Przychodnia Lekarza Rodzinnego Mar-Med Dr Med. Marek Basista

Wojska Polskiego 17
Wadowice
Podstawowa Opieka ZdrowotnaNumer telefonuInne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ
33 487 69 70
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Gabinet Położnej POZ
33 487 69 70
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Przychodnia Lekarza Rodzinnego Mar-Med Dr Med. Marek Basista

Dodaj opinię
2/5
Pomimo wzglednych lekarzy, w rejestracji podejście do pacjenta jak w poprzednim ustroju. Pomimo telefonicznej rejestracji i przydzielenia "bloczku" z godziną przyjęcia nigdy nie ma pewności, o której zostaniemy przyjęci. Po ostatnim czekaniu przez ponad godzinę dojrzałem do zmiany przychodni...
5/5
Bezproblemowa rejestracja, uprzejmi lekarze. Nie mam zastrzeżeń. Nie ma problemów z parkingiem tak jak w innych przychodniach POZ w Wadowicach.
1/5
Lekarze ok .zato rejestracja masakra!!!!!!panie rejestrujące opryskiwe mało tego są dwie kolejki z numerem i na prośbę lekarza gdzie pyta się czy łaskawie przyjmie za nasze wysokie składki na ubezpieczenie. Żenujące a co jeśli nie przyjmie ?mam znowu stać od szóstej rano żeby może zarejestrować o 7.30 bezsens służby zdrowia
1/5
Tam to bym nie poszła nawet szczura leczyć. Leczyli przez miesiąc na zapalenie korzonek a okazało się że jest wypuklina i operacja powinna być już miesiąc temu, na prawdę to jest jakaś porażka, nawet skierowania na prześwietlenie nie dali tylko co chwilę L4 wypisywać potrafią i zastrzyki.
1/5
Jeden wielki bajzel i tyle 3 pacjentow na ta sama godzine i zero mozliwosci by malutkie dzieci kilku miesieczne wchodzily poza kolejka
1/5
Za każdym razem problem z rejestracją. Jak już panie odbiorą telefon to tylko po to, by poinformować,że nie ma już bloczków.
1/5
Byłam dziś świadkiem sytuacji która nigdy nie powinna zaistnieć u lekarza . D. Basista nie chciał przyjąć pacjentki która miała tzw czerwone światło ale miała zaświadczenie ZUS że pracuje od listopada 2018 i oświadczenia ,to nie wina pacjentki że przez pracodawcę nie było zgłoszenie do ZUS .. i tak dziewczyna z temperaturą 39 stopni goniła od ZUS do lekarza przez dwa dni .. i mimo tego została przez dok basiste nie przyjęta to została wrednie i hamski sposób potraktowana i wyrzucona z systemu że ma sobie szukać innego lekarza . Paranoja . Mam nadzieję że dziewczyna zgłosi to do odpowiednich służb . Ja już złożyłam deklaracje w innej przychodni
1/5
Ta instytucja to porażka! Już dawno miałam parę dziwnych sytuacji opisać, ale po tym co przeszłam tym razem nie pozostanę obojętna. Pomijam fakt że panie rejestrujące lubią odkładać słuchawkę na bok, a my pacjenci dzwonimy myśląc, że tyle ludzi się dobija. Guzik prawda!!! Co do lekarzy zastrzeżeń nie nam ale rejestracja i dyrektor placówki są tragiczni!!!
Od 2 dni próbuję dostać się do swojego lekarza, gdyż jestem chora, jednak z przyczyn mi niewiadomych moja osoba w systemie widnieje na czerwono... Chociaż uczciwie pracuje i składki odprowadzam. Chcieli idę mnie zaświadczenie z ZUS i moje składki żebym mogła mieć wizytę za free, kiedy to załatwiam to poinformowano mnie, że udziela mi świadczenia, ale nie za darmo...wuzyta i l4 płatne, a recepta na 100%,mimo że nam ubezpieczenie. Nawet na oświadczenie mnie nie chcieli przyjąć. Zamiast kursować się w domu to z angina i gorączka gonilam z zusu, do przychodni i tak w kółko, telefonowalam do NFZ i byli w szoku.poradzili żeby dyrektor placówki napisał mi oświadczenie dlaczego nie zostałam przyjęta i najlepiej zgłaszać takie sprawy. Jednak p. Basista był arogancki, zero ludzkich odruchów i ani nie chciał napisać oświadczenia a jeszcze tylko powiedział że mam szukać innej placówki bo nie należę już do tego ośrodka... Tylko dlaczego? Bo nie chciałam zapłacić za wizytę, kiedy należy mi się darmowa.. Nawet w ZUS pracownicy mówią, że nie jestem 1 która na problemy z tym ośrodkiem. Ostatecznie przepisałem się do przychodni na karmelickiej i bez problemu mnie przyjęli...
1/5
Dziś spotkała mnie podobna sytuacja jak pania Anię.Oczywiście jestem ubezpieczona ale w tej przychodni widnieję na czerwono.Udałam się do Zus po odpowiednie zaświadczenie które otrzymałam bez problemu.Wróciłam do przychodni z zaświadczeniem pewna że wszystko wporzadku i spotkało mnie rozczarowanie... wizyta 40 zł i leki które mam na ryczałt płatne na 100%.Zadzwoniłam do NFZ i pani na infolinii poinformowałam mnie że nie powinnam płacić za wizytę tylko wypełnić oświadczenie o ty że jestem ubezpieczona.Zadzwoniłam do przychodni i pan B poinformował mnie że pieniadze za wizyte ma mi oddać Zus ponieważ w Jego przychodni widnieję na czerwono.Ta przychodnia ma swój regulamin a panie rejestratorki sa bardzo nieuprzejme i powinny być wysłane na szkolenie obsługi klienta.Najważniejsze że pan B uważa że postapił słusznie i wszystko w jego przychodni działa jak należy .Na koniec nasuwa mi się sentencja" Primum non nocere" która nie jest przestrzegana w tej placówce.
1/5
Rejestracja MASAKRA, od tygodnia próbuje zarejestrować dziecko na szczepienie, niestety juz pięć po ósmej brak bloczków a na nastepny dzień Pani która jest bardzo opryskliwa nie zarejestruje. Sama jestem z dzieckiem więc szkoda mi małego zrywać o 6 rano i stać przed przychodnią półtorej godziny. Natomiast co do lekarzy to nie mam żadnych zastrzeżeń
1/5
O ile do lekarzy nie mam zastrzeżeń. To do rejestracji mam bardzo dużo.
Po pierwsze system rejestrowania pacjentów to jedna wielka porażka.
Po drugie Panie w rejestracji powinny nauczyć się kultury i szacunku. Poziom udzielenia odpowiedzi żenujący, jakby z łaska.
Myślałam, ze to kwestia jednej Pani/ dnia ale za każdym razem gdy tam jestem sytuacja się powtarza.

Jeśli Pani nie lubią swojej pracy może powinny ja zmienić a nie psuć dnia innym ludziom.

Kolejna sprawa telefon- w tym ośrodku chyba to abstrakcja Panie zostawiają odłożony telefon, a pacjenci mogą czekać w nieskończoność.

Zdecydowanie nie polecam
Omijajcie szerokim łukiem
5/5
Ok wszystko załatwić można.
1/5
Odradzam ! Zgłaszają do sanepidu ! A wiem że inne przychodnie w Wadowicach tego nie robią
1/5
Pani Zemlik z lekarzy super.
Sekretariat dno.
Pan Basista dno. Wiedzę oceniam na 1 w skali od 1-6 natomiast szacunek na 0. Kasa kasa kasa.
1/5
Panie w rejestracji porażka, bajzel, zero organizacji:
- podały mi zły kod e-recepty, po kolejnym telefonie dostałam mi zupełnie inny kod bez słowa przepraszam,
- zamawiam receptę, na drugi dzień dzwonię po kod - "nie ma Pani zleconej recepty"
- dodzwonić się graniczy z cudem, choć i cuda czasem się zdarzają
- opryskliwość Pań w recepcji - TRAGEDIA w tych czasach, czy one pracują za darmo i karę?

- Pani doktor Zemlik - tylko dla niej nadal należę do tel placówki
5/5
Super przychodnia polecam !
1/5
Wypisywanie recept na prośbę pacjenta opanowane do perfekcji. Natomiast jak coś dolega dostać się do lekarza masakra. Za każdym razem inne informacje przekazywane przez panie z rejestracji. Zero chęci pomocy. Zero zrozumienia. Byle zepchnąć pacjenta "na jutro".
5/5
Dr Andrzej Krupiński jest lekarzem z Leśnej Góry. Wydawało by się, że ten serial to bajka, a jednak nie. Są jeszcze lekarze z prawdziwego zdarzenia, którzy z pasją wykonują swoją pracę. Nie szczędząc czasu i cierpliwości, dzielą się swoją wiedzą i pomagają pacjentowi wrócić do zdrowia stwarzając przyjazną atmosferę w czasie wizyty. To bardzo ważne. Dziękuję za spokojne podejście, opanowanie i zainteresowanie pacjentem.

5/5
Panie w rejestracji i w zabiegowym są bardzo miłe. Na zastrzyki chodziłam z prawdziwą przyjemnością. Były robione fachowo i delikatnie. Dziękuję!
2/5
Znowu to samo -rejestracja to porażka!
Od początku epidemii zamawiałem mailowo recepty na stałe leki dla rodziców emerytów.Było OK.
Aż tu nagle dziś telefon z rejestracji od oburzonej pani - oni sobie nie życzą mail'i ,kto mi pozwolił,nie mają do tego pracownika(?!) mam przynosić karteczki albo dzwonić (z wiadomym skutkiem)-no zgłupiałem! 82 letni emeryt ma biegać na Wojska Polskiego z karteczką w zimie i w czasie epidemii Covida, bo panie w rejestracji nie dość że nie odbierają telefonów, to jeszcze nie raczą otworzyć e-mail'a !
I choć lekarze w przychodni są całkiem dobrzy, to po takim telefonie z rejestracji moja opinia o przychodni nie może być pozytywna.
1/5
Rejestracja to żart! Kobieta odbierająca telefony niech zmieni miejsce pracy bo jest totalną porażką, która działa na wielką szkodę przychodni. Z taką wizytówką to polecam każdemu kto tam jest żeby zmienił przychodnie bo szkoda nerwów pacjentów.
1/5
Porażka i katastrofa. Sama jestem personelem medycznym i to się w głowie nie mieści. Telefon wyłączony w obu rejestracjach, nie dodzwonisz się, korki, dzwonisz na jakiś numer komórkowy w przychodni to nikt nie słucha o co chodzi tylko jak z taśmy, tylko żebyś człowieku spadał.
Poziom poniżej zera. W cywilizowanym kraju takie rzeczy nue do pomyślenia. Nawet przychodnia weterynaryjna ma wyższy poziom!
Dodaj opinię

Adres:

Wojska Polskiego 17, Wadowice

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Przychodnia Lekarza Rodzinnego Mar-Med Dr Med. Marek Basista na mapie
Zdjęcie budynku Przychodnia Lekarza Rodzinnego Mar-Med Dr Med. Marek Basista