Przychodnia Lekarza Rodzinnego Mar-Med Dr Med. Marek Basista

Wojska Polskiego 17
Wadowice
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ
33 487 69 70
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Gabinet Położnej POZ
33 487 69 70
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Przychodnia Lekarza Rodzinnego Mar-Med Dr Med. Marek Basista

Dodaj opinię
2/5
Pomimo wzglednych lekarzy, w rejestracji podejście do pacjenta jak w poprzednim ustroju. Pomimo telefonicznej rejestracji i przydzielenia "bloczku" z godziną przyjęcia nigdy nie ma pewności, o której zostaniemy przyjęci. Po ostatnim czekaniu przez ponad godzinę dojrzałem do zmiany przychodni...
5/5
Bezproblemowa rejestracja, uprzejmi lekarze. Nie mam zastrzeżeń. Nie ma problemów z parkingiem tak jak w innych przychodniach POZ w Wadowicach.
1/5
Lekarze ok .zato rejestracja masakra!!!!!!panie rejestrujące opryskiwe mało tego są dwie kolejki z numerem i na prośbę lekarza gdzie pyta się czy łaskawie przyjmie za nasze wysokie składki na ubezpieczenie. Żenujące a co jeśli nie przyjmie ?mam znowu stać od szóstej rano żeby może zarejestrować o 7.30 bezsens służby zdrowia
1/5
Tam to bym nie poszła nawet szczura leczyć. Leczyli przez miesiąc na zapalenie korzonek a okazało się że jest wypuklina i operacja powinna być już miesiąc temu, na prawdę to jest jakaś porażka, nawet skierowania na prześwietlenie nie dali tylko co chwilę L4 wypisywać potrafią i zastrzyki.
1/5
Jeden wielki bajzel i tyle 3 pacjentow na ta sama godzine i zero mozliwosci by malutkie dzieci kilku miesieczne wchodzily poza kolejka
1/5
Za każdym razem problem z rejestracją. Jak już panie odbiorą telefon to tylko po to, by poinformować,że nie ma już bloczków.
1/5
Byłam dziś świadkiem sytuacji która nigdy nie powinna zaistnieć u lekarza . D. Basista nie chciał przyjąć pacjentki która miała tzw czerwone światło ale miała zaświadczenie ZUS że pracuje od listopada 2018 i oświadczenia ,to nie wina pacjentki że przez pracodawcę nie było zgłoszenie do ZUS .. i tak dziewczyna z temperaturą 39 stopni goniła od ZUS do lekarza przez dwa dni .. i mimo tego została przez dok basiste nie przyjęta to została wrednie i hamski sposób potraktowana i wyrzucona z systemu że ma sobie szukać innego lekarza . Paranoja . Mam nadzieję że dziewczyna zgłosi to do odpowiednich służb . Ja już złożyłam deklaracje w innej przychodni
1/5
Ta instytucja to porażka! Już dawno miałam parę dziwnych sytuacji opisać, ale po tym co przeszłam tym razem nie pozostanę obojętna. Pomijam fakt że panie rejestrujące lubią odkładać słuchawkę na bok, a my pacjenci dzwonimy myśląc, że tyle ludzi się dobija. Guzik prawda!!! Co do lekarzy zastrzeżeń nie nam ale rejestracja i dyrektor placówki są tragiczni!!!
Od 2 dni próbuję dostać się do swojego lekarza, gdyż jestem chora, jednak z przyczyn mi niewiadomych moja osoba w systemie widnieje na czerwono... Chociaż uczciwie pracuje i składki odprowadzam. Chcieli idę mnie zaświadczenie z ZUS i moje składki żebym mogła mieć wizytę za free, kiedy to załatwiam to poinformowano mnie, że udziela mi świadczenia, ale nie za darmo...wuzyta i l4 płatne, a recepta na 100%,mimo że nam ubezpieczenie. Nawet na oświadczenie mnie nie chcieli przyjąć. Zamiast kursować się w domu to z angina i gorączka gonilam z zusu, do przychodni i tak w kółko, telefonowalam do NFZ i byli w szoku.poradzili żeby dyrektor placówki napisał mi oświadczenie dlaczego nie zostałam przyjęta i najlepiej zgłaszać takie sprawy. Jednak p. Basista był arogancki, zero ludzkich odruchów i ani nie chciał napisać oświadczenia a jeszcze tylko powiedział że mam szukać innej placówki bo nie należę już do tego ośrodka... Tylko dlaczego? Bo nie chciałam zapłacić za wizytę, kiedy należy mi się darmowa.. Nawet w ZUS pracownicy mówią, że nie jestem 1 która na problemy z tym ośrodkiem. Ostatecznie przepisałem się do przychodni na karmelickiej i bez problemu mnie przyjęli...
1/5
Dziś spotkała mnie podobna sytuacja jak pania Anię.Oczywiście jestem ubezpieczona ale w tej przychodni widnieję na czerwono.Udałam się do Zus po odpowiednie zaświadczenie które otrzymałam bez problemu.Wróciłam do przychodni z zaświadczeniem pewna że wszystko wporzadku i spotkało mnie rozczarowanie... wizyta 40 zł i leki które mam na ryczałt płatne na 100%.Zadzwoniłam do NFZ i pani na infolinii poinformowałam mnie że nie powinnam płacić za wizytę tylko wypełnić oświadczenie o ty że jestem ubezpieczona.Zadzwoniłam do przychodni i pan B poinformował mnie że pieniadze za wizyte ma mi oddać Zus ponieważ w Jego przychodni widnieję na czerwono.Ta przychodnia ma swój regulamin a panie rejestratorki sa bardzo nieuprzejme i powinny być wysłane na szkolenie obsługi klienta.Najważniejsze że pan B uważa że postapił słusznie i wszystko w jego przychodni działa jak należy .Na koniec nasuwa mi się sentencja" Primum non nocere" która nie jest przestrzegana w tej placówce.
1/5
Rejestracja MASAKRA, od tygodnia próbuje zarejestrować dziecko na szczepienie, niestety juz pięć po ósmej brak bloczków a na nastepny dzień Pani która jest bardzo opryskliwa nie zarejestruje. Sama jestem z dzieckiem więc szkoda mi małego zrywać o 6 rano i stać przed przychodnią półtorej godziny. Natomiast co do lekarzy to nie mam żadnych zastrzeżeń
1/5
O ile do lekarzy nie mam zastrzeżeń. To do rejestracji mam bardzo dużo.
Po pierwsze system rejestrowania pacjentów to jedna wielka porażka.
Po drugie Panie w rejestracji powinny nauczyć się kultury i szacunku. Poziom udzielenia odpowiedzi żenujący, jakby z łaska.
Myślałam, ze to kwestia jednej Pani/ dnia ale za każdym razem gdy tam jestem sytuacja się powtarza.

