SPZOZ Warszawa-Białołęka

Milenijna 4
Warszawa
Świadczenia specjalistyczneKolejkaNumer telefonuInne ośrodki
Fizjoterapia ambulatoryjna
Rehabilitacja
307 dni22 519 33 08
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Fizjoterapia domowa
Rehabilitacja
124 dni22 519 33 08
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Gastroskopia
Endoskopia
15 dni22 519 33 16
Godziny otwarcia:
PN15:30-16:00
WT08:00-09:00
ŚR12:00-14:00
CZnieczynne
PTnieczynne
Poradnia chirurgii ogólnej
Chirurg
16 dni22 519 33 16
Godziny otwarcia:
PNnieczynne
WT09:00-13:00
ŚR14:30-18:30
CZ09:00-13:00
PTnieczynne
Poradnia chirurgii ogólnej dla dzieci
Chirurg
6 dni22 519 33 16
Godziny otwarcia:
PN14:00-18:00
WT11:00-15:00
ŚRnieczynne
CZnieczynne
PT09:00-13:30
Poradnia dermatologiczna
Dermatolog
28 dni22 519 33 16
Godziny otwarcia:
PN08:00-14:15
WT08:00-12:00
ŚR12:00-16:00
CZnieczynne
PTnieczynne
Poradnia gastroenterologiczna
Gastrolog
49 dni22 519 33 16
Godziny otwarcia:
PN16:00-20:00
WT10:00-14:00
ŚR10:00-14:00
CZnieczynne
PTnieczynne
Poradnia neurologiczna
Neurolog
124 dni22 519 33 16
Godziny otwarcia:
PN08:00-10:00
WT08:00-12:00
ŚR14:00-18:00
CZ12:30-16:30
PTnieczynne
Poradnia okulistyczna
Okulista
126 dni22 519 33 16
Godziny otwarcia:
PN08:00-13:00
WTnieczynne
ŚR14:00-18:00
CZ15:00-19:00
PT08:00-12:00
Poradnia otorynolaryngologiczna
Laryngolog
42 dni22 519 33 16
Godziny otwarcia:
PN14:00-18:00
WT12:00-15:00
ŚR07:30-12:00
CZ08:00-10:00
PT08:00-13:00
Poradnia otorynolaryngologiczna dla dzieci
Laryngolog
36 dni22 519 33 16
Godziny otwarcia:
PN10:00-14:00
WT07:30-12:00
ŚR12:00-18:00
CZ10:00-14:00
PTnieczynne
Poradnia położniczo-ginekologiczna
Ginekolog
127 dni22 519 33 78
Godziny otwarcia:
PN15:30-19:00
WT08:00-14:00
ŚR08:00-12:00,14:30-19:00
CZ08:00-14:00
PT08:00-14:00
Poradnia rehabilitacyjna
Rehabilitacja
41 dni22 519 33 08
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-15:35
ŚR08:00-15:35
CZ08:00-15:35
PT08:00-13:10
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog
1 dzień22 519 33 20
Godziny otwarcia:
PN07:30-18:30
WT07:30-18:30
ŚR07:30-18:00
CZ07:30-18:30
PT07:30-18:30
Poradnia zdrowia psychicznego
Psychiatra, Psycholog
231 dni22 519 33 16
Godziny otwarcia:
PN08:00-15:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-14:00
CZ11:00-20:00
PTnieczynne
Świadczenia kardiologiczne
Poradnia Kardiologiczna
420 dni22 519 33 16
Godziny otwarcia:
PN09:00-15:00
WT09:00-14:30
ŚR13:00-19:00
CZ08:00-14:30
PTnieczynne
Świadczenia ortopedyczne
Poradnia Chirurgii Urazowo-Ortopedycznej
182 dni22 519 33 16
Godziny otwarcia:
PN08:30-13:30
WTnieczynne
ŚR08:30-14:30
CZ16:00-20:00
PTnieczynne
Podstawowa Opieka ZdrowotnaNumer telefonuInne ośrodki
Lekarz rodzinny (POZ)
Poradnia Rodzinna
22 519 33 07, 22 519 33 09
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Pielęgniarka POZ
Poradnia Rodzinna
22 519 33 01, 22 519 33 07
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00
Położna POZ
Poradnia Rodzinna
22 519 33 01, 22 519 33 78
Godziny otwarcia:
PN08:00-18:00
WT08:00-18:00
ŚR08:00-18:00
CZ08:00-18:00
PT08:00-18:00

Opinie o SPZOZ Warszawa-Białołęka

Dodaj opinię
1/5
gastrolog (Cybulska) nie słucha pacjenta, jest chamska, pacjent jest traktowany jak wróg, jak ktoś ją dopuścił do leczenia ludzi ?
5/5
Korzystam z opieki medycznej w Przychodni Milenijna . Lekarz pierwszego kontaktu, ortopeda, okulista i kardiolog otaczają mnie troskliwą opieką. Są tu również doskonali masażyści.
5/5
Od roku korzystam z pomocy lekarskiej i rehabilitacyjnej w tej przychodni. Zarówno z wizyt u internisty, jak i u laryngologa, i ginekologa jestem bardzo zadowolona. Bardzo bobrze oceniam też pracę rehabilitantów.
1/5
Stanowczo odradzam Panią dermatolog, powiedziałem że mam łuszczycę nie zadała żadnego pytania nie chciała nawet zobaczyć czy to faktycznie łuszczyca przepisała maść i do widzenia! Na moje pytanie co to za wywiad z pacjentem odpowiedziała "jak nie zadziała to zapisać się jeszcze raz" strata czasu na taką wizytę.
1/5
Odradzam wszystkim wizytę u gastrologa (Cybulska). Jesto to osoba niezrównoważona psychicznie, traktuje pacjenta po CHAMSKU!!! Kto dopuścił to indywiduum do leczenia ludzi? Chyba taki sam chory psychicznie jak ona.
5/5
przemila obsluga i przedewszystkim porzadna
5/5
Bardzo miła obsługa w rejestracji polecam
5/5
Przemiła i bardzo sympatyczna obsługa pani w punkcie informacyjnym. Takich osób więcej.
1/5
Rejstracja -Panie pracują za karę. W całej przychodni pacjent jest traktowany jak zło konieczne, o braku kultury i brakach w wychowaniu pracowników tej przychodni nie warto wspominać. Omijać szerokim łukiem jeśli się tylko da, niestety lekarze innych przychodni z tego zoz dają skierowana wyłącznie do tej przychodni, więc większość jest zmuszona aby korzystać z tego dobrodziejstwa. Będę składać wniosek o zapytanie do NFZ w tej sprawie bo nie sądzę aby było to zgodne z przepisami.
1/5
Powinni wymienić cały personel ,
totalny syf omijać tą przychodnie!!!
1/5
Jak ktoś już wcześniej napisał, Pani gastrolog (Cybulska), to nieokrzesana, chamska, ordynarna i całkowicie pozbawiona empatii osoba! Zero zainteresowania jakimkolwiek wywiadem z pacjentem, jego pytaniami ozanieg, czy wątpliwościami. Nie słucha pacjenta, a jego skargi na ból podczas zabiegu lekceważy i mam wrażenie że stara się ten ból spotengowć. Po zabiegu nawet jednego pytania czy wszystko ok z pacjentem. Na moja prośbę o coś do wytarcia ust po zabiegu, pani doktor tylko coś fukneła pod nosem i kazała natychmiast opuścić gabinet... Odradzam!

Acha, to nie był mój pierwszy tego typu zabieg. Wcześniej przeprowadzano go w innej placówce i mam o 180 stopni inne (tzn.pozytywne) doświadczenia. Ae
1/5
Bardzo nie polecam wizyty u Pani Gastrolog (Bijoś). Pani dr jest bardzo nieprzyjemna, traktuje pacjenta jak śmiecia, podczas całej wizyty czułam się, jakby to był ogromny problem, że przyszłam do niej z problemem. To była pierwsza i ostatnia wizyta u tej Pani doktor.
1/5
Zbyt mało lekarzy. Brakuje wielu specjalności. reumatologa, endokrynologa, diabetologa i wielu innych. A czas oczekiwania na wizytę u kardiologa (1,5 roku) woła o pomstę do nieba. Trzeba zatrudnić jeszcze dwóch kardiologów.
1/5
pani gastrolog Cybulska jest osoba chamska ,wczasie wizyty rozmawiua o modzie iwyjazdach,nie slucha pacjenta !!!!!!!!!kto ja zatrudnil?
1/5
Jolanta Martyna, dyrektor przychodni dla dzieci, jest chamka! Nie polecam!!! Złożyłam na nią skargę, i nigdy w życiu nie chcę wrócić do niej. Nikomu nie polecam, niegrzeczna i nie profesjonalna.
1/5
Już wiem dlaczego w tej przychodni można dość szybko dostać się do gastrologa!
Niesamowite. Podpisałabym się pod wszystkim, co wcześniej napisane o chamskiej dr cybulskiej.
Bardziej aroganckiego lekarza nie spotkałam. Widocznie taka polityka przychodni, że zatrudniają samych chamów w tej poradni.
Szkoda tylko zmarnowanego skierowania i czasu, który będę musiała poświęcić na wzięcie kolejnego i jednak dłuższe poczekanie do rzetelnych medyków.
1/5
Omijać szerokim łukiem! Pojechałam na pomoc świąteczną. Kiedy już w końcu weszłam do gabinetu na wizytę "lekarz" zaczął krzyczeć, że nie jestem chora i w ogóle po co tu przychodzę... Kiedy zapytasz jak można stwierdzić, że ktoś nie jest chory bez zbadania tej osoby, w odpowiedzi dostajesz tekst typu "zbadałem już dziś 35 osób i nie mam zamiaru badać następnej"... Okropne traktowanie pacjenta.
2/5
Wszystko co pisza to prawda to chyba najgorsza przychodnia w całejWarszawie.Aby dostac się do internisty trzeba stac w kolejce od 6.00 rano bo zapisac sie mozna na wizyte za trzy miesiace.
3/5
moje wrażenia z lat 2016-2017 (teraz już nie korzystam) :
niemiła grubsza pani w rejestracji, zachowuje się jakby łaskę robiła, że kogoś obsługuje, dwie pozostałe panie ok, lekarze na plus, ogromny plus: pani geriatra neurolog, pani psychiatra (wiem, że już nie przyjmuje niestety) oraz taka młoda fizjoterapeutka blondynka - bardzo sympatyczna i podchodzila indywidualnie do kazdego.
neutralną opinię mam co do ortopedy - co do wiedzy nie mam zarzutów, ale kompetencje miekkie, komentarze typu "po co pani masaż, moze panią chłopak wymasować" trochę nienamiejscu i to co się dzieje pod gabinetem to skandal i odechciewa sie chodzic - masz zapisaną wizyte, czekasz kilka miesiecy, przychodzi jakas kobieta rocznik 1973 i wpycha sie przed kolejke, oszukujac wszystkich, ze ma godzine, a tak naprawde jest pacjentem dodatkowym i powinna czekac az inni wejda, ktos powinien zrobic porzadek i wyczytywac pacjentow z godziny i imienia jesli z nazwiska nie mozna, bo obowiazuje rodo. Generalnie to mnie bardzo zniechecilo i juz nie korzystam z zoz bialoleka na milenijnej
1/5
Cybulska -chamska kobieta ,ordynarna , nie słucha co się mówi popisuje się wiedza używając słownictwa które sama rozumie ,Bezczelna kobieta z tupetem . Ma metodę -po kilku przyjętych osobach wychodzi na korytarz z lista pacjentów na ten dzień i sprawdza kto jest/ja to nazywam listę obecności/Jeśli na sprawdzeniu list nie usłyszy jestem -od pacjenta-to nawet jeśli jest o swojej godzinie wejścia nie przyjmie To jest ja własny folwark Panie Dyrektorze przychodni pytam o morale i samopoczucie przełożonych Cybul
5/5
Pan Karol szczególnie oraz Pani Paulina dziękuje Super fachowcy znawcy zawodu na wysokim poziomie/mam ogląd z innych przychodni ,sanatorium/Rehabilitacja-gimnastyka pod ich dyktando i solidnej pomocy jest super ekstra .Ponadto maja empatię,wysoka kulturę osobista i to COŚ .Sa to wzory do naśladowania dziekuje
5/5
Pierwszy raz miałam kontakt z przychodnią na Milenijnej i jestem bardzo zadowolona. Panie w rejestracji do ortopedy bardzo miłe. Kontaktowałam się telefonicznie. Potrzebowałam pilnie dostać się do lekarza. Zapisano mnie do dr Krzysztofa Króla wyznaczając krótki termin taki jaki potrzebowałam. Pan doktor bardzo kompetentny, obejrzał kończynę, przepisał leki, skierował na badania i wyznaczył kolejną wizytę w krótkim terminie.
Ponadto, dzień przed wyznaczoną wizytą, chcieliśmy z mężem telefonicznie potwierdzić czy wizyta przypadkiem nie jest odwołana. Był problem z dodzwonieniem się do rejestracji do specjalistów. Mąż zadzwonił na inną rejestrację i tam bardzo uprzejma Pani spokojnie wytłumaczyła nam, że w danej chwili jest bardzo duża kolejka do rejestracji do specjalistów, wzięła od nas dane i obiecała sprawdzić. Byłam bardzo miło zaskoczona kiedy Pani ta oddzwoniła, przekazała wszystkie informacje których potrzebowałam. Bardzo dziękuję za tak miłą i profesjonalną obsługę
1/5
Jeszcze tak mało kompetentnego dermatologa , to nie spotkałam na swojej drodze ... Wcale mnie nie dziwi fakt , że jest tak krótki termin oczekiwania. Więcej się tu nie pojawię.
1/5
ŻENUJĄCY STANDARD. RTG klatki piersiowej na cito otrzymałem po 5 dniach /z zapaleniem płuc w szpitalu spędziłem 25dni/.
Próbując zamówić wizytę u internisty telefonicznie o godzinie 8 - moje połączenie jako pierwsze w kolejności odebrane zostało po 38 minutach.
5/5
Poradnia ginekologiczna przyjazna LGTB. Szybkie terminy w razie infekcji intymnej, jeśli się pogada z położną.
5/5
Bardzo dziękuję pani Katarzynie z recepcji przychodni za mile, rzetelne podejście do pacjenta. Urzekla mnie pani chęcią pomocy i miłą podtrzymujaca na duchu rozmową oraz prawdziwym czlowieczenstwem w tym trudnym, pandemicznym czasie. Pelne uznanie dla Pani.
1/5
Gastrolog A. Cybulska to porazka. Nie polecilabym jej nikomu! Jej podejscie do pacjenta jest bardzo protekcjonalne, a czesto wrecz niegrzeczne. Teleporady trwaja 4 min, lekarka jest glucha na pytania pacjentow, nie bierze rowniez pod uwage zdania pacjenta. Do tego rzuca niemilymi komentarzami w strone pacjenta. Dodatkowo dodzwonic sie do tej kliniki to cud..
1/5
Potwierdzam - cudem jest dodzwonić się do tej Poradni :-((((

Oczekiwanie w kolejce na infolinii przez 30 minut (postęp z dziesiątego miejsca do trzeciego w kolejce), a potem system automatycznie rozłącza, gdyż połączenie było za długie ... i tak można przez cały dzień...

Ż E N A D A - jak mawiają francuzi..
1/5
Panie w rejestracji chyba same nie wiedzą co maja robic--teleporada i czekanie na nr recepty dwa tygodnie , to jest hańba ------po drugie dodzwonic sie to dopiero sztuka blebleble - rozłaczanie albo cały czas jest sie 10 w kolejce ---- armia ludzi zatrudniona a wszystko wyglada jak szambo -- chyba trzeba bedzie zmienic przychodnie..............Państwo Dyrektorzy powinni zacząć pracować i kontrolować pracowników . Najgorsza przychodnia na Białołece
1/5
Pani Ania Cybulska, która przyjmuje na Milenijnej to jakaś tragedia. Konsultacja trwała 1min 30sek. Dalej pani powiedziała ze nie będzie czekała maila ode mnie (chociaż za 10sek go dostala). Rozlączyła sie i już . Na tym konsultacja sie skończyła. Na poprzednią umówiona teleporade nie doczekałam się bo Pani nawet do mnie nie dzwoniła chociaż w karcie zaznaczyła ze nie odbierałem telefon. Zadnego podejścia do pacjenta. Opinie w Internecie są podobne. Nigdy nie polecam ja.
1/5
Pacjentom, szczególnie schorowanym i o słabych nerwach, STANOWCZO ODRADZAM wizyty u GASTROLOG Cybulskiej!!!
Zachowanie tej gastrolog oceniam jako: SKANDALICZNE, WYSOCE NIEKULTURALNE, AROGANCKIE, NIEPROFESJONALNE, NIEŻYCZLIWE!!!
Gastrolog - jedyna lekarka z tej specjalności w tej przychodni, nie dość, że nie chce obejrzeć pacjenta (tylko wizyty telefoniczne), to jeszcze nie daje możliwości odpowiedzenia na pytania, którymi zasypuje pacjenta w bardzo szybkim tempie, nie dając możliwości na nie spokojnie odpowiedzieć. Pacjent nie ma możliwości zastanowić się i na spokojnie odpowiedzieć, bo cały czas przerywa pacjentowi wypowiedź, mimo próśb, aby cierpliwie dała pacjentowi dokończyć zdanie lub myśl. Jest bardzo AROGANCKA i od razu odsyła do innej przychodni jak się pacjentowi nie podoba taka rozmowa, stwarzając atmosferę, że robi łaskę, że w ogóle raczyła zadzwonić. NIEDORZECZNOŚCIĄ jest też to, że przez 3 godziny trzeba czuwać przy telefonie, bo jak się nie zdąży odebrać, gdy będzie dzwonić, to teleporada przepada, bo ponownie lekarka nie dzwoni; a na wizytę trzeba swoje odczekać, np. kilka tygodni, a pacjent chodzi z bólami i opóźnia się diagnoza. Oprócz tego, jak już zdenerwowała pacjenta notorycznym przerywaniem mu i "trajkotaniem" jakichś pytań, za którymi w takim tempie trudno nadążyć i nie ma możliwości spokojnie na nie odpowiedzieć, to dopiero wtedy (gdy pacjent jest już zdenerwowany taką złą atmosferą) włączyła nagrywanie i sama wtedy niby chciała słuchać, choć też przerywała krzycząc: "no, proszę mówić! proszę mówić!" po czym przerwała połączenie. CAŁA WIZYTA PRZEBIEGAŁA W BARDZO NERWOWEJ I BARDZO NIEPRZYJAZNEJ ATMOSFERZE, co bardzo odbiło się na zdrowiu pacjenta i POŚWIĘCONY CZAS PACJENTA ZOSTAŁ ZMARNOWANY, nie wspominając już o tym, że przepadło skierowanie i kserokopie badań, które pacjent za własne pieniądze musiał zrobić i dostarczyć; i czas oczekiwania na diagnozę wydłuża się o czas oczekiwania na wizytę, która została zmarnowana i o czas poszukiwań następnego gastrologa oraz czas oczekiwania na taką wizytę.
Uważam, że lekarze powinni przechodzić regularne szkolenia, jak odnosić się do pacjentów, zważywszy na to, że pacjenci są schorowanymi ludźmi i przychodzą po pomoc, ale dostosowaną do ICH potrzeb, a nie do schematów lekarzy, którzy z założenia są zdrowi i ich szybkość myślenia niekoniecznie musi być dostosowana do możliwości pacjenta, przez co to ONI - lekarze, powinni dostosowywać się do możliwości m.in. myślowych pacjenta.
1/5
Ta cała niby gastrolog cybulska to jakaś nawiedzona dzida
Dodaj opinię

Adres:

Milenijna 4, Warszawa Białołęka

Numer telefonu:

Numery telefonów znajdują się na liście świadczeń
SPZOZ Warszawa-Białołęka na mapie
Zdjęcie budynku SPZOZ Warszawa-Białołęka