NZOZ "Sana-Med"

os. Dywizjonu 303 2
Kraków
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Fizjoterapia ambulatoryjna
Rehabilitacja
442 dni 12 640 90 73
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog
238 dni 12 647 01 22
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN16:00-19:30
WTnieczynne
ŚRnieczynne
CZ11:00-18:00
PTnieczynne
Poradnia neurologiczna
Neurolog
237 dni 12 647 01 22
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-12:30
WT08:00-12:00
ŚR13:30-20:00
CZnieczynne
PT15:00-20:00
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
201 dni 12 647 01 22
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-12:00
WT13:30-19:30
ŚR15:00-19:00
CZnieczynne
PT08:00-12:30,15:00-19:00
Poradnia rehabilitacyjna
Rehabilitacja
63 dni 12 647 01 22
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚR15:30-20:00
CZ13:00-18:00
PTnieczynne
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Lekarza POZ
12 647 01 22
Godziny rejestracji:
PN07:00-18:00
WT07:00-18:00
ŚR07:00-18:00
CZ07:00-18:00
PT07:00-18:00
Godziny przyjęć:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o NZOZ "Sana-Med"

Dodaj opinię
1/5
Właśnie odeszlam od okienka rejestracji. Limit na rok 2016 został już wyczerpany... Czeka mnie wędrówka po przychodniach Krakowa z nadzieją,że się w tym roku gdzieś dostanę...
1/5
Dlaczego nie można dodzwonić się do rejestracji??
Dlaczego do niektórych lekarzy pomimo umówionej godziny są opóźnienia nawet godzinę lub więcej??
Czy kierownictwo przychodni nie może tego sensownie ogarnąć
1/5
Obecnie jest epidemia grypy A pacjęci którzy potrzebują tylko receptę muszą czekać w kolejce do lekarza i infekować się.Grypa zwłaszcza dla starszych osób może być nawet zabójcza.Co na to kierownictwo przychodni?
1/5
porażka jeśli chodzi o kompetencje niektórych długo "działających " lekarzy
2/5
po prostu brak słów ,sama jestem lekarzem z kilkunastoletnim stażem i wiem jak trudno poruszać się w gąszczu nfzetowskich absurdów,ale uważam że odrobina odświeżenia wiadomości niektórym osobom bardzo by się przydała ,błagam nie rezygnujcie z młodych lekarzy bo ta polityka skłoni pacjentów do szybkiej ucieczki
2/5
Dlaczego nie można się dodzwonić i nie można umówić wizyty do pediatry na następny dzień .
5/5
Nie zgadzam sie z opiniami powyzej ,owszem czasami trzeba troche poczekac na przyjecie ,ale trudno lekarzowi przewidziec ile czasu zajmie pacjent ,jednemu wystarczy 15 minut a drugiemu trzeba poswiecic troche wiecej casu.Ja jestem bardzo wdzieczna mojej p.doktor za trafne diagnozy ktore zawsze potwierdzaja sie pozniej wykonanymi badaniami,Jestem b.wdzieczna za cierpliwowsc i mile traktowanie pacjenta.nigdy nie spotkalam sie z niemilym potraktowaniem ,ani ze strony p.doktor ani tez pan z rejestracji.
1/5
Pani w rejestracji chyba siedzi za kare. Jeżeli ja dzwonie i pytam Państwa jest ,,robią rehabilitacje bo mąż złamał nogę to oczkuję że Pani powie że tak robimy ale bardzo mi przykro na ten rok nie ma terminów a ta mi ta Pani z podniesionym tonem ze na ten rok nie ma terminów. Nie wiem przeszkodziłam w czymś !????
4/5
Niestety kilka razy stałem od 6,30 a i tak byłem w drugiej dziesiątce.Natomiast podziwiam panią w rejestracji,jest bardzo sprawna, szybko obsługuje,widać że sprawnie posługuje się komputerem i jest sympatyczna.Jeżeli chodzi o lekarzy.trudno ich winić za opóźnienia,przecież w10 min nie każdego pacjenta można zdiagnozować, dlatego te opóźnienia.A i lekarz może mieć gorszy dzień.
1/5
nie polecam dr Frycza neurologa. 3 h opóźnienia w przyjmowaniu pacjentów !!! a do tego doktor stwierdził, że to nasza wina(pacjentów) bo tyle nas się umówił na wizytę w jednym dniu !!! no szczyt prostactwa. Jak jest możliwość to każdy się rejestruje żeby skorzystać. Może pan z racji wieku już nie wyrabia z ilością pacjentów, a już na pewno wszystko szło by szybciej gdyby nie opowiadał o swojej rodzinie, matce,która nauczyła się niemieckiego ze słuchu lub córkach co zostawiły partnerów i nie chcą sobie zrobić dziecka. Myślę, że pacjentów nie interesuje życie prywatne Frycza. Ponadto często myli sobie karty pacjentów, bo na jego biurku panuje bałagan. Nie pamięta na koniec wizyty, że na początku wizyty pokazywało się wyniki badań ( po 3 latach leczenia dostał olśnienia, że można by tomografię zrobić). A recepty wypisuje aż 2 palcami ! Trzeba wiedzieć kiedy ze sceny zejść...
1/5
Dzwonię mówię Pani że mam pilne skierowanie Pani pyta a czemu pilne mówię twierdzi to nie jest pilne bez zobaczenia podważa decyzję lekarza coś tu nie tak jest.
1/5
Totalny koszmar, kolejki, nikt nie odbiera na recepcji
1/5
Nie działa e-rejestracja. Dodzwonić się to też istny cud. A jak już ktoś odbierze to robi łaskę, że udzieli odpowiedzi. Szanowna dyrekcjo przychodni przecież za każdym pacjentem idą pieniądze. Czy nie zasługujemy na szacunek?
1/5
Dziecko jest chore i od dwóch tygodni nie udało mi się dodzwonić do rejestracji żeby umówić na konsultację telefoniczną. Sama staram się leczyć syna, ale niestety trzeci tydzień i infekcja wraca.
Dlaczego nie można iść z dzieckiem do przychodni??? Panie na rejestracji nie odbierają telefonów to jak mam się zarejestrować na tele kons.?!
1/5
Czy ten do rejestracji się zmienił? Próbuje się od dłuższego czasu dodzwonić i nic. Nikt nie odbiera
1/5
Nie ma szans zeby sie dodzwonic . To jest jakiś czarny żart z tą opieką medyczną .... :( .!!!!!!
1/5
Nie ma szans zeby sie dodzwonic . To jest jakiś czarny żart z tą opieką medyczną .... :( .!!!!!!
4/5
Popracujta chwile w przychodni to nie będziecie ludziska tak narzekać, tam pracują ludzie a nie roboty. Jedyne wg mnie co jest do poprawy to 2 numer telefonu i dedykowana osoba do jego obsługi - od 1,5 roku są teleporady - tak samo jak zwiększa się ilość lekarzy obsługujących tak samo personel do odbierania telefonu dodatkowy tez trzeba. I dziękuję za zawsze skuteczną pomoc w razie choroby !
5/5
Bardzo polecam młode internistki: p.p. doktor Magdalene i Marcelinę. Obydwie uśmiechnięte, życzliwe, kompetentne, zawsze zapoznają się przed wizytą z historią choroby pacjenta i każdego przyjmują z ogromną empatią. Wysłuchają, zadają dociekliwe pytania, ciągle się dokształcają i na bieżąco śledzą nowinki medyczne. Takich lekarzy nam potrzeba. Dziękuję za dotychczasową opiekę i leczenie.
1/5
Od 40min czekam na odebranie telefony przez knsultanta ? A jest godzina 15.30 . Panie sa zajęte ciężką pracą.
1/5
Najgorsza przychodnia z jaką miałam styczność. Panie w rejestracji chyba nie wiedzą po co tam są. Arogancja i bezmyślność na pierwszym miejscu.
1/5
Bardzo niemiła i nieprofesjonalna pani w rejestracji.
1/5
Moja opinia dotyczy tylko pani z obsługi rejestracji.
Podważa zgodę lekarza, jest niemiła i nie szanuje pacjenta.
Jest sporo osób, które szukają pracy, to dlaczego nie zatrudni się osoby, które się do tego nadają.
1/5
Brak słów.
Dodaj opinię

Adres:

os. Dywizjonu 303 2, Kraków Czyżyny

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń

Strona internetowa: