Przychodnia Lekarska "Diamed"

Schweitzera 7
Kraków
Świadczenia specjalistyczneNumer telefonuInne ośrodki
Pielęgniarska opieka długoterminowa domowa12 371 19 00
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00
SO08:00-20:00
ND08:00-20:00
Podstawowa Opieka ZdrowotnaNumer telefonuInne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Ogólna
12 371 19 00
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Dziecka Chorego
12 371 19 00
Godziny rejestracji:
PN08:00-18:00
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZnieczynne
PTnieczynne
Godziny przyjęć:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Dziecka Zdrowego
12 371 19 00
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia Pielęgniarki Środowiskowo-Rodzinnej
12 371 19 00
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia Położnej Środowiskowo-Rodzinnej
12 371 19 00
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Przychodnia Lekarska "Diamed"

Dodaj opinię
5/5
Wspaniała placówka, świetni lekarze, obsługa w rejestracji, wyposażenie. Trafna wstępna diagnostyka, bez kolejek.
5/5
Rewelacyjna obsługa poczynając od rejestracji a na lekarzach kończąc.Szczerze polecam.
5/5
Bardzo dobra przychodnia. Polecam.
1/5
Przy narodzinach pierwszego dziecka korzystałam z usług położnej środowiskowej Pani Małgorzaty Kas (w ramach kontraktu z NFZ), nie polecam tej usługi nikomu, szczególnie początkującym rodzicom. Pani położna jest niesympatyczna wręcz momentami arogancka, cała wizyta bardziej przypomina kontrolę z opieki społecznej niż wsparcie dla rodziców dziecka, począwszy od tego, że pani na pierwszą wizytę wpada niezapowiedziana a na kolejne umawia się z kilku godzinną rozpiętością, w końcu i tak siedzicie w domu to możecie czekać. Zrozumiałabym jeszcze ten kontrolujący charakter wizyt, gdyby nie fakt, że Pani położna kompletnie nie interesuje się warunkami w jakich przebywa dziecko (jeśli w pokoju u dziecka nie ma stołu na którym może wypełnić dokumenty to nie chce żeby tam odbywała się wizyta), a jeśli rodzice zdeklarują, że sami ważą dziecko i potrafią je wykąpać to nawet go za bardzo nie ogląda. Głównie interesuje ją szybkie wypełnienie papierów i pójście dalej, nawet kosztem przerwania karmienia dziecka, co dla początkującej mamy z problemami z karmieniem jest skandalicznym zachowaniem.
1/5
Stanowczo NIE POLECAM
1/5
Dzisiaj byłem drugi raz u pana koguta na prawe ucho wogóle nie słyszę na dodatek bolące gardło ból głowy gorączka pan mi powiedział ze może mi polecić ferwex.Ogolnie tego pana nikomu sie polecam
2/5
Uwazam ze przychodnia jest malo przyjazna dla pacjentow a Panie w recepcji sprawiaja wrazenie ze pracuja tam za kare.Jak dla mnie malo profesjonalne podejscie do wykonywanego zawodu moze powinny zmienic profesje lub zaklad pracy na chroniony wtefy wydawalyby tylko klucze nie muszac rozmawiac z ludzmi;)
1/5
Chciałam rowniez podzielic odczucia Pani Jadwigi jesli chodzi o polozna Malgorzate zgadzam sie w 100%.
Niestety moja wizyta po narodzinach dziecka wygladala identycznie czulam sie jakbym w domu przyjela Pania z opieki spolecznej a powinna byc to osoba empatyczna ktora jak kobieta kobiecie udzieli wskazówek jak obchodzic sie z dzieckiem jak go pielegnowac jak zywic przeciez to trudna rola dla Matki z noworodkiem a nie odsylac do informacji znajdujacuch sie w Internecie😢
5/5
Profwsjonalna obsługa zarówno na recepcji , co w czasie Pandemi jest dużym plusem. Lekarze sumiennie podchodzą do sprawy
5/5
Polecam. Pełna profeska
2/5
Dzisiaj po raz kolejny spotkałam się z brakiem kulturalnego podejścia do pacjenta ze strony pani rejestratorki. Na moje pytanie w którym gabinecie przyjmuje lekarz, usłyszałam odpowiedź :po co to pani wiedzieć. Niech pani sobie nie zawraca głowy takimi informacjami. Przyjdzie pani to się Pani dowie. Sprawę zgłosiłam lekarzowi, ale proszę przeszkolić pracowników jak należy traktować pacjentów.
Cecylia Wojciechowska - Hojda


