Adres:
Lotnicza 5, Lublin Bronowice
Podstawowa Opieka Zdrowotna | Numer telefonu | Inne ośrodki | |||
---|---|---|---|---|---|
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
532 170 900 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Pielęgniarka POZ
Gabinet Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
532 170 900 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Położna POZ
Poradnia Położnej Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
532 170 900 |
|
|||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
Programy profilaktyczne | Numer telefonu | Inne ośrodki |
---|---|---|
Profilaktyka chorób układu krążenia
Poradnia Lekarza Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
532 170 900 | |
Profilaktyka gruźlicy
Gabinet Pielęgniarki Podstawowej Opieki Zdrowotnej |
532 170 900 | |
13.10 umówiłam się na teleporade z objawami covid19 i z informacją, że w pracy osoba, z którą pracuje nie ma węchu i smaku oraz, że została skierowana na test.
Pani doktor powiedziała żeby nie panikować i jak osoba z pracy będzie miała potwierdzony to wtedy się kontaktować.
19.10 poinformowałam lekarza o potwierdzeniu covid u osoby z pracy. Następnie pani doktor pytając czy mam jakiekolwiek objawy skierowała mnie na test. Specjalnie zapytałam jak mam sprawdzic wynik testu. Uzyskałam informacje, że lekarz zadzwoni i poinformuje bo to on otrzymuje wyniki.Na test udało mi się zapisać dopiero 22.10. Lekarz znając wynik pozytywny testu nie skontaktował się ze mną, a takie otrzymałam zapewnienie. Co więcej są wytyczne, że po 7 dniach izolacji lekarz kontaktuje się z pacjentem, aby sprawdzić jego stan zdrowia i w przypadku utrzymujących się objawów wydłużyć okres izolacji. NIC TAKIEGO NIE MIAŁO MIEJSCA lekarz ani razu się ze mną nie skontaktował.
Pani ktora odbebrała telefon powiedziała, że mają dużo pracy co oczywiście rozumiem w związku z pandemią, ale bez przesady.
Mówiąc mi się mają dużo pacjentów w karetkach i szpitalu (od kiedy lekarz rodzinny zajmjmuje sie pacjetem w karetce czy szpitalu)? Skoto tak traktuja swoich pacjentow skad maja wiedziec, ze ktos wlasnie powinien sie znalezc w szpitalu skoro w ogóle nie interesują się pacjentem z pozytywnym wynikiem covid?
Dzisiaj tj. 2.11 po zakończeniu izolacji sama zadzwoniłam do przychodni. Zapytałam się czy jest możliwość otrzymania skierowania na test na przeciwciała (chciałam się dowiedzieć czy już nie zarażam oraz zacząć oddawać osocze dla potrzebujących). Zapytałam również czy mogę otrzymać skierowanie na przeswietlenie płuc żeby zobaczyć czy nie nastąpiły zmiany po zakażeniu.
Od pani z informacji usłyszałam, że nie wystawiają takich skierowań, że po 3 dniach od ustąpienia objawów się nie zaraża. Serio? Skąd ta pewność? Szczególnie pani z informacji.
Skonsultowałam to z innym lekarzem z innej przychodni, zupełnie inna kultura. I otóż co- powinno się wykonać prześwietlenie płuc. Ale pani z informacji wie lepiej.
Drogie Panie- prosze sobie przypomnieć nie pacjent dla POZ, tylko POZ dla Pacjentów !!!!!Bierzecie za to kasę !!!!!
Do tego ciężko się doprosić o skierowanie do specjalisty oraz na podstawowe badania typu krew mocz.
Karta szczepień wydawana raz na kwartał bez względu na to kiedy ktoś potrzebuje do szczepienia.