Salute

Zbrowskiego 63
Radom
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog
268 dni 48 344 94 99
Godziny otwarcia:
PN15:00-21:00
WT16:00-21:00
ŚR16:00-21:00
CZ07:30-11:30
PT13:00-21:00
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
0 dni 48 344 94 99
Godziny otwarcia:
PN14:00-20:00
WT07:00-13:00
ŚRnieczynne
CZ07:00-13:00,15:00-20:00
PT15:00-20:00
Poradnia rehabilitacyjna
Rehabilitacja
89 dni 48 344 94 99
Godziny otwarcia:
PN15:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR16:30-21:00
CZnieczynne
PT13:15-21:15
SO08:00-20:00
Zakład/ośrodek rehabilitacji leczniczej dziennej
Rehabilitacja
236 dni 48 344 94 99
Godziny otwarcia:
PN08:00-20:00
WT08:00-20:00
ŚR08:00-20:00
CZ08:00-20:00
PT08:00-20:00

Opinie o Salute

Dodaj opinię
5/5
Jestem pacjentką tej placówki od roku czasu. To co mną powoduje by nadal korzystać z usług tej spółki to tylko i wyłącznie fachowość i ogromna uprzejmość i ciepło Pani dr. Ananicz (dermatolog) oraz bliskość placówki miejsca zamieszkania. System zapisów poprzez przydzielanie numerów ciągle wywołuje konflikty wśród pacjentów, którzy sami próbują zgadnąć o której godzinie powinni się pojawić na wizytę. W efekcie jedni są z zapasem dużym (sfrustrowani czekają w nieskończoność) inni wpadają na ostatnią chwilę lub po swojej kolejce i oczekują wejścia do gabinetu natychmiast. Panie z rejestracji (młode pokolenie) nie potrafią opanować w ogóle sytuacji. Natomiast Pani (w dojrzałym wieku, być może kierownik placówki, a może Pani Prezes ), która "wpada" od czasu do czasu do rejestracji traktuje pacjentów bez grosza szacunku. Ich czas się dla niej nie liczy, raz osobie spóźnionej ("której numerek" minął) karze iść na koniec kolejki, a raz karze innym czekającym przepuszczać spóźnionego pacjenta. Gdy pacjenci próbują reagować, wspomniana Pani straszy swoją pozycją pytając cytuje" nadal będzie Pan dyskutował ze mną ??"Szanowna Pani proszę się zdecydować która zasada jest u Państwa obowiązująca - spóźniłeś się pacjencie wchodzą dalsze numerki niż Twój idziesz na koniec kolejki czy mimo wszystko wejście zgodnie z numerkami. A może należy wprowadzić zapisy na godziny - ale po co - pacjenta czas się dla Państwa nie liczy ważna jest u was płynność....... Pozdrawiam dr.Panią Ananicz Barbarę - urocza kobietę i fachowego lekarza. Gwiazdki przyznaje tylko lekarzowi.
1/5
Napisane jest ze na wizytę dostaniesz się w ciągu 8dni a jak dzwonię to za miesiąc.
1/5
Z tym terminem 5 dniowym to wielka bujda. Gdyby nie to ze jest dość blisko mnie i nawet dobrzy lekarze to w ogóle bym nie chciał korzystać z usług tej placówki, totalna arogancja ze strony panienek zza kontuaru do petentów.
1/5
Niby termin na stronie 0 dni, ale dostać się można za miesiąc ... Po co wprowadzać ludzi w błąd? Panienka przez telefon udziela zbawiennych rad dotyczących rejestrowania się dużo wcześniej - może mam przewidzieć, czy coś mi się stanie i zarejestrować zawczasu? Dzięki za takie miłe i roztropne rady. Nie skorzystam.
1/5
Chciałam skorzystać z rehabilitacji w tej placówce,telefonicznie udzielono mi informacji, że zapisy są jeszcze na ten rok i trzeba zapisać się osobiście. Następnego dnia kiedy zjawiłam się ze skierowaniem oznajmiono mi,że zapisów nie ma. Wiem,że dzień wcześniej zapisano pacjenta na ten rok(pewne źródło). Starsza pani, rzekomo kierownik ,w czasie rozmowy ze mną, zrobiła ze mnie właściwie wariatkę, która wymyśla jakieś bzdury. Na dodatek na moje stwierzenie,żę zgłoszę to do NFZ, ostentacyjnie stwierdziła,że nie jestem w stanie jej tego udowodnić. Ludzie nie idźcie tam to jakaś masakra, pacjent jest debilem,którym można pomiatać. Absolutnie nie polecam!!!!!
1/5
Również NIE POLECAM!!!! Ale tylko ze względu na obsługę recepcyjną. Panie sa nieprzyjemne, wręcz bezczelne. A szczególnie starsza, nadeta baba.
1/5
Zdecydowanie nie polecam! Właścicielka okropna kobieta! Nie szanuje ludzi, wywyższa się, brak jakichkolwiek zasad dobrego wychowania...
1/5
NIE POLECAM
Jeśli ktoś liczy na rehabilitacje dziecka..
1/5
Personel na rehabilitacji wywraca oczami na wszelkie uwagi ze strony pacjentów, ale jakoś informacja dociera i starają się reagować. Najgorszy jest poniedziałek, mogą nawet nie znaleźć czasu dla poszczególnych pacjentów i ćwiczenia, które mają trwać godzinę trwają 20 min??? Można usłyszeć że jeśli prywatnie się zapłaci to będą przy pacjencie. Przecież NFZ im za to płaci i można zwrócić się do nich ze skargą bo... do dyrekcji nie można. Na grzeczne uwagi nie reagują a wręcz przeciwnie. Szczególnie chamski jest właściciel, która zamiast przeprosić za zaistniałą sytuację wymyśla pacjentom!!

http://www.nfz.gov.pl/dla-pacjenta/zalatw-sprawe-krok-po-kroku/jak-zlozyc-skarge/
5/5
Dzień Dobry jestem kierownikiem przychodni i stanowczo chcę zaprotestować na szkalowanie mojej przychodni. Postaram się sprostować wątpliwości zaniepokojonych pacjentów mianowicie jeśli termin jest podany 0dni czy 5 dni to taki jest z tym że to termin do konkretnej poradni np dermatologii ( w tym terminie uwzględnia się pierwszy możliwy dzień realizacji usługi medycznej przez lekarza przyjmującego w danej poradni, i tu z racji że w każdej z naszych poradni przyjmuje min po 3 lekarzy specjalistów dlatego termin jest tak zróżnicowany mianowicie do lekarza A czeka się 0 dni do lekarza B czeka się 5-7dni do lekarza C czeka się miesiąc) mam nadzieję, że rozwiałem wątpliwość. Odnośnie zapisu na rehabilitację z racji że realizujemy stal-ciągłe umowę na usługi medyczne refundowane ze środków publicznych. Zapisy są równe i stałe mianowicie zapisujemy według miesięcznego limitu posiadanych środków jakie co miesiąc przyznaje nam NFZ (każde zlecenie przelicza się na środki) z racji że każdy pacjent posiada inne zlecenie bardzo ciężko jest zróżnicować wyliczyć zabezpieczenie środków na dany miesiąc dodatkowo jeśli w danym miesiącu zapisze się duża lub b duża liczba osób z takimi samymi zabiegami wytwarza się zator i nasze moce przerobowe też się blokują z tad musimy zapisywać na kolejne miesiące, dodatkowo staramy się zapisywać jak najwygodniej (może to tak nie wygląda) dla pacjentów w pierwszej kolejności staramy się zabezpieczyć rehabilitację dla naszych Pacjentów którzy właśnie wyszli od naszego Lekarza, odnośnie zapisów ze zleceniami PILNE nasza placówka ma też ograniczone możliwości przyjmowania takich zleceń od przykład b duża ilość lekarzy znając tą formułkę często jej nadużywa przypadek Pilny jest określony jako nagły powypadkowy pooperacyjny pozabiegowy a nie ze stałym bólem czy przewlekłym to jest przypadek stabilny. W odpowiedzi do Pani która dzień po nie mogła się zapisać nie znam sprawy ale jak danego dnia było powiedziane że proszę przyjść to danego dnia, posiadamy 3 lekarzy rehabilitacji którzy tygodniowo przyjmują 130 pacjentów i każdy z nich po wizycie zapisuje się na rehabilitację nie znam dokładnie tamtej sytuacji ale prawdopodobnie tak było że dzień po już nie było zapisów, na dany rok miesiąc bo się zapchało tak to działa. I tu największa bolączka ponieważ ta "stara baba" prywatnie jest moja mama i pracujemy nad tym żeby się nie udzielała w rejestracji ale że zajmuje się statystyką i obliczaniem kolejek oczekujących na poszczególne świadczenia co jakiś czas musi przekazać inf paniom na recepcji tak żeby jak najtrafniej określić termin wyznaczonej porady usługi każdy przypadek jest oceniany indywidualnie.
1/5
Zdecydowanie nie polecam.
Chamstwo i zero szacunku ze strony kierowniczej. Robią problem jeśli ktoś chce xero dokumentacji medycznej lub xerują karty innych pacjentów nie sprawdzając zgodności z danymi w dowodzie.
Cały czas słychać skargi pacjentów.
1/5
Opinia dotyczy podejścia do swoich obowiązków pani doktór Anny Korczyńskiej- Roguś (wiedzy i umiejętności nie oceniam). Otóż pani doktór „lubi” się spóźniać do pracy, którą winna rozpoczynać o godzinie 9:00. Nie są to bynajmniej spóźnienia kilkuminutowe zdarzające się sporadycznie. Są to spóźnienia kilkudziesięciominutowe permanentne. Byłem dotychczas kilka razy pacjentem, i za każdym razem pani doktór się spóźniała. Ostatnio miałem mieć wizytę w dniu 17.10.2019r. , niestety do godziny 9:55 pani doktór nie przybyła. Miałem dość takiego traktowania i zrezygnowałem z usług Centrum Medycznego Salute”. Takie podejście pani doktór do swoich obowiązków jest