Przychodnia Kopernika

Chełmińska 74
Grudziądz
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Fizjoterapia ambulatoryjna
Rehabilitacja
278 dni 56 465 89 98
Godziny otwarcia:
PN08:00-19:00
WT08:00-19:00
ŚR08:00-19:00
CZ08:00-19:00
PT08:00-19:00
Fizjoterapia domowa
Rehabilitacja
12 dni 56 642 77 96
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
Poradnia rehabilitacyjna
Rehabilitacja
7 dni 56 465 89 98
Godziny otwarcia:
PN09:00-10:00
WT08:00-10:00
ŚR13:00-15:00
CZ13:00-18:00
PT11:00-16:00
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Gabinet Lekarz POZ
56 465 89 98
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki POZ
56 465 89 99
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Gabinet Położnej
56 465 89 99
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00
WT08:00-14:00
ŚR14:00-18:00
CZ13:00-18:00
PT13:00-18:00
Programy profilaktyczne Numer telefonu Inne ośrodki
Profilaktyka chorób układu krążenia
Gabinet Lekarz POZ
56 465 89 98
Profilaktyka gruźlicy
Gabinet Pielęgniarki POZ
56 465 89 99

Opinie o Przychodnia Kopernika

Dodaj opinię
1/5
Nie polecam. Pani jest dość bezczelna i nie potrafi leczyć. Chyba minęła się z powołaniem.
1/5
Nie polecam.
Umówiłem się do fizjoterapetu na godzinę, prywatnie. Czekałem 15 minut zanim wszedłem. Okazało się że nie było fizjoterapetu i zrobili mi masaż. Masaż szybko szybko, zero relaxu.
Nie polecam. Może standard NFZ spełnia ale prywatnie na pewno nie.
5/5
Polecam panią stomatlog. Dwa razy usuwałem ząb i dwa razy szok- to już?🤓 Ta pani to fachowiec. Jej dziękuję. Innym polecam.
1/5
Tragedia, poziom 0. Brak porządku przy umawianiu pacjentów..
1/5
Program szczepień prowadzony w przychodni to jakaś kpina. Babcia 90 lat nie została zakwalifikowana do szczepienia. Bo Pani w przychodni rano po godzinie 8 nie zapisuje na listę szczepień, każe dzwonić po godzinie 12. Później po wykonaniu telefonu o 12 mówi, że oddzwoni z terminem szczepienia dla babci. W rezultacie nie oddzwania. Po interwencji w przychodni okazuje się, że obowiązywała kolejności zgłoszeń i tylko 300 miejsc. Co z tego, że telefony wykonywane były w dniu zgłoszenia, czyli 15.01 z samego rana, ale Pani było źle i prosiła o telefon o godzinie 12. Po uzyskaniu informacji okazuje się, że w przychodni osoby na szczepienie zapisywane były dzień wcześniej na listę, kiedy teoretycznie nie było jeszcze zapisów i zgłoszeń na szczepienia. Według zasady nie obowiązuje kolejność zgłoszeń tylko wiek osoby najstarsze miały być zaszczepione jak najszybciej! Co za świat! #tematdlauwagi
5/5
Bardzo długo czeka się na recepty-kody nawet do dwóch tygodni nie powinno to tak długo trwać kierownictwo coś z tym zrobić żeby poprawić sytuacje
1/5
W dobie coronovirusa rejestratorki kategorycznie wymagają, aby rano od godz.8.oo stawać w kolejce i osobiście zamawiać wizytę do lekarza!
Czyli pacjent w przychodni w ciągu jednego dnia musi stawić się dwukrotnie - raz rano do zarejestrowania i póżniej na wizytę u lekarza!
Jest to ewidentne utrudnienie dla pacjenta /przecież chorego człowieka/ - a nie zawsze ktoś z rodziny może zarejestrować chorego.
Gdzie tu jest logika?
Czy to tak trudno umawiać pacjentów z lekarzem na określoną datę - wpisując ich na listę oczekujących na wizytę? Tak przecież jest w innych przychodniach!
1/5
Bardzo zła organizacja umawiania pacjenta / chorego człowieka/ z lekarzem.
Po pierwsze - trudno dodzwonić się do rejestratorki.
Po drugie - nie rejestruje się na określony dzień pacjentów - jedynie każe osobiście stawić się rano w przychodni aby ustalić godzinę przyjęcia w tym samym dniu, //wykluczając możliwość telefonicznej rejestracji do lekarza w kolejnym /kolejnych dniach..//
Jest to ewidentne utrudnienie dla chorego człowieka i narażanie go na konieczność 2-krotnego dwukrotne stawienie się w przychodni w jednym dniu / np.chory groączkujący lub w podeszlym wieku przy jesienno - zimowej pogodzie/. Takiej praktyki w żadnej innej przychodni w Grudziądzu nie ma. O co w tym wszystkim chodzi?
1/5
Nie polecam lekarz ogólny tylko do zapisywania leków. Zero empati jakby za karę tam byl
1/5
Nie polecam. Brak lekarzy, brak możliwości dodzwonienia się. Terminów brak, wszystkiego brak, nawet leki powtarzalne, problem z otrzymaniem recepty. Najgorsza przychodnia w mieście. Nie polecam
5/5
Bardzo miłe panie w rejestracji.
5/5
Panie w rejestracji zawsze pomocne i uśmiechnięte
5/5
Panie w rejestracji bardzo sympatyczne, zawsze starają się pomóc w trudnych sytuacjach.
5/5
Zawsze dodzwaniam się kiedy potrzebuje sie dostac , logiczne ,ze panie w rejestracji maja pacjentow na miejscu i telefonicznie po prpstu trzeba byc cierpliwym
Ludziom dzisiaj brak empatii , zrozumienia i kultury- pacjenci obwiniaja pracownice za cale zlo funkcjonowania nfz...
Panie pracujace tam sa na prawde zyczliwe , pomogly mi zalatwic sprawy z ktorymi sam w chorobie bym sobie nie poradzil
Z calego serca dziekuje i polecam !!!
1/5
Czas odbierania telefonu 30 minut. Czas oczekiwania na kody niemożliwy do ustalenia. Na pytanie kiedy będą Pani odpowiada że się piszą. Może jest jakiś sposób na te Panie. Wystawiają opinię tak sobie jak i Kierownictwu tej przychodni.
5/5
Panie w rejestracji bardzo pomocne, nie spotkałam się z brakiem szacunku z ich strony, zawsze dostaję konkretną odpowiedź na moje pytania. Czas oczekiwania na odebranie telefonu, no czasami jest długi, ale logiczne jest to, że nie da się dodzwonić do przychodni od razu, skoro wydzwania tam pełno pacjentów- ludzie to by chcieli wszystko dostać od razu, a jak muszą chwilę poczekać to są wielce oburzeni. Inna sytuacja- czekanie w przychodni w kolejce do lekarza, słuchając niektórych ludzi to naprawdę ręce opadają, jak są tacy nerwowi to polecam umawiać się prywatnie, może czas oczekiwania będzie krótszy ;) podsumowując, ja jestem zadowolona, a wy nauczcie się cierpliwości
Dodaj opinię

Adres:

Chełmińska 74, Grudziądz

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń

Strona internetowa: