Adres:
Krynicka 51, Wrocław Gaj
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Fizjoterapia ambulatoryjna
Rehabilitacja |
444 dni | 71 783 45 56 |
|
||
Godziny rejestracji:
PN13:00-17:30 WT07:30-12:30 ŚR13:00-17:30 CZ07:30-12:30 PT07:30-12:30 Godziny przyjęć:
PN07:30-19:30 WT07:30-19:30 ŚR07:30-19:30 CZ07:30-19:30 PT07:30-19:30 |
|||||
Poradnia rehabilitacyjna
Rehabilitacja |
6 dni | 71 783 45 56 |
|
||
Godziny rejestracji:
PN07:00-20:00 WT07:00-20:00 ŚR07:00-20:00 CZ07:00-20:00 PT07:00-20:00 Godziny przyjęć:
PN13:00-18:35 WT07:00-12:35 ŚR13:00-19:00 CZ07:00-12:35 PT07:00-12:35 |
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ |
71 363 68 53 |
|
|||
Godziny rejestracji:
PN07:00-19:30 WT07:00-19:30 ŚR07:00-19:30 CZ07:00-19:30 PT07:00-18:00 Godziny przyjęć:
PN07:30-20:00 WT07:30-20:00 ŚR07:30-20:00 CZ07:30-20:00 PT07:30-18:30 |
|||||
Pielęgniarka POZ
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej |
71 373 19 62, 71 363 68 53 |
|
|||
Godziny rejestracji:
PN07:30-19:00 WT07:30-19:00 ŚR07:30-19:00 CZ07:30-19:00 PT07:30-19:00 Godziny przyjęć:
PN07:30-20:00 WT07:30-20:00 ŚR07:30-20:00 CZ07:30-20:00 PT07:30-20:00 |
|||||
Położna POZ
Poradnia (Gabinet) Położnej Środowiskowej - Rodzinnej |
71 363 65 57 |
|
|||
Godziny rejestracji:
PN07:30-19:00 WT07:30-19:00 ŚR07:30-19:00 CZ07:30-19:00 PT07:30-19:00 Godziny przyjęć:
PN13:00-20:00 WT07:30-19:35 ŚR07:30-20:30 CZ07:30-19:35 PT07:30-16:35 |
Programy profilaktyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki |
---|---|---|
Profilaktyka chorób układu krążenia
Punkt Szczepień |
71 363 68 53 | |
Profilaktyka chorób układu krążenia
Gabinet Diagnostyczno Zabiegowy |
71 373 19 62 | |
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ |
71 363 68 53 | |
Profilaktyka gruźlicy
Poradnia (Gabinet) Pielęgniarki Środowiskowej - Rodzinnej |
71 373 19 62, 71 363 68 53 | |
Poradnia ginekologiczna:
położna w rejestracji (taka pulchniejsza, bo trafiłam jeszcze na inną) bardzo nieuprzejma, z wiecznym fochem, z wielką łaską rejestruje, lubi się wymądrzać, jakby wszystkie rozumy pozjadała - miałam problemy z infekcjami i gdy zapytałam o badanie cytologiczne prywatne! to potraktowała mnie jakbym miała co najmniej 15 lat odpysknęła, że w tak młodym wieku (26 lat) raz w roku nie potrzeba a jak tak bardzo chcę to mam iść do lekarza kolejny raz niech zadecyduje. I oczywiście termin się wydłużył, bo musiałam czekać na kolejny miesiąc mimo, że płatne przeze mnie.
Druga położna jest całkiem ok, ale jak na razie dopiero kilka razy na nią trafiłam przy rejestracji. Dr Jeleniewska-Otręba bardzo oszczędna w rozmowie, jedynie krótko odpowiada na pytania, wszystko chce szybko załatwić najlepiej jakby wizyta trwała 2 min, ale nie jest niemiła, czasem się nawet uśmiechnie, leczenie wybiera odpowiednie. Nie mam do niej jakiś większych zastrzeżeń.
Rejestracja ogólna:
Panie w rejestracji są ok dość szybko, na miarę możliwości rejestrują, ale na miejscu! Problem największy z zarejestrowaniem się do lekarza internisty, najlepiej czekać od 6 rano, mimo to może się nie udać, a telefonicznie nie ma praktyczne żadnych szans. Baaaardzo długie kolejki do rejestracji i do lekarzy ze względu na dużą liczbę osób oczekujących.
dlaczego , to odpowiedz bo tak jest . Pani w recepcji arogancka. Na moje uwagi i niezadowolenie odpowiedź " nie chcę mi się tego słuchać" można sobie zmienić przychodnie" jak się niepodoba. Czują się bezkarni.
Na badania do laboratorium rejestracja tylko telefoniczna termin wyznaczany za ponad 3 tygonie. To jakiś absurd i koszmar. Ludzie chorzy przychądzą pod przychodnię płaczą błagają żeby ich przyjąć albo chociaż zarejestrować bo nie mogą się dodzwonić po kilka dni a bardzo źle się czują . Pani z personelu jest jednak nie przejednana i tylko serwuje tekst rejestracja wyłącznie telefoniczna i zamyka drzwi przed nosem ryglując je drewnianym kołkiem. Byłam naocznym świadkiem . A jak już się zarejestrujesz na telewizytę to godziny Ci nie podadzą tylko tekst. Lekarz zadzwoni między 14 a 19 godziną. Siedź człeku , bądź w gotowości nadsłuchuj przez 5 godzin aż łaskawie lekarz zadzwoni. Czy problemem jest określić np. przedział czasowy do 1,5 godziny. Albo rejestrować ludzi którzy się już dodzwonili a numerków brak w tym dniu na następny dzień. Jest to możliwe i bez problemu w innych przychodniach tylko nie tu. To nie wina koroniwirusa ani braku pieniędzy . Tylko brak dobrego zarządzania , organizacji i indolencji kierownictwa przchodni i oczywiście takiej zwykłej ludzkiej empatii personelu przychodni.
Pani organizująca na korytarzu kolejność bardzo miła i pomocna . Oczywiście Pani Doktor oraz Panie od szczepienia -super . Gratuluję Panu Kierownikowi przychodni takich Pracowników .
Zarejestrowałam się od razu bez żadnych problemów.
Polecam :-)