znane zarówno personelowi tej Przychodni, jak i pacjentom oczekującym na przyjęcie. Pacjenci miedzy sobą narzekają, ale głośno boją się protestować, obawiając się gorszego potraktowania przez lekarza. Kierownictwo „Salute” też nic nie robi z tym problemem. Tymczasem czas najwyższy przypomnieć pani Annie Korczyńskiej-Roguś, że nie pracuje charytatywnie, tylko płacą Jej za to. A skoro płacą, to winna należycie wykonywać swoje obowiązki. Poza tym trzeba pani doktór uświadomić, że takie traktowanie pacjentów jest niegodziwe i upokarza ich. A może pani doktor uważa, że należy do wyjątkowej kasty, a pacjenci są ludżmi drugiej kategorii?. Ja z usług tej pani nie mam zamiaru już korzystać.
Zbigniew
1/5
Ja również nie polecam tej przychodni a szczególnie tej PANI STARSZEJ. To, że jest matką właściciela nie zwalnia jej z bycia osobą miłą. A tu jest odwrotnie. Jest pozbawiona empatii do pacjenta, brak dobrej woli wręcz jakby mogła to wygoniłaby człowieka, na zadawane pytania odpowiada zirytowana "czy nie rozumie pan"??? Pełna irytacja !!!!! Jakby pacjent był dla niej a nie ona dla pacjenta. Chyba właściciela powinna zastanowić ilość negatywnych opinii na temat tej pani a nie pisać, że to mama. A kogo to obchodzi. W dzisiejszych czasach dba się o klienta a nie usprawiedliwia brak profesjonalizmu u obsługi.
1/5
Ja również nie polecam tej przychodni. Chodziłam tam przez 3 tygodnie na rehabilitację i niemal codziennie widziałam jak ta kobieta która podobno jest tam szefową traktuje ludzi ( obojętnie czy pracowników czy pacjentów). Pracownice siedzące na recepcji wystraszone na sam jej widok , a pacjenci jeżeli się o cokolwiek więcej chcą spytać są tak arogancko traktowani przez tę kobietę że przykro tego słuchać. Wszystko co napisali moi poprzednicy jest prawdą, a pracownikom tej przychodni , jak i panu który jest jej synem bardzo współczuję . To koszmar z kimś takim przebywać.
1/5
Pozdrowienia dla Pani z recepcji , przystojna blondynka o owalnych kształtach:)
3/5
Brawo dla właściciela, że nie chowa głowy w piasek tylko stara się poprawić funkcjonowanie przychodni.
Szalenie sympatyczni rehabilitanci.
1/5
Bardzo niekompetentny personel jeśli chodzi o zapisy na wizytę. Nie mam pojęcia jakim systemem są zapisywani pacjenci ale w magiczny sposób przepadają wizyty. Nie polecam, już trzeci raz przepada mi konsultacja z lekarzem z błahego powodu.
2/5
Niestety, trudno lepiej ocenić jakość świadczonych usług w poradni rehabilitacyjnej. Mam porównanie, gdyż obecnie chodzę w inne miejsce. Obsługa rehabilitantów w porządku , tylko czas zabiegów, każdy o połowę krótszy niż mam obecnie. Po trzech tygodniach, a jestem po ok 4 miesiącach od zakończenia rehabilitacji zero poprawy. Zresztą sama ilość zabiegów to żenada:(
1/5
Nie polecam tej przychodni.Pani w starszym wieku oraz pan kierownik traktuja pacjetow za nic za smieci z ulicy poprostu pan kierownik jest arogancki chamski pan wyprowadza pacjetow sila jak pacjet ma rację nie daje dosc do slowa popycha wypycha kaze opuscic placowke.To co dzieje sie w tej placowce to koszmar. Nie polecam. Juz zlozylam skarge.
1/5
Nie polecam tam rehabilitacji. Za zabiegi które są refundowane każą sobie płacić. Przed rozpoczęciem rehabilitacji trzeba kupić ręcznik papierowy, 2 gazy, oliwkę i bandaż elastyczny. Rehabilitanci zachowują się jak roboty. Ich nastawienie do pacjentów nie jest zbyt optymistyczne. Są krótkie terminy ale to chyba dlatego że cała rehabilitacja trwa 25 minut.
1/5
Żenujący poziom rehabilitantów. Atmosfera tragiczna. Przychodnia oczekuje daniny w postaci ręcznika papierowego, gazy, oliwki i bandaży
Dodaj opinię

Adres:

Zbrowskiego 63, Radom

Numer telefonu:

Strona internetowa: