Specjalistyczne Gabinety Lekarskie "Danmed"

Szpitalna 2a
Oborniki
Świadczenia specjalistyczne Kolejka Numer telefonu Inne ośrodki
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
76 dni 691 833 133
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WTnieczynne
ŚR16:00-20:00
CZ15:30-20:30
PTnieczynne
SO09:00-13:00
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna
19 dni 691 833 133
Godziny otwarcia:
PN10:00-18:00
WT09:00-13:00,16:00-19:00
ŚRnieczynne
CZ09:00-14:00
PTnieczynne

Opinie o Specjalistyczne Gabinety Lekarskie "Danmed"

Dodaj opinię
1/5
Do dnia dzisiejszego z przyjemnością korzystałam z usług tej placówki. Pomimo tego, że żadna z wizyt nie odbyła się terminowo, opóźnienia były przeze mnie akceptowalne. Dziś jednak Pani właścicielka postanowiła przyjechać na wizytę z mamą. Nie stanowiłoby to dla mnie problemu, gdyby Pani zachowała pozory kultury i przed wejściem do gabinetu wypowiedziała zdanie w stylu „przepraszam, wiem, że jest jeszcze Pani, ale muszę wejść z mamą”. Takie coś jednak nie miało miejsca. Myśle sobie, może Pani powie cokolwiek wychodząc. Wychowano mnie w duchu poszanowania dla drugiego człowieka, tym bardziej starszych osób i niejednokrotnie przepuszczałam je w kolejce z uśmiechem na ustach. Wizyta Pań dobiegła końca i żadne wyjaśnienia nie padły. Na podjęta przeze mnie próbę wyjaśnienia sytuacji, bo ludzi/pacjentów nie traktuje się w taki sposób, usłyszałam, że jej mama ma 80 lat i w moim wieku wstydziłabym się w ogóle odzywać i jeśli mi się nie podoba, to nie muszę korzystać z usług placówki i mogę wyjść. Powinniśmy traktować innych z godnością i poszanowaniem bez względu na to, czy ktoś jest prezesem wielkiej firmy, czy sprzątaczka. Dziękuje za dotychczasową współpracę. Nie skorzystam już z usług placówki, której właściciel nie szanuje pacjentów.
2/5
Tak coś w tym jest. Ja też zauważyłem że jakoś usług się pogorszyła a na początku było ładnie, miło i przyjemnie.
Lekarze się spóźniają, trudno się dodzwonić i duże problemy z rejestracją na NFZ.
Zdecydowanie preferuje się usługi komercyjne.
A Jeżeli Pani właścicielka rzeczywiście tak postąpiła to powinna ponieść tego konsekwencje.
Wszyscy takie zachowania powinniśmy kierować do NFZ z wnioskami o ukaranie. Może to by zmieniło myślenie właścicieli nie tylko tej placówki.
W wielu placówkach zdrowia sami lekarze potrafią pacjenta potraktować nie tylko nieprzyzwoicie ale i wulgarnie.
1/5
Podpisuje się po wcześniejszymi opiniami.
Z całą pewnością nie polecam tej placówki jeżeli ktoś szanuje swój czas.
Wizyty nigdy nie odbywają się o ustalonej godzinie a poślizgi sięgają czasami nawet do dwóch godzin.
Ostatnia wizyta z wczoraj tzw. prywatna - opóźnienie 50 minut.
I gdyby to wynikało tylko i wyłącznie z przedłużających się wizyt kolejnych pacjentów, to jeszcze można by to zrozumieć i tak do wczoraj sobie to tłumaczyłem . Ale proszę bardzo sytuacja z wczoraj:
Stoję sobie przy ladzie w rejestracji i czekam aż Pani X mnie zarejestruje. W między czasie do budynku wchodzi jakiś Pan, z którym Pani X wita się jak ze starym znajomym i bez wcześniejszego rejestrowania, mówi do niego, że będzie wchodził na EKG i do gabinetu po mnie.
Po czym po kilku minutach, na boku wymieniają kilka zdań i po chwili okazuje się, nie wyjaśniając mi ani słowem, ten Pan z ironicznym uśmiechem na twarzy wchodzi przede mną.
Zapytałem więc Panią X co się stało, że nastąpiła taka zmiana. Otrzymałem odpowiedź, że ona nie wie i jeszcze padło coś w stylu, że jak mi się nie podoba to mogę zrezygnować z wizyty.
Dodatkowo, podczas mojej wizyty w gabinecie ta sama Pani X, przerwała moją wizytę wchodząc do gabinetu i załatwiając z Panią doktor badania dla tego Pana jeszcze w dniu dzisiejszym, bo ten Pan nie ma czasu.
Zarówno ja jak i członkowie mojej rodziny wielokrotnie korzystaliśmy z wizyt w gabinetach Danmedu. Często dochodziło do poważnych poślizgów czasowych, tłumaczonych tym, że przecież to nie piekarnia i jedna wizyta trwa dłużej, druga krócej. Jest to oczywiste.
Ale po dzisiejszym zajściu śmiem twierdzić a wręcz jestem pewien, że przyczyna w dużej mierze tkwi w rejestrowaniu znajomych poza kolejnością i że się tak wyrażę "wciskaniu" ich w kolejkę między zarejestrowanych pacjentów.
Nie mam zamiaru dalej sponsorować tej placówki.
1/5
Do niedawna bylam zadowolona z poradni.
Niestety ostatnio szwankuje kontakt z medycyna pracy mimo duzo wczesniej uzgodnionego terminu w dniu przyjecia do lekarza nagle okazuje sie że nie zostane przyjeta i mam sobie szukac innego na własną reke bo nie ma zastepstwa.
Po za tym istnieja stare zasady kwarantanny 10 dniowej po powrocie z zagranicy o czym poradnia nie informuje nikogo z tego powodu corka nie zostala przyjęta.
W kazdej innej bez problemu moglam uzgodnic termin przyjecia.
5/5
Nie rozumiem tych opini. Panie w rejestracji bardzo miłe i zawsze idzie z nimi wszystko uzgodnić. Jestem zadowolona z usług tej poradni,chętnie tam wracam.
1/5
Poradnia okulistyczna. To skandal. W tym roku 2023 a jest dopiero początek roku nie ma już rejestracji do okulisty na NFZ. Kiedy tyle osób się zarejestrowało ? Kogo stać na prywatne wizyty ? Czy sprzęt na którym przeprowadza się prywatne badania jest prywatny czy zakupiła go przychodnia ?
Na korytarzu tłok, kichanie, kaszlenie itp. Na tyle gabinetów za mała poczekalnia tylko mały korytarzyk.
Aż prosi się o specjalistyczną kontrolę bo chorzy nie śpią na workach z pieniędzmi jak myśli sobie wielu lekarzy.
Dodaj opinię

Adres:

Szpitalna 2a, Oborniki

Numer telefonu: