Adres:
św. Wawrzyńca 1a/17, Poznań Jeżyce
Świadczenia specjalistyczne | Kolejka | Numer telefonu | Inne ośrodki | ||
---|---|---|---|---|---|
Poradnia stomatologiczna
Stomatolog |
55 dni | 61 848 49 99 |
|
||
Godziny otwarcia:
PN10:00-19:00 WT10:00-18:00 ŚR10:00-18:00 CZ10:00-19:00 PT09:00-15:00 SO08:00-14:00 |
Cała moja rodzina jest pacjentami Pani dr Buszkiewicz, córki również wychodzą zawsze zadowolone z gabinetu, nie boją się przychodzić na kolejne wizyty, jako dzieci otrzymują po wizycie mały drobiazg, co cieszy je jeszcze bardziej.
Gabinet jest bardzo zadbany, zapisy na wizyty z ok jedno/dwu-tygodniowym wyprzedzeniem, choć gdy faktycznie coś "się dzieje" recepcja próbuje znaleźć szybszy termin!
Otrzymałam rzeczowe informacje co i dlaczego jest wykonywane, poprosiłam o określenie ceny na początku wizyty, którą zaakceptowałam a Pani doktor przeszła do wykonania zabiegów.
Miła obsługa, umówiona godzina była faktyczną godziną przyjęcia mnie na fotel.
Osobną sprawą jest traktowanie pacjenta i maniery pani lek. stom. Kamili Buszkiewicz. Oceniam je mniej więcej na poziomie przedwojennej przekupki na targu w Parzęczewie Dolnym. Pani dentystka zawsze ma rację i nie dopuszcza pacjenta do głosu a jeśli już udało mi się przerwać jej słowotok i nieśmiało zgłosić choć jedną uwagę, natychmiast byłem, niczym jakiś uczniak w kiepskiej podstawówce, karcony, bo się nie znam, nie rozumiem, bo przecież wszystko pani stomatolog czyni "zgodnie z regułami sztuki" i nie ma sobie nic do zarzucenia, bo "musi pan zrozumieć" itp. Pani Buszkiewicz, ja nic nie muszę, ja przychodząc do pani gabinetu powierzam pani moje zdrowie i życie, przychodzę z zaufaniem, więc spodziewam się, że zostanę potraktowany ze zrozumieniem i szacunkiem (nie mówiąc już o odrobinie empatii) oraz że otrzymam pomoc (zabieg, usługę) na jakimś przyzwoitym poziomie. Nie są to, przyzna pani, wygórowane wymagania, zwłaszcza, że płacę za to niemałe pieniądze. Zwłaszcza też, że czytam i oglądam tu na stronie jakie to nadzwyczajne warunki i poziom wykonywanych zabiegów (rozumiem że także odpowiedzialność za ich jakość) pani oferuje.
Ponadto wydaje mi się wątpliwe z punktu widzenia etyki lekarskiej, kiedy dentystka
bez żadnych zahamowań opowiada np. kim był poprzedni pacjent i co mu dolegało, jak to nie podobały mu się i nie pasowały przymierzane protezy. Prowadzi w czasie wykonywania zabiegu ożywione dyskusje z asystentką o jej i swoich sprawach prywatnych (np. wyjazdy, hotele, które pani asystentka sprawdza na bieżąco w telefonie). Ale ja się przecież nie znam. Pani się zna i nie ma sobie nic do zarzucenia. Gratuluję wysokiej samooceny i dobrego samopoczucia.