1/5
Rejestrowałam męża telefonicznie na teleporadę, Pani rejestratorka powiedziała, że na godzine 15 będą dzwonić. Postanowili zadzwonic o 16:30, usprawiedliwiając się, że Pani doktor miała wizyty w gabinecie, a czas podany jest orientacyjny. W stwierdzeniu "orientacyjnie" rozumiem poślizg max 20 minut a nie 1,5 h....
Brak słów
5/5
Polecam. świetna i miła obsługa. Pełęn profesjonalizm
5/5
Chciałem wyrazić swoje podziękowanie i wdzięczność że moje pierwsze szczepienie p/covid w Państwa placówce przebiegło bez zarzutu. Jeszcze w tym miesiącu mam termin na drugą dawkę i wiem że wszystko będzie jak poprzednio Z poważaniem Jerzy P
5/5
Dzisiejszego dnia szczepiliśmy się wtutejszej przychodni i stwierdziliśmy iż obsługa organizacja szczepien jest profesjonalna i bez zarzutu polecamy

1/5
Martwi mnie częsta zmiana lekarzy ponieważ korzystam ztutejszej przychodni kilka lat i nie mam stalego lekarza ktury by znał historię moich chorób jak pani doktor grzeguszko oraz doktor gwiazdowska i pod tym względem jestem rozczarowana i tu widzę minus wzarzadzaniu tą przychodnią
5/5
Wspaniała,miła pielęgniarka w punkcie pobrań.Fantastycznie pobiera krew do badań( brak śladów)
Dziękuję bardzo.
5/5
Placówka wspaniała, lekarze świetni a Panie w rejestracji przekochane, miłe, uprzejme, serdeczne aż się serce raduje w tych uciążliwych czasach.Oby więcej takich przychodni
1/5
Szanowni państwo nie rozumiem jak można tak traktować ludzi człowiek dzwoni z samego rana jak każecie mówi się że dziecko się dusi bo ma krtań a pani w rejestracjibmowi że wszystko jest zajęte i nie przyjmie mi nikt dziecka które się dusiło przez zapalenie krtani dla pani z rejestracji to dziecko mogło się udusić widać było że ma kompletnie gdzies co się dzieje z dzieckiem każą dzwonić rano a jak się dzwoni rano to się wiecznie i notorycznie słyszy że nie ma miejsca i że nie przyjmą albo msza z dzieckiem chorym czekać od godziny 8 rano na zimnie aż łaskawie otworzą drzwi i o ile zapiszą a nie powiedzą że nie ma miejsca bezczelne panie w rejestracji
3/5
Ogólnie przychodnia jest ok, ale brak możliwości rejestracji on-line bo panie nie udostępniają terminów a dodzwonić się jest ciężko. Jak się już uda to brak miejsc
1/5
Te pozytywne opinie to chyba pisał sam personel przychodni żeby aż tak się nie upokorzyć. Nie można dobrego zdania powiedzieć. Niekompetentni lekarze, chamskie recepcjonistki, maskaryczna organizacja. OMIJAĆ, szkoda czasu.
1/5
Omijać szerokim łukiem. Uniemożliwiają leczenie chorego kręgosłupa poprzez odmowę wskazania gabinetu RTG, ponieważ pacjent bez chorób zakaźnych nie zakrywa twarzy jak bandyta. Zasłaniają się martwym przepisem z prezentacji power point "ministra zdrowia". Nie dziwi ogromna ilość zgonów (200 tys.) skoro tak traktowani są pacjenci z powodu jednej medialnej choroby niegroźniejszej niż zwykła grypa. Setki badań na temat braku skuteczności masek nie trafiają do pracowników "służby/ochrony" zdrowia, którzy z lekkością i uśmiechem na ustach wyrzucają pacjentów - chcących leczyć inne choroby, które wbrew pozorom nadal istnieją - za drzwi. Bardzo to przykre.
5/5
Kolejna panu doktor ktora z sercem mnie potraktowała z cierpliwością życzliwością dziękuję kuetownuctw za dobór tak wspanialego doboru lekarzy pozdrawiam. Halina Bernacka
1/5
Mówią aby dzwonić od godziny 8, a numer jest non stop zajęty. Dziecka chorego nie chcą przyjąć bo nie ma miejsc u lekarza. Dziecko kaszle, trzeba je zbadać a oni proponują teleporadę.
Pani Erbieva jest strasznie chamska w stosunku do małych pacjentów, kiedy wreszcie się dostaliśmy na wizytę to zwróciła się do mojej córki w sposób urągający wszelkiej przyzwoitości. Powiedziała że ma się rozbierać bo ona nie ma czasu. Kiedy urodził się syn, położna z przychodni przyszła dwa miesiące po jego urodzeniu. Pozostawiam to bez komentarza.
Dodaj opinię

Adres:

Schweitzera 7, Kraków Bieżanów-Prokocim

Numer telefonu:

Przychodnia Lekarska "Diamed" na mapie
Zdjęcie budynku Przychodnia Lekarska "Diamed"