probostwo 5/1, Lublin Śródmieście
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia alergologiczna
Alergolog |
72 dni | 81 462 10 01 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN09:00-19:00 WT09:00-19:00 ŚR10:00-19:00 CZ09:00-19:00 PT09:30-16:00 |
|||||
Poradnia chorób płuc
Pulmonolog |
35 dni | 81 462 10 01 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN09:00-19:30 WT09:00-19:00 ŚR09:00-19:00 CZ10:30-19:30 PT09:00-19:00 |
|||||
Poradnia domowego leczenia tlenem | 4 dni | 81 462 10 01 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN10:00-14:00 WTnieczynne ŚR14:00-18:00 CZnieczynne PT10:00-14:00 |
|||||
Poradnia neurologiczna
Neurolog |
67 dni | 81 462 10 01 |
|
||
Godziny otwarcia:
PNnieczynne WT16:00-19:00 ŚR15:00-19:00 CZ09:00-13:00 PT12:30-16:30 |
Dwie siksy w rejestracji jak za PRL okropieństwo jak można tak chamsko obsługiwać pacjentów.
Niezainteresowana pacjentem i jego leczeniem. Wiecznie „zaganiana“, dokądś rzekomo śpiesząca i niemająca czasu dla pacjentów i ich rodzin. Wizyta u niej (wraz z wypisaniem recepty!) trwa max 4 minuty! Nie pała chęcią rozmowy, trzeba wręcz dodać - antypatyczna, nieprzyjemna i arogancka. Niestety – naturę pani doktor jako człowieka można jeszcze by znieść, bo nie każdy musi być dla innych miły (skoro najwyraźniej nie umie) – jednak największym zarzutem wobec pani Królik jest to, że nie potrafi dobrać odpowiedniego leczenia do postawionej diagnozy, co w wątpliwym świetle stawia również jej kwalifikacje. Pani doktor to przeciwieństwo lekarza z powołania. “Leczy“ (i to trzeba wziąć w cudzysłów) jak się odnosi wrażenie, z przymusu.
Pozdrawiam
Wcześniej niezadowolona pacjętka.
Telefon 6/6
Recepcja 6/6 ( pozdrawiam i dziękuję za pomoc )
Lokal 3/6 mało miejsca
Sama wizyta 6/6 szybko i treściwie jednak z odpowiednim objaśnieniem.
Polecam czasami warto poczekać na swój termin.
Tę nadętą i zarozumiałą blondynkę z rejestracji powinni jak najszybciej zwolnić. Już 1000x lepsze są ukrainki na kasach w tesco!
Wizyta u lekarza może być jak za tą cenę ( NFZ ) jednak niesmak po beznadziejnej rejestracji zostanie na długo.
Ludzie ( do właścicieli ) nauczcie się że kontakt z pacjentem jest bardzo ważny.
Czeka mnie jeszcze kilka wizyt w tej ciasnej, dusznej i brudnej przychodni. Więc będe miała okazje napisać jeszcze kilka komentarzy z każdej wizyty. Na kilku portalach tak bym miała pewność że ktoś z zarządu przeczyta i może wyciągnie konsekwencje.
NIE POLECAM !!!!!!!!!!!!!
Od dwóch tygodni nie można się do rejestracji dodzwonić.
Innym razem Pani z rejestracji miała oddzwonić w ważnej sprawie, niestety - nie doczekałam się rozmowy. A gdy próbowałam się dodzwonić zgadnijcie co się stało? Tak! jak zwykle nie mogłam się dodzwonić 🤷