Adres:
Bartosza Głowackiego 35, Lublin Wieniawa
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Fizjoterapia ambulatoryjna
Rehabilitacja |
196 dni | 81 444 66 60 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN07:30-21:00 WT07:30-21:00 ŚR07:30-21:00 CZ07:30-21:00 PT07:30-21:00 |
|||||
Fizjoterapia domowa
Rehabilitacja |
539 dni | 81 444 66 60 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN07:00-21:00 WT07:00-21:00 ŚR07:00-21:00 CZ07:00-21:00 PT07:00-21:00 |
|||||
Poradnia rehabilitacyjna
Rehabilitacja |
21 dni | 81 444 66 60 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN09:00-13:00 WT09:00-13:00 ŚR09:00-13:00 CZ13:00-18:00 PT09:00-12:30 |
|||||
Poradnia wad postawy | 15 dni | 81 444 66 60 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN17:00-21:00 WT13:00-15:30,20:30-21:00 ŚR13:00-19:00 CZ09:00-13:00,20:00-21:00 PT14:30-21:00 |
Lekarz zlecił mi mobilizacje kręgosłupa, a Pan wykonywał mi przez połowę czasu masaż kolana bo strzelalo przy zginaniu.
Polecam Jadwiga
Pozdrawiam
Revita to placówka w której panuje super porządek i miła atmosfera.Zabiegi fizykalne wykonywane są z dużą dokładnością,a pan Mariusz jest przesympatyczny i bardzo dobrze zorganizowany.
Wszyscy pracownicy tej placówki są życzliwie nastawieni do pacjenta ,serdecznie polecam rehabilitacje właśnie w Revicie...
Umiejętna mobilizacja wykonana przez Pana Karola oraz zalecane ćwiczenia do domu zlikwidowały ból kręgosłupa.
Pan Karol ma ogromną wiedzę i profesjonalne podejście do pacjenta. Polecam rehabilitację w Revicie.
Profesjonalizm, miła obsługa, życzliwość począwszy od sekretariatu poprzez poszczególne gabinety aż do do Szefa.
Pracownicy tej placówki są życzliwie nastawieni do pacjenta począwszy od pań w rejestracji poprzez masażystów na szefie kończąc.
Z całą odpowiedzialnością polecam rehabilitację w Revicie.
Czekałam pół roku na te zabiegi. W piątek miałam wyznaczoną wizytę u fizjoterapeuty, na którą nie przyszłam z przyczyn rodzinnych. W poniedziałek (najbliższy roboczy dzień) zatelefonowałam, żeby zapytać co mam zrobić w tej sytuacji, bo na 19-tą mam wyznaczone zabiegi, a nie odbyłam wizyty u fizjoterapeuty. Kierownik powiedział mi, że to nie istotne, że dzwonię jeszcze przed rozpoczęciem zabiegów, bo i tak już wypadłam z kolejki. Oraz, że nie zwrócą mi mojego skierowania, pomimo, że go nie wykorzystałam, bo musi zostać "w dokumentacji". Mam się teraz zapisać do specjalisty, czekać pół roku na wizytę i wziąć od niego nowe skierowanie, a potem czekać kolejne pół roku na zabiegi.
Tragedia.
Kierownik nie wykazał żadnej dobrej woli, prosiłam, żeby pomyślał, jak można rozwiązać tą sytuację, jak mógłby mi pomóc, tak, żebym do 19-tej odbyła jednak tą wizytę i mogła uczestniczyć w tych zabiegach. Żadnego zrozumienia, nawet chwili się nie zastanowił, czy może uda się wymyślić jakieś wyjście, tylko w kółko powtarzał biurokratyczny tekst , że wypadłam z kolejki.
Z powodu braku możliwości odpowiedzi na opinie Pani Katarzyny zamieszczam dodatkowy wpis.
Odbycie wizyty fizjoterapeutycznej jest obowiązkowe. Termin wizyty jest terminem kolejki.
Zgodnie z art. 20 ust. 10e ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2004 nr 210 poz. 2135 z późn. zm.) w przypadku niezgłoszenia się na ustalony termin udzielenia świadczenia, świadczeniobiorca podlega skreśleniu z listy oczekujących, chyba że uprawdopodobni, że niezgłoszenie się nastąpiło z powodu siły wyższej.
Zaznaczam, że w sytuacji, kiedy pacjent z przyczyn losowych zgłosi w dniu wizyty, że się nie stawi nie ma problemów z przesunięciem wizyty.
Pani Katarzyna nie stawiła się na wizytę jak również nie poinformowała w dniu wizyty, że się nie stawi. Podkreślam, że zakres godzinowy pracy przychodni jest od godziny 8.00 – 20.00.
Proszę również pamiętać o możliwościach złożenia wniosku o przywrócenie na listę oczekujących.