Jeśli Pani nie lubią swojej pracy może powinny ja zmienić a nie psuć dnia innym ludziom.

Kolejna sprawa telefon- w tym ośrodku chyba to abstrakcja Panie zostawiają odłożony telefon, a pacjenci mogą czekać w nieskończoność.

Zdecydowanie nie polecam
Omijajcie szerokim łukiem
5/5
Ok wszystko załatwić można.
1/5
Odradzam ! Zgłaszają do sanepidu ! A wiem że inne przychodnie w Wadowicach tego nie robią
1/5
Pani Zemlik z lekarzy super.
Sekretariat dno.
Pan Basista dno. Wiedzę oceniam na 1 w skali od 1-6 natomiast szacunek na 0. Kasa kasa kasa.
1/5
Panie w rejestracji porażka, bajzel, zero organizacji:
- podały mi zły kod e-recepty, po kolejnym telefonie dostałam mi zupełnie inny kod bez słowa przepraszam,
- zamawiam receptę, na drugi dzień dzwonię po kod - "nie ma Pani zleconej recepty"
- dodzwonić się graniczy z cudem, choć i cuda czasem się zdarzają
- opryskliwość Pań w recepcji - TRAGEDIA w tych czasach, czy one pracują za darmo i karę?

- Pani doktor Zemlik - tylko dla niej nadal należę do tel placówki
5/5
Super przychodnia polecam !
1/5
Wypisywanie recept na prośbę pacjenta opanowane do perfekcji. Natomiast jak coś dolega dostać się do lekarza masakra. Za każdym razem inne informacje przekazywane przez panie z rejestracji. Zero chęci pomocy. Zero zrozumienia. Byle zepchnąć pacjenta "na jutro".
5/5
Dr Andrzej Krupiński jest lekarzem z Leśnej Góry. Wydawało by się, że ten serial to bajka, a jednak nie. Są jeszcze lekarze z prawdziwego zdarzenia, którzy z pasją wykonują swoją pracę. Nie szczędząc czasu i cierpliwości, dzielą się swoją wiedzą i pomagają pacjentowi wrócić do zdrowia stwarzając przyjazną atmosferę w czasie wizyty. To bardzo ważne. Dziękuję za spokojne podejście, opanowanie i zainteresowanie pacjentem.
5/5
Panie w rejestracji i w zabiegowym są bardzo miłe. Na zastrzyki chodziłam z prawdziwą przyjemnością. Były robione fachowo i delikatnie. Dziękuję!
2/5
Znowu to samo -rejestracja to porażka!
Od początku epidemii zamawiałem mailowo recepty na stałe leki dla rodziców emerytów.Było OK.
Aż tu nagle dziś telefon z rejestracji od oburzonej pani - oni sobie nie życzą mail'i ,kto mi pozwolił,nie mają do tego pracownika(?!) mam przynosić karteczki albo dzwonić (z wiadomym skutkiem)-no zgłupiałem! 82 letni emeryt ma biegać na Wojska Polskiego z karteczką w zimie i w czasie epidemii Covida, bo panie w rejestracji nie dość że nie odbierają telefonów, to jeszcze nie raczą otworzyć e-mail'a !
I choć lekarze w przychodni są całkiem dobrzy, to po takim telefonie z rejestracji moja opinia o przychodni nie może być pozytywna.
1/5
Rejestracja to żart! Kobieta odbierająca telefony niech zmieni miejsce pracy bo jest totalną porażką, która działa na wielką szkodę przychodni. Z taką wizytówką to polecam każdemu kto tam jest żeby zmienił przychodnie bo szkoda nerwów pacjentów.
1/5
Porażka i katastrofa. Sama jestem personelem medycznym i to się w głowie nie mieści. Telefon wyłączony w obu rejestracjach, nie dodzwonisz się, korki, dzwonisz na jakiś numer komórkowy w przychodni to nikt nie słucha o co chodzi tylko jak z taśmy, tylko żebyś człowieku spadał.
Poziom poniżej zera. W cywilizowanym kraju takie rzeczy nue do pomyślenia. Nawet przychodnia weterynaryjna ma wyższy poziom!
1/5
Panie pracujące w recepcji to jakaś jedna wielka porażka. Dzwoniąc i próbując ustalić termin na szczepienie dziecka (4 miesięcznego) pani w bezczelny sposób mowi, ze nie ma wolnego terminu, ze od 20 zapisują juz na wrzesień. 1.5 tygodnia temu na szepieniu pytałam w jaki sposób zapisują na następne szczepienie, pani powiedziała, że tydzień do przodu. Mówiąc to dzisiaj pani w rejestracji powiedzia, że to niemożliwe...że mogłam wcześniej zadzwonić. Pytam wiec co mam zrobić, bo dziecko powinno przyjąć 3 dawkę szczepionki rotawirus odpowiedziała mi ,,no trudno,,
1/5
Tragedia a nie przychodnia. Telefon ciągle zajęty. Dostać się do lekarza, zwłaszcza pediatry graniczy z cudem. Kobiety w rejestracji bardzo niemiłe, ciągle krzyczą zamiast mówić. Radzę omijać szerokim łukiem
1/5
Jak można dzwonić po 200 razy i linia zajęta a jeśli się człowiek dodzwoni to już nie ma bloczków i każą przyjść i się wpychać na siłę porażka...
1/5
Panie rejestratorki robią co mogą, żeby usprawnić wszystko, są grzeczne, cierpliwie wszystko tłumaczą, niestety zdarzyło mi się, że pomimo, iż potrzebowałem konsultacji lekarskiej, co zdarza mi się raz na kilka lat, nie otrzymałem pomocy. Mojego lekarza nie było, miałem zapytać przyjmujacego czy zechce mnie przyjąć. Niestety pomimo usilnych próśb i tłumaczeń odmówił. Nie powinno to tak wyglądać...
1/5
Najgorsza przychodnia w mieście. Rejestratorki bezczelne. Działalność przychodni na poziomie wczesnych lat 90 XX wieku. Żenada. Niepolecam
1/5
Rejestracja tj dramat
Nie umawiają na kolejny dzień. Każą dzwonić w dany dzień. Dzwonisz po to żeby Pani poinformowała że się bloczki skończyły

Omijać szerokim łukiem
1/5
Porażka to mało powiedziane...
1/5
Zarejestrowanie telefonicznie do lekarza graniczy z cudem!! Przez 20 min.,moje połączenie było 3 w kolejce , po czym jak już się udało połączyć to oczywiście brak bloczków!!!!
1/5
Rejestracja to dno !
Za każdym razem podczas rozmowy przerywają, nie słuchają, trudno uzyskać informacje, umówienie osoby nawet z chorobą śmiertelną u schyłku życia tylko telefonicznie w danym dniu bez pewności że się zarejestruje albo stój od rana!
Raz empatycznie pozwolono zarejestrować się pare dni wcześniej aby umierający nie stał w kolejce do rejestracji rano.
Generalnie rejestracja w 99% pań- do wylotki! Obyście same kiedyś doświadczyły takiego traktowania! Dno.
Gdzie jest szef ???
1/5
Nie polecam tej przychodni jest rejestracja telefoniczna a lekceważa pacjenta,nie miłe kobiety w restauracji a co do lekarzy to niby godziny ustalone a "z lekkim poślizgiem"w innej przychodni są lekarze rej.telef.i działa jakoś po ludzku.Nawet bym nie dała jednej gwiazdki
4/5
Nie pozdrawiam nikogo oprócz pań sprzątających zawsze uśmiechnięte i umieją poprawić humor tylko je pozdrawiam, zawsze czysto i schludnie są bardzo miłe
1/5
Dramat, trafiłam na bardzo nieprzyjemnego doktora, dr Marek Stojak.
Człowiek przychodzi chory, czeka w kolejce bardzo długo tylko po to żeby zostać chamsko potraktowanym i bezczelnie wyrzuconym z gabinetu, bo doktor nie ma czasu i ma opóźnienie.
Nie polecam omijać szerokim łukiem.
Dodaj opinię

Adres:

Wojska Polskiego 17, Wadowice

Numer telefonu:

Strona internetowa:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00