Starmedica

Placówka została oznaczona w serwisie jako nieaktywna. Może to m.in. oznaczać, że zaprzestała ona działalności w ramach NFZ lub zmieniły się jej dane kontaktowe. Ostatnia aktualizacja danych ośrodka miała miejsce 07-04-2019.
Walczaka 25/20
Gorzów Wielkopolski
W naszym serwisie do tej placówki nie są przypisane żadne usługi świadczone w ramach współpracy z Narodowym Funduszem Zdrowia. Może to na przykład oznaczać, że ośrodek zerwał współpracę z NFZ lub zaczął prowadzić działalność pod inną nazwą.

Opinie o Starmedica

Dodaj opinię
5/5
Bardzo fajna przychodnia. Robiłem u nich rezonans magnetyczny i jestem bardzo zadowolony. Nie czekałem długo, co było dla mnie bardzo ważne. Dobry, nowoczesny sprzęt do badania, miły personel. Jak najbardziej polecam. Pozdrawiam, Maciej z Gorzowa.
5/5
Szybko, solidnie i w atrakcyjnej cenie. Miły i pomocny personel. Polecam.
5/5
Sprawdzone miejsce, w którym szybko można załatwić badania. Wszystko OK a ceny przystępne i bardzo konkurencyjne. Pozdrawiam, Leszek B.
5/5
Przychodnia OK, miły i pomocny personel z pozytywnym nastawieniem do pacjentów. Polecam.
5/5
Przychodnia sprawia pozytywne wrażenie, jednak bardziej od wyglądu budynku czy pomieszczeń cenię sobie stosunkowo krótki czas oczekiwania na badanie oraz dobre ceny.
1/5
Miły personel,ale do naczyniowca dzwonić w grudniu na 2015 rok,a mamy czerwiec. Nie mam tętna w stopie,ale to szczegół. Do Falubaza mi kazali dzwonić.
1/5
Byłam dzisiaj się zarejestrować na rezonans (13.10.2014) a oni mi mówią, że limit się skończył na ten rok i robią tylko PILNY! Dali wizytówkę i kazali dzwonić po 20 grudnia dowiadywać się czy podpisali już kontrakt z NFZtem na 2015 i wtedy mogę się zarejestrować plus termin czekania, jakiś miesiąc, bo ojciec ostatnio robił i tyle czekał. W 2013 robiłam u nich rezonans 12 grudnia, a to zaraz święta i urlopy-6 tygodni czekałam na opis, wydzwaniałam prawie codziennie, bo sprawa była pilna prawie chodzić nie mogłam, a jak wspomniałam, że miałam napisane, że PILNE! to pani stwierdziła, że oni mają całą stertę pilnych do opisu. Zależy kto jak trafi, ilu jest pacjentów w danym terminie.
1/5
Pani w recepcji okropna, niemiła. Ktoś kto rejestrowal mnie telefonicznie prZekazał mi źle informacje po czym w dniu tomografi nie zostałam zbadana z powodu niekompetencji osób tam pracujących. Nie polecam nikomu, zero kultury ze strony obsługi. Tragedia jednym słowem :)
1/5
Rejestrowałam się na rezonans jako pilny 20-tego września a mam termin w połowie stycznia,gdybym zdecydowała się prywatnie to czekam 2 tygodnie.Pani w rejestracji pracuje tam chyba za karę.
1/5
Pani w rejestracji chyba siedzi za karę. Ja do niej mowię a ona zachowuje sie jak nieobecna. Mam wysłać skierowanie mailem. Wysyłam juz 3 dni non stop. I nie dochodzi wiadomość. Co jest?nie wiem. Pani stwierdziła ze wszystkie dochodzą. Wiec gdzie jest moj??? mail: gorzow@starmedica.pl
1/5
NO COZ KATASTROFA BYŁEM UMUWIONY NA 2.06.2018 PANI ZADZWONIŁA 01.06-2018 ZE ŁÓZKO SIE POPSUŁO I W PONIEDZIAŁEK USTALOM NOWY TERMIN MINEŁY DWA TYGODNIE I KONTAKTU BRAK .DZWONIŁEM TEZ PO CZTERECH DNIACH ALE PANI POWIEDZIAŁA ZE TRZEBA CZEKAC ONI SIE ODEZWA I USTALOM NOWY TERMIN.
MOJ PRZYPADEK NIE JEST PIERWSZY ZNAJOMY CZEKA TAK JUZ 7 MIESIECY DOBRZE ZE SA INNE OSRODKI MEDYCZNE .A DODAM ZE REZONANS MIAŁ BYC WYKONANY PRYWATNIE WIDOCZNIE WŁASCICIELA MAJA JUZ DOS PIENIEDZY ,A SZACUNKU DLA PACJENTA-KLIJENTA ZERO.
3/5
Dojazd i oznakowanie słabe (jestem niegorzowianinem). Przed wyjazdem Mapy Google prowadziły mnie od ulicy Podmiejskiej, ale strażnik na bramie uswiadomił mnie, że ta brama nie jest dla mnie, muszę wjechać od Pomorskiej. Tak też zrobiłem. Placówkę Starmedici przejechałem nie zauważając zaraz za szlabanem po prawej stronie jej budynku. Gdyby była tabliczka informacyjna, pewnie bym zauważył, a tak zwiedziłem dużą część strefy przemysłowej, poznałem kilu mniej pomocnych pracowników, którzy kierowali mnie do "szlabanowego", bo sami wchodzili na teren zakładu inną niż ja bramą i zwyczajnie nie wiedzieli.
Recepcja to cztery młode kobietki. Starają się jak mogą, jedna więcej druga mniej, średnia na poziomie czwórki z minusem. Ten minus to pewnie nie zasługa obsady lecz kierownictwa.
Zgłaszając badanie TK uprzedzono nas o konieczności posiadania wody ok. 1,5l. Tak też było, ale dzień gorący 22 stopnie 16 października, dodatkowe suchoty w ustach zapewniły poszukiwania obiektu, no i woda się skończyła. Pani w recepcji na moją uwagę, że w kwocie opłaty za badanie tj. 370 PLN mogłyby wspomóc nas butelką wody lub kubkiem z automatu. Niestety, głowy spuszczone, brak reakcji.
Tomograf i obsługa OK, poza małym wyjątkiem.
Pan i pani z obsługi, przechodząc obok mnie ze sterówki na korytarz, nie zareagowali jak ludzie kulturalni. Oczekiwałem uśmiechu lub dzień dobry.
To tyle wrażeń.
Czepialski.

1/5
Totalne nieporozumienie na wynik czekam już 3 tydzień. Za każdym razem nowe informacje i fakty. Rozmowy powinny być tam nagrywane. Niestety wizyta u specjalisty jestem zmuszona odowołać bo nie ma wyniku .... Nie polecam pieniążki biorą od ręki a Ty pacjencie o resztę się martw sam.
Dodaj opinię

Adres:

Walczaka 25/20, Gorzów Wielkopolski

Strona internetowa:

e-mail:

gorzow@starmedica.pl