Adres:
M. Skłodowskiej-Curie 24a, Białystok Piaski
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia chirurgii stomatologicznej
Chirurg stomatolog |
1 dzień | 85 748 57 62 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-18:00 ŚR08:00-18:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-18:00 |
|||||
Poradnia protetyki stomatologicznej
Protetyk |
1 dzień | 85 748 57 62 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00 WT08:00-14:00,16:00-18:00 ŚR08:00-14:00 CZ08:00-18:00 PT08:00-14:00 |
|||||
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog |
1 dzień | 85 748 57 62 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:00 WT12:00-18:00 ŚR08:00-14:00 CZ11:00-18:00 PT08:00-14:00 |
Obsługa w rejestracji wporządku. Personel pomocniczy miły i uprzejmy. Natomiast zachowanie lekarzy pozostawia wiele do życzenia. Znieczulił mnie inny lekarz, a ekstrakcję rozpoczęła inna lekarka. Nie przedstawiła się, wydawała mi polecenia tonem rozkazującym. Była bardzo niedelikatna, do tego stopnia, że obawiałam się o to, aby nie uszkodziła podczas ekstrakcji innych zębów. Owszem, uprzedzała, że mogę czuć rozbieranie, ucisk, ale ten nacisk był za duży dla mnie do zniesienia. Spokojnie zwróciłam Pani uwagę, aby była delikatniejsza. Na to owa lekarka zaczęła mnie obwiniać, że moją winą jest że doprowadziłam ząb do zniszczenia, pęknięcia. Lekarka tym samym zachowała się w sposób nieprofesjonalny i pozbawiony empatii. Była bardzo niedelikatna i niemiła. Poprosiłam aby ekstrakcję kontynuował lekarz który mnie znieczulił, gdyż z początku był miły i uprzejmy. Lekarka po mojej drugiej! prośbie, zgodziła się.
Owy lekarz, kiedy dowiedział się, że ośmieliłam się zwrócić uwagę lekarce i poprosiłam o zmianę, zagroził, że wyprosi mnie z gabinetu i dał mi 5 minut na podjęcie decyzji odnośnie kontynuacji ekstrakcji ósemki.
Nie chciał odpowiedzieć na pytanie czy okoliczne zęby nie zostały uszkodzone, odesłał mnie z tym pytaniem do stomatologa u którego zwykle leczę zęby. Tym samym potraktował mnie z góry i równie nieprofesjonalnie.
Lekarz kontynuujący okazał się sprawniejszy i delikatniejszy w tym co robi, ząb został wyrawny. Natomiast technika to nie wszystko. Liczy się człowiek, pacjentowi należy okazywać szacunek i szanować jego prawa.
Dlatego pytam się: skoro pracują tam „świetni" specjaliści... Gdzie jest ich empatia i szacunek dla pacjenta? Zostałam potraktowana przedmiotowo i po prostu źle. Ludzie Ci nie widzą swoich błędów, natomiast nie można, nawet kulturalnie, zwrócić im uwagi. Żadnego „przepraszam", nic.
Rozumiem, że to usługa „na fundusz" i że może im nie zależy, że może są to ludzie wypaleni zawodowo... Ale nie przystoi tego typu zachowanie w placówce o tej randze, gdzie na stronie internetowej aż pełno informacji jacy to oni wspaniali i profesjonalni.
Ja przekonałam się na własnej skórze że jest inaczej. A jestem osobą raczej cierpliwą i spokojną. Natomiast jestem osobą asertywną i nie zgodzę się być traktowana jak przedmiot. Uwaga była zwrócona bardzo kulturalnie i grzecznie.
Powyższa opinia nie odnosi się do personelu pomocniczego, który okazał się bardziej profesjonalny w zakresie swoich świadczeń od samych lekarzy w ten placówce.
Drodzy lekarze, więcej empatii, szacunku do pacjenta i delikatności, a może będzie lepiej.