Przychodnia Grabów

Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe.
Samsonowska 1
Warszawa
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.

Opinie o Przychodnia Grabów

Dodaj opinię
1/5
Przychodnia jest ok. natomiast pan który siedzi w recepcji jest najlepszym przykładem osoby która nigdy nie powinna się tam znaleźć. Arogancki, niekompetentny, mylący się w terminach umawianych wizyt. Niestety psuje całkowicie kompetentny obraz całej przychodni.
1/5
Nie polecam tej przychodni że względu na Pana właściciela , on że recepcjonista. Jest niemiły, nie kompetentny, źle traktujący pacjentów. Nie powinien prowadzić takiej placówki.
1/5
Od kąd przychodnię przejęli Państwo Jędrzejowscy, to nie jest to już tą samą przychodnia przyjazna pacjentom. Przede wszystkim wina leży po stronie Pana Jędrzejowskiego, który jest arogancki, złośliwy i zupełnie nie pomocny. Robi wszystko, a nawet mówi tym głośno, że jak się komuś nie podoba to może się przenieść. Za każdym razem jak tam jestem to jest awantura z pacjentami . Widziałem też rękoczyny, które Pan Jędrzejowski prowokował. Po wszystkim dzwonił na Policję i skarżył się, że został pobity. Za wszystko każe sobie placić, za wyjęcie dokumentacji medycznej, za recepty itp.Teraz to bardziej przypomina dom wariatów nie przychodnię. Znajomi już dawno odeszli, przyszedł czas na mnie....
1/5
Zgadzam się z powyższymi opiniami. Jak poprzednik, pamiętam poprzednią ekipę przychodni, przyjazną ludziom. Obecnie można rozchorować się od samego kontaktu z recepcjonistą Jędrzejewskim. Jego chamstwo przekracza wszelkie normy.
Zadziwia jednak fakt, że toleruje takie zachowania jego żona, lekarz rodzinny tej przychodni, to tak jakby wyrażała na to zgodę. Pani doktor reprezentuje zupełnie inny poziom kultury.
Uważam że to nie MY pacjenci mamy odchodzić tylko powinniśmy zrobić wszystko żeby odszedł recepcjonista Jędrzejewski. Dzisiaj jest właścicielem a jutro może się nim nie być.
Przychodnia jest dla NAS a nie dla recepcjonisty.
5/5
Jestem odmiennego zdania co Państwo tu komentujący. Kompletnie przebadali mi serce i naczynia nowoczesną metodą. Nigdzie indziej w Warszawie nie robią tych badań. Polecam.
1/5
To nie jest ta sama przychodnia co za czasów dr Grabowskiej, zresztą wspaniałego lekarza.Cala negatywna atmosferę wprowadza pan recepcjonistka -właściciel który jak mnie raz poinformował,ze w końcu wprowadza zmiany które mają zapewnić żonie dochody a nie straty.Pan ten jest arogancki i złośliwy i odpychajacy juz przy pierwszym kontakcie.Ten Pan jak widac nie na zielonego pojecia o prowadzeniu dzialalnosci a w szczegolnosci w zakresie kontaktow z klientami.Jeżeli nic się zmieni to wkrótce niewielu pacjentów pozostanie w tej przychodni.
1/5
Tragedia! Arogancja! Brak kompetencji!
do pani Natalii o czym w ogóle pani mówi i po co, ja każdy pacjent tej "przychodni" doskonale wie, że nie maja żadnego sprzętu do badań serca, a już na pewno do takich gdzie nigdzie indziej się ich nie wykona. Więc taka "reklama" bezczelnych zachowań właścicieli przychodni tj. Państwa Jędrzejowskich jest po prostu śmieszna!
Po osiedlu już po raz drugi krąży petycja mająca na celu przywrócenie normalnych, zgodnych z podstawowymi standardami warunków jakie powinny panować w przychodni działającej w ramach NFZ.
1/5
Dramat, arogancja i co raz zmieniające się zasady funkcjonowania
1/5
Brak szacunku dla starszych ,schorowanych ludzi ,buta i arogancja PANA RECEPCJONISTY i właściciela w jednym.Bardzo dużo ludzkich dramatów tam się już wydarzyło ,mimo iż większość ludzi po prostu przepisała się do innej przychodni bo pan i władca decyduje kto ,kiedy może być zapisany do lekarza.Bezczelnie wypytuje o powód wizyty a gdzie prawo pacjenta do tajemnicy.Od kiedy to pan w recepcji musi znać historię choroby pacjenta a przy okazji pół przychodni.Ludzie którzy od lat mieli tu swoją przychodnię i miłą obsługę zarówno na recepcji jak i lekarską teraz muszą się tułać gdzieś daleko bo ktoś taki psychopatyczną dostał władzę nad ludzkim życiem.DRAMAT!!!!!!!
5/5
Bardzo polecam tę przychodnię.
Zarówno lekarze jak i osoby, pracujące na recepcji traktowały mnie profesjonalnie i kulturalnie.

Nie zgadzam się z poprzednimi opiniami.
Nigdy nie spotkałam się w niej z niegrzecznym czy nieprzychylnym zachowaniem w stosunku do pacjentów.

Rzeczywiście awanturował się kiedyś jeden starszy pacjent, który nie chiał pokazać dowodu osobistego.
Wymóg sprawdzania dowodów osobistych jest normalną procedurą w przychodniach, gdyż
korzystam również z innych przychodni. Nikt tam się nie buntuje i nie wszczyna z tego powodu awantur.
1/5
...o oo, ale to małostkowe. Sami sobie Jędrzejowscy opinie (pozytywne) wypisują. Żenada! O jakich procedurach mówimy, o pobieraniu 50zł zł za wypisywanie recepty, pobieranie 100zł za wizytę domową, o chamstwie, groźbach, agresji i wzywaniu policji. DOŚĆ! WYNOSIĆ SIĘ Z PRZYCHODNI! NIKT ZA WAMI NIE ZATĘSKNI! Więc te ckliwe komentarze sobie darujcie i nie pogrążajcie się bardziej!
5/5
Do Sebastiana

To akurat nieprawda z tą opinią.
Jestem pacjentem tej przychodni.
Mój tata tez sie w niej leczy.
Jesteśmy obydwoje zadowoleni.
Proszę nie oczerniać pozostałych pacjentów.
5/5
Do Sebastiana

Zalecałabym wiecej szacunku dla ludzi i kultury.
Z maila wynika, że to forumowiczowi jej brakuje.
Przychodnia jest w porządku.
Lekarze kompetentni.
Leczę się u pani doktor już od lat.
1/5
Człowiek z recepcji robi wszystko żeby zniechęcić potencjalnych pacjentów do wizyt. Zdecydowanie odradzam. Szkoda czasu i nerwów.
1/5
To była wspaniała przychodnia! Lekarze w niej pracujący,dr.Wożniak i dr.Grabowska leczyli nasze rodziny ponad 20 lat.Personel piekęgniarski był pomocny,miły,opiekuńczy.Przyjemność było korzystać z tej poradni.To byli ,nie waham się powiedzieć ,nasi przyjaciele Od kiedy dr.Wożniak,wspaniały lekarz,przeszła na emeryturę zaczął się upadek.Przyszła bezwolna,mało kompetentna dr,Jędrzejowska,a w rejestracji zaczął rządzić jej arogancki ,prowokujący awantury mąż. Nic dziwnego,że i druga b.dobra lekarka dr. Grabowska i pielęgniarki zrezygnowały z pracy. Wtedy już chamstwu i chciwości nikt się nie przeciwstawiał.Gdzie był NFZ do którego kierowano skargi? Gdzie byli nasi radni?Dopiero inicjatywa p. Laskowskiego położyła temu kres..Wynocha z naszej przychodni!!!Czekamy na lekarzy i personel z prawdziwego zdarzenia,szanujących pacjentów i pragnących pomagać ludziom.
1/5
Wynoscie się z przychodni. Doś juz tego chamstwa .Bez przerwy awantury, wyzwanie Policji. Rzecznik Praw Pacjenta powinien interweniować, a pan recepcjonista powinien się leczyć.
1/5
sporo w życiu widziałam,ale nie spotkałam nigdy jeszcze w żadnej placówce medycznej ,człowieka tak konfliktowego ,robiącego wszystko żeby ludziom dokuczyć,utrudnić,obrazić .Pan Jędrzejowski -recepcjonista nigdy nie powinien pracować w placówkach publicznych a zwłaszcza w takich gdzie ludzie liczą na choćby odrobine empatii.Przecierz do lekarza przychodzą ludzie z problemami,często bardzo chorzy a ten człowiek traktuje ich jak intruzów .Widzialam pania w bardzo podeszłym wieku,która strofował w okropny sposob,odmawiał jej udzielenia najprostszej pomocy.Ja wielokrotnie byłam obrażana i widziałam jak skandalicznie zachowuje się wobec innych.Z czasem pacjenci się „wykruszali „ .Za każdym razem obiecywałam sobie,ze muszę zmienić lekarza ,ale odkładałam to na później a poza tym nie mogę nic złego powiedzieć o dr Jedrzejowskiej .To dobra,kompetentna lekarz,wielokrotnie stawiała właściwe diagnozy .Jest pomocna i szanuje ludzi ,ale widać ,ze nie może zrobić nic w kwestii agresji męża .Wspolczuje i życzę wystawienia właściwej diagnozy panu Jedrzejowskiemu -takie przypadki tez zapewne można leczyć.Chcialabym dać wyższa ocenę dla pani doktor ,ale ta ocena dotyczy wyłącznie osoby recepcjonisty
Dodaj opinię

Adres:

Samsonowska 1, Warszawa Ursynów