Zgodnie z art. 20 ust. 10f ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2004 nr 210 poz. 2135 z późn. zm.) wniosek o przywrócenie na listę oczekujących świadczeniobiorca jest obowiązany zgłosić niezwłocznie, nie później niż w terminie 7 dni od dnia ustania przyczyny niezgłoszenia się na ustalony termin udzielenia świadczenia. W przypadku przywrócenia na listę oczekujących przepis ust. 10b stosuje się odpowiednio.
Podstawą do przywrócenia na listę oczekujących jak wynika z art. 20 ust. 10e ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (Dz.U. 2004 nr 210 poz. 2135 z późn. zm.) jest, że niezgłoszenie się nastąpiło z powodu siły wyższej.
Podstawa do przywrócenia może być np.; zaświadczenie lekarskie lub skierowanie do sanatorium.
Z poważaniem
Arkadiusz Sałbut
W rejestracji pracują Panie które fachowo i cierpliwie odpowiadają na pytania a w międzyczasie odbierają telefony.
Polecam rehabilitację w Revicie
Wszystkim pracownikom Przychodni Revita jeszcze raz bardzo dziękuję.Nie mogę wystawić oceny na 10 a szkoda,ale bardzo mocne 5.
Wszystkim pacjentom z pełną odpowiedzialnością polecam Revitę.
Na pewno będę wracać jak zajdzie konieczność
Pozdrawiam
Bardzo miła obsługa w rejestracji. Pani masażystka również wspaniała i miła, masażem przynosiła ulgę w bólu.
Wizyta konkretna i specjalistyczna. Oby więcej takich osób w służbie zdrowia. Serdecznie polecam.
Ból kręgosłupa ustąpił. Na pewno skorzystam z zabiegów jeszcze nie jeden raz. Dziękuję.
Pierwszy raz korzystałam z mobilizacji u Pana Arkadiusza Sałbuta. Jestem miło zaskoczona dokładnością badania fizjoterapeutycznego, profesjonalizmem, zaangażowaniem oraz szczerą chęcią pomocy pacjentowi. Pan Arkadiusz ma niesamowitą wiedzę, doświadczenie oraz stawia trafne diagnozy. Korzystałam również z innych zabiegów rehabilitacynych i śmiało mogę powiedzieć, że Zespół terapeutów pracujących w Revita, to miłe i pomocne osoby które z uśmiechem i rzetelnie wykonują swoją pracę. Dziękuję również rejestracji za przemiłą obsługę. Polecam serdecznie to miejsce w którym czuć, że na pierwszym miejscu jest dobro pacjenta. Życzę wszystkim Państwu wielu sukcesów i dalszego rozwoju.
Jeszcze raz dziękuję i na pewno wrócę :)
Personel miły i pomocny.
Panie w rejestracji bardzo komunikatywne i z otwartymi propozycjami dogodnych terminów.
Bardzo polecam. skorzystam z usług Revita z pewnością.
Nowoczesne miejsce z szerokim zakresem usług medycznych i rehabilitacyjnych w Lublinie.
( również obcojęzycznemu) wykonać zabiegu ultradźwięków na barki. Zreflektował się dopiero podczas zwrócenia przeze mnie uwagi. Cóż, chyba nie tak to wszystko powinno wyglądać.
Nie dość ,że bardzo trafnie wykonana mobilizacja barku(po drugim zabiegu ustąpił dotkliwy ból),to jeszcze uprzejmość i pełny profesjonalizm.
Dziękuję
Z pełnym przekonaniem polecam placówkę innym pacjentom.
Dziękujemy za podzielenie się swoją opinią. Jest nam bardzo przykro, że Pani doświadczenia w naszym ośrodku nie spełniły oczekiwań. Kierowanie przez naszych pracowników pacjentów na poszczególne zabiegi ma na celu usprawnienie organizacji i skrócenie czasu oczekiwania — przykro nam, jeśli zostało to odebrane inaczej. Zgłoszone uwagi dotyczące jakości zabiegów oraz mocowania elektrod zostaną przez nas dokładnie zweryfikowane.
Chcielibyśmy jednak zaznaczyć, że trudno jest nam odnieść się do opisywanych sytuacji bez podania konkretnych dni zabiegowych i godzin wizyt. Każdy pacjent ma możliwość wypełnienia formularza reklamacyjnego dostępnego w rejestracji – zachęcamy do jego złożenia i opisania zaistniałych problemów. Na każde zgłoszenie odpowiadamy indywidualnie i traktujemy je bardzo poważnie.
Zależy nam, aby każdy pacjent czuł się u nas bezpiecznie i profesjonalnie zaopiekowany. Przypominamy, że w każdej chwili można zgłosić fizjoterapeucie, że zabieg jest wykonywany zbyt lekko lub zbyt intensywnie – fizjoterapeuci są otwarci na uwagi i zawsze pytają pacjentów, jak się czują przed, w trakcie i po zabiegu, by na bieżąco reagować na ich potrzeby. Zachęcamy do bezpośredniego wyrażania swoich spostrzeżeń, co pozwala nam skutecznie dostosowywać terapię i zapewnić jak najlepsze efekty leczenia.
Z poważaniem,
Zespół REVITA