1. Lekarz rodzinny (POZ)
  2. Wielkopolskie
  3. Poznań

Przychodnia Lekarzy Rodzinnych Topmed - Lekarz rodzinny (POZ)

Plac Grzybowy 10, 12
Złotniki
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia (Gabinet) Lekarza POZ
61 811 61 51
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Przychodnia Lekarzy Rodzinnych Topmed

Dodaj opinię
1/5
Bardzo mi podoba mi się szczepienie dzieci w tym samym czasie,kiedy przyjmowani są chorzy pacjenci. Rozumiem,ze nie ma warunków zeby odseparować dzieci pd chorych,jednak godziny szczepień powinny być inne niż przyjmowanie chorych.
2/5
Tragedia, żeby zamówić receptę trzeba zawieźć kartkę i włożyć do pudełka po rękawiczkach.
W dwudziestym pierwszym wieku brak możliwości zamówienia przez internet.
1/5
W czasie pandemii powinna być możliwość zamawianie leków przez internet, to nie trudne i łatwiej byłoby przychodni komunikować się z chorymi nawet na choroby zakaźne pacjentami.większość przychodni ma te możliwość, to dla wszystkich bezpieczniejsze
1/5
Przychodnia niestety nie jest dla Pacjenta. Ciągły problem z wizytą, a to obowiązek aby zapewnić taką w dniu następnym. Absurdem są karteczki na leki, które trzeba dowieźć. Teleporady dla bezpieczeństwa, a po leki trzeba zawieźć karteczkę - jakiś żart. Proponuje założyć e-mail będzie wygodniej i przede wszystkim bezpieczniej, przejrzyście. No chyba że Pani Starsza „sympatyczna z recepcji” ma opory, ale jest taka wyszczekana, że powinna ogarnąć. Chyba czas poszukać innej przychodni … jakość świadczonych usług na niskim poziomie, nie wiem co jest przyczyną (?) czy nie radzą sobie w czasach pandemii ? Czy maja za dużo pacjentów, a za mało lekarzy???Czy personel jak już zatrudniany to świeżo po studiach - niedoświadczony(??!!!)Kiedyś nawet lubiłem te przychodnie ….!!!!!
1/5
Pani siedząca w rejestracji to jakiś dramat nie umawia na wizytę,dzwoniąc w środę informuje ze wszyscy chorują i nikogo nie zapisze. Niekompetencją jest pytanie co mi dolega. jakby klasyfikowała chorych i to od tego z czym dzwonisz zależy czy cię zapisze na wizytę czy nie. Już dawno powinna zrezygnować z pracy. Wciąż narzeka, ze nie ma w co ręce włożyć.
Lekarze całkiem spoko ale obsługa rejestratorki żenująca.
5/5
Zmuszony jestem odnieść się do bezwstydnego ataku, jakiego pod moim adresem dopuściła się pani opisująca sytuację ze swoim dzieckiem, ponieważ dopiero zorientowałem się o istnieniu tego komentarza, zawiadomiony przez zaskoczoną tym faktem osobę, kontaktującą się w tej sprawie z naszą przychodnią i proszącą abym ustosunkował się do sytuacji.

Ponieważ nie mogę posłużyć się dokumentacją medyczną na forum internetowym (a na nieszczęście tej pani - prowadzę ją bardzo skrupulatnie i całość wizyty została dokładnie opisana dzięki czemu bez trudu można będzie odtworzyć zajście, jeżeli sprawa trafi do sądu za zniesławienie z tytułu przestępstwa określonego w art. 212 § 2 k.k., tj. zniesławienia w typie kwalifikowanym, jakim jest zniesławienie za pomocą środków masowego komunikowania („Zniesławieniem jest czyn polegający na pomówieniu innej osoby (...) które mogą poniżyć ją w opinii publicznej lub narazić na utratę zaufania potrzebnego dla danego stanowiska, zawodu lub rodzaju działalności”)).
W tych okolicznościach napisać mogę wyłącznie, że zajście opisane przez panią jest rażącym przeinaczeniem, ponieważ nigdy nie bagatelizuję informacji o temperaturze > 39 st. (zwłaszcza u dzieci, zaś przy 40 st. ZAWSZE nakazuję czujną obserwację, kontakt (oferując przyjęcie nawet poza kolejnością), i gotowośc do stawienia się na SOR jeśli gorączka nie ustąpi po lekach według jasnych zaleceń jakie wydaje w kontekście ich stosowania), zaś wspomniana maść to owszem, jedno z moich DODATKOWYCH zaleceń, natomiast nigdy nie stanowi zalecenia wyłącznego u pacjentów uskarżających się na gorączkę (co najwyżej jeśli ktoś powie, że nie gorączkuje i troszkę pokasłuje, jednak i tak dostaje zawsze w pakiecie inne leki). Jeśli zaś nie słyszałem zmian w oskrzelach, to znaczy że nie były one wówczas słyszalne (istnieje zaś spora szansa nieodpowiedniego badania i usłyszenia przez badającego gdy dziecko oddycha np. przez nos zamiast przez usta, co więcej nawet jeśli dziecko w następnych dniach rozwinęło zapalenie oskrzeli - nadal zgodnie z https://www.mp.pl/interna/chapter/B16.II.3.5. nie wymaga włączenia innego typu leczenia, zaś podstawę terapii stanowi m.in. prewencja progresji infekcji (w tym m.in. oklepywanie)). Domagam się w związku z tym usunięcia kłamliwej opinii oraz wystosowania odpowiednich przeprosin.

Natomiast tylko w dniu wczorajszym uzyskałem podziękowania od trzech różnych pacjentów za wykazanie się inicjatywą w kwestii ich terapii, zamiast bezrefleksyjnego klepania recept / skierowań / innych usług medycznych „na życzenie” bez analizy wybrakowanej dokumentacji medycznej (taką postawę ciężko byłoby mi zresztą nazwać „życzliwością”). Jedna z pań powiedziała dosłownie "nie rozumiem skąd te komentarze na google, czytałam i sama nie wierzyłam - przecież państwo tutaj wszyscy jesteście tacy mili".
5/5
Dr Maciej zrobił na mnie ogromne wrażenie swoją empatią i profesjonalizmem. Jego dokładne wyjaśnienia i indywidualne podejście do problemów zdrowotnych sprawiają, że czuję się naprawdę ważny jako pacjent. Jestem bardzo zadowolony z opieki, jaką otrzymuję, i serdecznie polecam jego usługi.
Dodaj opinię

Adres:

Plac Grzybowy 10, 12, Złotniki

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00