Adres:
Bartosza Głowackiego 35, Lublin Wieniawa
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Fizjoterapia ambulatoryjna Rehabilitacja | 138 dni | 81 444 66 60 | |||
Godziny otwarcia: PN08:00-20:00 WT08:00-20:30 ŚR08:00-20:30 CZ08:00-20:00 PT08:00-20:00 SO08:00-10:00 |
Lekarz zlecił mi mobilizacje kręgosłupa, a Pan wykonywał mi przez połowę czasu masaż kolana bo strzelalo przy zginaniu.
Polecam Jadwiga
Pozdrawiam
Revita to placówka w której panuje super porządek i miła atmosfera.Zabiegi fizykalne wykonywane są z dużą dokładnością,a pan Mariusz jest przesympatyczny i bardzo dobrze zorganizowany.
Wszyscy pracownicy tej placówki są życzliwie nastawieni do pacjenta ,serdecznie polecam rehabilitacje właśnie w Revicie...
Umiejętna mobilizacja wykonana przez Pana Karola oraz zalecane ćwiczenia do domu zlikwidowały ból kręgosłupa.
Pan Karol ma ogromną wiedzę i profesjonalne podejście do pacjenta. Polecam rehabilitację w Revicie.
Profesjonalizm, miła obsługa, życzliwość począwszy od sekretariatu poprzez poszczególne gabinety aż do do Szefa.
Pracownicy tej placówki są życzliwie nastawieni do pacjenta począwszy od pań w rejestracji poprzez masażystów na szefie kończąc.
Z całą odpowiedzialnością polecam rehabilitację w Revicie.
Czekałam pół roku na te zabiegi. W piątek miałam wyznaczoną wizytę u fizjoterapeuty, na którą nie przyszłam z przyczyn rodzinnych. W poniedziałek (najbliższy roboczy dzień) zatelefonowałam, żeby zapytać co mam zrobić w tej sytuacji, bo na 19-tą mam wyznaczone zabiegi, a nie odbyłam wizyty u fizjoterapeuty. Kierownik powiedział mi, że to nie istotne, że dzwonię jeszcze przed rozpoczęciem zabiegów, bo i tak już wypadłam z kolejki. Oraz, że nie zwrócą mi mojego skierowania, pomimo, że go nie wykorzystałam, bo musi zostać "w dokumentacji". Mam się teraz zapisać do specjalisty, czekać pół roku na wizytę i wziąć od niego nowe skierowanie, a potem czekać kolejne pół roku na zabiegi.
Tragedia.
Kierownik nie wykazał żadnej dobrej woli, prosiłam, żeby pomyślał, jak można rozwiązać tą sytuację, jak mógłby mi pomóc, tak, żebym do 19-tej odbyła jednak tą wizytę i mogła uczestniczyć w tych zabiegach. Żadnego zrozumienia, nawet chwili się nie zastanowił, czy może uda się wymyślić jakieś wyjście, tylko w kółko powtarzał biurokratyczny tekst , że wypadłam z kolejki.
Z powodu braku możliwości odpowiedzi na opinie Pani Katarzyny zamieszczam dodatkowy wpis.
Odbycie wizyty fizjoterapeutycznej jest obowiązkowe. Termin wizyty jest terminem kolejki.
Zgodnie z art. 20 ust. 10e ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2004 nr 210 poz. 2135 z późn. zm.) w przypadku niezgłoszenia się na ustalony termin udzielenia świadczenia, świadczeniobiorca podlega skreśleniu z listy oczekujących, chyba że uprawdopodobni, że niezgłoszenie się nastąpiło z powodu siły wyższej.
Zaznaczam, że w sytuacji, kiedy pacjent z przyczyn losowych zgłosi w dniu wizyty, że się nie stawi nie ma problemów z przesunięciem wizyty.
Pani Katarzyna nie stawiła się na wizytę jak również nie poinformowała w dniu wizyty, że się nie stawi. Podkreślam, że zakres godzinowy pracy przychodni jest od godziny 8.00 – 20.00.
Proszę również pamiętać o możliwościach złożenia wniosku o przywrócenie na listę oczekujących.
Zgodnie z art. 20 ust. 10f ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2004 nr 210 poz. 2135 z późn. zm.) wniosek o przywrócenie na listę oczekujących świadczeniobiorca jest obowiązany zgłosić niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia ustania przyczyny niezgłoszenia się na ustalony termin udzielenia świadczenia. W przypadku przywrócenia na listę oczekujących przepis ust. 10b stosuje się odpowiednio.
Podstawą do przywrócenia na listę oczekujących jak wynika z art. 20 ust. 10e ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2004 nr 210 poz. 2135 z późn. zm.) jest, że niezgłoszenie się nastąpiło z powodu siły wyższej.
Podstawa do przywrócenia może być np.; zaświadczenie lekarskie lub skierowanie do sanatorium.
Z poważaniem
Arkadiusz Sałbut
W rejestracji pracują Panie które fachowo i cierpliwie odpowiadają na pytania a w międzyczasie odbierają telefony.
Polecam rehabilitację w Revicie
Wszystkim pracownikom Przychodni Revita jeszcze raz bardzo dziękuję.Nie mogę wystawić oceny na 10 a szkoda,ale bardzo mocne 5.
Wszystkim pacjentom z pełną odpowiedzialnością polecam Revitę.
Na pewno będę wracać jak zajdzie konieczność
Pozdrawiam
Bardzo miła obsługa w rejestracji. Pani masażystka również wspaniała i miła, masażem przynosiła ulgę w bólu.