Przychodnia Zespołu Lekarza Rodzinnego "Medicus" Laskowska i Wspólnicy

11 Listopada 26
Konin
Podstawowa Opieka Zdrowotna Numer telefonu Inne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
NZOZ Przychodnia Zespołu Lekarza Rodzinnego "Medicus"
63 243 62 70
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Lekarz rodzinny (POZ)
NZOZ Przychodnia Zespołu Lekarza Rodzinnego "Medicus"
63 243 62 70
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o Przychodnia Zespołu Lekarza Rodzinnego "Medicus" Laskowska i Wspólnicy

Dodaj opinię
1/5
Do nich się dodzwonić to cud.
1/5
Słuchawka od telefonu odłożona z boku żeby dzwonek nie przeszkadzał w piciu kawki i ploteczkach. Robią to regularnie i pilnują żeby nikt się nie dodzwonił.
1/5
Dodzwonić się rzadko kiedy można...
1/5
Paniom z rejestracji brakuje elementarnego szkolenia dotyczącego obsługi pacjentów /klientów przychodni. Jeżeli uda się dodzwonić po dwóch dnia oczekiwania to cud , po czym zostaje się potraktowany jak intruz i zazwyczaj rzucają słuchawką. Jeżeli kogoś męczy obsługa klientów i pacjentów to może czas zmienić pracę i nie męczyć siebie i innych. Nikt nie dzwoni do Pań dla przyjemności w tych trudnych czasach i nie wymaga cudu ale minimum empatii to chyba dla Pań zbyt wygórowane oczekiwania
1/5
Panie w rejestracji to totalna porażka. Dodzwonić się to cud. Najczęściej obruszone, że muszą obsłużyć pacjenta. Dziwię się, że kierownictwo nie reaguje na dziesiątki negatywnych opinii.
1/5
Muj synuś pije mleko nutramigen jest to mleko na receptę , zawsze mu starczało 10 opakowań na miesiąc teraz pije trochę więcej 26 dni 10 puszek ,przecież wiadomo że dziecko zje raz trochę raz więcej do tej pory nie było problemu żadnego z wypisywaniem recepty na mleko a pani doktor twierdz że oni nie mogą wypisać bo jest limit 10opakowan na miesiąc bo narodowy fundusz zdrowia ich rozlicza ,więc ja zadzwoniłam do na infolinię ,do narodowego funduszu zdrowia i okazało się że to nie prawda nie ma żadnego limitu na mleko i że lekarz decyduje ile przepisać ,a pani doktor jeszcze na mnie z buzia co ja robię z tym mlekiem że mi nie starczyło na miesiąc ,przecież dziecko mówię je wypiło ,doktor na to to nie możliwe ,nie przekona mnie pani ,powiem krótko myślę że pani doktor jest pod wpływem pielęgniarek poczułam się urażona brak mi słów żeby tak traktować pacjenta przecież dorosły człowiek też raz zje więcej a raz mniej ,tak samo dziecko , jest to dla mnie nie pojęte żebym matka dziecka tłumaczyła się ile dziecko wypija mleka .Zero szacunku dla pacjenta
1/5
Rejestracja dramat nie polecam, jestem w 38 tygodniu ciąży dość, że muszę czekać w kolejce to jeszcze na koniec kazali mi czekać..... Dramat nie polecam... I zero empati
1/5
Panie w rejestracji z wielką łaska odbierają telefon, gdzie na tym polega wlasnie ich praca i za to maja wynagrodzenie. Dosyc ze sa niemile to potrafią w trakcie rozmowy rzucić słuchawka. Skarga została zgłoszona do NFZ. Rozumiem ze zdarzają się pacjenci niemili i wiecznie obrazeni ale jeżeli człowiek potrzebuje pomocy, grzecznie prosi o rejestracje do danego lekarza to byłoby bardzo miło jeśli Pani odpowiedziałaby ludzkim głosem a nie pyskowała. Nie pozdrawiam !
1/5
Brak słów na ta przychodnie.Wiecznie zajęte a jak uda sie być 1 w kolejce i trafić na linie " oczywiscie nikt nie odbiera. Dzis wykonalam setki połączeń gdy w końcu sie zadzwonilam i prosiłam o teleporade ( jestem na kwarantannie i nie moge niestety wyjść a boli mnie ząb i chcialam prosić o anrybiotyk bo spuchłam ,a córka wynik dodatni Covid do tej pory nikt sie z nami nie skontaktował jak mam leczyć co mam robic nalatwiej na test skierować i mieć w dupie pacjenta.) Po prostu brak słów nie wiem czy wszedzie tak traktują pacjentów ale w tej przychodni przechodzi to ludzkie pojęcie. TERAZ będziemy czekac az laskawie sie odezwa bo w druga strone sie skontaktowac to lada wyczyn.Nie polecam !!!! Omijac szerokim łukiem
5/5
Bardzo dobra profesjonalna obsluga
5/5
Bardzo dobra profesjonalna obsluga zarówno w rejestracji jak i lekarzy
1/5
najgorsza przychodnia w koninie .dodzwonic sie do rejestracji to tak jakby dzonic do galaktyki LABEDZIA.
1/5
Czas zmienić przychodnie. W poniedziałek teleporada z informacją że jeżeli nie poprawi się to Proszę przyjść w piątek na wizytę w przychodni. Mamy piątek o godzinie 9 udaję się dodzwonić po godzinie oczekiwania i informacja że chyba zartuje że o 9 myślę że są jeszcze wolne miejsca aby być dziś przyjętym mogę próbować w piątek. Chyba że w weekend wypluję płuca ale co to obchodzi te kobitki siłą oderwane od krzyżówki bo przecież w pracy są za karę.
1/5
Faktycznie trzeba zmienić przychodnię. Dodzwonić się? To dramat. A jeśli się już uda to właściwie nie wiem po co, chyba tylko by usłyszeć, że tylko rano do kolejki i nie wiadomo czy się uda i...rzucenie słuchawki. Obsługa na poziomie żenującym. Jeszcze niedawno (pandemia) rejestracja i wizyty tylko telefonicznie, a dzisiaj TYLKO FULL KONTAKT, zero telefonicznie czy przez internet. O tym, że coś takiego jak internet istnieje to te panie w rejestracji wiedzą tylko dlatego, że obsługują swoje smartfony, a w pracy zatrzymały się na etapie: "od...l się pacjencie".
5/5
Znam ta przychodnie o 33lat i takiego czegos jeszcze mie widzialam. Panie w tecepcji straszne nieprzyjemne pyskat. Stoisz w kolejce od 7.20 z goraczka w sniegu na dworze bo chcesz sie zarejestrowac niema szans aby sie tam dodzwonic. Po czym pani przy okienku odbiera telefon prywatny i prowadzi konwersacje ze swoja psiapsi wiec czekasz po czym stwierdza ze moze Cie zapisac na 16 no wstyd ....pytasz sie do jakiego pokoju po czym pani z recepcji z buzia ze tam gdzie zawsze....a gdzie zawsze to gdzie bo nie bylo mnie tu z 4 lata . No poprostu takie mam nerwy ze jak tam bede na wizycie to zrobie grande. Siedzi babsko na dupie w ciepelku i ma problem aby grzecznie odp. Choremu czlowiekowi ktory ledwo stoi.
1/5
Dziś miałam nieprzyjemność być u "Pani Doktor Barbary Bilińskiej....niestety tragedia jaka ta "PANI " jest niemiła zero empatii podejścia do pacjenta. Zaraz na wejściu do gabinetu mowila z podniesionym głosem nie chciała dać skierowania na zwykle badanie krwi pow że mam iść prywatnie skoro u specjalisty leczę się prywatnie. Pow że oni się są od tego żeby skierowania wypisywać....mam wrażenie że ta przychodnia to w ogóle porażka. Doktor Gruszczyńska i Doktor Chlasta które zawsze z uśmiechem przyjmują pacjenta. Poza tym konowały!!!
Dodaj opinię

Adres:

11 Listopada 26, Konin

Numer telefonu:

Godziny otwarcia:

PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00